Had ik ook wel gedaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dank je ... al had er wel iets meer ingezeten natuurlijk .... ik wilde Nadal en FedEx bewaren voor halve finale/finale, zelfs in dit stadiumvan het toernooi nog te gretig
Wat doet die vrouw daar? Dit is een mannengamequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over 2 dagen gaat 't weer los hier
[ afbeelding ]
Tof voor dr dat je Henin een vrouw noemtquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat doet die vrouw daar? Dit is een mannengame
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tof voor dr dat je Henin een vrouw noemt
Interesting....quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!!
Ik ben een weekend weg, dus ik ga op alles mee met Boezzie.
Wat hij dus kiest, kies ik ook. Vanaf dinsdag kies ik weer zelf.
Hoezo? Dit is toch pure geilheid?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tof voor dr dat je Henin een vrouw noemt
Oeh, wat een riesponsobilitie. Ik ga mn best doen Bliksemquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!!
Ik ben een weekend weg, dus ik ga op alles mee met Boezzie.
Wat hij dus kiest, kies ik ook. Vanaf dinsdag kies ik weer zelf.
Moet je niet naar Lust?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Oeh, wat een riesponsobilitie. Ik ga mn best doen Bliksem
Als ik ga ga ik alleen zaterdagavond, maar weet nog niet helemaal zeker. Sowieso geen zin om in die sporthal te gaan pitten, en volgende week tentamensquote:
Ik Skopje heb je niks aan euro'squote:Op woensdag 26 maart 2008 18:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als ik ga ga ik alleen zaterdagavond, maar weet nog niet helemaal zeker. Sowieso geen zin om in die sporthal te gaan pitten, en volgende week tentamens
Plus, alle party-euro's worden op Skopje gezet
Skopje als in Davis Cup Macedonie - Nederland Skopje .... welke bedoel jij in godesnaamquote:
quote:Schedule of Play for Friday, March 28, 2008
Kevin Anderson (RSA) Q vs. Novak Djokovic (SRB) [3]
Benjamin Becker (GER) Q vs. Rafael Nadal (ESP) [2]
Pablo Cuevas (URU) Q vs. Fernando Gonzalez (CHI) [17]
Andreas Seppi (ITA) vs. James Blake (USA) [9]
Guillermo Canas (ARG) [15] vs. Sam Warburg (USA) Q
David Nalbandian (ARG) [7] vs. Xavier Malisse (BEL)
Juan Martin Del Potro (ARG) vs. Feliciano Lopez (ESP) [32]
Richard Gasquet (FRA) [8] vs. Dmitry Tursunov (RUS)
Nicolas Mahut (FRA) vs. Carlos Moya (ESP) [20]
Sam Querrey (USA) vs. Tomas Berdych (CZE) [10]
Paul-Henri Mathieu (FRA) [16] vs. Marin Cilic (CRO)
Jarkko Nieminen (FIN) [25] vs. Nicolas Kiefer (GER)
Juan Carlos Ferrero (ESP) [22] vs. Albert Montanes (ESP)
Ivan Ljubicic (CRO) [23] vs. Fabrice Santoro (FRA)
Igor Andreev (RUS) [31] vs. Michael Berrer (GER)
Zaterdag iig:quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:03 schreef dndiek het volgende:
Ze plannen zeker niet vooruit zodat ik al voor vrijdag, zaterdag, zondag kan voorspellen
Ik neem aan gewoon de complete bovenste helftquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Zaterdag iig:
Roddick - Troicki
Chela - Minar
Davydenko - Gulbis
Verdasco - tipsarevic
Karlovic - Benneteau
Tsonga - Melzer
Robredo - sela
stalen ballenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 1: Ljubicic
Tuurlijk kan je meedoen. Je moet elke dag een speler kiezen die op die dag speelt. En je mag die speler maar 1 keer gebruiken het hele toernooi.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:07 schreef danusz1986 het volgende:
Kan je nu nog meedoen? of is dat niet mogelijk.. wat moet k er voor doen? lijkt me lache.. wist geneens dat het bestond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |