Jeemig, wat een sneue bedoening. Dat is toch meestal niet zo in Grunn?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:23 schreef dagizmo het volgende:
Alleen gvd echt k*t van die klote kinders van de z-side oid....bij de 0-1 zei ik al tegen mijn vriendin, die in Groningen woont, dit wordt nog leuk zometeen terug op de fiets de stad in.
We waren nog geen 50 meter buiten het hek en daar stonden de kindertjes van dat k*tgrun al klaar met de bakstenen.
En ja hoor.....ZELFS vrouwen en ondergetekende werden bedreigd met motorsloten waar je wel 10 motoren mee vast kon zetten, complete klinkers en honkbalknuppels.
Ik ben nog steeds woest....zelfs fucking vrouwen kregen stenen in het gezicht geworpen. Wat een stoere llijers daar bij die trieste aanhang van FCG. Dit gebeurt andersom ook niet.
Ik vind het een vieze gore laffe streek...allemaal onschuldige mensen met de bek vol bloed,etc.
Voor deze stoeren mannetjes: had het 1 op 1 geprobeert tegen mij, zonder stenen en knuppels,etc. Mislukte tyfus groninger!!
Koop snel een rode blauwe stropdas met een 1 erop zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:25 schreef SCH het volgende:
en de beste van het noorden staat weer op de plek waar ie hoort
Dit meen je toch niet...?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:23 schreef dagizmo het volgende:
Zo dan nu een reactie van de andere kant:
-Typische derby, veel strijd en kansen over en weer.
-De ontlading na de 0-1 was fantastisch, maar daarna ook nog billenknijpen. Verdiend gewonnen door Heerenveen, maar de 1-1 had ook net zo goed kunnen vallen.
-Al met al tevreden en was het qua voetbal een typische derby pot.
Alleen gvd echt k*t van die klote kinders van de z-side oid....bij de 0-1 zei ik al tegen mijn vriendin, die in Groningen woont, dit wordt nog leuk zometeen terug op de fiets de stad in.
We waren nog geen 50 meter buiten het hek en daar stonden de kindertjes van dat k*tgrun al klaar met de bakstenen.
En ja hoor.....ZELFS vrouwen en ondergetekende werden bedreigd met motorsloten waar je wel 10 motoren mee vast kon zetten, complete klinkers en honkbalknuppels.
Ik ben nog steeds woest....zelfs fucking vrouwen kregen stenen in het gezicht geworpen. Wat een stoere llijers daar bij die trieste aanhang van FCG. Dit gebeurt andersom ook niet.
Ik vind het een vieze gore laffe streek...allemaal onschuldige mensen met de bek vol bloed,etc.
Voor deze stoeren mannetjes: had het 1 op 1 geprobeert tegen mij, zonder stenen en knuppels,etc. Mislukte tyfus groninger!!
Jeuzes. Aan het begin van 't seizoen was 't ook al zo erg.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:41 schreef venomsnake het volgende:
Marcus Berg (rug), Paul Matthijs (voet), Ondrej Svejdik (heup), Evgeniy Levchenko (kuit), Koen van de Laak (hoofd), Martijn Meerdink (enkel), Martijn van der Laan (knie), Stef Nijland (enkel), Sepp de Roover (voet?)
Dat is toch niet normaal meer...
Als Berg, Meerdink, VD Laak, Nijland en De Roover (die gister uitviel) er HEEL snel weer bij zijn dan wordt het nog wat. Zo niet dan kunnen we plek 5 wel op de buik schrijven denk ik.
Vooral Berg, en een ervaren middenvelder als VD Laak/Meerdink of Levchenko worden enorm gemist.
Inderdaadquote:
Mooi doek idd.. Heeft alleen niet bepaald geholpen, maar je hoort mij verder niet klagen..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:38 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een geweldig mooi doek.
Maandag toch pas?quote:Berg zat trouwens gister gewoon op de tribune, ik dacht dat hij naar Zweden was vertokken om de bondsarts daar te bezoeken..
Zal nog wel zonder Berg zijn.. Hopelijk is Stef Nijland er dan wel weer bij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vervelende blessure in ieder geval die Groningen zichtbaar punten kost/gaat kosten.. Benieuwd hoe en met wie jullie het volgende week tegen PSV moeten gaan klaren..
Groningen wordt 6equote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:01 schreef Grulez het volgende:
Achja FC Groningen doet het natuurlijk gewoon nog geweldig. Als ze rond deze plaats eindigen en boven NAC (want die hoort eigenlijk tegen degradatie te vechten), heb je een topseizoen.
Ik zie Ajax ook nog wel veel punten verspelen, tegen ons en PSV o.a.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:52 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie Feyenoord ook nog wel een hoop punten verspelen nu ze Makaay missen om eerlijk te zijn.
Al zullen ze vanavond nog wel van VVV winnen dat zonder Amrabat speelt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als we tegen elkaar om de CL plaats gaan spelen
AZ kan technisch gezien niet eens meer vijfde wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Groningen wordt 6e
Na PSV, Ajax, Heerenveen, Feyenoord en AZ want volgens van Gaal zullen die nog steeds de top 5 wel halen
Ongelooflijk eigenlijk.. Hoeveel geld hebben ze van de zomer in hun selectie gestoken? 35 miljoen ofzo..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:00 schreef Strooper het volgende:
[..]
AZ kan technisch gezien niet eens meer vijfde worden![]()
Kan nog maximaal op 49 punten komen.
Nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:56 schreef Noca het volgende:
De eerste helft was heerenveen duidelijk de betere ploeg. 2e helft kwamen we gewoon goed voor de dag doordat men er meer bovenop zat. Persoonlijk had ik een gelijkspel verdiender gevonden, maar het is niet anders. Jammer, jammer.
Die ziekenboeg moet inderdaad een leeg gaan lopen, want het is te zien dat we die mensen hard missen. Cahais was goed aan het voetballen, zeker definitief vast gaan leggen!
Scorebordjournalistiekquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:00 schreef Strooper het volgende:
[..]
AZ kan technisch gezien niet eens meer vijfde worden![]()
Kan nog maximaal op 49 punten komen.
Doe eens mij op Hyves dag zeggenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:56 schreef Noca het volgende:
De eerste helft was heerenveen duidelijk de betere ploeg. 2e helft kwamen we gewoon goed voor de dag doordat men er meer bovenop zat. Persoonlijk had ik een gelijkspel verdiender gevonden, maar het is niet anders. Jammer, jammer.
Die ziekenboeg moet inderdaad een leeg gaan lopen, want het is te zien dat we die mensen hard missen. Cahais was goed aan het voetballen, zeker definitief vast gaan leggen!
Men is in het algemeen ook niet al te tevreden over van Loo hoor. Tegen WII en gister was het goed voor zijn doen. Hoge ballen zijn altijd een drama, elke corner hou ik mn adem weer in.. als lijnkeeper kun je hem dan wel weer hebben. Hoop dat Luciano binnenkort eens een kans gaat krijgen iig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Vroeger hadden jullie toch vaak zoveel kritiek op Roorda? Maar is die Brian van Loo nou zoveel beter, ik vond hem gisteren erg matig in ieder geval. Kan je beter zo'n bejaarde onder de lat hebben als bij ons
Niet om het een en ander goed te praten hoor, maar ik hoorde ook verhalen van Friezen die na een middelvinger de auto uitstapten en met 4 man besloten die Groninger maar even in elkaar te rammen. Het gebeurde gisteren blijkbaar van 2 kanten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:23 schreef dagizmo het volgende:
Zo dan nu een reactie van de andere kant:
-Typische derby, veel strijd en kansen over en weer.
-De ontlading na de 0-1 was fantastisch, maar daarna ook nog billenknijpen. Verdiend gewonnen door Heerenveen, maar de 1-1 had ook net zo goed kunnen vallen.
-Al met al tevreden en was het qua voetbal een typische derby pot.
Inderdaad, beetje jammer allemaal...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niet om het een en ander goed te praten hoor, maar ik hoorde ook verhalen van Friezen die na een middelvinger de auto uitstapten en met 4 man besloten die Groninger maar even in elkaar te rammen. Het gebeurde gisteren blijkbaar van 2 kanten.
Wat ik wel vreemd vind, is waar die zogenaamde Z-siders dan vandaan kwamen, want in hun eigen home was het toch ook aardig druk. Allemaal gasten die toch al een verbod hadden zeker?
Bovendien hoor ik hier voor het eerst van.
mja, niet om het goed te praten, blijft fout.
Is het niet zo dat op het moment dat Groningen de transfer afrondt, Cahais voor 4 jaar vastligt? Kan je beter zo lang mogelijk wachten. Hoe later je hem vastlegt, hoe langer hij te bewonderen is in Groningen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:32 schreef venomsnake het volgende:
Groningen moet maar snel die centen overmaken op de rekening van Boca!
Hoe eerder je dat doet, hoe goedkoper hij (Cahais) is.
Speelde erg goed, straal rust uit en geeft nu al aanwijzingen aan de rest.
Ook heeft ie aan aardige pass in de benen.
quote:"Mocht de club besluiten Cahais definitief over te nemen, dan moet een transferbedrag tussen de 1,5 en 2,5 miljoen euro op tafel worden gelegd. "Ik heb de afgelopen dagen astronomische bedragen gelezen van 7 en 8 miljoen euro. Dat is voor en club als FC Groningen niet haalbaar. De onderhandeling met Boca Juniors zijn zeer prettig verlopen", aldus Nijland. "Het precieze bedrag hangt mede af van het moment waarop wij besluiten hem te kopen. Hoe eerder wij de optie lichten, hoe lager de afkoopsom."
Moet gewoon kunnen, maar op een zeker friesch forum spreken ze schande van de Groninger fans, maar wordt het in elkaar rammen van Groningers goed gepraat omdat die "op een busje spuugde, danwel middelvinger opstak en dus provoceerde"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:33 schreef Tommeke het volgende:
Ach, als je het wat ludiek en plagerig doet hou je het leuk, daar is voetbal toch voor?
alle shirts waren gisteren al verkocht. Zat een groepje 50 plussers met dat shirt aan achter mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:15 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben alle boefjes van de Z-side hem al?
.Hij is in mijn ogen iets beter dan Roorda, maar scheelt niet veel. Ook bij V Loo is het billenknijpen geblazen. Wat mij betreft krijgt Luciano de kans, maar dat zal dit seizoen wel niet meer gebeuren. De FC heeft ook nog het contract van V Loo met een jaar verlengd, had liever gezien dat ze een andere keeper hadden gehaald in de zomer, maar goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Vroeger hadden jullie toch vaak zoveel kritiek op Roorda? Maar is die Brian van Loo nou zoveel beter,
Bushquote:President Bush vertraagt FC Groningen C1
De C1 van FC Groningen is na een reis van zo’n dertig uur gearriveerd in Dallas, waar het de komende week zal deelnemen aan de Dallas Cup. Vandaag (zondag – red.) speelt de ploeg van coach Grafton Holband de eerste van drie poulewedstrijden.
Vrijdagochtend om half vier was er voor de C1 een voortreffelijke ontvangst in Euroborg. Onder goede begeleiding van Jan Vijfschaft en Herman Hazeveld werd de trip naar Schiphol ingezet. Om negen uur Nederlandse tijd vertrok de delegatie naar Amerika om daar de Dallas Cup te spelen.
Om twaalf uur Amerikaanse tijd landde het toestel op luchthaven John F. Kennedy in New York. Hier moest het gezelschap een aantal uren wachten, was de eerste veronderstelling. Na het begroeten van Kees Jansma en Wim Kieft heeft de ploeg uiteindelijk elf uren moeten wachten op de vlucht met bestemming Dallas.
De reden van het lange wachten was het feit dat de President van Amerika een vlucht had gepland, waardoor vele andere vluchten vertraging opliepen. Waaronder dus die van de FC-selectie.
In tegenstelling tot de vlucht naar Amerika, verliep de vlucht naar Dallas uitermate rustig. Om half drie ‘s nachts plaatselijke tijd arriveerde de ploeg van uiteindelijk in Dallas. De groep gastouders zorgden voor een groots ontvangst met onder andere een presentje voor alle spelers.
Zaterdagochtend was het tijd voor de inschrijving. De gegevens van alle spelers moesten worden gecontroleerd en deelnemers moesten op de foto. Een simpele handeling, die echter ook weer de nodige tijd in beslag zou nemen.
Op de zaterdagmiddag werd de eerste training afgewerkt op het Ross Stewart-complex van Hasan A., een speler die deelnam aan het WK van 1978 in Argentinië. Er werd getraind onder prachtige omstandigheden. Een stralend zonnetje, een blauwe lucht en een temperatuur van 25 graden.
Na afloop van de training werden de spelers opgehaald door hun gastgezinnen en vertrok het begeleidingsteam na het genieten van een heerlijk diner naar het Pizza Hut-stadion. Hier werd de wedstrijd FC Dallas - LA Galaxy afgewerkt. In dit duel werd niet gescoord.
Zondagmiddag speelt de C1, in Amerika ook wel under-15 genoemd, de eerste van drie poulewedstrijden. Tegenstander is Barcelona SC East USA. Meer informatie over de 29ste Dr. Pepper Dallas Cup is te vinden op www.dallascup.com.
Bron: FC Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |