Thanksquote:Op maandag 17 maart 2008 21:25 schreef Leatherface het volgende:
Even zo vrij geweest om je TT aan te passen, ter verduidelijking.
Gesink?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:36 schreef Doff het volgende:
Cipollini?
Ik ga voor Freire. Wie zijn de underdogs?
* Cancellara met een Ekimovjequote:Op maandag 17 maart 2008 21:36 schreef Doff het volgende:
Cipollini?
Ik ga voor Freire. Wie zijn de underdogs?
Zo'n groepje zullen ze natuurlijk niet laten lopen. Laat staan als er ook maar een van die figuren in zit.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef Leatherface het volgende:
Maar een groepje met Cancellara, Pozzato, Gilbert en Ballan dat voorop blijft, lijkt me ook niet verkeerd.
staat er toch 22 maartquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:09 schreef tong80 het volgende:
Mooie OP, maar wanneer wordt ie gereden ?
22 Marzoquote:
Volgens mij wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef TimoBasso het volgende:
Gaat Steegmans eigenlijk mee?
En Boonen/McEwen hebben weinig tot niets laten zien wat erop duidt dat zij daar terecht staan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ik mis Hushovd bij de kanshebbers.
Hij heeft last van rugproblemen en daarnaast is de selectie van Quick Step ook nog niet bekend.quote:
Eerder 250km saai rond fietsenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:08 schreef Bruce117 het volgende:
200 kilometer saai rondfietsen met daarna meestal een spetterende finale
Inmiddels wel en Gert zit erbij:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft last van rugproblemen en daarnaast is de selectie van Quick Step ook nog niet bekend.
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=GB1PFN6Jquote:Primavera in de sneeuw?
WIELRENNEN Krijgen de weersvoorspellers gelijk, dan staat de renners zaterdag een bijzonder barre tocht te wachten van Milaan naar Sanremo. De Italiaanse lenteklassieker zou immers getrakteerd op regen en het zou hooguit een graad of tien warm worden. Op de Passo del Turchino, 532 meter hoog, is er zelfs sprake van sneeuw. (pdk)
De Poggio lag 5.7km van de finish, nu 6.2km. Scheelt een halve km dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:17 schreef Steven184 het volgende:
Wel jammer dat de aankomst dit jaar niet op de Via Roma ligt, altijd een hele mooi aankomst. Aankomst ligt nu ook 1 kilometer verder weg van de Poggio, dus de kansen voor aanvallers zijn nog net iets kleiner. Maar het blijft gewoon DE openingsklassieker en altijd mooi om te kijken, al gebeurt er geen reet.
Da's jammer idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:17 schreef Steven184 het volgende:
Wel jammer dat de aankomst dit jaar niet op de Via Roma ligt, altijd een hele mooi aankomst. Aankomst ligt nu ook 1 kilometer verder weg van de Poggio, dus de kansen voor aanvallers zijn nog net iets kleiner.
quote:Cipollini stopt nu definitief
Mario Cipollini is (opnieuw) geen renner meer. De flamboyante Leeuwenkoning brak met zijn Amerikaanse Team Rock Racing en houdt het nu definitief bekeken in het peloton.
Toen de oude Cipo (41 ondertussen) een contract voor drie maanden tekende bij excentriekeling Michael Ball, was het de bedoeling om zijn activiteiten te beperken tot Amerika. De Ronde van Californië dus en hier en daar nog een criterium, waarna hij manager zou worden van de ploeg. Het liep echter zo vlot bij zijn wederoptreden dat een scherp getrainde Super Mario honger kreeg naar meer. Naar Milaan-Sanremo bijvoorbeeld.
Zijn ploeg zat Cipollini echter lelijk in de weg. Niet alleen omdat die reglementair niet startgerechtigd was in Milaan-Sanremo en het lobbywerk van organisator Angelo Zomegnan daaraan niks kon verhelpen. In Californië al mopperde de Italiaan, gewoon om bediend te worden op de minste wenk, bovendien dat het er wel heel amateuristisch aan toe ging in zijn team. In een crisisvergadering met sponsor Ball werden die plooien nog even weggemoffeld. De Amerikaanse mode-goeroe maakte echter geen haast meer om zijn vedette de vooropgezette verbintenis aan te bieden als manager. Cipo besloot deze dan maar om zijn contract te verbreken.
In Italië deed gisteren nog het bericht de ronde dat Cipollini zou aanpappen met Tinkoff om op die manier toch nog in Milaan-Sanremo te geraken. Iets wat hij echter lachend weerlegde.
sportwereld.be
Ik ben er al eens geweest op vakantie 3 jaar terug was echt geweldig. Poggio toen beklommen pff die lijkt op TV korter dan dat hij in het echt isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef TimoBasso het volgende:
Iemand al eens in San Remo geweest? ..
Het is daar echt heerlijk, 2 jaar geleden was ik daar op vakantie geweest.
( pfff.. het is pas dinsdag)
hij is nog steeds gebleseerdquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:29 schreef icebliss het volgende:
Bennati onzeker? Ik dacht het al eerder gelezen te hebben maar kan nu alleen dit vinden:
http://www.wielrensite.nl/nieuws/7027
Niet echt overtuigend dus, maar even afwachten dus of 'ie wel start. (Tenzij iemand wél een officiële bron kan vinden).
Zelf helaas nooit geweest. Ben wel eens per trein langs de Cote d'Azur gereden tot aan Monaco. Maar acheraf gezien had ik net zo goed ook nog door kunnen rijden tot San Remo.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef TimoBasso het volgende:
Iemand al eens in San Remo geweest? ..
Het is daar echt heerlijk, 2 jaar geleden was ik daar op vakantie geweest.
( pfff.. het is pas dinsdag)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef TimoBasso het volgende:
Iemand al eens in San Remo geweest?
M-SR hóórt een clichékoers te zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Koud, regen, wind, meer heb je niet nodig om er geen cliché-koers van te maken.
Tuurlijk niet, tot het midden van de jaren '90 paste die perfect bij de andere klassiekers, pas de laatste 10/12 jaar is dat een eenzijdig sprinterskoersje geworden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
M-SR hóórt een clichékoers te zijn
16 minuten al de voorsprongquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
Filippo Savini (CSF Group Navigare), Nicola D'Andrea (Miche), Raivis Belohvosciks (Saunier Duval) en William Frischkorn (Slipstream) zijn de traditionele vluchters van het jaar.
NGC is niet mee, dat is op het strafbankje vanavond.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
Filippo Savini (CSF Group Navigare), Nicola D'Andrea (Miche), Raivis Belohvosciks (Saunier Duval) en William Frischkorn (Slipstream) zijn de traditionele vluchters van het jaar.
Toen ik het wielrennen begon te volgen werden er prachtige duels uitgevochten tussen mannen als Fondriest, Chiappucci en Bugno.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tot het midden van de jaren '90 paste die perfect bij de andere klassiekers, pas de laatste 10/12 jaar is dat een eenzijdig sprinterskoersje geworden.
Tjah, toen konden de Italianen die al EPO hadden nog van de rest die op klassieke doping reed wegknallen op de Poggio. Toen ook de rest de EPO ontdekte kregen we massaspurt na massaspurt ...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen ik het wielrennen begon te volgen werden er prachtige duels uitgevochten tussen mannen als Fondriest, Chiappucci en Bugno.
En ploegen die vol voor de spurt gingen en alles weer bij elkaar fietste.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, toen konden de Italianen die al EPO hadden nog van de rest die op klassieke doping reed wegknallen op de Poggio. Toen ook de rest de EPO ontdekte kregen we massaspurt na massaspurt ...
of gewoon meer nivellering wat misschien daardoor een gevolg isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En ploegen die vol voor de spurt gingen en alles weer bij elkaar fietste.
Steegmans en Gilbert zijn voortaan hipper blijkbaar.quote:
Blijkbaar ja. Maar die zit ik niet te turven nuquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:36 schreef Gitanki het volgende:
Steegmans en Gilbert zijn voortaan hipper blijkbaar.
Rik Verbrugghe.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:Gilbert is wel een toffe peer. Zijn weinig Walen die zo goed Nederlands spreken
Dik uurtjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelang moeten ze nog in tijd?
15:59, matig. 16:00 was veel cooler geweest.quote:
Nee man gek. 1559 is een priemgetalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:01 schreef Arcee het volgende:
15:59, matig. 16:00 was veel cooler geweest.![]()
Gezien, gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:04 schreef Gitanki het volgende:
Daar gaat steegmans, dus meer kans op Boonen, flash
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
15:59, matig. 16:00 was veel cooler geweest.![]()
Idd. Misschien dat door die val het peloton even gebroken was.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:37 schreef Gitanki het volgende:
Freire en Zabel waren even "los" met in een vreemd groepje dus.
Op naar Poggio.
Quick-step heeft nu de hele tijd niks hoeven doen...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Qua sprintersploegen stelt het voorlopig niet zoveel voor, vind ik.
Als ze gaan op de Poggio, vraag ik me af wie ze nog gaat terughalen.
Rabo en Milram hebben hadden ook nog niets laten zien, ik vraag me af of Lotto wel meerijdt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:42 schreef wimderon het volgende:
Quick-step heeft nu de hele tijd niks hoeven doen...
Idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:47 schreef TheArt het volgende:
Freire, hoe makkelijk zeg.
Idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Onbegrijpelijk dat niemand in dat wiel van Cancellara zat, zo onhoudbaar ging hij zeker niet weg.
En voorspelbaar was het welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Onbegrijpelijk dat niemand in dat wiel van Cancellara zat, zo onhoudbaar ging hij zeker niet weg.
Na 300 km is het beste er wel af bij de meesten denk ik hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar een renner met een minimum aan doorzicht had kunnen/moeten meespringen.
Inderdaad, op dat moment ga je niet bewust niet mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Na 300 km is het beste er wel af bij de meesten denk ik hoor
Maar ook bij Canellara zal er beste er wel al zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 300 km is het beste er wel af bij de meesten denk ik hoor
Dat leek misschien zo, t.o.v. Landaluzequote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:00 schreef Leatherface het volgende:
Cancellara.
De demmarage was zoals SoK al aangaf niet eens zo indrukwekkend.
niet helemaalquote:
Hij is nu in bloedvorm (excusez le motquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:02 schreef Gitanki het volgende:
[..]
niet helemaal
Nu staat ie eenzaam en alleen op de finishfoto.
Het zou ziek zijn als hij de Ronde en Roubaix ook nog zou winnen (en geen positieve tests of andere schandalen krijgt.)
ook met een Flecha erbij was Cancellara de sterkste. Het had de koers situatie echt niet anders gemaakt. Rabobank heeft een goede koers gereden maar tegen zo'n ubermensch is niks te beginnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:07 schreef Damzkieee het volgende:held Cancellara
Slechte koers van Rabo om effe een puntje van kritiek te noemen.
Langeveld moest alles oplossen in de klim, waarna Freire alleen zat en er geen helpers meer waren.
Ook in het peloton zag ik ze zo niet zitten.
Tsja, hun kopman zat gewoon in het kopgroepje waar hij moest zitten en er waren maar weinig mensen daar die nog helpers hadden, dus ik vind niet dat Rabo het nu zo slecht gedaan heeft. Het was gewoon een hele rare Milaan - San Remo die moeilijk te controleren was.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:07 schreef Damzkieee het volgende:held Cancellara
Slechte koers van Rabo om effe een puntje van kritiek te noemen.
Langeveld moest alles oplossen in de klim, waarna Freire alleen zat en er geen helpers meer waren.
Ook in het peloton zag ik ze zo niet zitten.
Je moet hem niet laten weggaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ook met een Flecha erbij was Cancellara de sterkste. Het had de koers situatie echt niet anders gemaakt. Rabobank heeft een goede koers gereden maar tegen zo'n ubermensch is niks te beginnen.
Als Pozzato of Ballan wat beter opletten, dan konden die echt nog wel mee. Maar je mag natuurlijk geen seconden twijfelen of even achterom kijken, want dan kan je 't wel vergeten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:14 schreef Bartoli het volgende:
makkelijker gezegd dan gedaan als niemand meer bij machte was om hem te volgen
Het is inderdaad nooit een goed idee om de beste man in koers te laten wegrijden, maar ja, als het de beste man in koers is, valt er misschien niet zo veel aan te doen.quote:
Altijd die kritiek op Rabo.quote:
Pozzato betwijfel ik maar Ballan had wellicht wel meegezeten maar die was in de sprint ook kansloos tegen Fabianquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Pozzato of Ballan wat beter opletten, dan konden die echt nog wel mee. Maar je mag natuurlijk geen seconden twijfelen of even achterom kijken, want dan kan je 't wel vergeten.
CSC had het anders wel vrij goed onder controle. Naar voren komen op het moment wanneer dat moest, Cancellara op het juiste moment afleveren en wachten op de inkopper.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:18 schreef groenen het volgende:
Zo simpel is dat niet om alles bij elkaar te houden.
Volgens mij is hij dit jaar ook wat minder zwaar dan andere jaren, dus dat kan hem misschien helpen om die heuveltjes in Vlaanderen beter op te rijden. Hij gaat de heuveltjes tot nu toe dit jaar in ieder geval heel goed over.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:18 schreef Leatherface het volgende:
Cancellara is nu logischerwijs ook wel een favoriet voor Vlaanderen, zo niet de grootste.
Maar toch heb ik nog steeds het idee dat Roubaix meer op zijn lijf geschreven is. Maar hij mag mijn woorden logenstraffen.
In ieder geval, Spartacus.Volgende woensdag al weer Dwars door Vlaanderen.
daarbij ook wel eenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
CSC had het anders wel vrij goed onder controle. Naar voren komen op het moment wanneer dat moest, Cancellara op het juiste moment afleveren en wachten op de inkopper.
Het is dat hij vorig jaar te vroeg ging, anders was cancellara wellicht bij de eersten over de muur gegaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:18 schreef Leatherface het volgende:
Cancellara is nu logischerwijs ook wel een favoriet voor Vlaanderen, zo niet de grootste.
Maar toch heb ik nog steeds het idee dat Roubaix meer op zijn lijf geschreven is. Maar hij mag mijn woorden logenstraffen.
In ieder geval, Spartacus.Volgende woensdag al weer Dwars door Vlaanderen.
quote:
Ik zei het toch!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Of een jump van Cancellara in de laatste 1,5 km
Je kunt anders precies hetzelfde zeggen van Rabobank. Ze hebben Freire op alle goede momenten vooraan afgezet en hebben op kop gereden toen het nodig was. Het enige verschil is dat Freire niet won en Cancellara wel, wat niet echt aan de ploegentactiek lag.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
CSC had het anders wel vrij goed onder controle. Naar voren komen op het moment wanneer dat moest, Cancellara op het juiste moment afleveren en wachten op de inkopper.
Dat betwijfel ik ten zeerste, hij kan daar eventueel aanklampen, maar winnenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:23 schreef Gitanki het volgende:
In elk geval in vorm kan hij misschien zelfs serieus meedoen in L-B-L of de goldrace, zeker wanneer daar zo gekoerst wordt als afgelopen jaar.
En Bettini, alleen Parijs-Roubaix is misschien net iets teveel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste, hij kan daar eventueel aanklampen, maar winnen.
De enige in het huidige peloton die alle klassiekers aankan is Ballan. En héél héél héél misschien Gilbert als hij nog wat sterker wordt.
Bettini heeft zijn beste tijd volgens mij ook al gehad. Ging hij niet na dit jaar? of was het na 2009 stoppenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:29 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
En Bettini, alleen Parijs-Roubaix is misschien net iets teveel.
De goldrace lijkt mij zelf ook sterk, maar heel misschien in Luik, als hij aan zou kunnen klampen op de saint - nicolas.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste, hij kan daar eventueel aanklampen, maar winnen.
De enige in het huidige peloton die alle klassiekers aankan is Ballan. En héél héél héél misschien Gilbert als hij nog wat sterker wordt.
Ik heb de indruk dat Boonen veel minder in vorm is dan de voorbije jaren. Ik betwijfel dan ook sterk of hij tegen de RVV en Roubaix die vorm zal hebben om mee te doen voor winst. Dwars door Vlaanderen is misschien nog wel een koers die hij op "halve" kracht kan winnen maar zijn geliefde E3 volgende zaterdag betwijfel ik ook. Het is aan hem om de wielerwereld te laten zien dat hij wel die vorm heeft om mee te dingen naar winst.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bij Boonen kon je uit interviews weken voor deze koers al uitmaken dat hij niks zou doen. Hij haat deze koers, nam niet eens de moeite om de nieuwe aankomst te verkennen en start hier alleen uit sponsorverplichtingen. Als hij er nog bij had gezeten zou ie wel meesprinten, maar voor hem moest het echt niet ...
Alleen hoop ik voor hem dat Cancellara deze vorm niet zal doortrekken tot de Vlaamse klassiekers, of Boonen is daar ook gezien ...
Tjah, er zijn zo een paar koersen waarvan je als Vlaming met de paplepel ingegoten krijgt dat die een stuk belangrijker zijn dan al de rest ... En hij heeft ze op de Omloop na allemaal al gewonnen natuurlijk ...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg het gevoel dat Boonen niet ambitieus genoeg is, sinds zijn topjaar rijdt die eigenlijk al een paar jaar verzadigd rond.
dan wie? de link naar het stripfiguur ontgaat mequote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:59 schreef Ereinion het volgende:
tenzij hij zich de laatste weken nog beter heeft verstopt dan deze man:
[ afbeelding ]
de naam Wally zegt me wel wat maar daar is ook alles meegezegdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:13 schreef Gitanki het volgende:
Nooit van gehoord?
http://www.pluizuit.be/060415/Waar%20is%20Wally.htm
Ik vond het niet eens een demarrage, meer zo op kousen en voeten hij trapte iets harder en dat was hard genoeg, prachtigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:00 schreef Leatherface het volgende:
Cancellara.
De demarrage was zoals SoK al aangaf niet eens zo indrukwekkend.
Die interessante transferperiode komt er sowieso wel, er lopen heel wat contracten af dit jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:22 schreef Leatherface het volgende:
Ben trouwens benieuwd of CSC na dit seizoen een navolging krijgt. Of er dus een nieuwe sponsor voor in de plaats komt.
Anders krijgen we een hele interessante transfercarroussel. Want er komt dan heel wat 'schoon volk', om het op zijn Vlaams te zeggen, op straat te staan.
Ze "zeiden" dat ze een sponser achter de handen.. Doet me denken aan Ferretti.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:22 schreef Leatherface het volgende:
Ben trouwens benieuwd of CSC na dit seizoen een navolging krijgt. Of er dus een nieuwe sponsor voor in de plaats komt.
Anders krijgen we een hele interessante transfercarroussel. Want er komt dan heel wat 'schoon volk', om het op zijn Vlaams te zeggen, op straat te staan.
Was inderdaad een fraai team in de hoogtijdagen.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:10 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ze "zeiden" dat ze een sponser achter de handen.. Doet me denken aan Ferretti.
( wat mis ik Fassa Bortolo ,wat een mooi team was dat zeg )
Ferretti dacht ook écht dat hij een sponsor had. Maar dat bleek dus een oplichterquote:Op zondag 23 maart 2008 10:10 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ze "zeiden" dat ze een sponser achter de handen.. Doet me denken aan Ferretti.
( wat mis ik Fassa Bortolo ,wat een mooi team was dat zeg )
Dat is ie al.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:25 schreef Falco het volgende:
Was een mooie finale met een terechte winnaar. Die Cancellara wordt een grote
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |