Bij een xbox van 200 euro zit dus GEEN headset bijgeleverd.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hey, ik ontken niet dat de hardware voor de PS3 beter is, maar zoals jij het dus zegt, de games voor de 360 zijn beter. Zeker nu, als je bijvoorbeeld alleen een console wilt om GTA IV te gaan spelen en je hebt de keuze tussen een console voor 199 euro en eentje met 399 euro dan is die keuze makkelijk gemaakt.
En het is nog maar de vraag of mensen die extra's wel nodig hebben. Ik hoef bijvoorbeeld geen WiFi of cardreader of een race stuurtje of bluetooth in een console. En bij de 360 zit toch ook een headset geleverd?
De online functie van de 360 is weliswaar betaald maar daarentegen wel stukken beter dan die van de PS3, maar dat zeg je zelf ook al
Maar ik ben het wel met je eens hoor, maar ik houd het bij de 360.
Goku zie ik ook weinig online, laatste keer was vorige week met Eternal Sonata.. die lambal zou Call of Duty online gaan spelen met me maar hij wou eerst zijn 10.000 kills achievement binnen hebben, nu hij op de 11.000 zit en hem nog niet heeft zou hij de intercity naar Utrecht wel gepakt hebben en konden ze hem bij elkaar rapen.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Demon, ff compleet offtopic, maar WTF is d'r met GokuSFE en Bartje Twi gebeurd? Ze zijn ineens nooit meer online.
quote:Wie wilt er even helpen om een achivement te halen in PES 6. door een wedstrijd te beginnen en dan te quiten
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat is CoD 4??
achivment?
PES 6?
Waar gehaald sletje?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Date Ordered: Monday 17 March, 2008
Payment Received Via Paypal March 15th
Products
------------------------------------------------------
1 x Condemned 2: Bloodshot - 360 (Region Free) () = $59.99CDN
------------------------------------------------------
Sub-Total: $59.99CDN
Tax (0%): $0.00CDN
Worldwide NL : 0.1 lb(s): $7.49CDN
Total: $67.48CDN
ben benieuwd of ik hem eerder heb dan jullie hier
Xbox.com is je vriend.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Denk als iemand nieuw is to the gaming world je het diegene niet kwalijk kan nemen.
ik zou ook liever hebben dat iemand het mij snel kan vertellen zonder gedoe erom heen. Lekker makkelijk dusquote:
Wek dan ook de intentie dat je daadwerkelijk een spelcomputer wilt en wat voor jouw de pré's zijn. Dan komen we in ieder geval al een stap verder.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hey jullie zouden me helpen
Ik kan er ook niets aan doen dat m'n broertje 24/7 aan 't gamen is en ik zo nooit zelf kan doen omdat ik geen computer heb.
Ik weet genoeg.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
zie vorige topicquote:Op maandag 17 maart 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wek dan ook de intentie dat je daadwerkelijk een spelcomputer wilt en wat voor jouw de pré's zijn. Dan komen we in ieder geval al een stap verder.
I see.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
zie vorige topic
ja nou gewoon net als je bij iemand thuisbent
je pakt een random spel
t liefst vechtspel
en dan vermaak je je 1-2 uurtjes
en dan ga je weer een leven zoeken.
en dat na 1-2 weken of 3 dagen of zo weer.
COD4= Call Of Duty 4, een schietspelquote:Op maandag 17 maart 2008 20:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat is CoD 4??
achivment?
PES 6?
Ik heb hem hier al op dvd liggen dus ik winquote:Op maandag 17 maart 2008 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd of ik hem eerder heb dan jullie hier
Ik neem helemaal niemand in de zeik en waar zeur ik?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef Rossdale het volgende:
Hou je dan een beetje rustig en laat de die-hard nerds hun gang gaan zonder te zeurenDan zet je alleen maar jezelf in de zeik.
*duwt zijn dikgerande zwarte uilenbril terug omhoog op zijn neus*
Dankjewelquote:Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
COD4= Call Of Duty 4, een schietspel
Achievement= prestaties die je kan bereiken, per spel verschillend (denk aan dingen als 50 keer een wedstrijd winnen enzo, op de site van xbox live kan je ze per spel bekijken)
PES6= Pro Evolution Soccer 6, voetbalspel.
[..]
Ik heb hem hier al op dvd liggen dus ik win
Ik bedoelde laat ze hun gang gaan, zodat ze niet zeurenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik neem helemaal niemand in de zeik en waar zeur ik?
Ik ben gewoon geïnteresseerd en wil alles wetenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoelde laat ze hun gang gaan, zodat ze niet zeuren
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dit is toch het xbox topic Als ik een xbox leuk vind mag ik hier toch ook gewoon komen?
Niet uit de winkel zekerquote:Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
COD4= Call Of Duty 4, een schietspel
Achievement= prestaties die je kan bereiken, per spel verschillend (denk aan dingen als 50 keer een wedstrijd winnen enzo, op de site van xbox live kan je ze per spel bekijken)
PES6= Pro Evolution Soccer 6, voetbalspel.
[..]
Ik heb hem hier al op dvd liggen dus ik win
Die screenshots zien er misschien dan wat minder uit, maar het is mooi zat. Als je het daadwerkelijk aan het spelen bent schijnt het prachtig te zijn, zoals te lezen is in previews.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Is dat Ingame GTA4?
ziet er minder mooi uit dan normaal.
Niet te geloven dat mensen dit maar niet willen begrijpen. Het spel veegt qua grootte iedere game de grond aan en nog ziet het er ''teleurstellend'' uit.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En het is normaal dat het niet zo mooi is als CoD4 en Assasins Creed enzo omdat het een sandbox game is enz enz.
IK vind het prachtig, maar ik kan wel begrijpen dat sommige het niet zo prachtig ala Crysis enzo vindenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet te geloven dat mensen dit maar niet willen begrijpen. Het spel veegt qua grootte iedere game de grond aan en nog ziet het er ''teleurstellend'' uit.
Laat het spel dan lekker in de winkelrek liggen zou ik zeggen als je blijft mierenneuken om de graphics.
Mensen moeten maar eens kappen met andere mensen beoordelen als ze hun helemaal niet kennen.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
mensen moeten kappen met GTA4 beordelen als ze het nog niet gezien hebben. Zijn die mensen echt zo achterlijk?
Heb je Highres screens gezien? Nee, volgens mij niet. Heb jij gezien dat iemand het speelt? Nee. Dus niet zeiken dat je het lelijk vind als je het nog niet hebt gespeeld.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:11 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Mensen moeten maar eens kappen met andere mensen beoordelen als ze hun helemaal niet kennen.
Ik vind dit echt geniaal...je zegt iets en je krijgt gelijk 2 opstandelijke nerds achter je aan
dan heb je het ook over een game zegquote:Op maandag 17 maart 2008 21:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
IK vind het prachtig, maar ik kan wel begrijpen dat sommige het niet zo prachtig ala Crysis enzo vindenHoeft van mij ook niet. GTA IV
Die had zon gek topic in KLB ofnie? WTF wat dat precies?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is die wessiej stil
High res. screens toevallig wel gezien en die zagen er veel beter uit dan dat plaatje.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je Highres screens gezien? Nee, volgens mij niet. Heb jij gezien dat iemand het speelt? Nee. Dus niet zeiken dat je het lelijk vind als je het nog niet hebt gespeeld.
En ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ik ervan moet verwachten.
maar wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
High res. screens toevallig wel gezien en die zagen er veel beter uit dan dat plaatje.
Dat is geen zeiken maar een feit aankaarten
Opgelicht bij een pc zaakquote:Op maandag 17 maart 2008 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die had zon gek topic in KLB ofnie? WTF wat dat precies?
gadverdammequote:Op maandag 17 maart 2008 22:24 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe game vandaag aangekondigd voor Xbox 360 en PS3:
Baja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uber plaatje weer Cybquote:
geen 1080p HDTV THX DTS 5.1 RTL5 festijn iig, maar had wel wat meer verwacht van dat plaatje.quote:
haha tja dan vraag je er omquote:
Ziet er wel uit als een screen. Maar we zullen het met zn allen begin of midden April wel zienquote:Op maandag 17 maart 2008 22:32 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
geen 1080p HDTV THX DTS 5.1 RTL5 festijn iig, maar had wel wat meer verwacht van dat plaatje.
Daarom vroeg ik of het in game was, het kon net zo goed een matige magazine scan zijn.
Die is banned voor 48 uur.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is die wessiej stil
Uhm. Waarom ziet het er uit alsof het uit 1997 komt?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:24 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe game vandaag aangekondigd voor Xbox 360 en PS3:
Baja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slotjequote:Op maandag 17 maart 2008 22:38 schreef Scarface2004 het volgende:
waarom zeg je nou dat het uit 1997 komt, je hebt dat spel nog helemaal niet gespeeld.
je schrijft deze game af op de hand van een paar screenshots, game staat in kinderschoenen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |