Waar alle uitgerangeerde hoeren terechtkomen en Amanda en Ricardo thuishoren... aldus Palma
Vervolg op
[COS # 3424] Houdt Claire haar poot stijf?De vorige COS begon met een gesprek waarbij Huub vooral Claire het vuur aan de schenen legde... een eventuele beperking tot 1 ontslagronde werd daarbij door Claire (vooralsnog) getorpedeerd.
Wat de verwarrende situatie met zich meebracht dat Amanda Claire speeltips gaf, en Huub een amicaal gesprek met Brian had....
Wie speelt er nou met wie?!
Jaap had zich overigens weer eens aan dit finalespel-gesprek onttrokken
Brian met z'n ogen dicht naar de finale??
AkveorAmanda lurkt Claire naar binnen (in opdracht van dan)
![]()
Prosperaquote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:46 schreef agter het volgende:Ricardo vraagt 1 op 1 aan Brian wie hij weg wil hebben. Claire of Jaap.
Maakt Br. niet zoveel uit, als er maar iemand weg gaat.
Eentje minder zegt ie.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:48 schreef Prospera het volgende:Ricardo: Brian is het niet makkelijker voor jou als Huub&Claire tegenover je staan dan Huub&Jaap?
Brian: Als Claire op de stoel zit mag ze van mij gaan.
en 2 sterken tegenover me kunnen we wel aan.
Ricardo: maar Claire is toch makkelijker voor je in de finale.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:49 schreef agter het volgende:Huub bij Jaap, Jaap zegt:
Beloof Claire maar vanalles. Hardballen.
En je moet haar weg terroriseren.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef Prospera het volgende:Huub rent naar Jaap: het gaat hem niet worden, het wordt een
N L A'tje
Jaap: terroriseer haar dan weg.
Huub: dat kan ik niet.
![]()
![]()
We zijn er alleen nog niet uit wat een NLA-tje is..... maare... wellicht komt dat nog

Ook in het bed van Brian en Amanda is het weer erg gezellig...
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:59 schreef agter het volgende:Amanda wil Brian een kusje geven en buigt zich over hem richting bed. Hij duwt haar ruw opzij. En ze valt op het bed.
Die moet er over 4 uurtjes weer uit.
ProsperaGezellig bij Huub en Claire
EusjuhToch antwoord op het NLA raadsel??
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 03:43 schreef avonne het volgende:NLA = Neukertje Laten Aanrukken !
(echt een Jaap-uitdrukking. Oftewel weer iemand te bangen voor Claire d'r neus)
Brian was vandaag al vroeg uit de veren en vertrekt tegen 09.00 uur richting Arnhem om zijn toekomstige hit met Luc op te nemen.
Iets na half negen... ![]()
VarenHelaas is niet alleen Brian up and about... ook Rachel/Ricardo laat weer geen kans onbenut haar blote kont te showen... en dat voor de koffie
Nou Ricardo, zodat je nog weer wat "ruk op jezelf" materiaal hebt als je de kooi uitbent....
![]()
![]()
Ziet iedereen me??
VarenKlokslag 9 uur staat Brian te wachten om te vertrekken...
VarenRachel/Ricardo is kennelijk geïrriteerd door het gebrek aan aandacht, want nog voor de koffie goed en wel doorgelopen is, is het al aan het rellen met Palma...
quote:
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:52 schreef Marrije het volgende:Palma: er komt wat bij kijken he, als je geen vrouw bent maar het wel wilt zijn
Ricardo: kan jij weten he!!
En... zou Amanda het licht gezien hebben?? Vreemde ontboezemingen in de tuin
quote:
Kan iedereen mijn opgespoten kontje zien?
DisanaHuub staat rond 11.30 in de Chill te draaien in een super LIEF shirt.... had Eric dat niet eerder gedragen??
AkveorEn ondertussen zitten Amanda and her new best friend for ever Rachel/Ricardo al in de Jacuzzi, al dan niet in bikini of lingerie...
En zij zijn niet lief en al helemaal niet super....![]()
AkveorNa de jacuzzi stappen de "dames" ongedouched in de kleren... en uiteraard moet de make-up ook weer even bijgewerkt worden
En del maar roepen: Ik wil mijn vriendje bellen x 3.
Pal voor de camera.......
Deze puinhoop komt uit de kast van Amanda.
BeequeenEn je zou denken dat ze in die puinhoop nog wat leuks zouden kunnen vinden, maar nee, ze vinden nog een tasje spullen van Lieke?! Vervolgens toveren ze een outfit voor Amanda tevoorschijn die Palma doet afvragen of ze onderweg zijn naar het Savoy....
BeequeenEn nee... wassen hoeft niet, Rachel/Ricardo gooit overigens we de halve kledingkast van Amanda in de wasmand, maar "schoon" zit kennelijk aan de buitenkant, want meer dan het spuiten van een luchtje is niet nodig
Mootie heeft een oplettende Fleur van VOL nog even op FOK! in het zonnetje gezet... want kijk nou:
Fleur/VOLquote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:08 schreef tuinfluiter het volgende:[..]
Eerder
Palma: Is Mike wel werken, volgens mij staat zijn fiets bij de productie?
Mentor Brian: Mike is op een snellere manier naar zijn werk.
Gelukkig zit de sfeer er nog lekker in bij Palma...
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:58 schreef mootie het volgende:Palma: Amanda ga je optreden?
Amanda: Ik wil er gewoon leuk uitzien!
Palma: Vind je dit leuk? Gelukkig maar, smaken verschillen.
En dan de uitspraak die deze COS TT veroorzaakte... Go Palma
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:12 schreef beequeen het volgende:José vraagt aan Amanda of ze de kroeg Savoy kent. Amanda kent het niet, Ricardo wel, het is een hoerentent.
José: Precies, de dames die achter de bar staan zien er net zo uit als jullie. Alle uitgerangeerde hoeren belanden daar achter de bar.

Go José.
En ze rellen nog ff verder.... regelrecht deze COS in...
quote:
quote:
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:17 schreef Marrije het volgende:Palma: hou je pleurisbek, ik heb niet bij je in de klas gezeten
Amanda: je zegt toch niet tegen een miljonair dat ze maar in een hoerenkast moet gaan werken
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:19 schreef beequeen het volgende:José zegt dat Amanda haar grote bek open moet trekken tegen haar kerel, die zegt dat ze haar bek moet houden.
Verder de standaard mededelingen: dit is de
COS, het gaat hier over de streams.
Koffieleuten doe je maar in de SC:
[DGK SC - 648] Waar APK zijn sekschats openbaart Zeiken over mede-users mag hier:
(DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10) En als dat niet voldoende is dan print je het fotoboek van de desbetreffende user maar uit en plak je de foto's in je toilet, kun je er letterlijk op zeiken.
Game on
[ Bericht 47% gewijzigd door Leandra op 18-03-2008 14:16:52 ]
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?