Amper. Eerder Engels.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:10 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij spreken ze in polen ook duits.
Daarom dacht ik dus dat die jongen mogelijk minder verstandelijk begaafd is, ook gezien zijn reactie waarin neit duidelijk wordt dat hij beseft wat voor impact zijn daad (mogelijk) heeft..quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef rudedeltadude het volgende:
Ben ik dan een van de weinigen die die gozer een kneus vind?
Wat voor loser ben je als je je ouderlijk zomaar verlaat en je ouders zich abnormaal veel zorgen over je lot moeten maken?
Geen goed woord voor over....
Lijkt me eerder waarheid dan vermoeden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dus dat die jongen mogelijk minder verstandelijk begaafd is, ook gezien zijn reactie waarin neit duidelijk wordt dat hij beseft wat voor impact zijn daad (mogelijk) heeft..
hehe dat ook nog squote:Op woensdag 19 maart 2008 11:26 schreef pfaf het volgende:
Erg tof, maar hij was Europa toch niet uitgekomen met z'n ID-kaart...
Goed idee, zonder paspoort en visum door Rusland, Kazachstan en China fietsen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:39 schreef Tournesol het volgende:
Hij was op de fiets.. ff langs de border sneaken en klaar.
Of iets harder leren fietsen. Mag hij misschien deze zomer nog mee naar Chinaquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:51 schreef Den_Haag het volgende:
Hij zou de scheepvaart in moeten. Kan hij China zien
Het doet mij idd ook een beetje Forrest Gump achtig aan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dus dat die jongen mogelijk minder verstandelijk begaafd is, ook gezien zijn reactie waarin neit duidelijk wordt dat hij beseft wat voor impact zijn daad (mogelijk) heeft..
Niet van harte, dat is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:10 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij spreken ze in polen ook duits.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:06 schreef Strooper het volgende:
[..]
Of iets harder leren fietsen. Mag hij misschien deze zomer nog mee naar China
sterker nog, je moet papieren hebben om china IN te komenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:26 schreef pfaf het volgende:
Erg tof, maar hij was Europa toch niet uitgekomen met z'n ID-kaart...
nou je gaat er naast staan, slingert een been over de fiets, dan je kont op het zadelquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Zo! Die is goed op een fiets!
Hoe kom je erop.
gelukkig heeft ie het niet tot rusland gehaaldquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:54 schreef sphackr het volgende:
en een getinte huidskleur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |