Hattrick Lurlingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:59 schreef GGMM het volgende:
Nac moet nu gaan aanvallen, oftewel, Feyenoord heeft gewonnen.
Preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:08 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog steeds niet voor wie ik ben vanavond.
maar ik haat NAClurling
Brants
Anti-voetbal
Als je tegen Quick-boys op de counter moet gaan spelen ben je wel heel triest bezig.
Dat klopt dus niet...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Feyenoord: Timmer; Lucius, Bahia, Hofland, De Cler; Landzaat, Van Bronckhorst, Sahin; De Guzman, Mols en Bruins.
NAC: Ten Rouwelaar; Ammi, Penders, Zwaanswijk, Mtiliga; Stam, Fehér, Molhoek; Kolkka, Idabdelhay en Lurling.
Stond op de site van de telegraaf, daar kloppen wel vaker dingen niet.quote:
Je moet ook niet te veel verwachten van zo'n opa he.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, Mols ik bekaf..
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk is de mentale klap nog groter en dondert NAC uit de top 5
Waarom nietquote:
Omdat ze zelf alleen maar hebben: Rotterdam brieenoord feyenoordquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zingen ze dat ?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat ze zelf alleen maar hebben: Rotterdam brieenoord feyenoord
Morgen heet jorien zijn avatar aangepast.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Bert is voor de komende dagen weer eventjes de held
Zonder Mols bedoel je vast?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie hadden het nooit gered met ons Molsje
Ik vond juist dat Lurling soms een actie te veel maakte. Hij had vaak genoeg kunnen afleggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord terecht door.
Lurling was de gevaarlijkste naccer.
daar hebben jullie Willem dan voor terug...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Fc Utrecht heeft gewoon Feyenoord groot gemaakt
Zonder kuijt en Mols was feyenoord verloren geweest
Ach, dan speelt NAC ook thuis he.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week zondag krijgt NAC een 2e kans om Feyenoord op te hangen. Maar goed dan moet het spel écht beter zijn. Wat ze vandaag lieten zien was in ieder geval hopeloos..
Dat was ie alquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, dan speelt NAC ook thuis he.![]()
Nou, ben benieuwd of Jorien al bezopen is
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
en ik ben weg 19.30
voel me dronken
helemaal niets voor nac breda ole ole
Had er ook meer van verwachtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:51 schreef GGMM het volgende:
Nog niet 1 topic volgekregen tijdens de wedstrijd, oftwel: kutwedstrijd.
Boeiend zegquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:52 schreef M0NTANA het volgende:
Twee Feyenoorders worden geinterviewd, beide met Amsterdams accent.
Willem is net zoveel Utregs als feyenoorder heurquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar hebben jullie Willem dan voor terug...
Inderdaad normaal moeten ze niks hebben van alles wat uit Amsterdam komt, maar he als je iets goeds doet voor je club vergeten we dat even.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:56 schreef GGMM het volgende:
Voorbeschouwing van PSV-Ajax, eindelijk wordt het spannend.
Leek er verdomd veel op. Die ene corner in 2de helft gaf aan hoe slecht die in de wedstrijd zat!quote:
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat ze zelf alleen maar hebben: Rotterdam brieenoord feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |