Gaan we opeens korfballen tegen PSV danquote:Op maandag 17 maart 2008 11:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, maar anderzijds kan het ook zomaar gebeuren dat iedereen bij Ajax opeens wél topniveau haalt en we er zomaar een stuk of vier in het mandje leggen.
Hebben we straks geen opvolger voor vd Sar meer op het WK 2010!! Lijkt me niet slim.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Winnen woensdag, al moeten we Gomes doormidden hakken.
Misschien dat iemand in 410 z'n 12e verjaardag vierde ofzoquote:Op maandag 17 maart 2008 09:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja die wist ik wel, maar dit was een doek dat over een paar hoofden heen ging, er stond alleen 12 op
Gomes is Braziliaansquote:Op maandag 17 maart 2008 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hebben we straks geen opvolger voor vd Sar meer op het WK 2010!! Lijkt me niet slim.
Al gelezen, moet eens m'n grote mond leren houdenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien moet je het nieuws even volgen..
Laat, over twaalven.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe laat zullen treinen woendag weer terug zijn in Amsterdam?
yep de verwachting is tussen 12 en half 1.. tering heej.. dan zitten wij nog een uur in de auto terug naar huis..quote:
Mag jij wel zo laat naar bed van je Mammie?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
yep de verwachting is tussen 12 en half 1.. tering heej.. dan zitten wij nog een uur in de auto terug naar huis..
Is kut, moet eigenlijk trein van 0.10 uur hebben, anders wordt het auto en dus eerder weg van de zaak.quote:
Gaat niet werken denk ik zoquote:Op maandag 17 maart 2008 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is kut, moet eigenlijk trein van 0.10 uur hebben, anders wordt het auto en dus eerder weg van de zaak.
Aah, mooi? Ken m nietquote:Op maandag 17 maart 2008 14:13 schreef Silenus het volgende:
Ajax benoemt interim algemeen directeur
Ajax heeft vandaag overeenstemming bereikt met Henri van der Aat als algemeen directeur ad interim. Hij neemt de taken over van Maarten Fontein, met wie Ajax kortgeleden een vertrekregeling overeenkwam. Van der Aat (51) start 18 maart 2008 fulltime voor een periode van minimaal zes maanden. Hij zal zich namens Ajax onder andere gaan richten op de commercie, media, pr en communicatie.
Van der Aat was de afgelopen maanden ondermeer succesvol actief als interim directeur van de Rabobank wielerploeg. Zijn taken als directeur van Nederlands grootste sportmarketingbureau, Trefpunt Sports & Leisure Marketing, worden tijdelijk door anderen overgenomen.
Het lijkt mij inderdaad dat die beste man niet snel kopje onder zal gaan.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
Gezien zijn ervaring in de watersport, weet hij vast wel te roeien met de riemen die hij heeft.
Hoop ook dat hij de wind in de zeilen vangt zodat we vooruit kunnenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad dat die beste man niet snel kopje onder zal gaan.
Want het is hozen of verzuipen bij Ajax op het momentquote:Op maandag 17 maart 2008 14:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoop ook dat hij de wind in de zeilen vangt zodat we vooruit kunnen
Als er maar niet weer allerlei betweters in zijn vaarwater komen.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Want het is hozen of verzuipen bij Ajax op het moment
Oh nee kut.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:30 schreef Nashje het volgende:
Jongens doe eens niet zo grappig.
Het is net water en vuur.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:28 schreef denthemen het volgende:
Allemaal ME net bij het stadion, rellen tussen Jaakke en Maarten?
Ze belanden van de regen in de drup.quote:
Zolang de beste stuurlui niet aan wal staan niet nee.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:35 schreef Pritt het volgende:
Met hem gaan we niet koppie onder.
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef Prosac het volgende:
Matthijs beeindigd zijn carriere door die van Suarez te beeindigen. Of Silva. Liefst beide.
het zit diep he.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:41 schreef _Mike_ het volgende:
Geniaal
Oja dit vond ik in het boeren topic
[..]
quote:
Wat moet je nou dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:44 schreef Prosac het volgende:
![]()
Ik zal er niet rouwig om zijn als het privé vliegtuigje van Silva en Suarez ergens in de bergen van Uruguay neerstort en dat een de ander moet opeten en vervolgens omkomt aan een voedselvergiftiging. Tot dat wens ik ze alle sterkte met hun carrieres.
Mogen wij ook eens?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:28 schreef PyTh het volgende:
Gaan jullie nu op voorhand al weer het misdeelde kindje uithangen jongens?
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:41 schreef _Mike_ het volgende:
Geniaal
Oja dit vond ik in het boeren topic
[..]
Ik vind dit wel een erkenning voor mijn stukjes. Te horen aan het fluitconcert bij het afvoeren van Aerts gisteren denken voldoende Arena bewoners hetzelfde over veel andere spelers.quote:
020quote:Op maandag 17 maart 2008 15:07 schreef denthemen het volgende:
ProsacZo'n z-side boefje met een anti 020 shirtje.. Pm jorien even, kunnen jullie samen plannen maken om de ArenA te bestormen
Hij moet behouden blijven voor de eredivisie, zo'n klasbak misstaat ook niet bij Heracles of wil je dat ie bij Real gaat voetballen?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:10 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een vedette eigenlijk zeg, die Urzaiz.
Kunnen we die niet huren volgend seizoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |