Echt waar ? Enig idee waar dat Mr.T. vandaan komt?quote:
Geen idee waar deze codenaam is ontstaan. Maar Japio refereerde aan de sportauto, en daar heeft hij al lang geleden over gesproken. In z'n screening-periode had hij JdM gespreoken en hadden ze een rit in die auto gehad naar het hoofdkantoor in Zeist.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar ? Enig idee waar dat Mr.T. vandaan komt?
Aha, thanx voor de info.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen idee waar deze codenaam is ontstaan. Maar Japio refereerde aan de sportauto, en daar heeft hij al lang geleden over gesproken. In z'n screening-periode had hij JdM gespreoken en hadden ze een rit in die auto gehad naar het hoofdkantoor in Zeist.
Misschien is het zijn boodschappenautootje.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:52 schreef T-lex het volgende:
JdM in zo'n auto....![]()
Ik denk 't niet hoor....die kan zich wel wat beters veroorloven.
lijkt mij ook stugquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
JdM in zo'n auto....![]()
Ik denk 't niet hoor....die kan zich wel wat beters veroorloven.
misschien had tie wel helemaal niet de hele tijd motorrijles.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:55 schreef Desii het volgende:
[..]
lijkt mij ook stug
JdM komt heus Huub niet ophalen voor zijn motorrijles
quote:Amanda en Ricardo zijn buiten in de tuin gaan zitten. Brian komt even langs, want hij heeft iets op zijn lever. “Ik kan gewoon f*cking agressief overkomen. Soms lijkt het gewoon alsof ik iemand op zijn bek wil slaan”, spreekt hij zich uit. Amanda begrijpt hem natuurlijk volkomen. “Dat hebben mensen bij mij ook. Ik zie er sexy uit, dus dan denken mensen altijd dat ik met 30 mensen naar bed ben geweest”, zegt ze meegaand. Geweldig, jongens! Jullie matchen op alle vlakken.
Mr.Talpa.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar ? Enig idee waar dat Mr.T. vandaan komt?
JdM staat er om bekend heel vaak erg dicht bij 'de vloer' te staan en heel erg betrokken is bij de mensen, die jet werk doen. Overigens hoef je dat 'ophalen' ook niet te zwaar te zien - een show-ritje van 200 meter van 'achter' via de Gouden Poort naar de villa. (Huub is eerst 'achter' geweest om z'n zender om te doen en dat soort geneuzel)quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:55 schreef Desii het volgende:
[..]
lijkt mij ook stug
JdM komt heus Huub niet ophalen voor zijn motorrijles
JdM was even 'achter' ........quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:03 schreef beequeen het volgende:
Proef ik hier een sarcastische ondertoon?![]()
Heel af en toe schrijft er iemand stukjes op VV die duidelijk niet pro A en B is, dat heb ik al eerder gemerkt.
[..]
Dat zou zomaar kunnen.quote:
Het zou mij niet verbazen als de rijles al 'n uurtje geleden was afgelopen. Huub was vrij lang weg. En het is al wel langer duidelijk dat de bewoners weleens een 'praatje' hebben met de hoogste bazen. Zeker nu de eindfase is aangebroken, is zo'n gesprek niet vreemd. Ze zijn, voor JdM, wel de pionnen die het spel voor hem gespeeld hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
misschien had tie wel helemaal niet de hele tijd motorrijles.
Format is toch nog niet verkocht aan Amerika? En als het wel zo is, zou dit dan een compensatie zijn, geen winnaar maar wel een baan bij Ome Sjon? Ome Sjon heeft nl uitgesproken dat hij die rat als de winnaar ziet omdat hij de langstzittende is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat Huub mee gaat naar Amerika om daar DGK neer te zetten.
als wat?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
kom op hequote:Op woensdag 19 maart 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
Jaap vond de ruzie nogal meevallen, het was minder erg dan gisteren.
Huub: Minder erg ??? Ik moest Brian wegtrekken van José, dat noem jij minder erg?
Jaap: Brian deed gewoon zijn ding.
Script of niet, ik vond Brian behoorlijk bedreigend.
als bouwvakker ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |