En niemand die de ezel bij de hoorns pakt. Het is besaid, een forum die is ontstaan door deze sc.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stuur regelmatig een ingevulde zaterdagcrypto van Het Parool in, maar deze gaat me echt boven mijn ontcijferpet.
Ontstaan door sfeerverpestend posten en ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van een onschuldige in deze SC....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:27 schreef noekje het volgende:
[..]
En niemand die de ezel bij de hoorns pakt. Het is besaid, een forum die is ontstaan door deze sc.
There, I said it!
Dat meen je toch niet echt Cc ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stuur regelmatig een ingevulde zaterdagcrypto van Het Parool in, maar deze gaat me echt boven mijn ontcijferpet.
Dat was toch mijn tekst??quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weets... "zONDER MIJ GEEN SC"
Dat wordt dus een week geen SC
Met die aantekening dat dat forum ook zonder deze voorvallen zou zijn opgestart!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ontstaan door sfeerverpestend posten en ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van een onschuldige in deze SC....
Heb jij alleen FoK maar ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
Okay, het kwartje is gevallen. Langzaam maar toch.
Maar het is hier toch veel leuker???
Oh?? Sinds wanneer is dat zo?? Volgens mij is BS opgestart door de gluurware beschuldiging richting NZ.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Met die aantekening dat dat forum ook zonder deze voorvallen zou zijn opgestart!
Ja ik denk al...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder jou dan ook geen SC schatje, popje, kindje van me![]()
Dat je Duckstad op voorhand van zoiets beschuldigt kan ik nog begrijpen, maar als je dat soort ongefundeerde beschuldigingen nu ook al mijn kant op gaat uiten dan wordt het misschien tijd een apart forum te openenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt Cc ?![]()
Just in case... (zo dankbaar ben ik dan ook wel weer voor een paar lekkere nummertjes)
Besaid = Herberg
Gertje = Ezel Talitha
En.. nee dat staat er niet !!! voor het geval notoire stokers als Duckstad of Leandra hier weer een mogelijkheid in zien om mij te beschuldigen van het uitschelden van ons aller Lithje.....
Ik heb het direct in mijn eerste posts aldaar aan Ian gevraagd omdat ik duidelijkheid wilde geven waar ik zelf stond.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh?? Sinds wanneer is dat zo?? Volgens mij is BS opgestart door de gluurware beschuldiging richting NZ.
Al die andere shit, waarop sommige anderen zich laten voorstaan dat ze ertoe hebben bijgedragen dat BS opgericht werd, gebeurden pas weken later.
Doe maar niet popje.... voor je het weet breek je je mooie hoofdje over een probleempje wat je niet aankuntquote:
Ah.. okay.... good enough for mequote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het direct in mijn eerste posts aldaar aan Ian gevraagd omdat ik duidelijkheid wilde geven waar ik zelf stond.
Zijn antwoord was van gelijke strekking zoals ik net beschreef "hij was het toch sowieso van plan geweest maar het kwam er nooit van en nu was het er voor hem een mooie gelegenheid voor. "
Je was nog steeds gekwetst zo scheen en gekwetste squaws zijn levensgevaarlijk heb ik mij wel eens laten influisteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je Duckstad op voorhand van zoiets beschuldigt kan ik nog begrijpen, maar als je dat soort ongefundeerde beschuldigingen nu ook al mijn kant op gaat uiten dan wordt het misschien tijd een apart forum te openen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe maar niet popje.... voor je het weet breek je je mooie hoofdje over een probleempje wat je niet aankunt
Nu ook nog suggereren dat ik overgevoelig ben?? Je bent niet echt punten aan het scoren Jappiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je was nog steeds gekwetst zo scheen en gekwetste squaws zijn levensgevaarlijk heb ik mij wel eens laten influisteren.
Lea!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu ook nog suggereren dat ik overgevoelig ben?? Je bent niet echt punten aan het scorren Jappie
28 december, wat vliegt de tijd toch!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ontstaan door sfeerverpestend posten en ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van een onschuldige in deze SC....
Nog exacter: deze SC was de directe aanleiding voor de start van BeSaid: [DGK SC 551] Blunderpap
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu ook nog suggereren dat ik overgevoelig ben?? Je bent niet echt punten aan het scorren Jappie
Ja geweldig hè... als het om een koeienleven ging dan was het al een hele oudequote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:48 schreef noekje het volgende:
[..]
28 december, wat vliegt de tijd toch!
Maar wel met horens! Dat had die ezel dan weer niet!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja geweldig hè... als het om een koeienleven ging dan was het al een hele oude![]()
Wie zei er dat je blauw moest zijn om op de knopjes te kunnen drukken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. ik zag t zelf ook....... Zie je wat er gebeurt als die Japster me overstuur maakt![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehehe...je gaat er van analfabeteren..
Noem jij Gertje nu een cornuto ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar wel met horens! Dat had die ezel dan weer niet!
Laters Lea.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Jouw schuld![]()
![]()
Ik ga wel bankhangen![]()
![]()
Tot laters....![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=mL2UsAbI1hgquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie zei er dat je blauw moest zijn om op de knopjes te kunnen drukken.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Jouw schuld![]()
![]()
Ik ga wel bankhangen![]()
![]()
Tot laters....![]()
![]()
Snel quoten voor ie gewijzigd is..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb ik ooit iets anders beweerd dan?
* noekje gaat googlen
Vind ik deze mooier...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=mL2UsAbI1hg
Toen lag ik onder een palmboom, dus ik ben onschuldig.quote:
Van die man kreeg ik iedereen bultjesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vind ik deze mooier...![]()
![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=jTg3TxsMeU0
Dat was juist een medeoorzaak....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Toen lag ik onder een palmboom, dus ik ben onschuldig.
Wanneer ben jij ooit écht onschuldig?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Nu ik die beelden zo terugzie denk ik dat dat een kortstondig moment in de westerse geschiedenis is geweest waarbij heel even gevoelens omtrent oude normen waarden en omgangsvormen werden aangeraakt in een steeds verder afglijdende wereld van vervlakking...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Van die man kreeg ik iedereen bultjes
Ik heb je anders zelden zulke lange lappen tekst zien typen dan zoals nu in de laatste 2 weken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:09 schreef BONG4002 het volgende:
Nogmaals, mócht het waar zijn dat de SC echt opslot gaat om 0:00uur dan zal mijn postactiviteit natuurlijk iets matigen, maar ben gelukkig wel forumbreed actief, buiten dat vind ik de SC de laatste tijd al wat saaier, het duurt gewoon te lang (evenals het programma DGK zelf natuurlijk), weet zeker dat bij een nieuwe BB de SC weer fris en fruitig kan worden opgestart.
Zeg eens eerlijk: hoeveel Irish Coffees heb jij al op?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:09 schreef BONG4002 het volgende:
Nogmaals, mócht het waar zijn dat de SC echt opslot gaat om 0:00uur dan zal mijn postactiviteit natuurlijk iets matigen, maar ben gelukkig wel forumbreed actief, buiten dat vind ik de SC de laatste tijd al wat saaier, het duurt gewoon te lang (evenals het programma DGK zelf natuurlijk), weet zeker dat bij een nieuwe BB de SC weer fris en fruitig kan worden opgestart.
Met water ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: hoeveel Irish Coffees heb jij al op?
Huh?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ik die beelden zo terugzie denk ik dat dat een kortstondig moment in de westerse geschiedenis is geweest waarbij heel even gevoelens omtrent oude normen waarden en omgangsvormen werden aangeraakt in een steeds verder afglijdende wereld van vervlakking...
IKquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
En.. nee dat staat er niet !!! voor het geval notoire stokers als Duckstad of Leandra hier weer een mogelijkheid in zien om mij te beschuldigen van het uitschelden van ons aller Lithje.....
Alleen per halve liter.quote:
Zie het als een soort slotbetoogquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb je anders zelden zulke lange lappen tekst zien typen dan zoals nu in de laatste 2 weken.
Een stuk of 4 denk ik, + een rode bullquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: hoeveel Irish Coffees heb jij al op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Litersquote:
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Hij wel ja...quote:
Jij doet het meestal wel okay, maar afgelopen zaterdag zag ik je een ernstige inschattingsfout maken.quote:
Vertel, ga niet dat hele fucking stuk terug lezen en Duckie kan er wel tegenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij doet het meestal wel okay, maar afgelopen zaterdag zag ik je een ernstige inschattingsfout maken.
Maar ik ga hier verder niet op in.
Heb de uitzending ook gezien destijds, en het was heel indrukwekkend, op het emotionele af.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij wel ja...
Zal wel aan mij hebben gelegen dan..voor mij stond aids gelijk aan een ziekte die ons domme mensjes een spiegel voorhield...
Het proberen de ziekte zo ver mogelijk van je bed te houden en daarmee ontkennen dat het bestond en de kilte die daarmee gepaard gaat vs het omarmen van de zieken en er proberen hoe dan ook voor te zorgen dat de ziekte iig op het vlak van sociaal isolement en outcasting niet zou overwinnen.
Zoiets...maar ik zei al dat het waarschijnlijk meer mijn eigen beleving was ...Capiche..![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Hij stookt soms gewoon om te stoken, zonder aanziens des persoon.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vertel, ga niet dat hele fucking stuk terug lezen en Duckie kan er wel tegen
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vertel, ga niet dat hele fucking stuk terug lezen en Duckie kan er wel tegen
Als ik dan maar niet weer wekenlang door je word lastig gevallen over dat mensen je niet begrijpen enzo...quote:
Dan stel ik voor dat jij het volgende doelwit uit kiestquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij stookt soms gewoon om te stoken, zonder aanziens des persoon.
En ik denk dat hij doelwitten wat zorgvuldiger mag kiezen.
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij stookt soms gewoon om te stoken, zonder aanziens des persoon.
En ik denk dat hij doelwitten wat zorgvuldiger mag kiezen.
Grote denkers worden nooit begrepen in hun tijdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik dan maar niet weer wekenlang door je word lastig gevallen over dat mensen je niet begrijpen enzo...
Ik dacht dat jij het allemaal begreepquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik dan maar niet weer wekenlang door je word lastig gevallen over dat mensen je niet begrijpen enzo...
Alsof ik me nog kan herinneren welke inschattingsfout ik dagen geleden nou weer gemaakt hebquote:
Fijn, we zijn weer in de totale chaos en anarchie terechtgekomen.quote:
Ik heb wel lekker gegeten in de tussentijd..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het allemaal begreep
Weer een droom in duigen
Yupz...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Fijn, we zijn weer in de totale chaos en anarchie terechtgekomen.
Dat is dan weer Jappie's schuld. Die is begonnen met die onzin. Sindsdien loopt iedereen hier maar wat verdwaasd rond. Nu je zin, Jappie!!!
Ja, ja.quote:
Wat is ie toch lief hè.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt Cc ?![]()
Just in case... (zo dankbaar ben ik dan ook wel weer voor een paar lekkere nummertjes)
Besaid = Herberg
Gertje = Ezel Talitha
http://www.youtube.com/watch?v=R6OaRcsfnY4quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat is ie toch lief hè.Ik kan natuurlijk niet èn de ezel èn de hitsige ezelberijdster zijn.
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=R6OaRcsfnY4
Was die l expres of per ongeluk?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:58 schreef Jappie het volgende:
Mooi related filmpje ivm de US verliezingsstrijd...
http://youtube.com/watch?v=UMgGORbd72w
Is het dak van de herberg nog steeds niet gerepareerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |