abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:56:57 #1
104871 remlof
Europees federalist
pi_57480544




"Lost" is een serie die drie jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Nu het bekend is dat er personages van het eiland afkomen, zien we nu hoe deze zich ontwikkelen in het leven na het eiland. Dit zien we door het gebruik van flash forwards. Hierdoor is Lost vanaf dit seizoen een andere serie geworden; wie komt er van het eiland af, en wie niet?




Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.


Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.


James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.


John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.


Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...


Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.


Benjamin Linus
Benjamin Linus is de leider van the Others. Hij is niet, zoals hij eerst beweerde, op het eiland geboren, maar is ten tijde van Dharma op het eiland gekomen met zijn vader. Met "the purge" heeft Ben al het Dharma personeel (incl. zijn vader) vermoord om vervolgens leider te worden van de oorspronkelijke bewoners.


Juliet Burke
Dr. Juliet Burke was één van de Others, maar heeft haar plek nu gevonden bij de survivors. Aan haar tijd bij de Others lijkt ze een beginnende romance met Jack overgehouden te hebben.


Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.


Miles Straume
Miles is spiritualist die net als Daniel en Charlotte van het vrachtschip afkomstig is. Hij lijkt er snel opgefokt en erg eigenwijs. Miles heeft als doel om Ben te vinden, en te chanteren voor 3,2 miljoen dollar. Of dit zijn enige doel is, is nog onbekend.


Daniel Faraday
Daniel is een fysicus die ook met een parachute op het eiland geland is, afkomstig van het vrachtschip. Hij doet allerlei proefjes op eiland waardoor hij oa er achter is gekomen dat het eiland een andere tijd weergeeft. Ook lijkt hij last te hebben van geheugenverlies.


Charlotte Lewis
Charlotte is een antropoloog die net als Daniel en Miles op het eiland gestrand is. Voordat ze op het eiland kwam heeft ze in Tunesië een ijsbeer met Dharma halsband gevonden. Wat haar precieze doelen op het eiland zijn is nog niet bekend.


Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.


Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.


Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...


Michael Dawson
Michael zal na het verlaten van het eiland met een boot weer terugkeren in de serie. Hij staat vanaf de eerste aflevering dit seizoen in de openingcredits. Hoe,wat,wanneer en waarom Michael terug komt is nog niet bekend.



Seizoen 4
4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
4.03 - 14 februari - The Economist
4.04 - 21 februari - Eggland
4.05 - 28 februari - The Constant
4.06 - 06 maart - The Other Woman
4.07 - 13 maart - Ji Yeon
4.08 - 20 maart - Meet Kevin Johnson

4.09 - 24 april
4.10 - 01 mei
4.11 - 08 mei
4.12 - 15 mei
4.13 - 22 mei



Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a déjà vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call déjà vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #60 - Good Vibrations
  • LOST [USA] # 61 - And now we wait...
  • LOST [USA] # 62...and wait...
  • Lost [USA] #63: Still Lost...
  • Lost [USA] #64: February the story continues
  • Lost [USA] #65:Met stakingen
  • Lost [USA] #66 Vermaken met online spellen.
    Season four topics
  • Lost [USA] #67 - Returns with season 4!
  • Lost [USA] #68 - They are not who they say they are.
  • [Lost [USA] #69] Streams en Torrents strafbaar
  • [Lost [USA] #70] "Great, the ship sent us another Sawyer..."
  • [Lost [USA] #71] "Enjoy your breakfast"
  • Lost USA #72 You just totally scooby doobed me, huh?
  • Lost USA #73 You're not gonna stick me with that thing, brother.
  • Lost USA #74 - "I'm calling my bloody constant, brother!"
  • Lost [USA] #75 - Have you seen Walt? WAAAALT!!!
  • Lost [USA] #76 - I need another panda!


    ***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

    Met dank aan InTre, Miguel, Symer en Haunter

    [ Bericht 12% gewijzigd door remlof op 20-03-2008 00:52:19 ]
  • pi_57480600
    fipo !
    pi_57480685
    Ik kan pas dinsdag kijken
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      woensdag 19 maart 2008 @ 18:12:31 #4
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_57480872
    Whe, goede TT.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_57480917
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 15:48 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Maar dit wist je waarschijnlijk nog niet:

    Toen Sun lag te bevallen kwam iemand in de deuropening staan kijken, de camera focuste op hem alsof we hem al moeten kennen en wat blijkt? We kennen hem idd ergens van:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik vind 'm goed gevonden..
    pi_57481036
    Idd Symer! Goed gezien! Heerlijk zo'n serie die je lekker kunt freeze-framen om dan van alles te ontdekken. Zet hem ook regelmatig op pauze om foto's of simpelweg de verkeersborden te bestuderen
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      woensdag 19 maart 2008 @ 18:22:56 #7
    131889 Ladylicious
    Want more? Good luck.
    pi_57481133
    Gaat snel met die topics!

    [schaam-modus] Wie kan me even helpen herinneren waar de TT ook maar weer over gaat..? [/schaam-modus]
    Therapy has taught me that nothing is my fault.
      woensdag 19 maart 2008 @ 18:30:11 #8
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_57481327
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 18:22 schreef Ladylicious het volgende:
    Gaat snel met die topics!

    [schaam-modus] Wie kan me even helpen herinneren waar de TT ook maar weer over gaat..? [/schaam-modus]
    Bloedvlek op de muur .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 19 maart 2008 @ 18:35:13 #9
    165802 Reki
    no comment.
    pi_57481446
    Terug Vind Panda
    zie ondertitel :)
      woensdag 19 maart 2008 @ 18:37:48 #10
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_57481514
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 18:30 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Bloedvlek op de muur .
    Duidelijk van iemand die door z'n hoofd geschoten was. De vraag is of ie dat zelf gedaan heeft of niet, er schijnen er wel meer suicidaal te zijn op dat schip
      woensdag 19 maart 2008 @ 18:51:25 #11
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_57481842
    Vrijdag weer
    opgezegd@fok.nl
      woensdag 19 maart 2008 @ 19:44:33 #12
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_57483175
    Ik heb speciaal een dagje vrij genomen voor die uren Lost
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      woensdag 19 maart 2008 @ 19:51:54 #13
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_57483377
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 15:48 schreef Symer het volgende:
    Maar dit wist je waarschijnlijk nog niet:

    Toen Sun lag te bevallen kwam iemand in de deuropening staan kijken, de camera focuste op hem alsof we hem al moeten kennen en wat blijkt? We kennen hem idd ergens van:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Nogmaals: Dude!!!

    pi_57483643
    Is die strandfoto van dezelfde episode?
    pi_57483653
    Haha grappig, zou dat nu allemaal zo bewust zijn, die voorwerpen en personen in afleveringen of is het gewoon een dubbele figurant
    pi_57483688
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 20:02 schreef Rianne84 het volgende:
    Haha grappig, zou dat nu allemaal zo bewust zijn, die voorwerpen en personen in afleveringen of is het gewoon een dubbele figurant
    Dat wilde ik net ook vragen
    Ik denk toch het laatste
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_57484114
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 20:01 schreef G-Mart het volgende:
    Is die strandfoto van dezelfde episode?
    Nee, is van 3x21.
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 16:28 schreef solidslayer het volgende:

    [..]

    Damn ! Jij weet wel de losse eindjes aan elkaar te knopen he Hoe verzin je die theorieen!
    Al weet ik niet zeker of dit echt gaat uitpakken tot een of ander komplot.
    Ik kijk te vaak op het (de?) blog van TheMisfit
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 16:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

    [..]

    Ja, net zoals dat hij zei dat Widmore dat wrak in de oceaan heeft gedumpt .
    Dat kwam van Sam Thomas, de man die in 4x02 die robot bestuurde die 815 vond. De coördinaten van het 815-wrak op de zeebodem stonden in het logboek van de Black Rock. En wie had dat logboek in 1996 tijdens een veiling in zijn bezit gekregen? Juist, Charles Widmore.
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 16:36 schreef solidslayer het volgende:

    [..]

    Ik ben eigenlijk al heilig van overtuigd dat Ben dit gedaan heeft...

    Wat voor belang zou Widmore hierbij hebben dan?
    Op dit moment lijkt Ben er idd betere motivatie toe te hebben. Maar we weten nog nauwelijks iets over Widmore en z'n team. De vondst van 815 had blijkbaar nogal een effect op de boaties, vooral op Daniel. Daar zit ongetwijfeld meer achter.
    pi_57484807
    Michael
    pi_57484866
    wel mooi dat die foto ineens opduikt..ben benieuwd naar de verklaring
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      woensdag 19 maart 2008 @ 20:58:02 #20
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_57485047
    Die TT

    Sowieso vind ik alles wat op de boot gebeurt übervet en helemaal Lost
      woensdag 19 maart 2008 @ 21:18:51 #21
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_57485633
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 20:49 schreef Drifter__ het volgende:
    Michael
    Mag hem ook niet, maar heb wel zin er achter te komen wat hij allemaal heeft meegemaakt vanaf het moment dat hij met WAAAALLT weg voer.

    Btw, TT is niiiice
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
      woensdag 19 maart 2008 @ 21:39:46 #22
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_57486424
    Foute OP trouwens. Het is een oude versie!
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_57489262
    volgens mij ben ik de enige die die foto uit de spoiler van Symer niet kan bekijken

    edit: werkt wel met IE, dus
    Wel lekker blijven plakken hè?
      donderdag 20 maart 2008 @ 00:22:41 #24
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_57491500
    LoL dit is toch wel een van de betere theorieen die ik tot nu toe gehoord heb!
    Eat this Symer !

    wat do ya fink???? weed is growing on the island and charles widmore is a major drug dealer and wants the island for all the weed that is growing on it,also the smell of all that weed is getting everyone high thats y kate can c her horse jack sees his dad etc....wat do ya fink?

    PSN-ID: SoliD_S
    pi_57491842
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 00:22 schreef solidslayer het volgende:
    LoL dit is toch wel een van de betere theorieen die ik tot nu toe gehoord heb!
    Eat this Symer !

    wat do ya fink???? weed is growing on the island and charles widmore is a major drug dealer and wants the island for all the weed that is growing on it,also the smell of all that weed is getting everyone high thats y kate can c her horse jack sees his dad etc....wat do ya fink?



    Slechte humor zeg.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')