3 uur hoef je er niet in te steken johquote:
quote:De regels zijn veranderd (en veranderen per toernooi)
OP !!!quote:Op zondag 16 maart 2008 15:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het regent, het is zondag, je moet wat
Je overtreedt regel 3 welquote:Op zondag 16 maart 2008 20:01 schreef TheGeneral het volgende:
Bijna vergeten...
Dag 2: Verdasco.
Mooie OP trouwens![]()
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
Karlovic staat al eeuwen op 4 match points op de live score, maar ik neem aan dat hij door is.
Zou toch knap zijn, tegen de Reuzendoderquote:Op zondag 16 maart 2008 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
Karlovic staat al eeuwen op 4 match points op de live score, maar ik neem aan dat hij door is.
Tuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2008 20:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ai, hopelijk wordt het door de vingers gezien...
Dat zou een matige regel zijn natuurlijk. Dan kun je bijvoorbeeld afwachten tot de laatste partij en dan de logische winnaar kiezen (ook al is het een grote naam), als de rest van de deelnemers grotendeels uitgeschakeld is.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kan, als hij nog niet begonnen is en dat is hij niet op dit moment.
maar je kunt nooit meer terug als je bij die laatste partij niet kan kiezen....quote:Op zondag 16 maart 2008 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zou een matige regel zijn natuurlijk. Dan kun je bijvoorbeeld afwachten tot de laatste partij en dan de logische winnaar kiezen (ook al is het een grote naam), als de rest van de deelnemers grotendeels uitgeschakeld is.
Misschien geeft een limiet meer duidelijkheid. Als meer dan de helft van de partijen van die dag al gespeeld is, dat je dan niet meer mag meedoen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:59 schreef XL het volgende:
[..]
maar je kunt nooit meer terug als je bij die laatste partij niet kan kiezen....
De keuze wordt alleen maar kleiner, we hebben laatst besloten tolerant met laatkomers om te gaan.
Toen was er nog geen enkele partij begonnen.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:01 schreef Miss_S het volgende:
5 min te laat en van te voren gewaarschuwd dus ik ga er vanuit dat ik gewoon nog mee mag doen
Dat is natuurlijk onzin, wachten - en dus je keuze beperken - is gewoon nimmer in je voordeel. Of er moet opeens last minute nieuws zijn over blessures, verder is het enkel beperkend.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zou een matige regel zijn natuurlijk. Dan kun je bijvoorbeeld afwachten tot de laatste partij en dan de logische winnaar kiezen (ook al is het een grote naam), als de rest van de deelnemers grotendeels uitgeschakeld is.
Het heeft gewoon geen zin om te wachten. Je keuze wordt alleen maar kleiner. Ik ben gewoon de meespelende inconsequente jury. Zoals in je OP mooi verwoord, ik pas de regels wel aan als ik het nodig acht. Dat ging vorig seizoen goed en dat gaat nu goed.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien geeft een limiet meer duidelijkheid. Als meer dan de helft van de partijen van die dag al gespeeld is, dat je dan niet meer mag meedoen.
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, wachten - en dus je keuze beperken - is gewoon nimmer in je voordeel. Of er moet opeens last minute nieuws zijn over blessures, verder is het enkel beperkend.
Ik vind het allemaal primaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:05 schreef XL het volgende:
[..]
Het heeft gewoon geen zin om te wachten. Je keuze wordt alleen maar kleiner. Ik ben gewoon de meespelende inconsequente jury. Zoals in je OP mooi verwoord, ik pas de regels wel aan als ik het nodig acht. Dat ging vorig seizoen goed en dat gaat nu goed.
Ik ben safe, meer punten dan Verkerk deze week.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:41 schreef wimderon het volgende:
Monday, March 17, 2008
Mijn keuze is al gemaakt, nu Davy nog winnen
Laten we het hopen dat z'n hopen hem niet in de steek laten.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu maar hopen dat Lee het op z'n hopen krijgt.
Ik hoop eigenlijk dat hij zijn hopen in de wc laat liggen...quote:Op maandag 17 maart 2008 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat z'n hopen hem niet in de steek laten.
Zat te dubben om Blake te kiezen, maar ik vertrouw die Moya niet en wil Blakert bewarenquote:Op maandag 17 maart 2008 12:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu maar hopen dat Lee het op z'n hopen krijgt.
Knurftquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:28 schreef Chriz2k het volgende:
Gekke Ferrer.
Ik zie nu pas dat hij maar 1.75 is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:39 schreef XL het volgende:
[..]
Knurft![]()
2de keer dat hij me naait, die staat op de blacklist
Hup Missie, versla die "kenners"quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:04 schreef Miss_S het volgende:
Dag 4: Federer
Als ie nu weer verliest kies ik hem echt nooit meer
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:42 schreef Komakie het volgende:
Je kunt toch niet menen dat Bagdathis van zo'n knurft verliest
quote:
Stepanek heeft het in ieder geval op tijd op zijn hopen gekregen tegen Nalby.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hopen dat Fish het ook op z'n hopen heeft
Nalbandian stoomt over de hopen van Stepanek heen. En ik ben ook weer een dag verderquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stepanek heeft het in ieder geval op tijd op zijn hopen gekregen tegen Nalby.
lulquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:14 schreef wimderon het volgende:
Oeps, bijna vergeten.
Dag 4: Ancic (die het net haalde voor Ljub en Haas)
Huiliequote:Op woensdag 19 maart 2008 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit doet wel pijn zeg, ik voel mezelf een behoorlijke kukel.
Ik heb nooit van vis gehoudenquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:26 schreef Bruce117 het volgende:
De hopen van Hewitt waren toch niet zo goed als verwacht.
Ik hou het toch maar op Djokoquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:36 schreef Miss_S het volgende:
Als jij Nadal kiest dan gaat er zeker een van ons uit
Ik kan ze voor vandaag alle 4 spelen, en dan hou ik voor morgen 2 halve finalisten over als ik doorga .... en dus 1 eventuele winnaar, wow, wat goed gemiktquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Alleen TheBoezelaar kan het toernooi nog uitspelen....
Dank je ... al had er wel iets meer ingezeten natuurlijk .... ik wilde Nadal en FedEx bewaren voor halve finale/finale, zelfs in dit stadiumvan het toernooi nog te gretigquote:
Dat is zo duidelijk dus niet mijn strategiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dank je ... al had er wel iets meer ingezeten natuurlijk .... ik wilde Nadal en FedEx bewaren voor halve finale/finale, zelfs in dit stadiumvan het toernooi nog te gretig
Helaas heeft Nalby me in de steek gelatenquote:
Woensdag alweer.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:02 schreef Colplay het volgende:
Kunnen we ons weer gaan richten op het volgende toernooi.
Had ik ook wel gedaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dank je ... al had er wel iets meer ingezeten natuurlijk .... ik wilde Nadal en FedEx bewaren voor halve finale/finale, zelfs in dit stadiumvan het toernooi nog te gretig
Wat doet die vrouw daar? Dit is een mannengamequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over 2 dagen gaat 't weer los hier
[ afbeelding ]
Tof voor dr dat je Henin een vrouw noemtquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat doet die vrouw daar? Dit is een mannengame
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tof voor dr dat je Henin een vrouw noemt
Interesting....quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!!
Ik ben een weekend weg, dus ik ga op alles mee met Boezzie.
Wat hij dus kiest, kies ik ook. Vanaf dinsdag kies ik weer zelf.
Hoezo? Dit is toch pure geilheid?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tof voor dr dat je Henin een vrouw noemt
Oeh, wat een riesponsobilitie. Ik ga mn best doen Bliksemquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!!
Ik ben een weekend weg, dus ik ga op alles mee met Boezzie.
Wat hij dus kiest, kies ik ook. Vanaf dinsdag kies ik weer zelf.
Moet je niet naar Lust?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Oeh, wat een riesponsobilitie. Ik ga mn best doen Bliksem
Als ik ga ga ik alleen zaterdagavond, maar weet nog niet helemaal zeker. Sowieso geen zin om in die sporthal te gaan pitten, en volgende week tentamensquote:
Ik Skopje heb je niks aan euro'squote:Op woensdag 26 maart 2008 18:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als ik ga ga ik alleen zaterdagavond, maar weet nog niet helemaal zeker. Sowieso geen zin om in die sporthal te gaan pitten, en volgende week tentamens
Plus, alle party-euro's worden op Skopje gezet
Skopje als in Davis Cup Macedonie - Nederland Skopje .... welke bedoel jij in godesnaamquote:
quote:Schedule of Play for Friday, March 28, 2008
Kevin Anderson (RSA) Q vs. Novak Djokovic (SRB) [3]
Benjamin Becker (GER) Q vs. Rafael Nadal (ESP) [2]
Pablo Cuevas (URU) Q vs. Fernando Gonzalez (CHI) [17]
Andreas Seppi (ITA) vs. James Blake (USA) [9]
Guillermo Canas (ARG) [15] vs. Sam Warburg (USA) Q
David Nalbandian (ARG) [7] vs. Xavier Malisse (BEL)
Juan Martin Del Potro (ARG) vs. Feliciano Lopez (ESP) [32]
Richard Gasquet (FRA) [8] vs. Dmitry Tursunov (RUS)
Nicolas Mahut (FRA) vs. Carlos Moya (ESP) [20]
Sam Querrey (USA) vs. Tomas Berdych (CZE) [10]
Paul-Henri Mathieu (FRA) [16] vs. Marin Cilic (CRO)
Jarkko Nieminen (FIN) [25] vs. Nicolas Kiefer (GER)
Juan Carlos Ferrero (ESP) [22] vs. Albert Montanes (ESP)
Ivan Ljubicic (CRO) [23] vs. Fabrice Santoro (FRA)
Igor Andreev (RUS) [31] vs. Michael Berrer (GER)
Zaterdag iig:quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:03 schreef dndiek het volgende:
Ze plannen zeker niet vooruit zodat ik al voor vrijdag, zaterdag, zondag kan voorspellen
Ik neem aan gewoon de complete bovenste helftquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Zaterdag iig:
Roddick - Troicki
Chela - Minar
Davydenko - Gulbis
Verdasco - tipsarevic
Karlovic - Benneteau
Tsonga - Melzer
Robredo - sela
stalen ballenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 1: Ljubicic
Tuurlijk kan je meedoen. Je moet elke dag een speler kiezen die op die dag speelt. En je mag die speler maar 1 keer gebruiken het hele toernooi.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:07 schreef danusz1986 het volgende:
Kan je nu nog meedoen? of is dat niet mogelijk.. wat moet k er voor doen? lijkt me lache.. wist geneens dat het bestond..
Die kans is vrijwel nihil met Montanes z'n hardcourtrecord van 9-34, ik heb alleen maar Canas gekozen omdat ik alternatief wil zijnquote:
Zelfde reden dat ik voor Gonzalez gaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die kans is vrijwel nihil met Montanes z'n hardcourtrecord van 9-34, ik heb alleen maar Canas gekozen omdat ik alternatief wil zijn!
Die heb ik ook nog overwogen maar die is niet bepaald in goede doen de laatste weken...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zelfde reden dat ik voor Gonzalez ga
Je bent doorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:28 schreef kleinzusje het volgende:
Dag 1: PHM
Dat was wel net op tijd...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Crap, helemaal vergeten
Is dag 1: Nieminen
nog een optie? Zo ja, bij deze dan ...
Ferrero moet eerst nog maar eens zien te winnenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Bos81 het volgende:
Dag 2; Youzhny
Gasquet it isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:34 schreef tennisboy het volgende:
Aan deze reacties te zien ben ik te laat met een speler te noemen was het vandaag helemaal vergeten.
Als ik op de site van het toernooi kijk, moeten er nog wedstrijden gespeeld worden, en zijn ze nog bezig als je kijkt naar live scorebord.
Voor dag 1 kies ik voor: Richard Gasquet ( als ik nog op tijd ben).
Mocht die al gespeeld hebben dan kies ik voor David Nalbandian.
Dan is die persoon die zijn lot in Boezelaar's handen heeft gelegd ook de Sjaak.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
TheBoezelaar ligt er uit.
Nee!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:48 schreef APK het volgende:
Waarom zijn mensen toch altijd te laat?
Dit is verdomme belangrijker dan hypotheek, partner en eventuele kinderen!![]()
Of krijgt niet iedereen XL's reminder via PM?
[..]
Dan is die persoon die zijn lot in Boezelaar's handen heeft gelegd ook de Sjaak.![]()
Als ik een hypotheek, partner en kinderen had, dan zou dit spel een lichtpunt in mijn leven zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:48 schreef APK het volgende:
Waarom zijn mensen toch altijd te laat?
Dit is verdomme belangrijker dan hypotheek, partner en eventuele kinderen!![]()
Of krijgt niet iedereen XL's reminder via PM?
[..]
Dan is die persoon die zijn lot in Boezelaar's handen heeft gelegd ook de Sjaak.![]()
Ah, het was Bliksem en die heeft een ander rijtje ingevuld.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:03 schreef XL het volgende:
Nee!![]()
Die heb ik mede gedeeld dat meeliften niet eerlijk is en ik liever rijtjes zie.
Je Moedah dan!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:04 schreef XL het volgende:
Als ik een hypotheek, partner en kinderen had, dan zou dit spel een lichtpunt in mijn leven zijn
Helaaschquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef XL het volgende:
Montanes op breakpoint tegen Ferrero!
Je bent goed of je bent het nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Miss_S, 2x met een top3 speler in de eerste ronde eruit vliegen
, een kunst op zich
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |