Dat shirt is ook maar één verschijningsvorm van voetbalsupportersrivaliteit op zich. Als je dat shirt sneu vindt, vind je het overal sneu. Dus ook in Amsterdam met alle 'anti-kakkerlakken'-uitingen enzo.quote:
Het is ook overal sneu. Bij Heerenveen loopt zo'n josti rond met een gebreide Heerenveentrui waarop achterop staat gebreid 100 % Anti Grunn.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:37 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat shirt is ook maar één verschijningsvorm van voetbalsupportersrivaliteit op zich. Als je dat shirt sneu vindt, vind je het overal sneu. Dus ook in Amsterdam met alle 'anti-kakkerlakken'-uitingen enzo.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef Cruoninga het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat in elke OP het wapen van Amsterdam wordt verstopt?
Daar heb ik een foto van gezien ja. Vond dat toch wel een blijk van erkenning eigenlijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook overal sneu. Bij Heerenveen loopt zo'n josti rond met een gebreide Heerenveentrui waarop achterop staat gebreid 100 % Anti Grunn.
Heeft zijn oma gebreid. Kun je nagaan. Dat iemand dat echt met de hand maakt. Hoe sneu
quote:
Marcus Berg (rug), Paul Matthijs (voet), Ondrej Svejdik (heup), Evgeniy Levchenko (kuit), Koen van de Laak (hoofd), Martijn Meerdink (enkel), Martijn van der Laan (knie), Stef Nijland (enkel), Sepp de Roover (voet?)quote:
Ook een blijk dat het gelul van Heerenveen supporters: "Cambuur is DE derby en FC Groningen een van de 17" ook niet echt waar is.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:59 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Daar heb ik een foto van gezien ja. Vond dat toch wel een blijk van erkenning eigenlijk.
Venom> onder 'laatste nieuws'
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Marcus Berg (rug), Paul Matthijs (voet), Ondrej Svejdik (heup), Evgeniy Levchenko (kuit), Koen van de Laak (hoofd), Martijn Meerdink (enkel), Martijn van der Laan (knie), Stef Nijland (enkel), Sepp de Roover (voet?)
en dan zijn Luciano en Kolder er pas net weer bij. Stenman kwakkelt ook nog eens.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Marcus Berg (rug), Paul Matthijs (voet), Ondrej Svejdik (heup), Evgeniy Levchenko (kuit), Koen van de Laak (hoofd), Martijn Meerdink (enkel), Martijn van der Laan (knie), Stef Nijland (enkel), Sepp de Roover (voet?)
De meeste nieuwe jeugdige supporters hebben nog nooit een wedstrijd tegen Cambuur meegemaakt, en die vinden de wedstrijd tegen Groningen inderdaad belangrijker. Jullie eigen schuld...quote:Op maandag 17 maart 2008 01:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook een blijk dat het gelul van Heerenveen supporters: "Cambuur is DE derby en FC Groningen een van de 17" ook niet echt waar is.
(verkapte TVP)
Jullie schuld, beetje historisch besef om zeep helpen door steeds in het linkerrijtje te eindigen en niet te degraderen.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De meeste nieuwe jeugdige supporters hebben nog nooit een wedstrijd tegen Cambuur meegemaakt, en die vinden de wedstrijd tegen Groningen inderdaad belangrijker. Jullie eigen schuld...
Het is maar hoe je het zien wilquote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef Cruoninga het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat in elke OP het wapen van Amsterdam wordt verstopt?
Groningen gaat gewoon winnenquote:Op maandag 17 maart 2008 09:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Derksen zag de bui al hangen 13 april.
Zo lang er maar voor 100% gestreden wordt om elke meter en als het even kan Cahais die Peerdenbek en Broer Konijn onder het gras stopt, ben ik tevreden en punten zijn altijd mooi natuurlijkquote:
Is ie te traag voor...quote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef Prosac het volgende:
Matthijs beeindigd zijn carriere door die van Suarez te beeindigen. Of Silva. Liefst beide.
Traagheid lijkt me juist een voordeelquote:Op maandag 17 maart 2008 11:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
je hoeft niet snel te zijn om iemand bij de opkomst een gebroken been te schoppen.
als voetballer moet je schamen als je zulke acties zou gaan maken. het blijft schandelig hoe suarez en silva zich gedragen hebben maar een speler moet gewoon voetballen, niet iemand express verwonden dan wel uit wedstrijd halen.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef Prosac het volgende:
Matthijs beeindigd zijn carriere door die van Suarez te beeindigen. Of Silva. Liefst beide.
Het zit diep he?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef Prosac het volgende:
quote:
Vond ik bij voorbaat ook al en je kunt wel merken dat ie er niet meer is. Nix mis met Holla, maar het is duidelijk geen Lindgren. Ik vind het jammer dat ie weg is en helemaal dat ie naar Ajax is gegaan...quote:Op maandag 17 maart 2008 17:25 schreef venomsnake het volgende:
Speler die het meest gemist wordt is Lindgren.
Kruiswijk op de site van Anderlecht:quote:Kruiswijk droomt van Oranje
Door Leon Voskamp
Arnold Kruiswijk hoopt via Anderlecht het Nederlands elftal te halen. De verdediger speelt komend seizoen in Brussel en laat op de clubsite van de Belgische landskampioen blijken dat hij erg ambitieus is.
``Ik wil met Anderlecht landskampioen worden en ook Europees wil ik het hoogst mogelijke halen, namelijk de Champions League. Ik wil zo veel mogelijk uit mijn carrière halen. Mijn doel is om voor Oranje uit te komen. Daarvoor moet ik nog wat groeien en dat is perfect mogelijk in Anderlecht. De concurrentie schrikt me niet af, dat kan ook positief werken.”
Kruiswijk zegt op de site dat ook de top drie in Nederland belangstelling voor hem had.
``Ik heb gekozen voor Anderlecht omdat dit een topclub is. De interesse van Anderlecht was trouwens concreter dan de andere buitenlandse pistes. Ook in Nederland was er interesse uit de top drie, maar niets concreets. Bovendien wou ik het liefst naar het buitenland vertrekken, vandaar deze keuze."
ELF
Da's een fikse tegenvaller.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:52 schreef venomsnake het volgende:
Berg ligt er enkele weken uit, zitten twee zenuwen knel in zijn rug.
Hij keert morgen terug naar Nederland. Hopen dat hij er met de playoffs weer bij is dan maar..
Bron:
http://www.aftonbladet.se(...)ll/article2073923.ab
Ik denk dat je plek 5 nu wel op de buik kunt schrijven..
Understatement!!quote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Understatement!!
Maar de medische staf heeft ook weer lekker lopen falen. Gewoon een MRI en ze waren er direct achter daar in Zweden. Hier vonden ze dat blijbaar niet nodig. Berg is nu enorm kwaad want als de kwaal eerder was ontdekt kon hij nu alweer spelen, nu ligt ie er weken af. Belachelijk.
Sowieso zijn die ziekenhuizen hier in het noorden zwaar KUT!! Ja, ik spreek uit ervaring.
Lijkt wel of die lui ALTIJD iets fout moeten doen in het UMCG, zelfde geldt voor het Martini ziekenhuis.!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |