abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57464224
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee , want Wilders roept een oorlog tot de Islaam en de Moslims.
wat betekent oorlog ??. Is dat vrede en liefde en vreedzaam. of is het kwaad en evil.
Iets roepen is wat anders dan iets doen.
En als je het niet eens bent met wat iemand roept, dan hebben we daar rechters voor die, indien nodig, mensen daarvoor kunnen aanpakken.

Terugvallen bedreigingen en geweldpleging zijn zaken die in onze samenleving pertinent niet thuishoren. (Mogelijk) geweld op voorhand al goedkeuren laat goed zien hoe aggressief en intolerant dat heilige boekje mensen kan maken.
quote:
Hoe kunnen de betogers in Afganistan het verschil tussen wilders en Nederland uit elkaar halen, terwijl Wilders extreministen en Moslims niet uit elkaar kan halen
Aannemende dat Wilders dat niet doet, maakt dat de betogers in ieder geval geen greintje intelligenter dan degene waar ze tegen demonstreren. Overigens schat ik Wilders nog net ietsje hoger in dan een zwikje geindoctrineerde, opgehitste geloofsdwazen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57464235
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is een geweldloze intellectuele oorlog. Net zo vreedzaam als een Jihad.
[..]

Moslims zijn dus dom?
Blijkbaar vinden jullie niet erg dat Wilders geen verschil kan maken in de goeie en de slechte
dat vindt ik dus ook van die betogers in Afganistan.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:36:42 #53
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57464280
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:32 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is het gevolg. we moeten kijken wat de aanleiding is

Waarom is Irak aangevallen ??. de aanleiding was Saddam
Saddam was alleen maar een excuus. Amerika verzint zijn eigen redenen om geweld te gebruiken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57464281
quote:

[..]

Nee, olie, maar om met jouw eigen woorden te spreken: wel ontopic blijven, als je over irak en saddam wilt praten open je daar maar een ander topic voor.
pi_57464303
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Blijkbaar vinden jullie niet erg dat Wilders geen verschil kan maken in de goeie en de slechte
Ik denk dat Wilders dat prima kan. In tegenstellig tot die opgehitste meute, die notabene één persoon niet eens kan onderscheiden van ruim 16 miljoen personen.

Over achterlijk gesproken.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:39:27 #56
pi_57464365
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik vind het wel erg en ontzettend dom, maar hij heeft nog steeds het recht om zijn mening te geven. En die dombo's in Afghanistan ook. Maar die mogen van jou wel demonstreren? Zij roepen duidelijk op tot geweld.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_57464367
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Iets roepen is wat anders dan iets doen.
En als je het niet eens bent met wat iemand roept, dan hebben we daar rechters voor die, indien nodig, mensen daarvoor kunnen aanpakken.

Terugvallen bedreigingen en geweldpleging zijn zaken die in onze samenleving pertinent niet thuishoren. (Mogelijk) geweld op voorhand al goedkeuren laat goed zien hoe aggressief en intolerant dat heilige boekje mensen kan maken.
[..]

Aannemende dat Wilders dat niet doet, maakt dat de betogers in ieder geval geen greintje intelligenter dan degene waar ze tegen demonstreren. Overigens schat ik Wilders nog net ietsje hoger in dan een zwikje geindoctrineerde, opgehitste geloofsdwazen.
rechters en de OM hier zijn de grootste mafkezen over het gehele wereld
Geen enkele OM bestaat in de wereld die zo is ingesteld als Nederland.

Het uitroepen van een heilige oorlog tegen de Islaam mag wel in NL
wat zou er gebeuren als de extreministen een heilige oorlog gaan uitroepen in NL. direct worden ze opgepakt.
pi_57464421
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik denk dat Wilders dat prima kan. In tegenstellig tot die opgehitste meute, die notabene één persoon niet eens kan onderscheiden van ruim 16 miljoen personen.

Ik vind als een Nederlandse vertegenwoordiger geen verschil kan maken tussen de goeiee en de slechte en ieder door elkaar gooit vind ik respons van de Islamitische landen meer dan terecht.

de vraag is Laat de Tolerante ( helaas verleden tijd ) Nederland dit toe en wil het daarmee het samenleving ontwrichten ?
pi_57464435
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik vind het wel erg en ontzettend dom, maar hij heeft nog steeds het recht om zijn mening te geven. En die dombo's in Afghanistan ook. Maar die mogen van jou wel demonstreren? Zij roepen duidelijk op tot geweld.
als zij daar geweld gebruiken moeten zij dat zelf weten.. het hoort bij hun vrijheid van protesteren
pi_57464450
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Wilders ziet inderdaad heel goed het verschil tussen een enkel duizend extremisten en 1,5 biljoen moslims die zich er weinig van aantrekken. Heb je uberhaupt wel naar zijn uitspraken geluisterd?

Idd, over achterlijk gesproken.
pi_57464553
Eerlijk is eerlijk Meki je bent een echte trouwe moslim, en nee, dat is geen compliment.

Jij in je eentje bevestigd wat iedereen al dacht, moslims zijn snel op hun teentjes getrapt, doen nooit wat en geven altijd iemand anders de schuld, dank voor het bevestigen van dit beeld van de moslims.

Alle vooroordelen weet jij vlekkeloos te promoten waardoor steeds meer mensen denken te weten wat voor vlees ze in de kuip hebben, dank daarvoor.

Zoek voor de grap alle quots eens op die de heer Wilders heeft gezegt vanaf begin november over de film, het zullen er niet veel zijn.

Niet de heer Wilders maakt er een heisa van, maar jij en je medemaatjes crimimoslims, meki, dank daarvoor.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:48:37 #62
pi_57464580
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wilders ziet inderdaad heel goed het verschil tussen een enkel duizend extremisten en 1,5 biljoen miljard moslims die zich er weinig van aantrekken. Heb je uberhaupt wel naar zijn uitspraken geluisterd?

Idd, over achterlijk gesproken.
billion is Amerikaans
pi_57464662
quote:

[..]

Hoi ik kom ff met de deur in huis vallen

Ik wil even weten hoe je dit bedoelt :

degene die een aanleiding geeft tot "iets" is die schuldig?
Of is de degene die op de aanleiding reageert schuldig?

(en schuldig is hier een groot woord)
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:52:39 #64
pi_57464671
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

als zij daar geweld gebruiken moeten zij dat zelf weten.. het hoort bij hun vrijheid van protesteren
maar als Wilders iets zegt dat jij met veel fantasie kan zien als aanzetten tot geweld of haat dan is de wereld te klein, lekker hypocriet meki.
pi_57464683
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

billion is Amerikaans
idd.
pi_57464732
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

maar als Wilders iets zegt dat jij met veel fantasie kan zien als aanzetten tot geweld of haat dan is de wereld te klein, lekker hypocriet meki.
Iets zegt , ik weet niet of oorlogsverklaring uitspreken iets zeggen is. het is een dreiging met een oorlog, dat is meervoud van geweld
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:57:05 #67
pi_57464794
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Iets zegt , ik weet niet of oorlogsverklaring uitspreken iets zeggen is. het is een dreiging met een oorlog, dat is meervoud van geweld
Maar jihad mag wel?
pi_57464799
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:52 schreef prupke het volgende:

[..]

Hoi ik kom ff met de deur in huis vallen

Ik wil even weten hoe je dit bedoelt :

degene die een aanleiding geeft tot "iets" is die schuldig?
Of is de degene die op de aanleiding reageert schuldig?

(en schuldig is hier een groot woord)
Diegene die een aanleiding geeft is zeker schuldig.
en diegene die gaan rellen of protesteren dat is het gevolg daarvan

Nogmaals medio 2006 was de aanleiding van 2 ontvoerde militairs het gevolg van ( massamoorden ) van Israel op de Libanezen..
pi_57464818
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar jihad mag wel?
Wat is er mis met Jihad?
pi_57464825
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar jihad mag wel?
heb je mij niet horen zeggen
ik ben tegen elke geweld en helemaal tegen oorlog

Nederland blijkbaar niet. ze willen niet eens Wilders vervolgen voor zijn gewelduitroeping en oorlog verklaren aan massa's Moslims elders in de wereld
pi_57464908
Het duurt gewoon nog even

pi_57464918
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Nederland blijkbaar niet. ze willen niet eens Wilders vervolgen voor zijn gewelduitroeping en oorlog verklaren aan massa's Moslims elders in de wereld
Nou, veel heb je er ook niet voor nodig.

Een filmpje van 15 minuten die niemand gezien heeft en jij geeft je goedkeuring aan een wereldwijde oorlog en bloed vergieten.
pi_57464959
Meki, ga eens naar bed
pi_57464963
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Diegene die een aanleiding geeft is zeker schuldig.
en diegene die gaan rellen of protesteren dat is het gevolg daarvan

Nogmaals medio 2006 was de aanleiding van 2 ontvoerde militairs het gevolg van ( massamoorden ) van Israel op de Libanezen..
Dus als ik zeg als nederlandse trien : kom strijd hier met mij tegen de moslims! (dat is een aanleiding)
die ws nou pak weg 1000 mensen mee zou trekken

dan mogen de moslims (in 2006 geschat op zon 1 miljard op de wereld ) daar tegen gaan protesteren (gevolg)

wie zou er winnen denk je als je moslims zouden zeggen : hahaha die prupke .... laat haar lekker gaan.
dan "winnen"de moslims en kan ik in een hoekje gaan zitten pruillippen

maw : als de moslims nou eens gewoon leren negeren.......
pi_57464996
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:02 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou, veel heb je er ook niet voor nodig.

Een filmpje van 15 minuten die niemand gezien heeft en jij geeft je goedkeuring aan een wereldwijde oorlog en bloed vergieten.
Ik heb de film niet gemaakt
bij Wilders moet je zijn. Hij wilt het graag zo hebben
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:05:32 #76
pi_57464997
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Zoals ik al zei kan je Wilder's oorlogsverklaring (als ie die al heeft gedaan, linkje?) kan zien als een intellectuele en principiële oorlog, zonder geweld dus. Je kan de Islam toch ook vredelievend zien?
pi_57465051
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:03 schreef prupke het volgende:

[..]

Dus als ik zeg als nederlandse trien : kom strijd hier met mij tegen de moslims! (dat is een aanleiding)
die ws nou pak weg 1000 mensen mee zou trekken

dan mogen de moslims (in 2006 geschat op zon 1 miljard op de wereld ) daar tegen gaan protesteren (gevolg)

wie zou er winnen denk je als je moslims zouden zeggen : hahaha die prupke .... laat haar lekker gaan.
dan "winnen"de moslims en kan ik in een hoekje gaan zitten pruillippen

maw : als de moslims nou eens gewoon leren negeren.......
Gaan jullie ook de oorlogsverklaringen van Al Qaida en extreministen negeren ?? en geen actie ondernemen,

Je kan van ons niet verwachten dat wij moedeloos moeten inzien van een oorlogsverklaring die Wilders wilt invoeren.
pi_57465065
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zoals ik al zei kan je Wilder's oorlogsverklaring (als ie die al heeft gedaan, linkje?) kan zien als een intellectuele en principiële oorlog, zonder geweld dus. Je kan de Islam toch ook vredelievend zien?

Pim Fortuyn sprak destijds over een koude oorlog tegen de islam. Daar werd men toen al boos over.

“Hij had gelijk. Alleen is het nu al een warme oorlog geworden.”
pi_57465083
quote:

[..]

veeg me op... werelds, ik ben gek op droge humor.
pi_57465084
quote:

[..]

Blijkbaar zie jij oorlogen als zonder geweld.
of blijkbaar wil je dat niet inzien en graag ontkennen
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:10:28 #81
pi_57465115
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is er mis met Jihad?
Jihad word geïnterpreteerd als een gewelddadige oorlog tegen ongelovigen maar ook als een geestelijke oorlog binnen in jezelf. Zo kan je een eventuele oorlogsverklaring van Wilders ook geweldloos zien.
pi_57465121
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

veeg me op... werelds, ik ben gek op droge humor.
Heb je versnipperaar wel begrepen?
pi_57465153
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Gaan jullie ook de oorlogsverklaringen van Al Qaida en extreministen negeren ?? en geen actie ondernemen,

Je kan van ons niet verwachten dat wij moedeloos moeten inzien van een oorlogsverklaring die Wilders wilt invoeren.
wij? ?? Meki??

Wat ben je nu?, een Nederlander of toch stiekum een klein irritant extremistje?

Heb je al een bomgordeltje besteld, of zijn die er niet in kleine maten?
pi_57465161
quote:

[..]

bij wilders is het tot nu toe nog grootspraak! (het enige wat die man heeft gedaan is een film gemaakt die nog niet te zien is maar potjandorie nog meer ophef over word gemaakt dan nodig is )

de al qauida : voert dingen uit (geweld ) en roepen dan over het algemeen Jihad
de heilige oorlog...
ze willen geen westerlingen in hun land hebben die komen helpen om de "minderheid" te helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door prupke op 18-03-2008 23:13:40 (typvaut) ]
pi_57465179
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jihad word geïnterpreteerd als een gewelddadige oorlog tegen ongelovigen maar ook als een geestelijke oorlog binnen in jezelf. Zo kan je een eventuele oorlogsverklaring van Wilders ook geweldloos zien.
Ik snap niet waarom je hier nog verdedigt dat Wilders het anders bedoelde
heeft hij jou hierheen gestuurd ??

Wilders heeft een onderwerp en een doel
Onderwerp Moslims
doel ze deugen niet, weg ermee
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:13:36 #86
pi_57465197
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Pim Fortuyn sprak destijds over een koude oorlog tegen de islam. Daar werd men toen al boos over.

“Hij had gelijk. Alleen is het nu al een warme oorlog geworden.”
De koude oorlog was grotendeels geweldloos als ik mij goed herinner.
pi_57465202
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef Kanjer het volgende:

[..]

wij? ?? Meki??

Wat ben je nu?, een Nederlander of toch stiekum een klein irritant extremistje?

Heb je al een bomgordeltje besteld, of zijn die er niet in kleine maten?
Gaat ie lekker?

Wat een onvolwassen puberzooi hier weer.
pi_57465206
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een oorlog kan je alleen Jihad noemen als je vecht voor het gebied waar je uit verdreven bent, dus vechten tegen de agressor ter zelfverdediging, rest van de intenties heeft niets met Jihad te maken, weten de extremisten net zo goed, daarom gebruiken ze ook bezetting van Irak, Afghanistan en Palestina als voorbeeld. Als je strijd tegen een bezetting weet ik niet wie de oorlog heeft verklaard.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:14:29 #89
3542 Gia
User under construction
pi_57465218
Wanneer heeft Wilders aan de moslims de oorlog verklaard? Heb ik iets gemist?
pi_57465222
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef prupke het volgende:

[..]

bij wilders is het tot nu toe nog grootspraak! (het enige wat die man heeft gedaan is een film gemaakt die nog niet te zien is maar potjandorie nog meer ophef over word gemaakt dan nodig is )

de al quida : voert dingen uit (geweld ) en roepen dan over het algemeen Jihad
de heilige oorlog...
ze willen geen westerlingen in hun land hebben die komen helpen om de "minderheid" te helpen.
Hoe weet jij dat nou dat het grootspraak is . Waarom denk je dat hij het niet echt meent.

Wilders wil liever ook geen Moslims in Nederland. en al helemaal geen instanties die moslims helpen
pi_57465243
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je versnipperaar wel begrepen?
Jazeker, maar deze dagen werken dit soort uitspraken erg op mijn lachspieren.

En for the record: ik vind Versnipperaar een werelds forumgebruiker/man/vrouw/mens, wat ie ook is, top persoon.
pi_57465245
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef prupke het volgende:

[..]

de al quida : voert dingen uit (geweld ) en roepen dan over het algemeen Jihad
de heilige oorlog...
daarnaast: De propagandistische oorlogspraat van Al Qaida is grotendeels genegeerd. Totdat er daadwerkelijk grote aanslagen volgden.
pi_57465251
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Onderwerp Moslims
Ik denk he dat papierversnipperaar zichzelf kan inleven in de persoon wilders...
dus zichzelf verplaatsen in een ander persoon ......

Empathie ook wel genoemd
pi_57465266
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:14 schreef Gia het volgende:
Nee, Wilders is echt dol op moslims
pi_57465272
quote:

[..]

Al qaida pleegt echte aanslagen en dood daarmee vele onschuldige mensen. wilders maakt een film en stelt daarin (of poogt dat iig) de problemen en gevolgen van de islam aan de kaak. ik hoop dat die film een hoax is dan heeft hij zijn punt zo hard gemaakt (beetje de donor show in het kwadraat) maar als hij hem maakt hoop ik gewoon dat hij klopt en hij geen onnodige dingen doet (zoals b.v. de koran verbranden) dat zou ik wel afkeuren.

maar goed als jij het verschil niet ziet tussen een aanslag en een film dan is zoals iedereen al wist een discussie met jou zinloos. al jouw posts in ELK wilders topic (en dat zijn er nogal wat) komen op exact hetzelfde neer.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:16:20 #96
pi_57465273
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Onderwerp Moslims
Maar hij gebruikt geen geweld.
pi_57465276
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:14 schreef Gia het volgende:
doe je bril eens aan

Hij had gelijk. Alleen is het nu al een warme oorlog geworden.”
pi_57465287
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, Wilders is echt dol op moslims
pi_57465298
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

daarnaast: De propagandistische oorlogspraat van Al Qaida is grotendeels genegeerd. Totdat er daadwerkelijk grote aanslagen volgden.
En daarom stel je voor nu de propaganda van Wilders ook maar niet serieus te nemen? Totdat het straks echt te laat is.
pi_57465313
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou dat het grootspraak is . Waarom denk je dat hij het niet echt meent.

Wilders wil liever ook geen Moslims in Nederland. en al helemaal geen instanties die moslims helpen
Hoe weet jij zo zeker dat het geen grootspraak is?? en dat hij het wel meent??

ik bedoel : de film is niet uit, en ik ben van mening dat je pas mag beoordelen als je hem gezien hebt.

Ik vind wilders meestal een misselijke man , maar hij heeft wel een aantal goede punten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')