Ik geloof dat ik het deuntje gevonden heb, al kan het zijn dat het nummer wat ik zoek iets dansbaarder gemaakt is of het deuntje er heel erg op lijkt.... Begint op 3.04...quote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik hoor het liedje wel eens, heeft wat weg van heater? Ik zou t ook graag willen weten...
dat zijn er nog al wat. kan je wat meer vertellen over het nummer?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef Electro-Worm het volgende:
zoek liedje van red hot chilli peppers. uit de jaren 90, zit eerst zon kleine rustige gitaar solo in.
Iemand
Er zit een andere melodie doorheen, maar dit is de basis:quote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef Mr-T het volgende:
Weet iemand welk nummer hier gedraaid wordt:
http://www.moskva.fm/play/2013/20080324/fromtime:14:41:50/share/
Scar Tissuequote:Op maandag 24 maart 2008 20:45 schreef Electro-Worm het volgende:
Het is een rustig deuntje.(hetzelde deuntje op het einde) heb ff een example met stem gedaan over het liedje
Dit dus.. http://www.zshare.net/audio/9456550d083342/
Het beste wat ik ervan kon maken
Iemand?quote:Op maandag 24 maart 2008 14:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik ben in 2006 naar Alanya geweest en daar werd een nummer constant gedraaid, vooral in en rond het hotel (hotel Beach Resort Serap Su), weet niet hoe ,t heet of van wie ,t is, maar in de text kwamen wel de namen Antalya, Marmaris, Alanya voor.
Het is een typisch strandnummertje en ik zoek ,t dus nu sinds die vakantie.
Zoals ik al zei ,t is een typisch zomer plaatje dus ontzettend vrolijk en opzweperig.
Wie kan me helpen?
alvast bedankt.
Allen Toussaint - Sweet Touch Of Lovequote:Op maandag 24 maart 2008 21:36 schreef 2cv het volgende:
Ik ben op zoek naar de tittel + uitvoerende van het liedje van de Axe-reclame waarin een man verandert in een soort chocoladepop.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Allen Toussaint - Sweet Touch Of Love
Music Instructor - Hymnquote:Op maandag 24 maart 2008 20:46 schreef dakpan90 het volgende:
Hee!
Al heel wat jaren geleden, ik denk dat het eind jaren negentig was, stond er op een muziekbandje van mijn broer een bepaald liedje (house/dance achtig, ik weet het niet precies), welk ik graag terug zou vinden, maar tot nog toe niet gelukt is.
Het nummer bestaat eigenlijk uit een liedje dat stap voor stap opgebouwd wordt, onder begeleiding van een robotachtige stem; dus eerst de beat, dan de melodie en op het laatst ook nog een stukje zang.
Dit stukje zang (vervormd) begint als volgt: Give us this day all that you showed me, the power and the glory till my kingdom comes.
Nu heb ik al meerdere malen gezocht, ook op dit stukje tekst, zo komt het voor in Creamteam - Div X; Ultravox - Hymn en nog zo meer...maar dit specifieke liedje kan ik maar niet vinden!
Dus vroeg ik me af of er misschien wel iemand is die dit nummer ook kent, en me kan helpen
Alvast bedankt!
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:17 schreef TomHoofd het volgende:
Ik ben op zoek naar het numemr dat gebruikt word ik de leader van het programma "Waar is de Mol".
Weet iemand die toevallig?
Even voor de duidelijkheid. Hier om 0.36 Click
quote:De openingstune is special voor “Waar is de Mol?” geschreven en is dus helaas nergens terug te vinden.
Zelf al gevonden, dus doe geen moeite meerquote:Op maandag 24 maart 2008 19:49 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het deuntje gevonden heb, al kan het zijn dat het nummer wat ik zoek iets dansbaarder gemaakt is of het deuntje er heel erg op lijkt.... Begint op 3.04...Klllik!
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Geen mp3-requests..quote:Op maandag 24 maart 2008 23:43 schreef De_Biertje het volgende:
Iemand heel toevallig de tune van Brabant Party?
google vind brabant niet leuk
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Als je dan meteen het nummer hier post weten we het ook voor de volgende keerquote:Op maandag 24 maart 2008 23:58 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Zelf al gevonden, dus doe geen moeite meer
Dat is wel een erg rare omschrijvingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:07 schreef zwareshag het volgende:
Ik was gisteren in een club, hoorde een zeer vet electro nummer. Kan het alleen beschrijven als een hoop ijspegels die tegen elkaar botsten, a-ritmisch. Kan iemand hier iets mee?
Doet me een klein beetje denken aan Roman Flugel - Mutter, maar dat is een zeeeer long shot (en eigenlijkl ook meer minimal dan electroquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:07 schreef zwareshag het volgende:
Ik was gisteren in een club, hoorde een zeer vet electro nummer. Kan het alleen beschrijven als een hoop ijspegels die tegen elkaar botsten, a-ritmisch. Kan iemand hier iets mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |