Heeft de NS nou eindelijk eens internet in de trein of zit je op een of ander onbeveiligd draadloos netwerkje?quote:
Die Janssen had ook geen goede argumenten. Bovendien verdenk ik hem van opportunisme, zoals De Winter al aan kaartte.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
't Was van beide kanten een wanvertoning. De Winter laat Jansen niet uitpraten, vernedert Jansen door met dat boekje op tafel te slaan en komt steeds met dezelfde argumenten, ook als ze al ontkracht zijn. Jansen noemt De Winter een 'mannetje' en een 'makker' en drukt een bijna fysieke afkeer voor De Winter uit. Gewoon een slecht debat, maar beide gastheren denken waarschijnlijk dat het goede tv oplevert wanneer je twee straatvechters tegenover elkaar zet.
Wat is de gemiddelde snelheid?quote:Hij is dan voor een geschoolde arabist verdomd snel verandertd van mening.
Want Opinio is spraakmakend.quote:Het is gewoon iemand die aandachtsgeil is en daarom Opinio naar de mond praat.
2 fundamentalistische arabieren per dag.quote:
Die man is al ruim 25 jaar arabist. Als je nog eind 2001 tegen Fortuyn loopt te brallen dat Fortuyn overdrijft en er nu anno 2008 Fortuyn extreem-rechts inhaalt dan is dat erg merkwaardig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde snelheid?
[..]
Want Opinio is spraakmakend.
Zit 7 jaar tussen en ja je kan je mening bijstellen in die tijd. Maar zit jij nu te hopen dat niemand die linkjes van je aanklikt?quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die man is al ruim 25 jaar arabist. Als je nog eind 2001 tegen Fortuyn loopt te brallen dat Fortuyn overdrijft en er nu anno 2008 Fortuyn extreem-rechts inhaalt dan is dat erg merkwaardig.
Doch ook weer niet zo gek, gezien de ontwikkelingen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:17 schreef Klopkoek het volgende:
Die man is al ruim 25 jaar arabist. Als je nog eind 2001 tegen Fortuyn loopt te brallen dat Fortuyn overdrijft en er nu anno 2008 Fortuyn extreem-rechts inhaalt dan is dat erg merkwaardig.
Dat van 2001 was een maand na 11 september..... Jeweetwel, toen journalistjes als Pieter Jan Hagens en Kees Driehuis van een Derde Wereldoorlog spraken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Doch ook weer niet zo gek, gezien de ontwikkelingen.
Daarbij is het dus wel gek.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:23 schreef speknek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Dé Islam is wel veranderd in tien jaar. De continue exposure heeft hele andere processen in werking gezet. Waar het tien jaar geleden een sluimerdood aan het sterven was in het Westen, is dat proces nu helemaal gekeerd. Recalcitrante jongeren identificeren zich steeds meer met de Islam, in plaats van afkomst.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:29 schreef Klopkoek het volgende:
Daarbij is het dus wel gek.
Als je al 25 jaar arabist bent, dan is het raar dat je mening zo verandert over de Islam. Want dé Islam verandert niet in 10 jaar en de koran al helemáál niet.
Zo'n beetje heel politiek geëngageerd Nederland heeft sindsdien zijn mening bijgesteld....van mening veranderen is geen schande. Het lijkt me een deugd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kijk het fragment dan. Duurt maar 5 minuten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zo bar veel is er nou ook weer niet veranderd in of aan de Islam in minder dan zeven jaar. Wel in de verhouding mét of het beeld ván. Dus dat zou, lijkt mij, wel vreemd zijn. Maar goed, ik neem alles wat Klopkoek zegt met een emmer zout.
Ik denk dat onderlinge sociale en politieke verhoudingen, alsmede beeldvorming en disposities, erg belangrijk zijn voor een diffuus sociaal construct als de Islam. Niet alleen in onze hoofden, maar ook in die van de belijders ervan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:31 schreef Monidique het volgende:
Zo bar veel is er nou ook weer niet veranderd in of aan de Islam in minder dan zeven jaar. Wel in de verhouding mét of het beeld ván. Dus dat zou, lijkt mij, wel vreemd zijn. Maar goed, ik neem alles wat Klopkoek zegt met een emmer zout.
Nogmaals: het was één maand na 11 september. Toen het debat erg verhit was.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zo'n beetje heel politiek geëngageerd Nederland heeft sindsdien zijn mening bijgesteld....van mening veranderen is geen schande. Het lijkt me een deugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |