Mja, maar vond het toch lullig dat ik door de stress noch keek noch fileparkeren goed uitvoerde. Ben best wel teleurgesteld in mezelf, ik hing echt de blinde wegpiraat met haast uit, terwijl ik normaal vet relaxt ben.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:09 schreef p-etr-a het volgende:
Dat je de vrijstelling niet hebt, maakt echt niet zo veel uit. Ik moest gisteren tijdens het examen een stopopdracht en omkeeropdracht doen en VOLGENS MIJ gingen die prima. Kwestie van goed kijken, hoe je ze uitvoert maakt niet uit.
Geen vrijstelling is niet zo'n big deal. Ik heb hem ook niet gehaald, en uiteindelijk maakt het maar weinig uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:30 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb mijn vrijstelling niet gehad. Ik was heel erg zenuwachtig en heb echt niet het idee dat ik in die korte tijd heb kunnen laten zien wat ik wél kan.
Ik reed op veel punten (veel) te hard. Ik nam een inrit te hard, sloeg te hard af, zelfs op rechte stukken te hard.
Ik keek niet goed tijdens mijn bijzondere verrichtingen (halve draai en fileparkeren). Ik moet zo dicht mogelijk bij een huis parkeren, dus ik dacht ik kan hem mooi aan de rechterkant er recht inrijden. Toen zag ik aan de linkerkant een plekje, dichterbij, maar kwam er pas laat achter dat dat een invalideparkeerplaats was. Toen wilde ik alsnog aan de rechterkant fileparkeren maar ik kwam tot twee keer toe tegen de stoeprand aan. Waar ik in de les heel ontspannen achter het stuur zit kwam ik nu niet eens meer uit mijn woorden, echt afschuwelijk. Dus deze week nog ff knallen en oefenen en me laten opjutten door mijn instructeur en dan donderdag afrijden. Hopen dat doordat ik dit heb gedaan ik wat minder gespannen ben en door mijn kritiekpunten meer kans heb om te slagen
.
Dus nu weet je dat je wel enigsinds in de 'stress' springt tijdens een examen. Zodra je straks echt examen gaat doen zal dat (hopelijk) al weer wat minder zijn, en je kunt je er nu dan ook beter mentaal op voorbereiden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, maar vond het toch lullig dat ik door de stress noch keek noch fileparkeren goed uitvoerde. Ben best wel teleurgesteld in mezelf, ik hing echt de blinde wegpiraat met haast uit, terwijl ik normaal vet relaxt ben.
Of gewoon effe doorrijden want nederland staat ondertussen vol met rotondes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:40 schreef Geqxon het volgende:
Straatje keren is niet zo lastig. Tweede versnelling, rustig rijden, beetje insturen, dot gas, en als je de achterkant weg voelt gaan het gas een beetje doseren. Binnen no-time sta je omgekeerd. Beginners kunnen eventueel de handrem gebruiken.
Klopt en is idd de vervelendste route jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Crooswijksestraat toch? Dat is wel de vervelendste route.
Gaat een beetje lastig met m'n 1.4 Corsa Bquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:40 schreef Geqxon het volgende:
Straatje keren is niet zo lastig. Tweede versnelling, rustig rijden, beetje insturen, dot gas, en als je de achterkant weg voelt gaan het gas een beetje doseren. Binnen no-time sta je omgekeerd. Beginners kunnen eventueel de handrem gebruiken.
Geen achterwiel aandrijving? Pfff.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:02 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig met m'n 1.4 Corsa B
Klopt. Ik ben ook meteen gaan rijden, maar als ze je pakken, ben je wel de lul en de pineut.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Gefeliciteerd! Maar je moet toch nog een week wachten voor je hem binnen hebt?
Dat is wel heel dom als je nog maar een paar dagen hoeft te wachtenquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook meteen gaan rijden, maar als ze je pakken, ben je wel de lul en de pineut.
Ik moest zelf naar zestienhoven rijden, makkelijkste routequote:Op vrijdag 11 april 2008 15:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt en is idd de vervelendste route ja
Idd, zelfs binnendoor is die heel simpel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik moest zelf naar zestienhoven rijden, makkelijkste route.
Ik denk dat daar de kneep zit/zat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:48 schreef p-etr-a het volgende:
maar ik deed gewoon aardig tegen hem en besloot hem te laten zien hoeveel beter ik was geworden.
Niet elke dag ed, maar gewoon af en toe ffquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is wel heel dom als je nog maar een paar dagen hoeft te wachten
Iets met wachttijden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:17 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen een week voor hun rijexamen pas hun tussentijdse gaan doen??
Het heet toch niet voor niets zo?
Yepquote:
Ah ok, ik wilde net vragen of ik wat gemist hadquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Yep
3 delen om precies te zijn.
Verkeer, techniek en administratie.
Bij elkaar is dat het chauffeursdiploma CCV-b (vrachtwagen)
Dat zou best kunnen, ik zal het eens voorleggen aan mijn instructeur of hij denkt dat dit plausibel is. Dat ik zó goed wilde rijden, dat het juist naar de andere kant doorsloeg.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de kneep zit/zat.
Je kunt goed rijden, je instructeur heeft dat immers gezegd voor je examen.
Maar juist omdat je extra goed wou rijden reed je niet meer zoals je geleerd en altijd gedaan hebt.
Ik denk echt dat het daar aan ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |