U bent prima op tijd magk wel zeggenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
OP nu zonder gluurware![]()
Na enige discussie is de SC inmiddels in rustiger vaarwater beland.
Ik wou u terwille zijn, heer Jappie. U bent zo heerlijk op dreef deez' avond.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
U bent prima op tijd magk wel zeggen
Wat is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Mam.. er is een topic voor je gemaakt !!!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Mam.. er is een topic voor je gemaakt !!!
Geen idee maar mijn moeder deed altijd haar best 's morgens, maar het brandde meestal aan en was niet te vreten.quote:
heer Jappiequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou u terwille zijn, heer Jappie. U bent zo heerlijk op dreef deez' avond.
Blunderpap moet je niet eten!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee maar mijn moeder deed altijd haar best 's morgens, maar het brandde meestal aan en was niet te vreten.
Proest .........quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Blunderpap moet je niet eten!
Daar ga je van kokkebukken!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is zo'n grote bakkes...daar is plek genoeg voor 2![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Blunderpap moet je niet eten!
Daar ga je van kokkebukken!
Ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee maar mijn moeder deed altijd haar best 's morgens, maar het brandde meestal aan en was niet te vreten.
Ze is wel erg lief hoor
Een prima mammie danquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat waren de eerste woorden van je kleine?
Als u denkt dat we elkaar onderhand lang genoeg kennen om te tutoyeren, dan zegt u het maarquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
heer Jappie...u verwend mij teveel
normalitair hoor ik deze benaming slechts uit de mond mijner collega heer Demins........och en wee wat is er van die arme ziel geworden.
Nee, ben je helemaal belatafeldquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat waren de eerste woorden van je kleine?
Ja nou dat kreeg ik vroeger. Rijstepap was mijn favo (als het niet verbrand was)quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
Heb er echt nooit van gehoord. Maar ja, alles waar pap achter staat doet me
We kennen elkaar lang genoeg sjaantjequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Als u denkt dat we elkaar onderhand lang genoeg kennen om te tutoyeren, dan zegt u het maar
Wat is gluurware?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
OP nu zonder gluurware![]()
Na enige discussie is de SC inmiddels in rustiger vaarwater beland.
Gewoon hard rammen, Japske.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
We kennen elkaar lang genoeg sjaantje
Uw warm entree zal mij immer bijblijven.![]()
die u vorm is er niet meer uit te rammen als ik hem eenmaal in de bek heb
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |