SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
quote:Op zondag 6 april 2008 09:23 schreef Bastard het volgende:
Kut hoor Schundinges .. erg balen!
Ben richting einde aan het lopen geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
quote:Op zondag 6 april 2008 09:23 schreef Bastard het volgende:
Kut hoor Schundinges .. erg balen!
Ben richting einde aan het lopen geloof ikIs het begin van Disc 4,... je moet nog wel een eind hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: gebruik die kracht magie op je sterkste ventjes en combo die cunt(s)
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nou, als ie alle optionele side-quests links laat liggen kan ie na het stuk waar ie nu is gelijk naar Grand Staff. Maar dan mis je uiteindelijk wel veel, ja. Wie weet, dan is het misschien zelfs nog wel een uitdagingquote:Op zondag 6 april 2008 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is het begin van Disc 4,... je moet nog wel een eind hoorTip: gebruik die kracht magie op je sterkste ventjes en combo die cunt(s)
Allemaal na het punt waar jij nu zit. Zeker 10 nieuwe lokaties op de kaart. Gaat nog veel uur inzitten als je wilt. Of je pakt de laatste 5 uur ofzo het einde in!quote:Op zondag 6 april 2008 16:29 schreef Bastard het volgende:
Waar zitten de side quests dan.. ben bijna overal wel geweest vlgs mij
Vandaag gewoon heerlijk ontspannen Forza gespeeld
Kan,.... ergens bij Grand Staff wordt er gezegd dat je nu niet meer terugkan ofzo,.... op dat moment moet je die extra save makenquote:Op zondag 6 april 2008 19:13 schreef Bastard het volgende:
Kan je niet na het einde nog verder met de sidequests? Want dan maak ik een aparte save aan en doe ik ze later nog wel.. geen haast mee.
Je krijgt nadat je Grand Staff in gaat nog 2 keer de mogelijkheid om te side-questen etc. De 3e keer is scheepsrecht. Daar heb je nog wel wat spells en skills die je tijdens je side-quests kan gebruiken dus je zou 2 keer Grand Staff in kunnen om die mee te pikken en dan krijg je nog één kans om alles te doen wat je wilt zoals een save-point voor eventuele side-quests achteraf.quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan,.... ergens bij Grand Staff wordt er gezegd dat je nu niet meer terugkan ofzo,.... op dat moment moet je die extra save maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. goed gebruik van de spoiler balk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:17 schreef lennartb.nl het volgende:
ggggodverdomme man, vandaag binnen uit canada, en damn das best een lastig spel! stommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. goed gebruik van de spoiler balk he
Ja bij die ben ik nu dus ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet denk wel een stuk terug om nog een beetje shit te kopen @ die building site (kan nu niet op de naam komen)Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
ik vond het verhaal juist een van de sterke kantenquote:Op dinsdag 8 april 2008 03:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Heb hem nu wel, maar ik moet zeggen dat het spel mij erg tegenvalt, qua verhaal vooral. Komt het later nog wel meer op gang?
Dat verwacht ik ook ja, maar tot nu toe vind ik het nog een beetje tegenvallen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vond het verhaal juist een van de sterke kanten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Bij sommige winkels mag je binnen 24uur nog ruilen. Koop hem, installeer hem, en breng hem weer terug. Dan moet ie t met je bekraste cd denk ik ook nog wel doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zit ook met een bekraste Lost Odyssey
Ik had me xbox perongeluk verschoven terwijl die aanstond en nu is disc 1 naar de .... Installeren gaat niet meer en de videotheek hier repareert geen dvd's dus moet maar weer wachten op een aanbieding van het spel. Bij Bart smit is die gewoon weer 62,95
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |