abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2008 @ 18:10:04 #51
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58117072
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Goede ervaring met Mikkie in zijn topique [TK] Dvd's Snel gehandeld, top afgeleverd, goede zaak
Ook aan deze kant tevredenheid. Bedrag vlot gestort, dvd's op de bus, da's hendig zaken doen .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_58125489
Nou die kesj met zijn fotografietopic is wel erg kansloos. Eerst zeggen dat die over het bod gaat nadenken en dan is het zooite opeens verkocht. Beetje jammer...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_58140014
Dacht goede zakem te doen met Joran Joran.goed contaçt geld gestort, zou 7april op de post mailtje gaat dinsdag., weekend niks.
Ma .jl mail excuus ivb sterfgeval maar was gepost nog niks en op mailtjes geen reactie , geen nano noch SE
Kan n mod iets doen
pi_58140587
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:56 schreef ela het volgende:
Dacht goede zakem te doen met Joran Joran.goed contaçt geld gestort, zou 7april op de post mailtje gaat dinsdag., weekend niks.
Ma .jl mail excuus ivb sterfgeval maar was gepost nog niks en op mailtjes geen reactie , geen nano noch SE
Kan n mod iets doen
PM maar even precies hoe en wat, welk topic wat er precies afgesproken etc.
ijs_beer fan!
pi_58153261
ik heb je gemaild pm wil niet kijk je er even naar als je wilt
Groetjes Ela
pi_58155465
Mailtjes naar jou @fok nl krijg ik terug, mail je mij? T is joran joran die ook bij de slotjes
staat . 141,50 euro betaald, niks ontvangen, ik weet t niet meer doei Ela
pi_58160688
ela, je hebt mail als 't goed is.
ijs_beer fan!
pi_58173085
[TK] Nintendo DS ( De oude versie ) & some games

Ik en anderen dachten dat we werden belazerd door Seriefreaker, uiteindelijk hebben we allemaal ons geld terug gekregen (denk ik toch). Dus, oplichten? Dat was het dus niet, maar toch geen pakketjes aangekregen.

Gisteren is er een pakje binnengekomen MET Galaxy. Op het pakje was een sticker geplakt waarop stond dat het pakje niet goedgekeurd is ofzo. En dat het onderzocht moest worden door de TNT... Wat er exact op staat weet ik niet meer, ik heb de verpakking niet meer. Dus het lag gewoon aan TNT... En waarschijnlijk is dat ook gebeurd met de andere pakketjes.

Ik kon evengoed niks zeggen over mijn spel dat is aangekomen en had ik zo 25 euro kunnen besparen en Seriefreaker zou er niet wijzer van zijn geworden. Maar dat krijg ik niet over mijn hart, hij is zo eerlijk geweest om geld terug te geven terwijl hij zeker wist dat hij de pakketjes had verstuurd. Dus zijn geld komt weer zijn kant op, en hopelijk zijn de anderen ook zo eerlijk.
pi_58233705
In onderhandeling met iemand. TVP voor later
pi_58245522
Met always-connected goede zaken gedaan.
Zondag geld gestort,gisteren flatbed al bezorgd met track&trace.Top! T kan wel. van Joran- joran nog steeds niks helaas heb 140 euro gestort en niks ontvangen. Bah ela. NanKing kun jij er nog wat aandoen?
Gr ela
pi_58246646
quote:
Op woensdag 23 april 2008 08:43 schreef ela het volgende:
Met always-connected goede zaken gedaan.
van Joran- joran nog steeds niks helaas heb 140 euro gestort en niks ontvangen. Bah ela. NanKing kun jij er nog wat aandoen?
Gr ela
"Joran steelt geld van vriend"

http://www.telegraaf.nl/b(...)_vriend__.html?p=6,1

woensdag 23 april 2008 @ 15:34:57 #62
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_58255476
Een zeer gemengde ervaring met user Feitosa.

Een stapel dvd's bij Feitosa gekocht en:

1. Een dvd is een ex-rental, erg jammer
2. Twee dvd's zijn zonder Nederlandse ondertiteling

Ben er dus zelf ( ) vanuit gegaan dat het hier normale dvd's betreft, regio 2 met Nederlandse ondertiteling. DOM ! Had ik dus beter bij Feitosa na moeten vragen, zelf vermelden deed Feitosa natuurlijk niet.

3. Later verzonden dan de belofte ....

en 4;
De PM's die Feitosa stuurt.
Deze bevatten een negatieve en sarcastische ondertoon. Ook verwijten naar mij, die niet gegrond zijn, en later weer, zonder excuses aan te bieden, dienen voor een nonchalante en arrogante reactie.
Ik heb hem zelf af moeten kappen, anders stapelde de negatieve PM's zich op, van zijn kant uit.

Ik ga ze hier niet plaatsen, als er mensen behoefte aan hebben, dan laat me het weten, dan verstuur ik ze.

De verpakking is wel in orde, en op het eerste gezicht lijken de DVD's krasvrij en zonder vingerafdrukken. Sommige DVD-hoesjes lijken wel al veel meegemaakt te hebben...

[TK] DVD collectie
http://forum.fok.nl/user/history/164122
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_58256062
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:34 schreef Patch het volgende:
Een zeer gemengde ervaring met user Feitosa.

Een stapel dvd's bij Feitosa gekocht en:

1. Een dvd is een ex-rental, erg jammer
2. Twee dvd's zijn zonder Nederlandse ondertiteling

Ben er dus zelf ( ) vanuit gegaan dat het hier normale dvd's betreft, regio 2 met Nederlandse ondertiteling. DOM ! Had ik dus beter bij Feitosa na moeten vragen, zelf vermelden deed Feitosa natuurlijk niet.

3. Later verzonden dan de belofte ....

en 4;
De PM's die Feitosa stuurt.
Deze bevatten een negatieve en sarcastische ondertoon. Ook verwijten naar mij, die niet gegrond zijn, en later weer, zonder excuses aan te bieden, dienen voor een nonchalante en arrogante reactie.
Ik heb hem zelf af moeten kappen, anders stapelde de negatieve PM's zich op, van zijn kant uit.

Ik ga ze hier niet plaatsen, als er mensen behoefte aan hebben, dan laat me het weten, dan verstuur ik ze.

De verpakking is wel in orde, en op het eerste gezicht lijken de DVD's krasvrij en zonder vingerafdrukken. Sommige DVD-hoesjes lijken wel al veel meegemaakt te hebben...

[TK] DVD collectie
http://forum.fok.nl/user/history/164122
Ex-rentals kan je gewoon kopen, dus geen probleem.
2 van de 24 cd die geen Nederlandse ondertiteling hebben, idd een fout van jou door er niet naar te vragen.
En hoesjes die beschadigt zijn. Het gaat toch op de dvd's.
De ondertoon van Feitosa kan ik prima begrijpen.
Huilie.

-edit- Na deze reactie was ik trouwens al niet verder gegaan met Feitosa..
quote:
Op zondag 10 februari 2008 12:26 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik al 20 Euro kwijt om het te verzenden....dat zijn 24 titels en dan bied je 70 inc. Echt een Nederlander.....

Zal eens ff nadenken.

Voor dat geld doe ik al die titels niet weg. Doe maar een beter bod.

[ Bericht 8% gewijzigd door ColtZ40 op 23-04-2008 16:06:36 ]
pi_58263944
voor manta

Via dit topic zijn Nokia N80 overgenomen. Zondagavond geld overgemaakt met de vraag of het mogelijk was het pakketje uiterlijk dinsdag te versturen. Gisteren verzekerd (op zijn initiatief ) op de post gegaan, vandaag aangekomen. Ziet er allemaal goed uit.

De extra batterij had hij gisteren nog niet maar hij meldde zondag al dat het geen probleem was om die later op te sturen. Service
  vrijdag 25 april 2008 @ 08:06:55 #65
22457 Patch
pi_58294818
Welgemeende excuses ontvangen van Feitosa gisteravond.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  vrijdag 25 april 2008 @ 08:22:57 #66
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58294974
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:58 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ex-rentals kan je gewoon kopen, dus geen probleem.
2 van de 24 cd die geen Nederlandse ondertiteling hebben, idd een fout van jou door er niet naar te vragen.
En hoesjes die beschadigt zijn. Het gaat toch op de dvd's.
De ondertoon van Feitosa kan ik prima begrijpen.
Huilie.
Niet mee eens. Een ex-rental is vaak meer beschadigd is een uitgeklede versie van de normale dvd. Daarnaast vind ik het niet meer dan normaal dat je vermeld dat dvd's geen NL subs hebben. Natuurlijk ligt er een taak voor de koper, maar ik vind dat de verkopende partij het van tevoren moet melden.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 25 april 2008 @ 20:26:48 #67
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_58309361
Top afgehandeld door Scooter1 in [TK] Diverse geheugen
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 26 april 2008 @ 08:07:01 #68
22457 Patch
pi_58316156
DIZER

Dvd's bij hem gekocht:

- De DVD's zelf allemaal origineel, krasvrij, vingerafdrukvrij, regio 2 met NL ondertiteling en de hoesjes zien er als nieuw uit, zelfs een DVD nog in seal.
- Verpakking: petje af, goede verpakking en van binnen ook nog goed ingepakt.
- En ook nog eens snel allemaal en voor een erg mooie prijs.

Met DIZER kan je zaken doen; geen vuiltje aan de lucht bij hem

[TK] Bijna al mijn dvd's!!!! TE GOEDKOOP!!!
Dizer
pi_58358188
Opgelost.

Het was fijn zaken doen met Glenn-Micra.

[ Bericht 88% gewijzigd door eqjim op 28-04-2008 20:20:45 ]
Vroegah, toen de Batavieren nog met zn 3en waren. -=Xbox 360=-
pi_58365425
Complimentje voor TheSwooshdockSaints, keurige communicatie en verzending, snel ook. Prima zaken doen!
pi_58380511
Uitstekende ervaring met Bolkesteijn. Goede en snelle communicatie en verzending
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 1 mei 2008 @ 14:43:15 #72
180174 Diemux
People vs Me
pi_58416311
Zeer slechte ervaring met janB44 -> [TK] Pioneer ANH-P9R (autoradio/cd speler met navigatie) Deze "meneer" ging in op mijn bod en ik maakte het bedrag gelijk over (ja, pas na dat ik het internet even had uitgepluisd op zijn naam). Na een week wachten nog geen radio ontvangen en dus weer een PM gestuurd. "Meneer" had de radio bij het verwijderen uit zijn auto gesloopt dus kon de koop niet door gaan. Tot op dit moment (3 weken later) wacht ik nog steeds op mijn geld.

Aangifte word van het weekend gedaan en meneer zal voortaan zijn gehele naam overal op internet kunnen vinden.
pi_58423444
Diemux,
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 16:52 schreef NJ het volgende:
janB44 is een oplichter en zien we dus nooit meer terug.
ijs_beer fan!
  donderdag 1 mei 2008 @ 21:52:34 #74
180174 Diemux
People vs Me
pi_58424156
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 21:14 schreef NanKing het volgende:
Diemux,
[..]

Thanks .
pi_58430278
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 21:52 schreef Diemux het volgende:

[..]

Thanks .
Je kan zijn woonadres achterhalen doormiddel van het kenteken van zijn laguna. Kost 15 euro bij de rdw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')