quote:Op zondag 16 maart 2008 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, wachten - en dus je keuze beperken - is gewoon nimmer in je voordeel. Of er moet opeens last minute nieuws zijn over blessures, verder is het enkel beperkend.
Ik vind het allemaal primaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:05 schreef XL het volgende:
[..]
Het heeft gewoon geen zin om te wachten. Je keuze wordt alleen maar kleiner. Ik ben gewoon de meespelende inconsequente jury. Zoals in je OP mooi verwoord, ik pas de regels wel aan als ik het nodig acht. Dat ging vorig seizoen goed en dat gaat nu goed.
Ik ben safe, meer punten dan Verkerk deze week.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:41 schreef wimderon het volgende:
Monday, March 17, 2008
Mijn keuze is al gemaakt, nu Davy nog winnen
Laten we het hopen dat z'n hopen hem niet in de steek laten.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu maar hopen dat Lee het op z'n hopen krijgt.
Ik hoop eigenlijk dat hij zijn hopen in de wc laat liggen...quote:Op maandag 17 maart 2008 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat z'n hopen hem niet in de steek laten.
Zat te dubben om Blake te kiezen, maar ik vertrouw die Moya niet en wil Blakert bewarenquote:Op maandag 17 maart 2008 12:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu maar hopen dat Lee het op z'n hopen krijgt.
Knurftquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:28 schreef Chriz2k het volgende:
Gekke Ferrer.
Ik zie nu pas dat hij maar 1.75 is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:39 schreef XL het volgende:
[..]
Knurft![]()
2de keer dat hij me naait, die staat op de blacklist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |