abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57421420
Lost Odyssey™is the story of Kaim, an immortal character who has lived more than 1,000years. He doesn't remember his past, and he doesn't know where his future lies. Throughout Kaim's journey, a handful of characters will join him on an odyssey to discover their intricate past and destiny, leading you through a dramatic story of massive scale. Lost Odyssey features breathtaking visuals and an epic adventure made possible only by the power of Xbox 360®.

• Innovative RPG gameplay: Massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) elements are blended into the game's traditional role-playing game system, enabling you to make strategic decisions for a more immersive and deep gameplay experience.

• Engaging and unparalleled emotional story: With story sequences penned by award-winning Japanese novelist Kiyoshi Shigematsu in cooperation with producer Hironobu Sakaguchi, Lost Odyssey sets a new benchmark for the RPG genre with a combination of true-to-life cinematics and an intriguing story of an immortal man. Witness Kaim's life as he lives through many generations, becomes part of numerous families, falls in and out of love, and confronts all of the conflicts that arise. Kaim’s struggles are set in a world that is on the verge of a "mystical industrial revolution," where mankind has attained dark powers.

• Massive scope: The massively scoped worlds, memorable characters, and epic storyline play as an intense and unsettling blockbuster action film. Heading up the artistic demands of the title is famed Japanese comic artist Takehiko Inoue, and renowned composer Nobuo Uematsu has created a contemporary soundtrack.

• Realistic next-generation graphics: Powered by Unreal Engine 3 technology, Lost Odyssey boasts stunning visual fidelity and rendering quality. The technology pushes high-definition visual designs to a higher level and brings out the smallest details in the largest battles. Experience a rich dynamic world with an unprecedented level of detail.

• World-class design: The game was designed and produced by world-renowned RPG creator Hironobu Sakaguchi of Mistwalker and noted developer Feelplus came on board to create a next-gen RPG masterpiece exclusively on Xbox 360.

Official site: http://www.mistwalker.info/lo.html
    Videoreview Gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/30354.html
    Videoreview IGN: http://media.xbox360.ign.com/media/731/731773/vids_1.html
    Videoreview 1UP: http://www.gamevideos.com/video/id/17434

PAL release: 29 Februari

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymanNL op 17-03-2008 11:27:40 ]
  • pi_57421477
    Waarom doen die plaatjes het nou weer niet
      zondag 16 maart 2008 @ 23:04:34 #3
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57422697
    Verkeerde tags gebruikt denk ik: [img]url[/img]

Na een weekendje weg ga ik er morgenavond weer lekker mee verder
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_57425730
    deel 3 inmiddels weer
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 17 maart 2008 @ 07:47:08 #5
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57425903
    Extreme sessie gisteren gehad,..... ben quests aan het afronden en alles aan het voorbereiden op het aankomende einde 65 uur,.... level 50
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      maandag 17 maart 2008 @ 08:09:09 #6
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57426021
    Disc 3 start.. gisteren geen tijd voor gehad
    The truth was in here.
    pi_57426146
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 07:47 schreef Chocobo het volgende:
    Extreme sessie gisteren gehad,..... ben quests aan het afronden en alles aan het voorbereiden op het aankomende einde 65 uur,.... level 50
    Ik ben net met Disk 4 begonnen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 17 maart 2008 @ 10:42:05 #8
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57427788
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben net met Disk 4 begonnen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    pi_57428647
    Ik heb de plaatjes even gefixt
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_57429821
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
    Ik heb de plaatjes even gefixt
    Bedankt
      maandag 17 maart 2008 @ 21:44:33 #11
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57440404
    Aangekomen in Saman village, heel mn equipment vernieuwd, Disc Read Error
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_57440706
    Weer een lekkere sessie gehad.
    SPOILER
      dinsdag 18 maart 2008 @ 00:11:13 #13
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57444227
    Experimental Staff Ik haat dat soort levels met schakelaars die je steeds moet omzetten enzo
    pi_57446105
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Experimental Staff Ik haat dat soort levels met schakelaars die je steeds moet omzetten enzo
    Inderdaad, meest frustrerende deel van de game tot nog toe. Heb hem ook een weekje laten liggen omdat het zo kut was.

Inmiddels weer verder gegaan en hij is nog steeds geweldig
      dinsdag 18 maart 2008 @ 06:48:27 #15
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57446107
    Die Noot Heb maar een keer een loading hanger gehad in het laadscherm,... toen had ik echter ook net heerlijk skill linking geconfigureerd etc. etc.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 06:49:32 #16
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57446111
    Waar is dat kutte stuk dan ook alweer,.... experimental staff zeggen jullie,... ? Dat level in het water? Waar je met die boot naar toe vaart?
    pi_57446113
    quote:

Het is ondanks die schakelaars nog steeds redelijk lineair hoor. Je wordt een kant op gedwongen,
      dinsdag 18 maart 2008 @ 06:59:29 #18
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57446128
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 06:51 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het is ondanks die schakelaars nog steeds redelijk lineair hoor. Je wordt een kant op gedwongen,
    Vond het zelf ook wel de minste als dat hem is. Levels waar je het gevoel hebt iets te missen. En of terug moet met de angst te moeten vechten. Gevechten die daar in het begin erg lang duren. Gevechten waar steal 5 keer mislukt,..... steal die dan alleen werkt als je vijand heel slap is,..... en zo dom is om een character met counter aan te vallen,.......

Hop,... weg steal optie
    pi_57446154
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 06:59 schreef Chocobo het volgende:
    Hop,... weg steal optie
    Die skill heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Heb nu wel ringen met steal-optie, veel makkelijker. Klappen uitdelen en zaken rollen.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 07:09:08 #20
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57446160
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 07:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die skill heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Heb nu wel ringen met steal-optie, veel makkelijker. Klappen uitdelen en zaken rollen.
    Daar moest je het doen om in bepaalde gebieden te komen met mooie schatkisten,.... je moest toen die security card stelen.
    pi_57446462
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 07:09 schreef Chocobo het volgende:
    Daar moest je het doen om in bepaalde gebieden te komen met mooie schatkisten,.... je moest toen die security card stelen.
    Ooooooooooooh ja, helemaal vergeten!
    Maar dat was nooit zo'n probleem. Ik mepte ze allemaal dood, en de laatste soldaat rolde ik.

Al zoveel meegemaakt in dit spel. Gister terug gegaan naar Uhra, het leek zo lang geleden sinds ik daar was. Voelde helemaal nieuw aan.
    SPOILER
      dinsdag 18 maart 2008 @ 08:21:13 #22
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57446541
    quote:
    Precies, vond ik ook de minste tot nu toe.. lift omhoog, trap naar beneden.. weet nog steeds niet of het nou 2 of 3 verdiepingen was
    The truth was in here.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 08:21:56 #23
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57446546
    Dat ijspad was ook tricky.. je ziet een savepoint maar je loopt er steeds verder vandaan
    The truth was in here.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 08:40:03 #24
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57446745
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 08:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ooooooooooooh ja, helemaal vergeten!
    Maar dat was nooit zo'n probleem. Ik mepte ze allemaal dood, en de laatste soldaat rolde ik.

Al zoveel meegemaakt in dit spel. Gister terug gegaan naar Uhra, het leek zo lang geleden sinds ik daar was. Voelde helemaal nieuw aan.
    SPOILER
    Dat maakt deze RPG episch en goed vind ik,... het Uhra gevoel lijkt inderdaad zoooo lang geleden,.... in principe voor mij pas 5 weken ofzo,.... maar toch,... lijkt zoveel langer. Heerlijk vind ik dat altijd,....
    pi_57450656
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 08:21 schreef Bastard het volgende:
    Dat ijspad was ook tricky.. je ziet een savepoint maar je loopt er steeds verder vandaan
    Daar heb ik een half uur over gedaan. Snapte er geen fuck van
    pi_57460636
    Gadver. Op disk 4 echt aan de lopende band disk read errors. Heb hetzelfde stukje nu al 3x overnieuw kunnen doen.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 23:32:04 #27
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57465681
    Zit bij het einde nu,.... vreselijk irri stuk op het einde,..... net zo irri als het irri level waar we het over hadden vanmorgen Al die liften en opties,.... mogelijkheden, eindbazen etc. etc.

72 uur,... level 52
    pi_57465934
    tvp. net begonnen met Disc 3...
    vandaag ook eindelijk m'n LCD binnen zodat ik op Full HD kan genieten hiervan. heerlijk!
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      dinsdag 18 maart 2008 @ 23:49:18 #29
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57466117
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 23:42 schreef Ceased2Be het volgende:
    tvp. net begonnen met Disc 3...
    vandaag ook eindelijk m'n LCD binnen zodat ik op Full HD kan genieten hiervan. heerlijk!
    Disc 3,... de beste disc
      woensdag 19 maart 2008 @ 08:20:47 #30
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57469369
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 12:24 schreef Leonos het volgende:

[..]

Daar heb ik een half uur over gedaan. Snapte er geen fuck van
    Uiteindelijk was het nog dom geluk heb ik het idee
    The truth was in here.
    pi_57473108
    CD 4 begint een stuk minder vind ik. Ze geven je geen richting niks. En ik heb geen zin om elke stad langs te gaan om een beetje rond te lopen.
      woensdag 19 maart 2008 @ 13:52:52 #32
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_57475464
    De game heb ik vandaag gekregen voor m'n verjaardag. Morgen maar uitproberen.
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
    pi_57476430
    'k Zit zelf nog te twijfelen of ik deze game moet gaan halen. Ik heb 0,0 ervaring met het hele turn-based geheel. RPGs als Oblivion en Mass Effect heb ik wel gespeeld en me prima mee vermaakt. Jammer dat er geen demo op marketplace staat zodat ik het eens uit kan proberen. Na de reviews ben ik wel enthousiast geworden over dit spel, maar ik durf hem toch nog niet te gaan halen. Mensen die me kunnen overtuigen, gaarne
      woensdag 19 maart 2008 @ 14:50:09 #34
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57476644
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 14:38 schreef CyberTijn het volgende:
    'k Zit zelf nog te twijfelen of ik deze game moet gaan halen. Ik heb 0,0 ervaring met het hele turn-based geheel. RPGs als Oblivion en Mass Effect heb ik wel gespeeld en me prima mee vermaakt. Jammer dat er geen demo op marketplace staat zodat ik het eens uit kan proberen. Na de reviews ben ik wel enthousiast geworden over dit spel, maar ik durf hem toch nog niet te gaan halen. Mensen die me kunnen overtuigen, gaarne
    Lost Odyssey is vrij hardcore als je er geen ervaring mee hebt denk ik. Kun je 'm niet een keer huren of lenen van iemand?
      donderdag 20 maart 2008 @ 16:23:47 #35
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_57502705
    Damn, ik was net klaar met Disc 2 en moest naar de Ice Canyon en ik dacht, laat ik eens langs Numara Atol gaan want ik had regenerate nog steeds niet. Ik was level 31 toen daar ik m'n eerste Silver Kelolon tegenkwam. 2 x Casting Support op 2 x Gamble + nog een losse Gamble of Grounda er overheen en je hebt 'm altijd binnen 1 turn zonder dat ie kan vluchten en vaak zelfs bij 2 Kelolons. Elke battle een level omhoog en 8 of 16 SP.

Ik ben al lvl. 45 en ik level nog steeds! Dat wordt fluitend door disc 3 en 4 wandelen, lijkt het wel. Zelfs je haar gaat niet in de war.

Die Hell Shakers zijn andere koek maar die zijn makkelijk te ontwijken. Ik heb geeneens turn-tail maar flee'en lukt altijd wel voor ie in actie kan komen. Ik had al van iemand hier gehoord dat je hier leuk kon level'en en SP vergaren maar dit is bijna absurd
    Una Bachata?
    XBL Gamertag: Flex0r75
      donderdag 20 maart 2008 @ 16:24:27 #36
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_57502722
    --- Dubbel Post ---
    Una Bachata?
      donderdag 20 maart 2008 @ 16:43:08 #37
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57503069
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 16:23 schreef Boef het volgende:
    Damn, ik was net klaar met Disc 2 en moest naar de Ice Canyon en ik dacht, laat ik eens langs Numara Atol gaan want ik had regenerate nog steeds niet. Ik was level 31 toen daar ik m'n eerste Silver Kelolon tegenkwam. 2 x Casting Support op 2 x Gamble + nog een losse Gamble of Grounda er overheen en je hebt 'm altijd binnen 1 turn zonder dat ie kan vluchten en vaak zelfs bij 2 Kelolons. Elke battle een level omhoog en 8 of 16 SP.

Ik ben al lvl. 45 en ik level nog steeds! Dat wordt fluitend door disc 3 en 4 wandelen, lijkt het wel. Zelfs je haar gaat niet in de war.

Die Hell Shakers zijn andere koek maar die zijn makkelijk te ontwijken. Ik heb geeneens turn-tail maar flee'en lukt altijd wel voor ie in actie kan komen. Ik had al van iemand hier gehoord dat je hier leuk kon level'en en SP vergaren maar dit is bijna absurd
    Ah, dat was het 'truckje' waar Strolie het over had
      donderdag 20 maart 2008 @ 16:51:03 #38
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57503178
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah, dat was het 'truckje' waar Strolie het over had
    Ik dacht al zoiets maar ik heb voor alsnog geen zin om mn level te boosten, iedere eindbaas word in 1x verslagen eigenlijk
    The truth was in here.
      donderdag 20 maart 2008 @ 18:24:31 #39
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_57504938
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 16:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik dacht al zoiets maar ik heb voor alsnog geen zin om mn level te boosten, iedere eindbaas word in 1x verslagen eigenlijk
    Ja ik heb ook nog niet echt moeite gehad maar ik moest toch Sarah alles leren want ik had haar pas na Experimental Staff aan de selectie toegevoegd en ik kom graag goed beslagen ten ijs. Ik moet tenslotte zo naar die Ice Canyon hehe
    Una Bachata?
    pi_57506878
    Zit vast in
    SPOILER
      vrijdag 21 maart 2008 @ 21:14:59 #41
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57528371
    SPOILER
    The truth was in here.
      zondag 23 maart 2008 @ 02:39:55 #42
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_57551970
    Lol, ik dacht al wat wordt er weinig over gepost is het vorige deel al een week vol.

Anyways, ik heb vandaag even een ziekelijke sessie achter de rug van 10+ uur en ga nu lekker mijn bedje opzoeken.

Lekker aan het levelen (sommige had skill-achterstand omdat ik ze lang heb moeten missen) in de tower of enlightment (rond de lvl 55 nu).
    Ik heb nog zoveel dingen te doen dat ik soms niet weet waar ik moet beginnen.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
      zondag 23 maart 2008 @ 09:05:49 #43
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57552992
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 02:39 schreef Pritt het volgende:
    Lol, ik dacht al wat wordt er weinig over gepost is het vorige deel al een week vol.

Anyways, ik heb vandaag even een ziekelijke sessie achter de rug van 10+ uur en ga nu lekker mijn bedje opzoeken.

Lekker aan het levelen (sommige had skill-achterstand omdat ik ze lang heb moeten missen) in de tower of enlightment (rond de lvl 55 nu).
    Ik heb nog zoveel dingen te doen dat ik soms niet weet waar ik moet beginnen.
    Mijn aars werd echt geleeft daar in Temple of Enlightenment. Pittig stuk,.... optioneel uiteraard,... maar heb al erg veel optionele quests en eindbazen gehad. Ga vanavond misschien voor het einde.
      zondag 23 maart 2008 @ 11:53:49 #44
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_57554487
    Ik heb echt een geniale methode in ToE. Bij de entrance zitten erg veel van die bomborra's en bats. Beide zijn erg gevoelig voor petrify. Dus al mijn mannetjes ringen geven voor "high chance"-petrify. Dus als je een perfect maakt weet je praktisch zeker dat ze dood zijn en ook vaak bij een good proct petrify. Zodoende kan je ze vrij simpel verslaan en krijg je levels aan de lopende band. Die dark kelolon's die er dan nog tussen zitten zijn weer erg gevoelig voor paralyze, daarom is die, ik geloof dat hij master ring heet (lvl3 toxin lvl3 paralyze lvl3 petrify), echt super i.c.m. Sed (makkelijker perfects).

Ik vind het toch zo'n tof spel, zometeen weer een lekker lange sessie er achter zitten!
      zondag 23 maart 2008 @ 12:18:04 #45
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57554862
    Uitgespeeld Het einde qua omgeving en battles wordt wat langdradig,.... eindbaas zijn ass volledig gekicked,... vrij simpel. Wel een geweldig einde gezien,..... echt van hoge kwaliteit en nog verrassend ook. 75 uur mee bezig geweest,.... geweldig spel

Buiging voor Mistwalker!

@B en iedereen die het disc 2 Grand Staff level niet trok met al die liften,...... succes bij het einde Teeenenkrommend
      maandag 24 maart 2008 @ 01:56:03 #46
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_57572763
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 19:57 schreef Mystikvm het volgende:
    Zit vast in
    SPOILER
    Voor het geval het nog niet is gelukt, ik heb het zojuist gedaan.
    SPOILER
    Una Bachata?
    pi_57573003
    Age of the King, wat een wapentje qua kracht (incl. Ultimate hit natuurlijk!).
    Schiet al lekker op met de sidequests op de wereldkaart.
    Zit nu op een uurtje of 63 denk ik.
      maandag 24 maart 2008 @ 07:24:42 #48
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57573943
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 12:18 schreef Chocobo het volgende:

@B en iedereen die het disc 2 Grand Staff level niet trok met al die liften,...... succes bij het einde Teeenenkrommend
    He jammer...
    The truth was in here.
      maandag 24 maart 2008 @ 07:32:09 #49
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57573954
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 02:12 schreef Pritt het volgende:
    Age of the King, wat een wapentje qua kracht (incl. Ultimate hit natuurlijk!).
    Schiet al lekker op met de sidequests op de wereldkaart.
    Zit nu op een uurtje of 63 denk ik.
    Heb alle side-quests maar Temple of Enlightenment niet,.... daar werd mijn aars gekicked,.... had na 75 uur geen zin meer in een grind sessie. Ben naar de eindbaas gegaan om hem te vernietigen,... en over was LO. Wel een newgame+ optie gezien
    pi_57578234
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 14:38 schreef CyberTijn het volgende:
    Er is weinig ervaring voor nodig om "into" turn-based te komen. Op de lange termijn is het veel bevredigender dan Oblivion of Mass Effect. Is het langzaam? Tuurlijk, maar er komt veel meer strategie bij kijken.
    De gehele vecht-mechaniek in Oblivion bestond uit het ronddraaien als een bosmongool om een gnoom in een bos te ontwijken en tegelijkertijd maar hopen dat je fire-spell hem raakt. Drama.
    pi_57579503
    Net weer een coole sessie gehad. Side quests aan het doen. The Backyard, The Forgotten Cave, etc...
    SPOILER
    pi_57584525
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 07:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heb alle side-quests maar Temple of Enlightenment niet,.... daar werd mijn aars gekicked,.... had na 75 uur geen zin meer in een grind sessie. Ben naar de eindbaas gegaan om hem te vernietigen,... en over was LO. Wel een newgame+ optie gezien
    Je had dus wel Age of the King? Tot nu toe sterkste zwaardje wat ik heb kunnen vinden.

Ben vandaag hele dag in Tower of Enlightenment geweest, wat een k u t tempel zeg. Denk ik het einde gevonden te hebben na een speelsessie van een aantal uur en tenenkrommende langzame en moeilijke puzzels blijk ik pas op de helft te zitten (plus dat ik het andere deel niet kan oplossen tot nu toe).

Mijn team is rond de lvl 71, aantal al op 9999 hp en 999 mp, tijd dat ik het spel eens ga afronden.

Nog op de to-do list:

- Tower of Enlightenment
    - Al Seds bemanning vinden
    - Backyard afmaken
    - Kleine dingetjes als treasure hunten
    pi_57586007
    wat een geweldig spel
    heb het zaterdag gekocht,zit nu op disc 2...
    vond hem in het begin (de eerste paar uur) vrij pittig,daarna werd ie makkelijker...
    word ie in het verdere verloop weer net zo moeilijk als
    SPOILER
    de rest daarna,tot nu toe,
    SPOILER
    vind ik de moeilijkheidsgraad wel meevallen
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_57586379
    In principe is het niet heel erg moeilijk tot het eind (als je een beetje RPG-kennis bezit) maar als je optinionele dungeons gaat bezoeken wordt het opeens loei zwaar.
      maandag 24 maart 2008 @ 20:46:07 #55
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57586410
    Die wormen waren erg kut inderdaad... en net dat je dan denkt het gehaald te hebben ...
    The truth was in here.
    pi_57586432
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:46 schreef Bastard het volgende:
    Die wormen waren erg kut inderdaad... en net dat je dan denkt het gehaald te hebben ...
    idd
    ik al juichen,komt er nog een
    pi_57619781
    Ben net klaar met Blue Dragon en pas begonnen met dit spel. Zit er al wel helemaal in, is qua sfeertotaal ander dan BD dus dat was ff wennen. Keek er ook echt naar uit om weer verder te spelen. Ik zet de Xbox aan en ja hoor na ruim 2 jaar trouwe dienst de gevreesde RRoD. Gelukkig nog wel garantie maar duurt zo'n drie weken voordat ik 'm weer terug heb.

Lees trouwens dat jullie ook veel last hebben van disc read errors. Dit had ik vooral bij Blue Dragon en LO tot nu toe 1 keer, maar die heb ik nog niet zolang gespeeld. Is dit een fout van de spellen(zelfde maker, toevallig)?? Bij Microsoft werd mij verteld dat dit het begin van het einde van mijn Xbox was. Alleen bijv CoD4 heeft het nooit gedaan.

Nou ja , spelen jullie lekker verder dan ga ik verder met mokken............
    pi_57622265
    Uitgespeeld!

Ruim 75 uur over gedaan, praktisch alle sidequests gedaan (seals, seeds, ToE, deel backyard, Seds units, optionele bosses), erg tof spel zo in totaal. Ontroerend einde. Gewoon een goeie ervaring was dit spel!
      woensdag 26 maart 2008 @ 16:38:07 #59
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_57625201
    Ik zit nu bijna op 70 uur en zit op Disc 4 en het is net GTA. Sinds ik de boel weer bij elkaar heb ga ik telkens side-questen, beetje toeren in m'n duikbootje bubbeltjes onderzoeken, op zoek naar dromen en treasure hints door alles nog eens langs te lopen en met iedereen te praten en af en toe ff skills leren met 3 accessories, double SP etc. Heb de Main Quest al een uurtje of 15 niet aangeraakt

Krijg je op een gegeven moment nog iets van 'No Random Encounters'?
    Una Bachata?
    pi_57630521
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 16:38 schreef Boef het volgende:
    Ik zit nu bijna op 70 uur en zit op Disc 4 en het is net GTA. Sinds ik de boel weer bij elkaar heb ga ik telkens side-questen, beetje toeren in m'n duikbootje bubbeltjes onderzoeken, op zoek naar dromen en treasure hints door alles nog eens langs te lopen en met iedereen te praten en af en toe ff skills leren met 3 accessories, double SP etc. Heb de Main Quest al een uurtje of 15 niet aangeraakt

Krijg je op een gegeven moment nog iets van 'No Random Encounters'?
    Helaas niet gevonden, beste manier als je geen trek hebt in Tower of Enlightenment encounters gewoon 1 unit turn-tail en andere flee. Vond ik ook later vervelend worden toen je toch geen levels meer kreeg.
    pi_57631154
    ik vind dat er te weinig save points zijn
    net 1,5 uur in de black cave rondgelopen,word mijn entire party petrified,kan ik de hele cave weer van voor af aan beginnen
    pi_57631231
    oh ja,en ik vind het vreemd dat mack en cooke voor alles wat ze tegen komen in hun broek schijten van angst,maar zo gauw ze moeten vechten ze ineens nergens last van hebben

maar toch een heerlijk spel
      woensdag 26 maart 2008 @ 21:37:08 #63
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57633007
    He lekker... heel stuk door de burning cave of hoe die grot ook heet. 3 of 4 kamers door gewandeld met 2 vingers in mn neus eigenlijk.. kom ik in kamer 5 ofzo weer een stel vijanden en ik weet niet hoe maar ik had gewoon geen kans om te winnen
    Afgemaakt en kan opnieuw door de geisers
    The truth was in here.
      donderdag 27 maart 2008 @ 08:28:48 #64
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57640878
    Nee?
    The truth was in here.
    pi_57640906
    Kut voor je Gijs.
    Heb je al die analyse skills al? Die helpen best wel.

Ben zelf moed aan het verzamelen voor de Temple of Enlightment.
      donderdag 27 maart 2008 @ 08:35:31 #66
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57640957
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
    Kut voor je Gijs.
    Heb je al die analyse skills al? Die helpen best wel.

Ben zelf moed aan het verzamelen voor de Temple of Enlightment.
    Jawel de een was earth en ander wind.. maar dan nog
    Maakt niet uit, vanavond ga ik ze allemaal pakken.. en dan hopelijk Kaim en Sara er weer bij!
    The truth was in here.
      donderdag 27 maart 2008 @ 09:39:34 #67
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57641773
    Vanaf disc4 is het meteen free roaming? Dus gaan waar ik wil?
    The truth was in here.
    pi_57642424
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 09:39 schreef Bastard het volgende:
    Vanaf disc4 is het meteen free roaming? Dus gaan waar ik wil?
    Ja redelijk snel wel ja.
    pi_57781796
    zooooo... gisteren met m'n (letterlijk deze keer) zieke hoofd maar een speelsessie gedaan van 10 uur en daarmee disc 3 afgerond. Nu begin Disc 4, maar ik word ziekelijke gepwnd in die plateau cave waar Kaim je heenstuurt.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_57782421
    Ben zelf nu bij die 1ste baas, die vogel in de bergen.
    kwam er alleen achter, dat ik dat anti-poison ding niet had, moest ik weer terug naar Uhra

Vanavond maar eens killen die boss, gistere 5x gedaan en ging maar niet
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_57854772
    godverdomme,heb ik weer

en nu?
    heb ik voor niks 40 uur in een verhaal gestopt

dit filmpje maar effe naar bol.com ( ) sturen,en dan maar hopen op een nieuw schijfje
      zondag 6 april 2008 @ 08:42:08 #72
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_57863811
    Dat heb ik ook wel eens (bij spellen in het algemeen) maar dat is bij mij dan altijd een kwestie van de lade open en dicht doen (gelukkig heb ik die afstandsbediening ). Nou heb ik wel meer mensen gehoord die klachten hadden over Disc 4, met name bij de EU versie.

Misschien is jouw Xbox wel extra gevoelig waardoor je er nog veel meer last van hebt. Heb je die disc wel eens in een andere Xbox geprobeerd?
    Una Bachata?
      zondag 6 april 2008 @ 09:23:58 #73
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57863948
    Kut hoor Schundinges .. erg balen!
    Ben richting einde aan het lopen geloof ik
    SPOILER
    The truth was in here.
      zondag 6 april 2008 @ 09:24:58 #74
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57863952
    Meteen geen zin meer om te spelen dan he, ken je dat.
    The truth was in here.
      zondag 6 april 2008 @ 09:27:37 #75
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57863973
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
    Meteen geen zin meer om te spelen dan he, ken je dat.
    Ik heb ook een break genomen. Gewoon teveel disk read errors gehad op disk 4.
      zondag 6 april 2008 @ 09:52:53 #76
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_57864109
    Ik heb er 127 uur op zitten, maar ik ben dan ook wel klaar

Alleen die Treasure Trove achievement heb ik niet
    SPOILER
    Una Bachata?
      zondag 6 april 2008 @ 10:23:58 #77
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_57864384
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 09:23 schreef Bastard het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    Una Bachata?
      zondag 6 april 2008 @ 10:41:46 #78
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57864628
    127 uur wow!!!
    The truth was in here.
      zondag 6 april 2008 @ 12:02:57 #79
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_57865859
    127 uur de tering, ik vond dat ik met 75 al flink opschoot.
    Toch wel apart dat zoveel mensen last hadden van disc errors, ik heb er gelukkig geen 1 gehad.

Het spel opnieuw spelen met lvl 50 is opzich ook wel leuk maar ik ga het nu toch niet doen, misschien over een paar jaar weer eens.
      zondag 6 april 2008 @ 12:56:02 #80
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57866897
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 09:23 schreef Bastard het volgende:
    SPOILER
    Is het begin van Disc 4,... je moet nog wel een eind hoor Tip: gebruik die kracht magie op je sterkste ventjes en combo die cunt(s)
      zondag 6 april 2008 @ 14:55:57 #81
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_57869180
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 12:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Is het begin van Disc 4,... je moet nog wel een eind hoor Tip: gebruik die kracht magie op je sterkste ventjes en combo die cunt(s)
    Nou, als ie alle optionele side-quests links laat liggen kan ie na het stuk waar ie nu is gelijk naar Grand Staff. Maar dan mis je uiteindelijk wel veel, ja. Wie weet, dan is het misschien zelfs nog wel een uitdaging
    Una Bachata?
      zondag 6 april 2008 @ 16:29:08 #82
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57871324
    Waar zitten de side quests dan.. ben bijna overal wel geweest vlgs mij

Vandaag gewoon heerlijk ontspannen Forza gespeeld
    The truth was in here.
      zondag 6 april 2008 @ 16:48:42 #83
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57871716
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 16:29 schreef Bastard het volgende:
    Waar zitten de side quests dan.. ben bijna overal wel geweest vlgs mij

Vandaag gewoon heerlijk ontspannen Forza gespeeld
    Allemaal na het punt waar jij nu zit. Zeker 10 nieuwe lokaties op de kaart. Gaat nog veel uur inzitten als je wilt. Of je pakt de laatste 5 uur ofzo het einde in!
      zondag 6 april 2008 @ 19:13:23 #84
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57874519
    Kan je niet na het einde nog verder met de sidequests? Want dan maak ik een aparte save aan en doe ik ze later nog wel.. geen haast mee.
    The truth was in here.
      zondag 6 april 2008 @ 19:58:45 #85
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57875439
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 19:13 schreef Bastard het volgende:
    Kan je niet na het einde nog verder met de sidequests? Want dan maak ik een aparte save aan en doe ik ze later nog wel.. geen haast mee.
    Kan,.... ergens bij Grand Staff wordt er gezegd dat je nu niet meer terugkan ofzo,.... op dat moment moet je die extra save maken
      zondag 6 april 2008 @ 22:39:19 #86
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_57879016
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Kan,.... ergens bij Grand Staff wordt er gezegd dat je nu niet meer terugkan ofzo,.... op dat moment moet je die extra save maken
    Je krijgt nadat je Grand Staff in gaat nog 2 keer de mogelijkheid om te side-questen etc. De 3e keer is scheepsrecht. Daar heb je nog wel wat spells en skills die je tijdens je side-quests kan gebruiken dus je zou 2 keer Grand Staff in kunnen om die mee te pikken en dan krijg je nog één kans om alles te doen wat je wilt zoals een save-point voor eventuele side-quests achteraf.

Probeer The Backyard maar eens te voltooien
    Una Bachata?
    pi_57902241
    ggggodverdomme man, vandaag binnen uit canada, en damn das best een lastig spel! stomme
    SPOILER
    goed gebruik van de spoiler balk he
    SPOILER
    Van een dooie koe een paard figuurzagen!
    fucking vetste topic ooit bitch
    pi_57902479
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 01:17 schreef lennartb.nl het volgende:
    ggggodverdomme man, vandaag binnen uit canada, en damn das best een lastig spel! stomme
    SPOILER
    goed gebruik van de spoiler balk he
    SPOILER
    Ja bij die ben ik nu dus ook..
    Ik moet denk wel een stuk terug om nog een beetje shit te kopen @ die building site (kan nu niet op de naam komen)
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_57903006
    Heb hem nu wel, maar ik moet zeggen dat het spel mij erg tegenvalt, qua verhaal vooral. Komt het later nog wel meer op gang?
    pi_57917915
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 03:51 schreef lennartb.nl het volgende:
    Heb hem nu wel, maar ik moet zeggen dat het spel mij erg tegenvalt, qua verhaal vooral. Komt het later nog wel meer op gang?
    ik vond het verhaal juist een van de sterke kanten
    pi_57919363
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:33 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik vond het verhaal juist een van de sterke kanten
    Dat verwacht ik ook ja, maar tot nu toe vind ik het nog een beetje tegenvallen.
    SPOILER
    pi_57979322
    Afgelopen maandag ook LO gekocht. En damn geweldige sfeer en gameplay. (en graphics natuurlijk )
    De eerste 2 boss battle hadden wel een hoog wtf gehalte. gezien ik nogal vaak dood ging.

Algemeen vraagje. Is het handiger om items te sparen voor bepaade speciale rings (als die er zijn) of kun je gewoon alle rings maken als je denkt dat het handig is en je hebt toch de onderdelen.. Ik loop nog altijd rond met die eerste ring die je vind. (Bruiser ring meen ik) met het idee niet onnodig items te versplillen.
      vrijdag 11 april 2008 @ 18:25:25 #93
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_57987399
    Je kan je gewoon uitleven hoor! Er zijn maar een paar items (Adamantium Ore en Living Brass bv.) die worden gebruikt voor meerdere ringen en die je niet vrijelijk kan kopen en waar je dus eventueel op zou moeten letten.

Tip: Gewoon geen gebruik maken van de Travelling Ringmaker tot je bij level 3 (van zijn diensten)bent en niet meer dan één ring van alle soorten maken waar je de wat zeldzamere items voor nodig hebt. Ook zijn de Ultra varianten van ALLE ringen compleet overbodig.
    Una Bachata?
      zaterdag 12 april 2008 @ 12:52:34 #94
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_58001131
    Volgens mij komt binnenkort DLC uit voor dit spel, inc. achievements. Als je compare games doet met iemand uit je friendslist staan er onderaan 6 nieuwe achievements waarvan 5 secret.
    Una Bachata?
      zaterdag 12 april 2008 @ 12:53:54 #95
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_58001164
    In Japan is 10 april nwe DLC uitgekomen, 5 ach voor 10 punten en eentje voor 50
      dinsdag 29 juli 2008 @ 17:08:44 #96
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_60423094
    Iemand enig idee hoe ik die ice-cunt kan verslaan die tevoorschijn komt als je met Jansen en Ming en de kids onder de grond zit waar Kaim en Sarah bevroren zijn? Hij slaat een beetje hard
      dinsdag 29 juli 2008 @ 17:37:13 #97
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_60423609
    Nevermind, heb Cooke steeds Zephyra laten casten, Mack combo's laten maken en de rest gewoon items laten gooien. Duurde wel even, maar ik zit op disc 4 nu!
    pi_68215508
    Oef is dit spel al zo oud! Ga het morgen maar eens zoeken, heb wel weer eens zin in een RPG!
    pi_68248946
    Ik zit ook met een bekraste Lost Odyssey

Ik had me xbox perongeluk verschoven terwijl die aanstond en nu is disc 1 naar de .... Installeren gaat niet meer en de videotheek hier repareert geen dvd's dus moet maar weer wachten op een aanbieding van het spel. Bij Bart smit is die gewoon weer 62,95
    pi_68249107
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 19:55 schreef Stephan1237 het volgende:
    Ik zit ook met een bekraste Lost Odyssey

Ik had me xbox perongeluk verschoven terwijl die aanstond en nu is disc 1 naar de .... Installeren gaat niet meer en de videotheek hier repareert geen dvd's dus moet maar weer wachten op een aanbieding van het spel. Bij Bart smit is die gewoon weer 62,95
    Bij sommige winkels mag je binnen 24uur nog ruilen. Koop hem, installeer hem, en breng hem weer terug. Dan moet ie t met je bekraste cd denk ik ook nog wel doen.
    pi_68255354
    Ik had hem een paar dagen na aankoop gekrast vanwege mijn stomme kop. Dus kan hem niet meer ruilen. Het is zo mooi spel en nou kan ik het niet meer spelen en als ik hem ruil in de winkel moet ik er een andere game voor uitkiezen en 62.95 is een beetje veel geld
      woensdag 22 april 2009 @ 00:17:38 #102
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_68258282
    Een NIEUWE versie kopen dus en DIE terugbrengen nadat je disc 1 geinstalleerd hebt.
    pi_68264270
    62,95! ik had hem voor 39,95 bij de E-plaza!
    pi_68287094
    heb m paar dagen geleden voor 25 euro gekocht
    No resentment ever evened out a weaker hand
    pi_68331183
    Verdomme! Moet echt afleren om op wikia's te kijken van spellen die ik speel, las volgens mij net een (potentiele) spoiler
    pi_68339248
    --

[ Bericht 100% gewijzigd door SkyChat op 24-04-2009 15:28:14 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')