Owlet, wist niet of je door had dat je hem sloot, maar ik was net een bericht aan het typen

dus heb hem maar even overgepakt... Sorry als je wel bezig bent om hem te openen
Maar wat ik nog wilde typen:
Oh wat spannend, ik loop hier nog steeds te hyperen!!

En vooral ook omdat het eigenlijk tegelijk is met je zus!!! Dit moet van mij gewoon!!! En inderdaad, toeval bestaat niet!
Het gaat met mij eigenlijk weer heel erg goed, en het begint wel weer te kriebelen. Wil wel zorgen dat ik echt helemaal goed in mijn vel blijf zitten, dus nog even rust. Heb ook echt meer rust gevonden, en dat is nu gewoon even belangrijk. Ik ben iemand van uitersten: moet er gehoopt worden, dan doe ik dat het hardst (wat ook voor GROTE teleurstellingen zorgt) en als er iets fout gaat, baal ik het meest

Maar momenteel (al een poosje) gaat het meer dan prima! Haha, als je naar de 30 gaat wordt je vaak toch iets verstandiger (en ook gekker, althans in mijn geval dan!!)
Het kan dus zomaar over 2 maanden zo zijn dat we weer een cryo proberen, maar kan ook nog langer duren. Als ik erover uit ben laat ik het weten