Dus dat "unaniem" verzinnen ze toch ter plekke?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze schijten in hun broek voor een bel of SMS ronde, en terecht. Dan kunnen ze het allemaal shaken behalve Huub.
Rustig maarquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:19 schreef mazaru het volgende:
Rat wil extra geld voor degene die er langer in zit.
Een bedrag per verschil van dagen dat diegene er langer in zit.
Als het maar in zijn straatje past
En dat Huub er mee accoord gaat dat het publiek geen zeggenschap krijgt vind ik ook heel vreemd.
Waarom niet? Wij zitten toch ook al die tijd naar die nitwits te kijken?
Huub wilde dat toch wel.De brief zal Huub heus nog wel lezen,want hun handtekening moet er nog onder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:19 schreef mazaru het volgende:
Rat wil extra geld voor degene die er langer in zit.
Een bedrag per verschil van dagen dat diegene er langer in zit.
Als het maar in zijn straatje past
En dat Huub er mee accoord gaat dat het publiek geen zeggenschap krijgt vind ik ook heel vreemd.
Waarom niet? Wij zitten toch ook al die tijd naar die nitwits te kijken?
Die diarreespetter en Jaap verzinnen er vanalles bij, Huub zal toch akkoord moeten gaan met deze voorstellen en dat zie ik niet echt gebeuren. Mits het eerlijk gaat hè?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:19 schreef Gert het volgende:
Dus dat "unaniem" verzinnen ze toch ter plekke?
Of heb ik iets gemist en is Huub met die zinsconstructie akkoord gegaan?
Met deze redactie weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig maar, het zijn nog maar plannen. Denk je nu echt dat die rat alles mag verzinnen en Huub daar klakkeloos mee akkoord gaat, no way.
Het is gewoon stom van ze, want straks kan er weer dik in gestreept worden en kunnen ze weer overnieuw beginnen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die diareespetter en Jaap verzinnen er vanalles bij, Huub zal toch akkoord moeten gaan met deze voorstellen en dat zie ik niet echt gebeuren. Mits het eerlijk gaat hè?
Echt niet. Hij kwam net het kantoor binnen en Jaap en Brian zeiden dat ze wat puntjes hadden toegevoegd, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:27 schreef schatje het volgende:
Ik zie Huub die brief nog wel zo tekenen zonder 'm te lezen.
Op vertrouwen.
Vertrouwen? En dat vertrouwen heeft Brian opgebouwd met ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:27 schreef schatje het volgende:
Ik zie Huub die brief nog wel zo tekenen zonder 'm te lezen.
Op vertrouwen.
En wat dat betreft zie ik achter er ook nog wel voor aan om 'aan te nemen' dat iedereen akkoord is met deze plannen. En zo niet, jammer dan, dan had je er maar meer bovenop moeten zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:27 schreef Disana het volgende:
Tenzij ze het niet aan de andere laten lezen en Huub zo dom is ze zonder inzage te vertrouwen.
idd... hij zegt het al.... hier ga ik niet mee akkoord (sms-stemming)quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig maar, het zijn nog maar plannen. Denk je nu echt dat die rat alles mag verzinnen en Huub daar klakkeloos mee akkoord gaat, no way.
En is het niet eens met puntje 11quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Huub leest en bijt lekker richting Jaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |