Thanksquote:Op maandag 17 maart 2008 21:25 schreef Leatherface het volgende:
Even zo vrij geweest om je TT aan te passen, ter verduidelijking.
Gesink?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:36 schreef Doff het volgende:
Cipollini?
Ik ga voor Freire. Wie zijn de underdogs?
* Cancellara met een Ekimovjequote:Op maandag 17 maart 2008 21:36 schreef Doff het volgende:
Cipollini?
Ik ga voor Freire. Wie zijn de underdogs?
Zo'n groepje zullen ze natuurlijk niet laten lopen. Laat staan als er ook maar een van die figuren in zit.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef Leatherface het volgende:
Maar een groepje met Cancellara, Pozzato, Gilbert en Ballan dat voorop blijft, lijkt me ook niet verkeerd.
staat er toch 22 maartquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:09 schreef tong80 het volgende:
Mooie OP, maar wanneer wordt ie gereden ?
22 Marzoquote:
Volgens mij wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef TimoBasso het volgende:
Gaat Steegmans eigenlijk mee?
En Boonen/McEwen hebben weinig tot niets laten zien wat erop duidt dat zij daar terecht staan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ik mis Hushovd bij de kanshebbers.
Hij heeft last van rugproblemen en daarnaast is de selectie van Quick Step ook nog niet bekend.quote:
Eerder 250km saai rond fietsenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:08 schreef Bruce117 het volgende:
200 kilometer saai rondfietsen met daarna meestal een spetterende finale
Inmiddels wel en Gert zit erbij:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft last van rugproblemen en daarnaast is de selectie van Quick Step ook nog niet bekend.
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=GB1PFN6Jquote:Primavera in de sneeuw?
WIELRENNEN Krijgen de weersvoorspellers gelijk, dan staat de renners zaterdag een bijzonder barre tocht te wachten van Milaan naar Sanremo. De Italiaanse lenteklassieker zou immers getrakteerd op regen en het zou hooguit een graad of tien warm worden. Op de Passo del Turchino, 532 meter hoog, is er zelfs sprake van sneeuw. (pdk)
De Poggio lag 5.7km van de finish, nu 6.2km. Scheelt een halve km dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:17 schreef Steven184 het volgende:
Wel jammer dat de aankomst dit jaar niet op de Via Roma ligt, altijd een hele mooi aankomst. Aankomst ligt nu ook 1 kilometer verder weg van de Poggio, dus de kansen voor aanvallers zijn nog net iets kleiner. Maar het blijft gewoon DE openingsklassieker en altijd mooi om te kijken, al gebeurt er geen reet.
Da's jammer idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:17 schreef Steven184 het volgende:
Wel jammer dat de aankomst dit jaar niet op de Via Roma ligt, altijd een hele mooi aankomst. Aankomst ligt nu ook 1 kilometer verder weg van de Poggio, dus de kansen voor aanvallers zijn nog net iets kleiner.
quote:Cipollini stopt nu definitief
Mario Cipollini is (opnieuw) geen renner meer. De flamboyante Leeuwenkoning brak met zijn Amerikaanse Team Rock Racing en houdt het nu definitief bekeken in het peloton.
Toen de oude Cipo (41 ondertussen) een contract voor drie maanden tekende bij excentriekeling Michael Ball, was het de bedoeling om zijn activiteiten te beperken tot Amerika. De Ronde van Californië dus en hier en daar nog een criterium, waarna hij manager zou worden van de ploeg. Het liep echter zo vlot bij zijn wederoptreden dat een scherp getrainde Super Mario honger kreeg naar meer. Naar Milaan-Sanremo bijvoorbeeld.
Zijn ploeg zat Cipollini echter lelijk in de weg. Niet alleen omdat die reglementair niet startgerechtigd was in Milaan-Sanremo en het lobbywerk van organisator Angelo Zomegnan daaraan niks kon verhelpen. In Californië al mopperde de Italiaan, gewoon om bediend te worden op de minste wenk, bovendien dat het er wel heel amateuristisch aan toe ging in zijn team. In een crisisvergadering met sponsor Ball werden die plooien nog even weggemoffeld. De Amerikaanse mode-goeroe maakte echter geen haast meer om zijn vedette de vooropgezette verbintenis aan te bieden als manager. Cipo besloot deze dan maar om zijn contract te verbreken.
In Italië deed gisteren nog het bericht de ronde dat Cipollini zou aanpappen met Tinkoff om op die manier toch nog in Milaan-Sanremo te geraken. Iets wat hij echter lachend weerlegde.
sportwereld.be
Ik ben er al eens geweest op vakantie 3 jaar terug was echt geweldig. Poggio toen beklommen pff die lijkt op TV korter dan dat hij in het echt isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef TimoBasso het volgende:
Iemand al eens in San Remo geweest? ..
Het is daar echt heerlijk, 2 jaar geleden was ik daar op vakantie geweest.
( pfff.. het is pas dinsdag)
hij is nog steeds gebleseerdquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:29 schreef icebliss het volgende:
Bennati onzeker? Ik dacht het al eerder gelezen te hebben maar kan nu alleen dit vinden:
http://www.wielrensite.nl/nieuws/7027
Niet echt overtuigend dus, maar even afwachten dus of 'ie wel start. (Tenzij iemand wél een officiële bron kan vinden).
Zelf helaas nooit geweest. Ben wel eens per trein langs de Cote d'Azur gereden tot aan Monaco. Maar acheraf gezien had ik net zo goed ook nog door kunnen rijden tot San Remo.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef TimoBasso het volgende:
Iemand al eens in San Remo geweest? ..
Het is daar echt heerlijk, 2 jaar geleden was ik daar op vakantie geweest.
( pfff.. het is pas dinsdag)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef TimoBasso het volgende:
Iemand al eens in San Remo geweest?
M-SR hóórt een clichékoers te zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Koud, regen, wind, meer heb je niet nodig om er geen cliché-koers van te maken.
Tuurlijk niet, tot het midden van de jaren '90 paste die perfect bij de andere klassiekers, pas de laatste 10/12 jaar is dat een eenzijdig sprinterskoersje geworden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
M-SR hóórt een clichékoers te zijn
16 minuten al de voorsprongquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
Filippo Savini (CSF Group Navigare), Nicola D'Andrea (Miche), Raivis Belohvosciks (Saunier Duval) en William Frischkorn (Slipstream) zijn de traditionele vluchters van het jaar.
NGC is niet mee, dat is op het strafbankje vanavond.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
Filippo Savini (CSF Group Navigare), Nicola D'Andrea (Miche), Raivis Belohvosciks (Saunier Duval) en William Frischkorn (Slipstream) zijn de traditionele vluchters van het jaar.
Toen ik het wielrennen begon te volgen werden er prachtige duels uitgevochten tussen mannen als Fondriest, Chiappucci en Bugno.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tot het midden van de jaren '90 paste die perfect bij de andere klassiekers, pas de laatste 10/12 jaar is dat een eenzijdig sprinterskoersje geworden.
Tjah, toen konden de Italianen die al EPO hadden nog van de rest die op klassieke doping reed wegknallen op de Poggio. Toen ook de rest de EPO ontdekte kregen we massaspurt na massaspurt ...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen ik het wielrennen begon te volgen werden er prachtige duels uitgevochten tussen mannen als Fondriest, Chiappucci en Bugno.
En ploegen die vol voor de spurt gingen en alles weer bij elkaar fietste.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, toen konden de Italianen die al EPO hadden nog van de rest die op klassieke doping reed wegknallen op de Poggio. Toen ook de rest de EPO ontdekte kregen we massaspurt na massaspurt ...
of gewoon meer nivellering wat misschien daardoor een gevolg isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En ploegen die vol voor de spurt gingen en alles weer bij elkaar fietste.
Steegmans en Gilbert zijn voortaan hipper blijkbaar.quote:
Blijkbaar ja. Maar die zit ik niet te turven nuquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:36 schreef Gitanki het volgende:
Steegmans en Gilbert zijn voortaan hipper blijkbaar.
Rik Verbrugghe.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:Gilbert is wel een toffe peer. Zijn weinig Walen die zo goed Nederlands spreken
Dik uurtjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelang moeten ze nog in tijd?
15:59, matig. 16:00 was veel cooler geweest.quote:
Nee man gek. 1559 is een priemgetalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:01 schreef Arcee het volgende:
15:59, matig. 16:00 was veel cooler geweest.![]()
Gezien, gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:04 schreef Gitanki het volgende:
Daar gaat steegmans, dus meer kans op Boonen, flash
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
15:59, matig. 16:00 was veel cooler geweest.![]()
Idd. Misschien dat door die val het peloton even gebroken was.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:37 schreef Gitanki het volgende:
Freire en Zabel waren even "los" met in een vreemd groepje dus.
Op naar Poggio.
Quick-step heeft nu de hele tijd niks hoeven doen...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Qua sprintersploegen stelt het voorlopig niet zoveel voor, vind ik.
Als ze gaan op de Poggio, vraag ik me af wie ze nog gaat terughalen.
Rabo en Milram hebben hadden ook nog niets laten zien, ik vraag me af of Lotto wel meerijdt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:42 schreef wimderon het volgende:
Quick-step heeft nu de hele tijd niks hoeven doen...
Idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:47 schreef TheArt het volgende:
Freire, hoe makkelijk zeg.
Idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Onbegrijpelijk dat niemand in dat wiel van Cancellara zat, zo onhoudbaar ging hij zeker niet weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |