abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57067293
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
Cryo's

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Diaan73:
Had PCOS nu waarschijnlijk niet meer. 11 feb. naar gyn geweest en ze is doorverwezen naar het fertiteam. Binnen nu en 6 weken een afspraak.

Jaape
LEO operatie in september 2007, sindsdien eigen cyclus, gaat het even een poosje zonder hulp proberen.

Jose81:
Stoppen met Clomid, starten met Pregnyl en Puregon. Eind mei weer terug naar de gyn

Marie79: Op de wachtlijst voor iui

Nijo
Vermoedelijk PCOS. 23-11 eerste afspraak gyn
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_57067320
Owlet, wist niet of je door had dat je hem sloot, maar ik was net een bericht aan het typen dus heb hem maar even overgepakt... Sorry als je wel bezig bent om hem te openen

Maar wat ik nog wilde typen:

Oh wat spannend, ik loop hier nog steeds te hyperen!! En vooral ook omdat het eigenlijk tegelijk is met je zus!!! Dit moet van mij gewoon!!! En inderdaad, toeval bestaat niet!

Het gaat met mij eigenlijk weer heel erg goed, en het begint wel weer te kriebelen. Wil wel zorgen dat ik echt helemaal goed in mijn vel blijf zitten, dus nog even rust. Heb ook echt meer rust gevonden, en dat is nu gewoon even belangrijk. Ik ben iemand van uitersten: moet er gehoopt worden, dan doe ik dat het hardst (wat ook voor GROTE teleurstellingen zorgt) en als er iets fout gaat, baal ik het meest

Maar momenteel (al een poosje) gaat het meer dan prima! Haha, als je naar de 30 gaat wordt je vaak toch iets verstandiger (en ook gekker, althans in mijn geval dan!!)

Het kan dus zomaar over 2 maanden zo zijn dat we weer een cryo proberen, maar kan ook nog langer duren. Als ik erover uit ben laat ik het weten

pi_57067622
NieTTus, goed om te lezen dat het beter gaat Ik hoop dat je je straks weer fijn genoeg voelt om weer een poging te wagen en dan hoop ik zo ontzettend dat het snel lukt!! Ik vind je zo'n kanjer

Je weet me te vinden als je zover bent, want ik ga dan uiteraard mijn duimen verslijten voor jou
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57067624
NieTTus, ik had het inderdaad niet door. bedankt!

En goed om te lezen dat je zo goed ik je vel zit!
pi_57068728
Dank je Owlet, en geen probleem! Ik had gewoon geen geduld

Miss!!! Het zou natuurlijk het mooiste zijn als we samen nog even zwanger zijn Maar eerst jij maar even, ik slijt ze voor jou, en jij voor mij! Haha! Komt gewoon helemaal goed, hoe dan ook!!

We gooien er gewoon weer even wat jompels in, voor Miss, voor Tally, voor Diaan, voor Rottdog, voor Jose, voor Marie, voor Jaape, voor Nijo, voor Basimah, voor Wilmadonna en nu vergeet ik vast iemand, maar in elk geval voor allemaal, keep up the spirit girls!!

pi_57069441
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef NieTTus het volgende:
en nu vergeet ik vast iemand
Ja mij Maar ik ben natuurlijk ook nog niet actief bezig. Dat komt pas 26 maart.

Ik wil hier even voor Miss Sly. Veel succes morgen!!!!

En voor de dames bij wie het allemaal nogal tegen zit:
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:45:06 #7
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_57069577
Tally wat balen dat het bij jou ook niets doet zeg Dikke knuffel en sterkte met de nog hogere dosering.

miss_sly wat zou het morgen een geweldige dag kunnen zijn zeg.. en dan over 2 weken tegelijk testen... wel goed slapen vannacht he?? Ik zou nog bijna plaatsvervangend zenuwachtig zijn.
Make love, not war ☮
pi_57070362
Dan ook nog even voor No_Pro! (ik ben de slechtste niet )

vrijdag 29 februari 2008 @ 21:30:20 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57070647
Miss Sly, veel succes morgen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57070797
Succes morgen !

Ik ga voor je duimen
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:32:35 #11
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_57072186
Miss_sly en zus beiden succes morgen

Tallie mooi k*t dus
pi_57072190
miss Sly, denk aan jullie morgen!! Zet hem op!!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_57072229
Jullie zijn lief met zoveel goede wensen moet het gewoon lukken

Net lekker uit eten geweest en zometeen lekker naar bed. schaap moet om 8 uur al in het ziekenhuis zijn om zijn bijdrage in te leveren, dus op tijd naar bed zodat we goed uitgerust zijn
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:54:40 #14
3011 E.T.
pi_57072707
Ik vind dat altijd zo sneu. 's morgens vroeg moeten die mannen al aan de bak..
hele hordes mannen die een hekel hebben aan ochtendsex.. en dan ook nog zelf

maar ja, voor mannen schijnt 't wel makkelijker te zijn.. Blik op oneindig en verstand op nul

bij deze: schaap ook succes!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57072758
een hekel aan ochtendseks, oja? dat verplichte lijkt mij er ook minder aan.

zet 'm op schaap. en miss_sly & siss_sly uiteraard ook veel succes gewenst!
pi_57072770
oMijn hoofd loopt over vanavond. Het lijkt wel of er in mijn koppie windkracht twaalf waait ik word er gek van
Ik heb alles tegelijk geloof ik, in tien minuten tijd heb ik mij geloof ik alles gevoelt wat ik normaal verspreid over een hele maand. Echt ik voel mij zo onmogelijk vanavond. Eigenlijk wil ik heel hard tegen iemand schreeuwen, maar ja dat is misschien ook weer niet zo heel erg aardig
Stomme rothormonen, ik weet ook niet hoe ik dat ooit ga doen als ik straks een dubbele dosis moet slikken, volgens mij ben ik dan echt onuitstaanbaar

Ik moet ook vanalles doen. Ik krijg volgende week een nieuwe keuken. Eindelijk !
Maar goed, ik moet dus morgen de keuken leeghalen, en een groot deel soppen, dan morgen moet er een deel uitgehaald worden (professioneel sloopwerk) en dan maandag moet ik gaan verven want mijn kozijn (waar nu keuken voor staat, en straks weer keuken voor komt) is een beetje een lelijke kleur inmiddels en nu kan ik er niet bij, en straks ook weer niet.
pi_57073793
basimah, wat vervelend. heb je inmiddels al iemand de huid volgeschreeuwd? sterkte ermee, misschien biedt al dat werk wat afleiding.
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 07:52:43 #18
5428 crew  miss_sly
pi_57076046
Schaap is onderweg naar het ziekenhuis. Ik vind het ook sneu, ET. Moet hij op zaterdagmorgen terwijl hij lekker uit wilde slapen naar een steriel kamertje in het ziekenhuis met de nodige vieze boekjes en weet ik wat om zijn ding te doen. Het is voor een goed doel, bedenken we dan maar

bix, wat leuk gevonden siss_sly

basimah, wat rot! Die hormonen kunnen nare effecten hebben. Misschien is schreeuwen niet erg aardig, maar misschien helpt het wel en kun je een lief slachtoffer vinden dat er begrip voor heeft en je gewoon even laat schreeuwen? Sterkte in ieder geval!
pi_57076307
Nee ik ben maar rustig gebleven en uiteindelijk ben ik naar bed gegaan. wakker gelegen tot aan half zes vanwege een container die buiten ging schuiven over de grond heen, maar ik vond het wel een mooi geluid die storm.

Nu ben ik gewoonweg te moe om te schreeuwen en doe ik vandaar maar weer mijn best 'gewoon te doen'

Succes schaap
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:28:06 #20
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57078990
Miss_Sly, heb je de inseminatie al gehad? En hoe is het gegaan?
nu met de beentjes omhoog, he? nee hoor, hoeft niet gelukkig
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 12:31:12 #21
5428 crew  miss_sly
pi_57079068
32 miljoen superzaadjes zei de mevrouw die de inseminatie deed
en schaap zich maar zorgen maken of hij onder deze grote druk wel goed zou kunnen presteren

Het ging goed, echt een kwestie van even in die stoel liggen, eendebek naar binnen, baarmoedermond schoonmaken, catheter erin en zaad erin...succes, maandag over 2 weken terugkomen voor een bloedtest

Ze raden aan niet zelf te testen maar de bloedtest af te wachten...

Met de beentjes omhoog hoeft misschien niet, maar ik wil eigenlijk helemaal niet bewegen
schaap is werken en ik lig op de bank en ben van plan daar nog een tijdje te blijven, liggend op de goede zij zodat de zaadjes de goede kant uitgaan
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:35:40 #22
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57079170
Wow, 32 miljoen! Kom maar op naar dat eitje

Het is echt een dingetje van "niks" vond ik, lichamelijk gezien dan. Geestelijk vond ik het wel zwaar achteraf gezien en ook ik heb lekker de hele dag op de bank gelegen met mijn benen omhoog hoor. Ook om gewoon even lekker bij te komen van het hele gebeuren!

Eigenlijk best apart, ieder ziekenhuis heeft weer zijn eigen richtlijn van wel of niet zelf testen, of een bloedtest ofzo. Bij mij was gezegd: de cyclus afwachten, wordt je niet ongesteld, dan gaan testen en is er helemaal niet gesproken over een bloedtest...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_57079791
Miss_Sly, wat super spannend! En 32 MILJOEN?!?!?!? WAT EEN SCORE!! Ik ga gewoon hééééééééél erg voor jullie duimen dat het gewoon echt lukt deze keer! Dat MOET gewoon!! En het zou inderdaad helemaal leuk zijn als je samen met je zus zwanger bent!!

Basimah &Tally, wat klote zet voor jullie allebei... ik hoopte nog zo dat het allemaal goed aan zou slaan....

Even voor iedereen hier: .. blijf er allemaal wel in geloven, ook al zakt de moed je soms in je schoenen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_57080341
32 Miljoen! Gelukkig hoeft niet iemand ze na te tellen
  zaterdag 1 maart 2008 @ 13:46:43 #25
3011 E.T.
pi_57080487
Met schaap is alles goed gegaan vanmorgen... 32 milj.

miss_sly, sterkte alvast voor de komende twee weken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')