Ook van mij!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:28 schreef Webkim het volgende:Marie, wat lees ik nou!
geheelveeliciteerd!
Ja echt snel he? Ik stond er ook verbaasd van... ik had het niet gedacht maar wel gehoopt. Ze pakken gelukkig gewoon door. Ondanks dat ik me besef dat het nog best heftig kan gaan worden met die hormonen, heb ik er op de een of andere manier zin in.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:24 schreef miss_sly het volgende:
Wow Diaan, wat geweldig! Doen ze snel daarIk hoop natuurlijk dat jullie nog iets spontaans organiseren, maar anders is dit wel een goed vooruitzicht!
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja echt snel he? Ik stond er ook verbaasd van... ik had het niet gedacht maar wel gehoopt. Ze pakken gelukkig gewoon door. Ondanks dat ik me besef dat het nog best heftig kan gaan worden met die hormonen, heb ik er op de een of andere manier zin in.Voelt dat bij jullie ook zo?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaik heb vanmorgen, ondanks dat ikw eet wat het met me kan doen, helemaal blij mijn clomid-pilletjes ingenomen
Poging 2 is van start, heerlijk!
Tegelijk weet ik ook wel hoe chagrijnig ik me kan gaan voelen, hoe naar ik me kan gaan gedragen, dat ik aan ga komen en dat er geen garantie op ene kind bijgeleverd wordt....maar ach, het geeft wel hoop en je bent tenminste actief bezig om je probleem aan te pakken
Fijn om te horenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
Dat zou wel erg leuk zijn ja![]()
![]()
Trouwens ze vertelde nog dat een cyclus tot ong. 35 dagen een redelijk normale cyclus is, zelfs met Clomid. Dat verbaasde me wel, maar hierdoor weet ik nu wel dat ik vorig jaar dus een redelijk normale cyclus heb gehad.
Hierdoor zal mijn linkereierstok ook rustig worden, en zal ik stoppen met bloeden, om vervolgens weer opnieuw te gaan bloeden (logisch he)quote:Hoe werkt het?
Oestrogene hormonen hebben een gunstige werking op de wand van de baarmoeder (= endometrium), de baarmoederhals (= cervix) en de vagina. Dit medicijn onderdrukt de eisprong (= ovulatie) niet.
Dat klinkt zoooo bekend, al is het bij ons niet uitgesloten dat het 'zelf' lukt..... Het liefst vrij ik vlak na of vlak voor mijn menstruatie, dan is het iets meer ontspannen.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:59 schreef sombie het volgende:
Ik merk dat ik eigenlijk niet wil vrijen want dan kan ik ook geen valse hoop krijgen.
Dit mag best groot hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 14:51 schreef Jose81 het volgende:
gister de eerste Puregon prik gezet... de eerste stap is gedaan...!
ja, is ook wel een grote stap... daar heb je gelijk in... Ik ervaar het aan de ene kant helemaal niet zo, maar aan de andere kant ook weer wel. Ik ben er zo aan gewend dat het alleen allemaal maar tegenvalt (zoals met de Clomid, mijn toestand met de verzekering, de cyste die ik heb gehad), dat ik er aan de ene kant helemaal niet zo positief in sta... aan de andere kant ook weer wel, omdat het toch een stap vooruit is. En mijn vriendin -die ook dit hele traject heeft doorlopen- zei ook al 'je moet niet vergeten dat Clomid en Puregon niet met elkaar te vergelijken zijn!' en daar heeft ze natuurlijk ook weer helemaal gelijk in.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:12 schreef E.T. het volgende:
Dit mag best groot hoor![]()
Is best een grote stap nl.![]()
Joegogirl!
ja, einde in zicht.. wordt wel tijd ook; ben er klaar voor!
Ja we zijn idd naar REM geweest, dat was erg leuk.. bijzonder vooral, het was nl. in Royal Albert Hall. We waren al smorgens vroeg in Londen en hebben nog de hele dag een stadstour+cruise gemaakt, savonds naar concert... geweldige dag, alleen erg vermoeiend. Vanmorgen weer vroeg richting huisquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, jullie zijn naar REM geweest, toch? Hoe was het?
Tijd gaat inderdaad snel. Ik verwacht echter nog niet veel morgen. Vorige keer was het bij de eerste meting ook nog niet veel, 2 of 3 kleintjes. Hoop gewoon dat er al wat activiteit is, dan ben ik al tevreden. Zusjelief gaat vrijdag voor een meting.
Ik ben nooit bang voor naalden enz. maar hoe ik het vind als ik het bij mezelf moet doen??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef miss_sly het volgende:
Klinkt inderdaad druk maar leuk
Morgen dus prikinstructie? Ik hoop dat je het, zoals bijna iedereen, mee vindt vallen. Het lijkt lastig en tegennatuurlijk, maar het valt echt heel erg mee! Succes alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |