Wie zei er dat je blauw moest zijn om op de knopjes te kunnen drukken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. ik zag t zelf ook....... Zie je wat er gebeurt als die Japster me overstuur maakt![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehehe...je gaat er van analfabeteren..
Noem jij Gertje nu een cornuto ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar wel met horens! Dat had die ezel dan weer niet!
Laters Lea.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Jouw schuld![]()
![]()
Ik ga wel bankhangen![]()
![]()
Tot laters....![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=mL2UsAbI1hgquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie zei er dat je blauw moest zijn om op de knopjes te kunnen drukken.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Jouw schuld![]()
![]()
Ik ga wel bankhangen![]()
![]()
Tot laters....![]()
![]()
Snel quoten voor ie gewijzigd is..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb ik ooit iets anders beweerd dan?
* noekje gaat googlen
Vind ik deze mooier...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=mL2UsAbI1hg
Toen lag ik onder een palmboom, dus ik ben onschuldig.quote:
Van die man kreeg ik iedereen bultjesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vind ik deze mooier...![]()
![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=jTg3TxsMeU0
Dat was juist een medeoorzaak....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Toen lag ik onder een palmboom, dus ik ben onschuldig.
Wanneer ben jij ooit écht onschuldig?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Toen lag ik onder een palmboom, dus ik ben onschuldig.
Nu ik die beelden zo terugzie denk ik dat dat een kortstondig moment in de westerse geschiedenis is geweest waarbij heel even gevoelens omtrent oude normen waarden en omgangsvormen werden aangeraakt in een steeds verder afglijdende wereld van vervlakking...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Van die man kreeg ik iedereen bultjes
Ik heb je anders zelden zulke lange lappen tekst zien typen dan zoals nu in de laatste 2 weken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:09 schreef BONG4002 het volgende:
Nogmaals, mócht het waar zijn dat de SC echt opslot gaat om 0:00uur dan zal mijn postactiviteit natuurlijk iets matigen, maar ben gelukkig wel forumbreed actief, buiten dat vind ik de SC de laatste tijd al wat saaier, het duurt gewoon te lang (evenals het programma DGK zelf natuurlijk), weet zeker dat bij een nieuwe BB de SC weer fris en fruitig kan worden opgestart.
Zeg eens eerlijk: hoeveel Irish Coffees heb jij al op?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:09 schreef BONG4002 het volgende:
Nogmaals, mócht het waar zijn dat de SC echt opslot gaat om 0:00uur dan zal mijn postactiviteit natuurlijk iets matigen, maar ben gelukkig wel forumbreed actief, buiten dat vind ik de SC de laatste tijd al wat saaier, het duurt gewoon te lang (evenals het programma DGK zelf natuurlijk), weet zeker dat bij een nieuwe BB de SC weer fris en fruitig kan worden opgestart.
Met water ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: hoeveel Irish Coffees heb jij al op?
Huh?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ik die beelden zo terugzie denk ik dat dat een kortstondig moment in de westerse geschiedenis is geweest waarbij heel even gevoelens omtrent oude normen waarden en omgangsvormen werden aangeraakt in een steeds verder afglijdende wereld van vervlakking...
IKquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
En.. nee dat staat er niet !!! voor het geval notoire stokers als Duckstad of Leandra hier weer een mogelijkheid in zien om mij te beschuldigen van het uitschelden van ons aller Lithje.....
Alleen per halve liter.quote:
Zie het als een soort slotbetoogquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb je anders zelden zulke lange lappen tekst zien typen dan zoals nu in de laatste 2 weken.
Een stuk of 4 denk ik, + een rode bullquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: hoeveel Irish Coffees heb jij al op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Litersquote:
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Hij wel ja...quote:
Jij doet het meestal wel okay, maar afgelopen zaterdag zag ik je een ernstige inschattingsfout maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |