Ik ben net met Disk 4 begonnen.quote:Op maandag 17 maart 2008 07:47 schreef Chocobo het volgende:
Extreme sessie gisteren gehad,..... ben quests aan het afronden en alles aan het voorbereiden op het aankomende einde65 uur,.... level 50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben net met Disk 4 begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Inderdaad, meest frustrerende deel van de game tot nog toe. Heb hem ook een weekje laten liggen omdat het zo kut was.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Experimental StaffIk haat dat soort levels met schakelaars die je steeds moet omzetten enzo
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Experimental StaffIk haat dat soort levels met schakelaars die je steeds moet omzetten enzo
Vond het zelf ook wel de minste als dat hem is. Levels waar je het gevoel hebt iets te missen. En of terug moet met de angst te moeten vechten. Gevechten die daar in het begin erg lang duren. Gevechten waar steal 5 keer mislukt,..... steal die dan alleen werkt als je vijand heel slap is,..... en zo dom is om een character met counter aan te vallen,.......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 06:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is ondanks die schakelaars nog steeds redelijk lineair hoor. Je wordt een kant op gedwongen,
Die skill heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Heb nu wel ringen met steal-optie, veel makkelijker. Klappen uitdelen en zaken rollen.quote:
Daar moest je het doen om in bepaalde gebieden te komen met mooie schatkisten,.... je moest toen die security card stelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die skill heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Heb nu wel ringen met steal-optie, veel makkelijker. Klappen uitdelen en zaken rollen.
Ooooooooooooh ja, helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:09 schreef Chocobo het volgende:
Daar moest je het doen om in bepaalde gebieden te komen met mooie schatkisten,.... je moest toen die security card stelen.
Precies, vond ik ook de minste tot nu toe.. lift omhoog, trap naar beneden.. weet nog steeds niet of het nou 2 of 3 verdiepingen wasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ooooooooooooh ja, helemaal vergeten!![]()
Maar dat was nooit zo'n probleem. Ik mepte ze allemaal dood, en de laatste soldaat rolde ik.
Al zoveel meegemaakt in dit spel. Gister terug gegaan naar Uhra, het leek zo lang geleden sinds ik daar was. Voelde helemaal nieuw aan.Dat maakt deze RPG episch en goed vind ik,... het Uhra gevoel lijkt inderdaad zoooo lang geleden,.... in principe voor mij pas 5 weken ofzo,.... maar toch,... lijkt zoveel langer. Heerlijk vind ik dat altijd,....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Daar heb ik een half uur over gedaan. Snapte er geen fuck vanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:21 schreef Bastard het volgende:
Dat ijspad was ook tricky.. je ziet een savepoint maar je loopt er steeds verder vandaan
Disc 3,... de beste discquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:42 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp. net begonnen met Disc 3...
vandaag ook eindelijk m'n LCD binnen zodat ik op Full HD kan genieten hiervan. heerlijk!
Uiteindelijk was het nog dom geluk heb ik het ideequote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Daar heb ik een half uur over gedaan. Snapte er geen fuck van
Lost Odyssey is vrij hardcore als je er geen ervaring mee hebt denk ik. Kun je 'm niet een keer huren of lenen van iemand?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:38 schreef CyberTijn het volgende:
'k Zit zelf nog te twijfelen of ik deze game moet gaan halen. Ik heb 0,0 ervaring met het hele turn-based geheel. RPGs als Oblivion en Mass Effect heb ik wel gespeeld en me prima mee vermaakt. Jammer dat er geen demo op marketplace staat zodat ik het eens uit kan proberen. Na de reviews ben ik wel enthousiast geworden over dit spel, maar ik durf hem toch nog niet te gaan halen. Mensen die me kunnen overtuigen, gaarne
Ah, dat was het 'truckje' waar Strolie het over hadquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:23 schreef Boef het volgende:
Damn, ik was net klaar met Disc 2 en moest naar de Ice Canyon en ik dacht, laat ik eens langs Numara Atol gaan want ik had regenerate nog steeds niet. Ik was level 31 toen daar ik m'n eerste Silver Kelolon tegenkwam. 2 x Casting Support op 2 x Gamble + nog een losse Gamble of Grounda er overheen en je hebt 'm altijd binnen 1 turn zonder dat ie kan vluchten en vaak zelfs bij 2 Kelolons. Elke battle een level omhoog en 8 of 16 SP.
Ik ben al lvl. 45 en ik level nog steeds! Dat wordt fluitend door disc 3 en 4 wandelen, lijkt het wel. Zelfs je haar gaat niet in de war.
Die Hell Shakers zijn andere koek maar die zijn makkelijk te ontwijken. Ik heb geeneens turn-tail maar flee'en lukt altijd wel voor ie in actie kan komen. Ik had al van iemand hier gehoord dat je hier leuk kon level'en en SP vergaren maar dit is bijna absurd
Ik dacht al zoiets maar ik heb voor alsnog geen zin om mn level te boosten, iedere eindbaas word in 1x verslagen eigenlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, dat was het 'truckje' waar Strolie het over had
Ja ik heb ook nog niet echt moeite gehad maar ik moest toch Sarah alles leren want ik had haar pas na Experimental Staff aan de selectie toegevoegd en ik kom graag goed beslagen ten ijs. Ik moet tenslotte zo naar die Ice Canyon hehequote:Op donderdag 20 maart 2008 16:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets maar ik heb voor alsnog geen zin om mn level te boosten, iedere eindbaas word in 1x verslagen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Mijn aars werd echt geleeft daar in Temple of Enlightenment. Pittig stuk,.... optioneel uiteraard,... maar heb al erg veel optionele quests en eindbazen gehad. Ga vanavond misschien voor het einde.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:39 schreef Pritt het volgende:
Lol, ik dacht al wat wordt er weinig over gepost is het vorige deel al een week vol.
Anyways, ik heb vandaag even een ziekelijke sessie achter de rug van 10+ uur en ga nu lekker mijn bedje opzoeken.
Lekker aan het levelen (sommige had skill-achterstand omdat ik ze lang heb moeten missen) in de tower of enlightment (rond de lvl 55 nu).
Ik heb nog zoveel dingen te doen dat ik soms niet weet waar ik moet beginnen.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:57 schreef Mystikvm het volgende:
Zit vast inVoor het geval het nog niet is gelukt, ik heb het zojuist gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
He jammer...quote:Op zondag 23 maart 2008 12:18 schreef Chocobo het volgende:
@B en iedereen die het disc 2 Grand Staff level niet trok met al die liften,...... succes bij het eindeTeeenenkrommend
Heb alle side-quests maar Temple of Enlightenment niet,.... daar werd mijn aars gekicked,.... had na 75 uur geen zin meer in een grind sessie. Ben naar de eindbaas gegaan om hem te vernietigen,... en over was LO. Wel een newgame+ optie gezienquote:Op maandag 24 maart 2008 02:12 schreef Pritt het volgende:
Age of the King, wat een wapentje qua kracht (incl. Ultimate hit natuurlijk!).
Schiet al lekker op met de sidequests op de wereldkaart.
Zit nu op een uurtje of 63 denk ik.
Er is weinig ervaring voor nodig om "into" turn-based te komen. Op de lange termijn is het veel bevredigender dan Oblivion of Mass Effect. Is het langzaam? Tuurlijk, maar er komt veel meer strategie bij kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:38 schreef CyberTijn het volgende:
'k Zit zelf nog te twijfelen of ik deze game moet gaan halen. Ik heb 0,0 ervaring met het hele turn-based geheel. RPGs als Oblivion en Mass Effect heb ik wel gespeeld en me prima mee vermaakt. Jammer dat er geen demo op marketplace staat zodat ik het eens uit kan proberen. Na de reviews ben ik wel enthousiast geworden over dit spel, maar ik durf hem toch nog niet te gaan halen. Mensen die me kunnen overtuigen, gaarne
Je had dus wel Age of the King? Tot nu toe sterkste zwaardje wat ik heb kunnen vinden.quote:Op maandag 24 maart 2008 07:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb alle side-quests maar Temple of Enlightenment niet,.... daar werd mijn aars gekicked,.... had na 75 uur geen zin meer in een grind sessie. Ben naar de eindbaas gegaan om hem te vernietigen,... en over was LO. Wel een newgame+ optie gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest daarna,tot nu toe,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik de moeilijkheidsgraad wel meevallenblablablablablablablablablablablablablabla
iddquote:Op maandag 24 maart 2008 20:46 schreef Bastard het volgende:
Die wormen waren erg kut inderdaad... en net dat je dan denkt het gehaald te hebben ...
Helaas niet gevonden, beste manier als je geen trek hebt in Tower of Enlightenment encounters gewoon 1 unit turn-tail en andere flee. Vond ik ook later vervelend worden toen je toch geen levels meer kreeg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:38 schreef Boef het volgende:
Ik zit nu bijna op 70 uur en zit op Disc 4 en het is net GTA. Sinds ik de boel weer bij elkaar heb ga ik telkens side-questen, beetje toeren in m'n duikbootje bubbeltjes onderzoeken, op zoek naar dromen en treasure hints door alles nog eens langs te lopen en met iedereen te praten en af en toe ff skills leren met 3 accessories, double SP etc. Heb de Main Quest al een uurtje of 15 niet aangeraakt
Krijg je op een gegeven moment nog iets van 'No Random Encounters'?
Jawel de een was earth en ander wind.. maar dan nogquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
Kut voor je Gijs.
Heb je al die analyse skills al? Die helpen best wel.
Ben zelf moed aan het verzamelen voor de Temple of Enlightment.
Ja redelijk snel wel ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:39 schreef Bastard het volgende:
Vanaf disc4 is het meteen free roaming? Dus gaan waar ik wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ik heb ook een break genomen. Gewoon teveel disk read errors gehad op disk 4.quote:Op zondag 6 april 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
Meteen geen zin meer om te spelen dan he, ken je dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
quote:Op zondag 6 april 2008 09:23 schreef Bastard het volgende:
Kut hoor Schundinges .. erg balen!
Ben richting einde aan het lopen geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
quote:Op zondag 6 april 2008 09:23 schreef Bastard het volgende:
Kut hoor Schundinges .. erg balen!
Ben richting einde aan het lopen geloof ikIs het begin van Disc 4,... je moet nog wel een eind hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: gebruik die kracht magie op je sterkste ventjes en combo die cunt(s)
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nou, als ie alle optionele side-quests links laat liggen kan ie na het stuk waar ie nu is gelijk naar Grand Staff. Maar dan mis je uiteindelijk wel veel, ja. Wie weet, dan is het misschien zelfs nog wel een uitdagingquote:Op zondag 6 april 2008 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is het begin van Disc 4,... je moet nog wel een eind hoorTip: gebruik die kracht magie op je sterkste ventjes en combo die cunt(s)
Allemaal na het punt waar jij nu zit. Zeker 10 nieuwe lokaties op de kaart. Gaat nog veel uur inzitten als je wilt. Of je pakt de laatste 5 uur ofzo het einde in!quote:Op zondag 6 april 2008 16:29 schreef Bastard het volgende:
Waar zitten de side quests dan.. ben bijna overal wel geweest vlgs mij
Vandaag gewoon heerlijk ontspannen Forza gespeeld
Kan,.... ergens bij Grand Staff wordt er gezegd dat je nu niet meer terugkan ofzo,.... op dat moment moet je die extra save makenquote:Op zondag 6 april 2008 19:13 schreef Bastard het volgende:
Kan je niet na het einde nog verder met de sidequests? Want dan maak ik een aparte save aan en doe ik ze later nog wel.. geen haast mee.
Je krijgt nadat je Grand Staff in gaat nog 2 keer de mogelijkheid om te side-questen etc. De 3e keer is scheepsrecht. Daar heb je nog wel wat spells en skills die je tijdens je side-quests kan gebruiken dus je zou 2 keer Grand Staff in kunnen om die mee te pikken en dan krijg je nog één kans om alles te doen wat je wilt zoals een save-point voor eventuele side-quests achteraf.quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan,.... ergens bij Grand Staff wordt er gezegd dat je nu niet meer terugkan ofzo,.... op dat moment moet je die extra save maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. goed gebruik van de spoiler balk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:17 schreef lennartb.nl het volgende:
ggggodverdomme man, vandaag binnen uit canada, en damn das best een lastig spel! stommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. goed gebruik van de spoiler balk he
Ja bij die ben ik nu dus ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet denk wel een stuk terug om nog een beetje shit te kopen @ die building site (kan nu niet op de naam komen)Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
ik vond het verhaal juist een van de sterke kantenquote:Op dinsdag 8 april 2008 03:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Heb hem nu wel, maar ik moet zeggen dat het spel mij erg tegenvalt, qua verhaal vooral. Komt het later nog wel meer op gang?
Dat verwacht ik ook ja, maar tot nu toe vind ik het nog een beetje tegenvallen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vond het verhaal juist een van de sterke kanten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Bij sommige winkels mag je binnen 24uur nog ruilen. Koop hem, installeer hem, en breng hem weer terug. Dan moet ie t met je bekraste cd denk ik ook nog wel doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zit ook met een bekraste Lost Odyssey
Ik had me xbox perongeluk verschoven terwijl die aanstond en nu is disc 1 naar de .... Installeren gaat niet meer en de videotheek hier repareert geen dvd's dus moet maar weer wachten op een aanbieding van het spel. Bij Bart smit is die gewoon weer 62,95
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |