SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Je had dus wel Age of the King? Tot nu toe sterkste zwaardje wat ik heb kunnen vinden.quote:Op maandag 24 maart 2008 07:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb alle side-quests maar Temple of Enlightenment niet,.... daar werd mijn aars gekicked,.... had na 75 uur geen zin meer in een grind sessie. Ben naar de eindbaas gegaan om hem te vernietigen,... en over was LO. Wel een newgame+ optie gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest daarna,tot nu toe,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik de moeilijkheidsgraad wel meevallenblablablablablablablablablablablablablabla
iddquote:Op maandag 24 maart 2008 20:46 schreef Bastard het volgende:
Die wormen waren erg kut inderdaad... en net dat je dan denkt het gehaald te hebben ...
Helaas niet gevonden, beste manier als je geen trek hebt in Tower of Enlightenment encounters gewoon 1 unit turn-tail en andere flee. Vond ik ook later vervelend worden toen je toch geen levels meer kreeg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:38 schreef Boef het volgende:
Ik zit nu bijna op 70 uur en zit op Disc 4 en het is net GTA. Sinds ik de boel weer bij elkaar heb ga ik telkens side-questen, beetje toeren in m'n duikbootje bubbeltjes onderzoeken, op zoek naar dromen en treasure hints door alles nog eens langs te lopen en met iedereen te praten en af en toe ff skills leren met 3 accessories, double SP etc. Heb de Main Quest al een uurtje of 15 niet aangeraakt
Krijg je op een gegeven moment nog iets van 'No Random Encounters'?
Jawel de een was earth en ander wind.. maar dan nogquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
Kut voor je Gijs.
Heb je al die analyse skills al? Die helpen best wel.
Ben zelf moed aan het verzamelen voor de Temple of Enlightment.
Ja redelijk snel wel ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:39 schreef Bastard het volgende:
Vanaf disc4 is het meteen free roaming? Dus gaan waar ik wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ik heb ook een break genomen. Gewoon teveel disk read errors gehad op disk 4.quote:Op zondag 6 april 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
Meteen geen zin meer om te spelen dan he, ken je dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |