Vertel, ga niet dat hele fucking stuk terug lezen en Duckie kan er wel tegenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij doet het meestal wel okay, maar afgelopen zaterdag zag ik je een ernstige inschattingsfout maken.
Maar ik ga hier verder niet op in.
Heb de uitzending ook gezien destijds, en het was heel indrukwekkend, op het emotionele af.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij wel ja...
Zal wel aan mij hebben gelegen dan..voor mij stond aids gelijk aan een ziekte die ons domme mensjes een spiegel voorhield...
Het proberen de ziekte zo ver mogelijk van je bed te houden en daarmee ontkennen dat het bestond en de kilte die daarmee gepaard gaat vs het omarmen van de zieken en er proberen hoe dan ook voor te zorgen dat de ziekte iig op het vlak van sociaal isolement en outcasting niet zou overwinnen.
Zoiets...maar ik zei al dat het waarschijnlijk meer mijn eigen beleving was ...Capiche..![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Toen lag ik onder een palmboom, dus ik ben onschuldig.
Hij stookt soms gewoon om te stoken, zonder aanziens des persoon.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vertel, ga niet dat hele fucking stuk terug lezen en Duckie kan er wel tegen
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vertel, ga niet dat hele fucking stuk terug lezen en Duckie kan er wel tegen
Als ik dan maar niet weer wekenlang door je word lastig gevallen over dat mensen je niet begrijpen enzo...quote:
Dan stel ik voor dat jij het volgende doelwit uit kiestquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij stookt soms gewoon om te stoken, zonder aanziens des persoon.
En ik denk dat hij doelwitten wat zorgvuldiger mag kiezen.
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij stookt soms gewoon om te stoken, zonder aanziens des persoon.
En ik denk dat hij doelwitten wat zorgvuldiger mag kiezen.
Grote denkers worden nooit begrepen in hun tijdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik dan maar niet weer wekenlang door je word lastig gevallen over dat mensen je niet begrijpen enzo...
Ik dacht dat jij het allemaal begreepquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik dan maar niet weer wekenlang door je word lastig gevallen over dat mensen je niet begrijpen enzo...
Alsof ik me nog kan herinneren welke inschattingsfout ik dagen geleden nou weer gemaakt hebquote:
Fijn, we zijn weer in de totale chaos en anarchie terechtgekomen.quote:
Ik heb wel lekker gegeten in de tussentijd..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het allemaal begreep
Weer een droom in duigen
Yupz...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Fijn, we zijn weer in de totale chaos en anarchie terechtgekomen.
Dat is dan weer Jappie's schuld. Die is begonnen met die onzin. Sindsdien loopt iedereen hier maar wat verdwaasd rond. Nu je zin, Jappie!!!
Ja, ja.quote:
Wat is ie toch lief hè.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt Cc ?![]()
Just in case... (zo dankbaar ben ik dan ook wel weer voor een paar lekkere nummertjes)
Besaid = Herberg
Gertje = Ezel Talitha
En.. nee dat staat er niet !!! voor het geval notoire stokers als Duckstad of Leandra hier weer een mogelijkheid in zien om mij te beschuldigen van het uitschelden van ons aller Lithje.....
http://www.youtube.com/watch?v=R6OaRcsfnY4quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat is ie toch lief hè.Ik kan natuurlijk niet èn de ezel èn de hitsige ezelberijdster zijn.
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=R6OaRcsfnY4
Was die l expres of per ongeluk?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:58 schreef Jappie het volgende:
Mooi related filmpje ivm de US verliezingsstrijd...
http://youtube.com/watch?v=UMgGORbd72w
Is het dak van de herberg nog steeds niet gerepareerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |