quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:00 schreef Desii het volgende:
[..]
en laat me 1x raden.... Brian zelf in Europa
Het beste plan, tot nu toe, is van Bwian: ''Base jumpen en diegene die het laatst zijn parachute open trekt heeft gewonnen. briljant.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Brian had een paar dagen geleden ook al zo'n briljant plan, elke miljonair op een ander continent droppen, en dan wie het eerste terug in de villa is
Ik vind ook dat ze het met elkaar 'uit moeten vechten' , in plaats van stomme spelletjes die niks met dgk te maken hebben. Laat ze elk uur iemand wegstemmen ofzo, en hoe langer ze erover doen, hoe minder geld er overblijftquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:02 schreef avonne het volgende:
Wat een geouwehoer, dat finaleplan. Tis om te huilen
Ik zou zeggen "ga los op elkaar" en we zien wel wie er over blijft
Ik weet wel een sluiproute!!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Knooppunt Eemnes geblokkeerd door Natasia, Netty en coņo bo Kennie....
Alsje, ik verkloot zo wel de layout hier.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag ik die ff in t groot hebben? Dan ontcijfer ik m even
"We zijn er unaniem over eens dat we er met een een sms/bel constructieniet uitkomen" Want? Dan wint Huub?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje, ik verkloot zo wel de layout hier.
[ afbeelding ]
Ja, daar dacht ik ook aan ja! Dat de anderen dat pikken snap ik niet!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:12 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat Brian en Jaap nog dingen zitten toe te voegen aan de plannen zonder de anderen erbij.
Ze schijten in hun broek voor een bel of SMS ronde, en terecht. Dan kunnen ze het allemaal shaken behalve Huub.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:07 schreef Borga het volgende:
Nr11: we zijn er unaniem over eens dat we er met een sms/bel constructie niet uitkomen.
Dat zit ik me net ook te bedenken die twee voegen er nog van alles aan toe hoop dat de anderen straks hele lange bedenktijd vragen voor al deze punten!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:12 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat Brian en Jaap nog dingen zitten toe te voegen aan de plannen zonder de anderen erbij.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:14 schreef Borga het volgende:
Nada en Dennix doen er een bakje takke herrie bij
Hij gaat Huub niet wegkrijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:13 schreef trettie het volgende:
Belachelijk dat ze dat plan moeten bedenken inderdaad een zwaktebod van RTL.
En als ik Huub was liet ik Clair en Japie zich NU bewijzen, met alle bommen los op Brian en Amanda, want het niet voor niks dat Jaap dit alleen wil als ze met z'"n vieren zijn!
Die gaat dan los op Huub als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |