2 feburari aan ABCquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Format is toch nog niet verkocht aan Amerika? En als het wel zo is, zou dit dan een compensatie zijn, geen winnaar maar wel een baan bij Ome Sjon? Ome Sjon heeft nl uitgesproken dat hij die rat als de winnaar ziet omdat hij de langstzittende is.
Het format is wel verkocht aan Amerika. Maar zo'n verkoop wordt pas effectief als de koper daadwerkelijk besluit over te gaan tot uitvoeren. In dit stadium heeft 'verkocht' de betekenis van 'exclusief recht' verkregen. Daarbij kopen ze detail-informatie en begeleiding van Talpa voor verkennende onderzoeken, technische ondersteuning, opzetten van een team, screenings ...... Pas daarna valt de beslissing voor de definitieve koop, zeg maar de tweede fase van de koop, en start van de TV-show.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Format is toch nog niet verkocht aan Amerika? En als het wel zo is, zou dit dan een compensatie zijn, geen winnaar maar wel een baan bij Ome Sjon? Ome Sjon heeft nl uitgesproken dat hij die rat als de winnaar ziet omdat hij de langstzittende is.
Bedankt BSOL. Dat wist ik dus niet. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het format is wel verkocht aan Amerika. Maar zo'n verkoop wordt pas effectief als de koper daadwerkelijk besluit over te gaan tot uitvoeren. In dit stadium heeft 'verkocht' de betekenis van 'exclusief recht' verkregen. Daarbij kopen ze detail-informatie en begeleiding van Talpa voor verkennende onderzoeken, technische ondersteuning, opzetten van een team, screenings ...... Pas daarna valt de beslissing voor de definitieve koop, zeg maar de tweede fase van de koop, en start van de TV-show.
Kijk, dat is toch iets anders dan wat Normc2 schrijft. Wederom thanks.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het format is wel verkocht aan Amerika. Maar zo'n verkoop wordt pas effectief als de koper daadwerkelijk besluit over te gaan tot uitvoeren. In dit stadium heeft 'verkocht' de betekenis van 'exclusief recht' verkregen. Daarbij kopen ze detail-informatie en begeleiding van Talpa voor verkennende onderzoeken, technische ondersteuning, opzetten van een team, screenings ...... Pas daarna valt de beslissing voor de definitieve koop, zeg maar de tweede fase van de koop, en start van de TV-show.
Dan mag ik hopen voor Ome Sjon dat Huub de winnaar is. Brian vind ik niet echt promotiemateriaal, Amanda nog minder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:24 schreef avonne het volgende:
als wat?
Ik denk dat alleen de winnaar voor het echte promotiewerk wordt gebruikt
Als brain een strafblad heeft komt ie usa niet eens in...quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen voor Ome Sjon dat Huub de winnaar is. Brian vind ik niet echt promotiemateriaal, Amanda nog minder.
Zoals?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:51 schreef farscapevr6 het volgende:
wat een mongolenplannen brengen amanda en brian in
En een paar hoeren die ervoor moeten zorgen dat Huub vergeet dat hij met een dropping bezig is.quote:
Ja en dan het liefst in het butenland, Brian en Amanda een redelijke plek, en de anderen het liefst in de sahara.quote:
Heul ver weg droppen, minimale afstand 5000 Km van dat hok.quote:
Dan sta ik wel ergens klaar om Brian naar Duitsland te brengen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:06 schreef Prosac het volgende:
Bij die dropping neem ik een dag vrij en rijd ik Huub persoonlijk terug naar die villa.
lieverd, das te dicht bij.... wat denk je van Siberie (alhoewel misschien ook nog too close)quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan sta ik wel ergens klaar om Brian naar Duitsland te brengen.
Hallo, stuur jij Moots naar Siberië samen met Brian, dat kun je echt niet maken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:09 schreef Desii het volgende:
lieverd, das te dicht bij.... wat denk je van Siberie (alhoewel misschien ook nog too close)
Voor ik met een vaartje van 60 km/u in Duitsland ben, heeft Prosac Huub allang bij de kooi afgeleverd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:09 schreef Desii het volgende:
[..]
lieverd, das te dicht bij.... wat denk je van Siberie (alhoewel misschien ook nog too close)
we gaan onderweg zelfs nog even eieren gooien tegen het huis van Netty.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor ik met een vaartje van 60 km/u in Duitsland ben, heeft Prosac Huub allang bij de kooi afgeleverd.
ja en maar blijven roepen dat ze ZELF ook wil winnenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef mootie het volgende:
Amanda blijft maar hameren op langstzittende.... *gaap*
Zou ook wel een erg duf concept zijn. Want dat betekent dat iedereen die later instapt, niet voor de hoofdprijs kan gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda begint maar weer eens over de langstzittende. Huub corrigeert haar en zegt dat in het contract staat: Degene die het als laatste overblijft wint.
Amanda wil haar contract nalezen, ze weet het even niet meer. Goh.
We hebben het over Amanda hè? Natuurlijk staat dat niet in het contract, het blijft een doos, roze of bont en blauw.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:15 schreef Copycat het volgende:
Zou ook wel een erg duf concept zijn. Want dat betekent dat iedereen die later instapt, niet voor de hoofdprijs kan gaan.
Ja hij belt even kenneth en die brengt hem weer thuis !!!quote:
wel goed opgevoed door Brian, meer aan hem denken dan aan haar eigen overwinning.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
We hebben het over Amanda hè? Natuurlijk staat dat niet in het contract, het blijft een doos, roze of bont en blauw.
okeeej.... toch had BQ wel een goed punt... jij en Brian in 1 auto.... pffffquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor ik met een vaartje van 60 km/u in Duitsland ben, heeft Prosac Huub allang bij de kooi afgeleverd.
ech niet..... daar hebben we Moots voor....... de nwe FOK-heldinquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:19 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja hij belt even kenneth en die brengt hem weer thuis !!!
Daag!!!!
Ik heb een supersnelle Suzuki!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:19 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja hij belt even kenneth en die brengt hem weer thuis !!!
Daag!!!!
Dat is wel een leuk side-effect van zo'n interactief programma... dat de kijkers in het eindspel echt dat soort geintjes kunnen gaan uithalen als het terugbrengen van een bewoner (of juist niet natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan @Ruud, hoe ziet een Polenbusje eruit?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:21 schreef Desii het volgende:
zal ik een gevangenisbus bestellen.... je weet wel, zo ééntje met tralies voor (voor jou veiligheid)
Nou nou nou!quote:
Weten we gelijk waarom het al dagen PSP-loos is in dat kot, die lader zal wel niet voor niets "kwijt" zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een filmpje gezien van Bart, niet op de streams maar op zo'n ding. Dat ding is dus de PSP, ze maakte de beweging met haar hand, de vorm van een PSP dus. Zou Brian echt......, het zou mijn niks verbazen. Hij schrok zich rot toen Amanda dit zei.
Kom kom, dat kan echt niet hoor. Ze zal het misschien tijdens een uitje op iemands telefoontje hebben gezien, of gewoon bij de buren.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een filmpje gezien van Bart, niet op de streams maar op zo'n ding. Dat ding is dus de PSP, ze maakte de beweging met haar hand, de vorm van een PSP dus. Zou Brian echt......, het zou mijn niks verbazen. Hij schrok zich rot toen Amanda dit zei.
hey.. Nienke.... ook jij hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:31 schreef Dark het volgende:
Ik vind die plannen van de bewoners om naar buiten te gaan..........kudt!
Gewoon in de kooi afmaken die hap!
Als die plannen doorgaan is het de 2e keer dat het programma interactief is volgens mij. De eerste keer was dat Second Life gebeuren, de PoPo's daargelaten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:24 schreef Leandra het volgende:
Dat is wel een leuk side-effect van zo'n interactief programma... dat de kijkers in het eindspel echt dat soort geintjes kunnen gaan uithalen als het terugbrengen van een bewoner (of juist niet natuurlijk)
* Leandra laat haar schokbrekers vast vervangen voor het geval Jaap hier voor de deur de weg kwijt is![]()
Lees de post van Leandra en ik zag dat ze de vorm van een PSP maakte met haar hand. Ze weet toch hoe "dat ding" heet maar wilde Brian natuurlijk niet in moeilijkheden brengen. Brian schrok zich rot toen ze dit zei.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:36 schreef Disana het volgende:
Kom kom, dat kan echt niet hoor. Ze zal het misschien tijdens een uitje op iemands telefoontje hebben gezien, of gewoon bij de buren.
Eén grote colonne van Fokkers, Vollers en Nowlivers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:06 schreef Prosac het volgende:
Bij die dropping neem ik een dag vrij en rijd ik Huub persoonlijk terug naar die villa.
File voor de poorten van de Gouden Kooi. Leen ik wel een Leopard Tank van een collega-schutter van mij.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Eén grote colonne van Fokkers, Vollers en Nowlivers.
Ik kan me bij Amanda ook nog voorstellen dat ze zo ff niet op het woord "laptop" kan komenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post van Leandra en ik zag dat ze de vorm van een PSP maakte met haar hand. Ze weet toch hoe "dat ding" heet maar wilde Brian natuurlijk niet in moeilijkheden brengen. Brian schrok zich rot toen ze dit zei.
En waar brianamanda.nl er alles aan gaat doen om de colonne tegen te houden. O,nee de gemiddelde leeftijd van die site ligt te laag voor een rijbewijs of ze zijn zo zooo kansarm dat ze geen auto hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:40 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:37 schreef Desii het volgende:
[..]
hey.. Nienke.... ook jij hier
ben het voor de rest met je eens.... geen gastspelers meer.... en vol op Brian en Amanda .... Iit (maar wacht al zoooooo lang
)
wel gesellig..... daarna drinken we er een paar..... okeeejj een heleboel en gaan gewoon "nooit meer naar huis"quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Knooppunt Eemnes geblokkeerd door Natasia, Netty en coño bo Kennie....quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:40 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:
dgk-Bart hebben we het dan over neem ik aan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
Dit is nu al de tweede keer dat ik om Brian moet lachen. De eerste keer was een half jaar geleden maar weet niet meer waarom......quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat met Jaap naar het Kantoor om alles op papier te zetten en uitprinten.
Brian: Jij typt zodat ik de punten helder kan formuleren.
Waarom gelooft niemand mij?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me bij Amanda ook nog voorstellen dat ze zo ff niet op het woord "laptop" kan komen
Dus het zou kunnen dat ze het idd ergens anders gezien heeft...
Of het ging om jou en ze gaat je strax een liefdesbrief schrijven.. en uitnodigen om nog even langs te komen nu ze nog zo riant woont.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
dgk-Bart hebben we het dan over neem ik aan?
Wat een muts is het ook met die psp; desalniettemin blijven AManda en Brian toch een beetje het Kabinet Bush. Alles gaat fout, er zijn bewijzen voor, maar niemand steekt ook maar 1 vinger naar ze uit... jammer.
So truequote:Op woensdag 19 maart 2008 16:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
En waar brianamanda.nl er alles aan gaat doen om de colonne tegen te houden. O,nee de gemiddelde leeftijd van die site ligt te laag voor een rijbewijs of ze zijn zo zooo kansarm dat ze geen auto hebben.
Moeten ze vooral doen. Ik zet m'n geld op 2-0 voor de auto's.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
En waar brian en amanda er alles aan gaan doen om de colonne tegen te houden.
en de rest van de fans zitten vast hè? Bummer!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
En waar brianamanda.nl er alles aan gaat doen om de colonne tegen te houden. O,nee de gemiddelde leeftijd van die site ligt te laag voor een rijbewijs of ze zijn zo zooo kansarm dat ze geen auto hebben.
is dat het moment van de onsterfelijke uitspraak "Wat ga je doen? Ga je mij onder de douche zetten?"quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die tering Brian kan ook alleen maar intimiderenJezus!
(ik zit nu nog te kijken) Hij gaat tekeer tegen haar alsof het Huub (of Amanda
) is, gatverdamme wat een engbek
Tegen die tijd zet ik mijn auto in de garage, je weet het dan nooit in Almere.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
So true. Maar we hebben Kennie nog hè, die organiseert wel het een en ander aan criminele vriendjes, auto's genoeg.
Of op headliner. Maar ook die delen samen één hersencel en één step.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:54 schreef noekje het volgende:
en de rest van de fans zitten vast hè? Bummer!
laat die spectaculaire finale maar aan de streamers overquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeten ze vooral doen. Ik zet m'n geld op 2-0 voor de auto's.
Brian had een paar dagen geleden ook al zo'n briljant plan, elke miljonair op een ander continent droppen, en dan wie het eerste terug in de villa isquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:51 schreef farscapevr6 het volgende:
wat een mongolenplannen brengen amanda en brian in
Dat scheelt. Die vinden de weg naar de supermarkt al amper. Dat redden ze dus nooit!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of op headliner. Maar ook die delen samen één hersencel en één step.
en laat me 1x raden.... Brian zelf in Europaquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Brian had een paar dagen geleden ook al zo'n briljant plan, elke miljonair op een ander continent droppen, en dan wie het eerste terug in de villa is
Dat was inderdaad een mooie van Palmaquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:55 schreef avonne het volgende:
[..]
is dat het moment van de onsterfelijke uitspraak "Wat ga je doen? Ga je mij onder de douche zetten?"
Waarom zit die muts in haar uppie voor zich uit te staren....tv momentje?quote:
Ze hebben een tikje teveel naar Idols gekekenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:00 schreef avonne het volgende:
"Promotie tour voor 4 miljonairs"![]()
WTF slaat dat nou weer op?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:00 schreef Desii het volgende:
[..]
en laat me 1x raden.... Brian zelf in Europa
Het beste plan, tot nu toe, is van Bwian: ''Base jumpen en diegene die het laatst zijn parachute open trekt heeft gewonnen. briljant.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Brian had een paar dagen geleden ook al zo'n briljant plan, elke miljonair op een ander continent droppen, en dan wie het eerste terug in de villa is
Ik vind ook dat ze het met elkaar 'uit moeten vechten' , in plaats van stomme spelletjes die niks met dgk te maken hebben. Laat ze elk uur iemand wegstemmen ofzo, en hoe langer ze erover doen, hoe minder geld er overblijftquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:02 schreef avonne het volgende:
Wat een geouwehoer, dat finaleplan. Tis om te huilen
Ik zou zeggen "ga los op elkaar" en we zien wel wie er over blijft
Ik weet wel een sluiproute!!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Knooppunt Eemnes geblokkeerd door Natasia, Netty en coño bo Kennie....
Alsje, ik verkloot zo wel de layout hier.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag ik die ff in t groot hebben? Dan ontcijfer ik m even
"We zijn er unaniem over eens dat we er met een een sms/bel constructieniet uitkomen" Want? Dan wint Huub?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje, ik verkloot zo wel de layout hier.
[ afbeelding ]
Ja, daar dacht ik ook aan ja! Dat de anderen dat pikken snap ik niet!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:12 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat Brian en Jaap nog dingen zitten toe te voegen aan de plannen zonder de anderen erbij.
Ze schijten in hun broek voor een bel of SMS ronde, en terecht. Dan kunnen ze het allemaal shaken behalve Huub.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:07 schreef Borga het volgende:
Nr11: we zijn er unaniem over eens dat we er met een sms/bel constructie niet uitkomen.
Dat zit ik me net ook te bedenken die twee voegen er nog van alles aan toe hoop dat de anderen straks hele lange bedenktijd vragen voor al deze punten!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:12 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat Brian en Jaap nog dingen zitten toe te voegen aan de plannen zonder de anderen erbij.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:14 schreef Borga het volgende:
Nada en Dennix doen er een bakje takke herrie bij
Hij gaat Huub niet wegkrijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:13 schreef trettie het volgende:
Belachelijk dat ze dat plan moeten bedenken inderdaad een zwaktebod van RTL.
En als ik Huub was liet ik Clair en Japie zich NU bewijzen, met alle bommen los op Brian en Amanda, want het niet voor niks dat Jaap dit alleen wil als ze met z'"n vieren zijn!
Die gaat dan los op Huub als je het mij vraagt.
Dus dat "unaniem" verzinnen ze toch ter plekke?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze schijten in hun broek voor een bel of SMS ronde, en terecht. Dan kunnen ze het allemaal shaken behalve Huub.
Rustig maarquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:19 schreef mazaru het volgende:
Rat wil extra geld voor degene die er langer in zit.
Een bedrag per verschil van dagen dat diegene er langer in zit.
Als het maar in zijn straatje past
En dat Huub er mee accoord gaat dat het publiek geen zeggenschap krijgt vind ik ook heel vreemd.
Waarom niet? Wij zitten toch ook al die tijd naar die nitwits te kijken?
Huub wilde dat toch wel.De brief zal Huub heus nog wel lezen,want hun handtekening moet er nog onder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:19 schreef mazaru het volgende:
Rat wil extra geld voor degene die er langer in zit.
Een bedrag per verschil van dagen dat diegene er langer in zit.
Als het maar in zijn straatje past
En dat Huub er mee accoord gaat dat het publiek geen zeggenschap krijgt vind ik ook heel vreemd.
Waarom niet? Wij zitten toch ook al die tijd naar die nitwits te kijken?
Die diarreespetter en Jaap verzinnen er vanalles bij, Huub zal toch akkoord moeten gaan met deze voorstellen en dat zie ik niet echt gebeuren. Mits het eerlijk gaat hè?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:19 schreef Gert het volgende:
Dus dat "unaniem" verzinnen ze toch ter plekke?
Of heb ik iets gemist en is Huub met die zinsconstructie akkoord gegaan?
Met deze redactie weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig maar, het zijn nog maar plannen. Denk je nu echt dat die rat alles mag verzinnen en Huub daar klakkeloos mee akkoord gaat, no way.
Het is gewoon stom van ze, want straks kan er weer dik in gestreept worden en kunnen ze weer overnieuw beginnen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die diareespetter en Jaap verzinnen er vanalles bij, Huub zal toch akkoord moeten gaan met deze voorstellen en dat zie ik niet echt gebeuren. Mits het eerlijk gaat hè?
Echt niet. Hij kwam net het kantoor binnen en Jaap en Brian zeiden dat ze wat puntjes hadden toegevoegd, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:27 schreef schatje het volgende:
Ik zie Huub die brief nog wel zo tekenen zonder 'm te lezen.
Op vertrouwen.
Vertrouwen? En dat vertrouwen heeft Brian opgebouwd met ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:27 schreef schatje het volgende:
Ik zie Huub die brief nog wel zo tekenen zonder 'm te lezen.
Op vertrouwen.
En wat dat betreft zie ik achter er ook nog wel voor aan om 'aan te nemen' dat iedereen akkoord is met deze plannen. En zo niet, jammer dan, dan had je er maar meer bovenop moeten zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:27 schreef Disana het volgende:
Tenzij ze het niet aan de andere laten lezen en Huub zo dom is ze zonder inzage te vertrouwen.
idd... hij zegt het al.... hier ga ik niet mee akkoord (sms-stemming)quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig maar, het zijn nog maar plannen. Denk je nu echt dat die rat alles mag verzinnen en Huub daar klakkeloos mee akkoord gaat, no way.
En is het niet eens met puntje 11quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Huub leest en bijt lekker richting Jaap.
laffe jaap..... hij wil liever constructief de finaleplannen bespreken..quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:40 schreef schatje het volgende:
Jaap wil liever niet gaan taggen.
Sukkel-Jaap.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub is scherp vandaag,zo zie ik hem graag.Heeft commentaar op de punten en hoort dat Amanda en Brian ruzie hebben.Maar hij mag niet los van Jaap.Jaap wil eerst zaken doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |