quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef KneiterS het volgende:
Ik heb een moeilijke: Ik zoek een nummer wat volgens mij een paar jaar terug een hele tijd in de top 40 heeft gestaan, ik dacht zelfs wekenlang op 1, maar weet niks zeker. Het probleem is, dit nummer is instrumentaal. Dacht eerst dat de soundtrack van the Gladiator was, maar dat is niet. Dus volgens mij is het zo'n bekende melodie omdat het heel lang in de top 40 stond. Nou ik weet dat de kans dat iemand het kent klein is, maar wie niet waagt .....
kan je misschien iets zeggen over de stijl? Is het bombastisch, veel violen, synthesizer, wat anders?quote:
Daar was ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan je misschien iets zeggen over de stijl? Is het bombastisch, veel violen, synthesizer, wat anders?
en wat is een paar jaar, 2-3 of (veel) meer?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar was ik ook benieuwd naar
Hoi BrandX
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:30 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Jaaa, ongelofelijk wat goed! Waar is het nou zo bekend van?
Ja daar sta ik ook van te kijken. Ik ben 21 en wist dat het ooit een aantal weken op 1 had gestaan in de top 40. Hoe kan ik dat nou onthouden hebben van een plaat van 1995quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]toch leuk dat een paar jaar in eens dik 10 jaar is
goed gevonden though, B!
Cygnus X - Superstring (Sensation White 2000 Anthem)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:44 schreef Dononino het volgende:
Help! Ik heb laatst een nummer opgenomen maar ik weet niet hoe hij heet. Ik heb hem geupload via rapidshare, dus je kan hem daar downloaden
. Als iemand weet van wie dit liedje is en dat aan mij zou willen vertellen zou ik dat heel erg tof vinden.
![]()
Hier is de link voor het liedje: http://rapidshare.com/files/100544503/Cool_liedje.mp3.html
Alvast bedankt,,,
is dat muziek?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef jerver73 het volgende:
[
Nog steeds op zoek naar titel en artiest van deze rand-aarde
electro/dance/electronisch ik denk uit 2006
wie biedt?
Tja, zoveel instrumentaaltjes hebben de laatste jaren niet op 1 gestaan.quote:
Soundtrack van film toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:30 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Jaaa, ongelofelijk wat goed! Waar is het nou zo bekend van?
Dat kan ongeveer elk nummer zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:36 schreef Gstyles het volgende:
ben op zoek naar een nummer van de rapgroep Pete Philly & Persequisit met een soort ragae zang erdoor heen... heb em nog steeds niet gevonden.. beetje een rauwe achtergrond muziek zit er in het nummer..iemand?
thanks maar nog niet gevonden.. het gaat gewoon zoiets als met een rap van Pete philly en dan in het refrein wordt er een beetje reggae gezongen iets van '' i know that your... blabla yes jollin' ... blablna stollin'...''quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kan ongeveer elk nummer zijnZoek anders ff op hun MySpace of luister hier wat sample's
Pete Philly & Perquisite - Empirequote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
thanks maar nog niet gevonden.. het gaat gewoon zoiets als met een rap van Pete philly en dan in het refrein wordt er een beetje reggae gezongen iets van '' i know that your... blabla yes jollin' ... blablna stollin'...''
Echt super bedankt donroyco!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cygnus X - Superstring (Sensation White 2000 Anthem)
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
thanks maar nog niet gevonden.. het gaat gewoon zoiets als met een rap van Pete philly en dan in het refrein wordt er een beetje reggae gezongen iets van '' i know that your... blabla yes jollin' ... blablna stollin'...''
Die dusquote:
Geen dank hoorquote:
Hij was vanmorgen nog bij MTV Breakfast Clubquote:
Kijk hier even...quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:50 schreef Samson het volgende:
Ok, nog maar ns een poging, ik zoek de zangeres van Spinning around, nee niet dat van KylieMaar met dat stukje van was on, wax off erin. Anyone? Je hoort m op fresh fm regelmatig voorbij komen, maar mis steeds de info.
ik was er al achter, thanks voor de reactiequote:
Thanks, zie m er echter niet bij staan helaasquote:
WOW!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gregor Salto ft. Andy Sherman - Erasmus (Drop The Beat) (Hardwell & Rehab Remix)
Gregor Salto ft. Andy Sherman - Erasmus (Drop The Beat) (Sidney Samson Remix)
Crosspost:quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef jerver73 het volgende:
[
Nog steeds op zoek naar titel en artiest van deze rand-aarde
electro/dance/electronisch ik denk uit 2006
wie biedt?
edit : misschien moet ik nog even vermelden dat dit een fruity loop interpretatie is van de eerm melodie lijn...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:30 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik moest aan Essential DJ Team - Ong-Diggi-Dong denken...
Ik doe niet aan kudos, maar geen dank..quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:45 schreef nlboy het volgende:
[..]
WOW!Echt superrrr bedankt!
20 kudos voor jou!
Status Quo - whatever you wantquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ben opzoek naar een stevig rocknummer.. al best oud...
gaat iets als: wherever you go, wherever you walk, whatever you do
met stevige gitaar uiteraard! gezongen door mannen
Is het deze misschien?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:56 schreef Mapani het volgende:
Ik zoek een liedje van de Duitse groep Die Prinzen. Het gaat over een konijn of haas. Wie weet m?
Tomas Anderson - Washing Up (Tiga's Remix) misschien?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:24 schreef jerver73 het volgende:
Geen essential dj team.. dus nog steeds op zoek naar deze FL interpretatie zeker 2 keer gehoord in 2 verschillende sets (tiga, ?) op LL 2006 (drank?)
wie biedt?
Calvin Harris - Acceptable In The 80'squote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zoek een nummer, beetje vrolijke melodie met als tekst: "If i was born in the eighties" of iets dat daarop lijkt, in ieder geval met "in the eighties".
Het is niet Milow trouwens
Dat is 'mquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Calvin Harris - Acceptable In The 80's
Volbeat - Sad man's tongue ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:11 schreef J.Clarkson het volgende:
Dag leute.
Ik hoorde gisteravond rond 23:00 een onwijs vet nummer op 3FM. Het begon als een country/ line dance achtig nummer, maar al snel veranderde dit in een gigantisch lekker rocknummer.
Geen idee over de lyrics e.d Help, ik wil dit nummer. BADLY!
You sir, are a saint!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:50 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Volbeat - Sad man's tongue ?
http://www.youtube.com/watch?v=5mV_HHL-h6g
The 3 Jays - Feeling It Tooquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:56 schreef s.g1985 het volgende:
iemand die enig heeft van de titel/artiest van dit nummer, heb een groot deel van het nummer kunnen opnemen dus er zal vast wel iemand zijn die het weet.
super bedankt in ieder geval alvast![]()
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummer.mp3
De Fikskes - 'k vraag het aanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:56 schreef DeSnelkiezer het volgende:
hallo
ik wou ook even een vraagje stellen![]()
eergisterochtend of de dag ervoor hoorde ik op radio 1 een belgisch nummer, t ging erover dat vroeger alles simpeler was ofzo.
op een gegeven moment zingt ie dat ze vroeger nog geen mp3 speler hadden, hij spreekt het dan uit als empee drei.
iemand enig idee?
quote:
Toch niet: Skik - Op fietse?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:54 schreef taxibabe het volgende:
Hallo, wie kan mij helpen?!
Ik zoek een liedje, volgens mij is die van Herman Finkers maar ik weet het niet zeker.
Het gaat over allerlei plaatsen in Twente. Ik weet nog dat Usselo en Boekelo er in voorkomen. Hij vertelt dan een soort route door Twente.
Ik heb al een halve dag lopen googlen maar ik kan em niet vinden. HELP! Wie o wie weet welk liedje ik bedoel?
Nee die niet. Het ging echt over allemaal plaatsjes in Twente en dan met woordspelingen op de plaatsnamen.quote:
oeh ja zie de clip zo voor me! Ik dacht david guetta maar youtube geeft me zo snel niets.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:13 schreef janq het volgende:
Hey, ik zoek een lied van een paar jaar terug met een CGI (met de computer geanimeerd) clip. Het is een beetje een trance achtig nummer. Je kijkt zeg maar vanaf het oogpunt van de camera en die camera gaat door verschillende landschappen en werelden. Int begin zie je allemaal buizen en zo later ga je zo over een heel groot weiland en springen dr allemaal grote kubussen en cilinders en zo uit de grond. Jullie denken wss dat ik gek ben:P maar mensen die dit weten zullen dit zeker herkennen. Alvast bedankt
http://www.youtube.com/watch?v=6Ml-jUdIbcIquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:13 schreef janq het volgende:
Hey, ik zoek een lied van een paar jaar terug met een CGI (met de computer geanimeerd) clip. Het is een beetje een trance achtig nummer. Je kijkt zeg maar vanaf het oogpunt van de camera en die camera gaat door verschillende landschappen en werelden. Int begin zie je allemaal buizen en zo later ga je zo over een heel groot weiland en springen dr allemaal grote kubussen en cilinders en zo uit de grond. Jullie denken wss dat ik gek ben:P maar mensen die dit weten zullen dit zeker herkennen. Alvast bedankt
The Cars - Looking For Love misschienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:34 schreef extraball het volgende:
Hoi,
Ik zoek sinds maanden een nummer waarvan ik de titel en de zanger zou willen weten.
Het is een nummer uit de jaren tachtig, popmuziek en het refrein gaat van: looking for love, en daarna een kreunende vrouw en aan het eind van het liedje gaan zowel de man als de vrouw kreunen, van uh, ah, ah.
Het is een bekend nummer en het wordt nog weleens gedraaid op de radio, alleen mis ik dan steeds de uitvoerend artiest. Wie kan mij hiermee helpen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:25 schreef TomTomm het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6Ml-jUdIbcI
fleetwood mac - looking out for lovequote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:34 schreef extraball het volgende:
Hoi,
Ik zoek sinds maanden een nummer waarvan ik de titel en de zanger zou willen weten.
Het is een nummer uit de jaren tachtig, popmuziek en het refrein gaat van: looking for love, en daarna een kreunende vrouw en aan het eind van het liedje gaan zowel de man als de vrouw kreunen, van uh, ah, ah.
Het is een bekend nummer en het wordt nog weleens gedraaid op de radio, alleen mis ik dan steeds de uitvoerend artiest. Wie kan mij hiermee helpen?
Iddquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
fleetwood mac - looking out for love
http://www.youtube.com/watch?v=ZPYLkqLSsbg&feature=related
** Kuch **quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
fleetwood mac - looking out for love
http://www.youtube.com/watch?v=ZPYLkqLSsbg&feature=related
Paul T - Can I Get Somequote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef most_wanted het volgende:
Ik zoek zo'n liedje dat gaat van
Cocaine, can i get some can i get some
Paul T - Can I Get Some (Cocaine)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef most_wanted het volgende:
Ik zoek zo'n liedje dat gaat van
Cocaine, can i get some can i get some
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:55 schreef Tism het volgende:
Een vrij nieuw en recent balkan beat achtig nummertje met een lekkere flow erin.
Werdt net gedraaid en gebruikt in 't laatste onderwerp bij 't programma "Op de bon, Ned.1"
..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:28 schreef Tism het volgende:
Ja, nog even een aanvulling op mijn post hierboven,
Ik bedoel dus de laatste track die ze in 't laatste item gebruiken bij de klacht van tv babe Marit van Bohemen.
Hier kun je horen wat ik precies bedoel! (skip wel even door naar 23:45 Min/sec.)
Na 2 uur je post opnieuw onder de aandacht brengen heeft geen zin hoorquote:
Ik zie geen tijdsaanduiding bij mn player, dus ik weet het nietquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:41 schreef Gstyles het volgende:
Nog maar eens proberen... k ben nog steeds opzoek naar de remix van Timbaland - The way i are.. Kan niet echt vertellen hoe die gaat maar is een soort house remix.. wordt vaak op Fresh FM gedraaid. Nou zijn er van dit nr honderden remixen maar hoop toch dat één van jullie weet welke dit is. Alvast bedankt
quote:Functie: Overige contacten
Voor vragen over de playlist en de afhandeling van gewonnen prijzen: live(@)fresh.fm. Let op! Fresh FM krijgt veel e-mails te verwerken dus we vragen je rekening te houden met enige wachttijd. Dit geldt ook voor de afhandeling van gewonnen prijzen. Duurt het langer dan drie weken voor je je prijs ontvangt? Contact ons dan!
Andere contactgegevens:
0900 - FRESH FM (0900 – 37 37 436)
SMS FRESH SPATIE <BERICHT> naar 5030 (€0,50 p.o.b.)
Voor persberichten en ander nieuws pr(@)fresh.fm
Klik hier om Algemeen een e-mail te sturen.
sterker nog, dat werkt averechts bij de trouwe zoekers hierquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Na 2 uur je post opnieuw onder de aandacht brengen heeft geen zin hoor![]()
The way I are (Kolosta Remix)?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:41 schreef Gstyles het volgende:
Nog maar eens proberen... k ben nog steeds opzoek naar de remix van Timbaland - The way i are.. Kan niet echt vertellen hoe die gaat maar is een soort house remix.. wordt vaak op Fresh FM gedraaid. Nou zijn er van dit nr honderden remixen maar hoop toch dat één van jullie weet welke dit is. Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Na 2 uur je post opnieuw onder de aandacht brengen heeft geen zin hoor![]()
Ja, sorry hoor!..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:50 schreef BrandX het volgende:
sterker nog, dat werkt averechts bij de trouwe zoekers hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |