werk primaquote:Op zondag 16 maart 2008 05:48 schreef A.l.e.x het volgende:
Livestream van de duitse RTL: http://www.rtl.de/sport/formel-1/livestream/
Zou eigenlijk niet moeten werken met een NL ip
Er is ook nog geen reden om zenuwachtig te zijnquote:Op zondag 16 maart 2008 05:55 schreef Dos37 het volgende:
Die vader van Hamilton is nog geen 1x in beeld geweest
moet je maar niet slapenquote:Op zondag 16 maart 2008 05:44 schreef Atreidez het volgende:
Bah, verslapen en start gemist
Mogge trouwens
Ik was van plan 2 uurtjes te liggen om 22.00, zodat ik A1GP in Mexico kon kijken, schiet ik 5.40 wakker en schijn ik t mooiste van de dag al gemist te hebbenquote:Op zondag 16 maart 2008 05:58 schreef WEST het volgende:
moet je maar niet slapen
dit soort races slaap ik niet.
dat heb ik gister gehad.., dacht ff 2 uurtjes te slapen voor de kwaliquote:Op zondag 16 maart 2008 05:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik was van plan 2 uurtjes te liggen om 22.00, zodat ik A1GP in Mexico kon kijken, schiet ik 5.40 wakker en schijn ik t mooiste van de dag al gemist te hebben
Hehe ... maar niet dan SAquote:Op zondag 16 maart 2008 06:03 schreef Atreidez het volgende:
Gelukkig, de Ferrari is toch sneller als de Honda
't is wel ALTIJD Coulthard. En zelf zg. de veiligheid promotenquote:Op zondag 16 maart 2008 06:17 schreef ScudRaket het volgende:
mwah, je kan Coulthard niet echt de zwarte piet toespelen. Echter handig was het ook niet om de deur dicht te gooien.
Ga jij effe orde op zaken stellen danquote:Op zondag 16 maart 2008 06:27 schreef Atreidez het volgende:
Goed gegaan met die wintertesten trouwensVooral Ferrari, kom op zeg.. Dit soort lekken heb je toch boven eer de eerste race begint.
Zolang McLaren geen probleem heeft vind ik t allemaal bestquote:Op zondag 16 maart 2008 06:28 schreef Cygnus het volgende:
Ga jij effe orde op zaken stellen dan
Same problem herequote:Op zondag 16 maart 2008 06:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Alleen de Honda motor van Barrichello is nog over van m'n team
quote:Op zondag 16 maart 2008 06:42 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb alleen Glock nog over (Toyota motor)
Ok, scrap thatquote:Op zondag 16 maart 2008 06:42 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb alleen Glock nog over (Toyota motor)
Baai baai Raikonen.
Lol.. Glock gaat wel met de jeugd mee, je weet toch, Jumpstylequote:
Was foutje van lollipop.quote:Op zondag 16 maart 2008 06:46 schreef Bernard0s het volgende:
WTF, wat gebeurt er veel zeg. Teringharde crash ook. Lekker Barichello...
Die stopt al de volgende wedstrijdquote:Op zondag 16 maart 2008 06:46 schreef RATMEN het volgende:
Ok, Lollipop man ontslaan, wat een prutser zeg!
VERKEERDE TEAM TIMO!!!quote:Op zondag 16 maart 2008 06:45 schreef wolferl het volgende:
Men, die wordt gelanceerd.
quote:Toch zijn de belgen best leuk met het F1 commentaar: "Kubica, de Pool die net de pole niet haalde"
K!M! reed er mooi vol gas langsquote:Op zondag 16 maart 2008 06:45 schreef wolferl het volgende:
Men, die wordt gelanceerd.
quote:
Dat was mijn team, voordat ik het toch nog op het laatste moment inruilde voor RBR en Toyotaquote:Op zondag 16 maart 2008 06:45 schreef WeebI het volgende:
Ik heb mooi nog BMW Motor (2x) en Barrichello zelf
Maar niet voor dat incident. Hij zou de pitlane te vroeg ingegaan zijn daarnetquote:Op zondag 16 maart 2008 06:50 schreef RATMEN het volgende:
Daar komt een drive through voor Barri.
Klopt, pitlane was nog niet open gegeven.quote:Op zondag 16 maart 2008 06:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar niet voor dat incident. Hij zou de pitlane te vroeg ingegaan zijn daarnet
9 tochquote:
Ik bedoelde die echt racete met elkaar, 2 liggen ver achterquote:
Het wegvallen van de tractie controle zal er toch wel iets mee te maken hebben, veronderstel ik. Vandaag toch opvallend veel 'rijdersfouten' eigenlijk ...quote:Op zondag 16 maart 2008 06:59 schreef Irrem het volgende:
Komt dit nou allemaal door de nieuwe regels of wat?
quote:Op zondag 16 maart 2008 07:00 schreef wolferl het volgende:
Mclaren zal wel weer de schuld krijgen van de problemen bij Ferrari.
Dat gebeurt niet sneller als ze hem de hele tijd laten zien, hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 07:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
wrom laten ze kimi niet meer zien? die moet uitvallen door technische probs
Hij staat nu tenminste wel over de lijnquote:
Op Sporza is het gewoon zonder reclamesquote:Op zondag 16 maart 2008 07:04 schreef wolferl het volgende:
Kut reclame :S
Ja die doet het lekker voor me managerquote:
65 punten, alleen punten voor de kwaliquote:Op zondag 16 maart 2008 07:10 schreef Kauwgomballen het volgende:
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
183 puntjes, kon slechter... misschien nog wat strafpunten, want het was natuurlijk een bizarre race
geen puntjes voor ferrari!!!
5 toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 07:10 schreef Bernard0s het volgende:
Wat een kneiter van een eerste race zeg, echt genieten! Hiervoor wil ik iedere dag wel uit me bed komen om half 5. Qua managerspellen wel gruwelijk slecht gepresteerd helaas, maarja met 7 coureurs die finishen..
Truequote:
7 finishers toch ?quote:
Ik weet niet wanneer hij door rood reed? Was dat bij het tanken, of bij z'n stop&go??quote:Op zondag 16 maart 2008 07:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zouden ze Barichello toch nog niet uitsluiten eigenlijk ?
Yup en negen gekwalificeerd.quote:
Voor dat tanken kreeg hij die stop & go , maar op Sporza zeiden ze dat dat rode licht bij zijn stop & go was en er nog een 'investigation' op hun scherm verscheen. (als dat klopt zou hij nog een sanctie moeten krijgen dus)quote:Op zondag 16 maart 2008 07:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer hij door rood reed? Was dat bij het tanken, of bij z'n stop&go??
IK weet dat hij tankte toen het niet mocht, maar ik meen dat er een uitzondering is als je anders zonder brandstof zou komen..
wtfquote:Op zondag 16 maart 2008 07:16 schreef RATMEN het volgende:
Wat een lul die Kovalainen, hij zette op het rechte eind zijn begrenzer aan, daarom kon Alonso er langs.
Er mist een zekere Spanjaard. Maar verder wel aardig ja.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 07:17 schreef TommyGun het volgende:
Vreemde race... als Ferrari fan teleurgesteld uiteraard, maar de actie maakte 'n hoop goed.
Hoop wel dat die software rommel (ontworpen door McLaren notabene) onderzocht wordt, krijg een beetje enge gevoelens daarbij.
Nou, die mis ik niet hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 07:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er mist een zekere Spanjaard. Maar verder wel aardig ja.
Spanjaarden moeten eik nooit meer op het podium.quote:Op zondag 16 maart 2008 07:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er mist een zekere Spanjaard. Maar verder wel aardig ja.
quote:Op zondag 16 maart 2008 07:19 schreef NED het volgende:
[..]
Spanjaarden moeten eik nooit meer op het podium.
iig niet als ze Alonso heten
quote:Op zondag 16 maart 2008 07:17 schreef TommyGun het volgende:
Hoop wel dat die software rommel (ontworpen door McLaren notabene) onderzocht wordt, krijg een beetje enge gevoelens daarbij.
pas maar op voor strafpuntenquote:Op zondag 16 maart 2008 07:14 schreef NED het volgende:
lol, nul punten voor de race, dus ik blijf staan op een schamele 61 punten
net kimiquote:Op zondag 16 maart 2008 07:20 schreef RATMEN het volgende:
Lullig voor de Williams monteurs, krijgen ze voor het eerst een fles champagne, heeft Rosberg em al helemaal leeg gedronken.
http://www.racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=19830quote:Op zondag 16 maart 2008 07:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
(van zo dichtbij volg ik het ook weer niet, wat bedoel je hiermee ? )
quote:Op zondag 16 maart 2008 07:21 schreef RATMEN het volgende:
Het commentaar bij de belgen is echt grappig
Onder andere een voordeelquote:
"De Pool die bijna z'n eerste pole reed"quote:
Ik vind het niet grappig. En als ik er een Vlaams accent bij denk moet ik nog bijna janken ookquote:Op zondag 16 maart 2008 07:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
"De Pool die bijna z'n eerste pole reed"
"comm: En daar ... (ik ben de naam even kwijt) met een slippertje.
co-comm: Dat schijnt met hem volgens de tabloids niet alleen op de baan te gebeuren."
"En kijk eens naar die hele massa, de massa mensen dan"quote:Op zondag 16 maart 2008 07:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
"De Pool die bijna z'n eerste pole reed"
"comm: En daar ... (ik ben de naam even kwijt) met een slippertje.
co-comm: Dat schijnt met hem volgens de tabloids niet alleen op de baan te gebeuren."
quote:Op zondag 16 maart 2008 07:26 schreef Cygnus het volgende:
Heidfeld blijft grappig
"Yes it was a vewwy good wace"
Hier, de herhaling van de stuurfout van Massa!quote:
Dat is Christijan Albers in de simulatorquote:Op zondag 16 maart 2008 07:19 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie pas net de studio.. is dat nieuw, dat lijk in die auto?
quote:Op zondag 16 maart 2008 07:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is Christijan Albers in de simulator
Je bedoelt die Power Ranger? Nee dusquote:Op zondag 16 maart 2008 07:39 schreef vw_caddy het volgende:
Geen pitreporter meer bij RTL?
Ook mét elkaar toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 07:30 schreef Atreidez het volgende:
Wel gaaf voor Hamilton en Rosberg, zo'n reunie op t podium na allebei in de karts al tegen elkaar te hebben gereden
quote:
quote:Barrichello verliest zesde plek na diskwalificatie
Rubens Barrichello is na afloop van de Australische Grand Prix gediskwalificeerd, waardoor hij zijn zesde plaats verliest. De Braziliaan reed tijdens de race door het rode licht aan het einde van de pitstraat, maar werd hier niet direct voor bestraft.
De pitstop in Melbourne verliep voor de Honda-coureur sowieso niet naar wens. Hij kwam binnen tijdens een safety car-situatie om bij te tanken, wat op dat moment al niet was toegestaan. Hier kreeg hij later in de race dan ook een stop and go-penalty voor. Bij het wegrijden vertrok hij bovendien te vroeg, terwijl de benzineslang nog in de auto zat. Hierbij viel een van de monteurs.
Na het wegrijden reed Barrichello dus ook nog eens door rood, wat normaal gesproken een zwarte vlag oplevert, maar deze werd tijdens de race niet gegeven. Door de diskwalificatie van Barrichello eindigt Kazuki Nakajima als zesde, Sebastien Bourdais als zevende. Het laatste punt is voor Kimi Raikkonen.
Voor Barrichello waren zijn drie punten van vandaag de eerste sinds de Braziliaanse Grand Prix in 2006, maar nu zal hij toch wat langer moeten wachten
Lijkt me nu al de meest waardeloze pitstop van het seizoen.quote:
meer hierquote:Ross Brawn, team principal: "Shortly after we called Rubens in for the second of two planned pitstops, Timo Glock had a crash and the safety car was deployed. We had no alternative but to continue to bring him in because he was out of fuel, although we realised that the pitlane was going to be closed due to the safety car and that this would result in a 10-second stop-go penalty.
During the pitstop the lollipop was lifted just a fraction early while the fuel hose was just coming off the car. After the pitstop Rubens exited the pitlane when the lights were still red and obviously this is in breach of the regulations. A tough set of circumstances after an otherwise very committed drive by Rubens. He got a good start and was able to keep Kimi Raikkonen behind him for 19 laps, so it is the positives that we take away from this weekend.
"In qualifying we saw that the pace of the car was in the midfield and today's race confirmed that we have the potential to fight for points, which is our target. The aerodynamic package for Melbourne has worked well but a further step is required to move us up the grid and enable us to be a regular contender in Q3."
Ferrari wantrouwt het alleen maar omdat ze zelf altijd zulke situaties uitbuiten door vals te spelen.quote:Op zondag 16 maart 2008 07:17 schreef TommyGun het volgende:
Vreemde race... als Ferrari fan teleurgesteld uiteraard, maar de actie maakte 'n hoop goed.
hij was weer niet echt scherp neequote:Op zondag 16 maart 2008 11:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het wordt trouwens hoog tijd dat Olav er een duo commentator bij krijgt.
Het liefst eentje die een beetje zijn fouten op kan vangen want hij zat er weer een paar keer falikant naast vanochtend.
Ik Webber, Fisichella, Red Bull en Aguri, allemaal uitgevallen.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck..ik had dus Barrichello in mijn manager.
zoeken op post van EnzoF1, die maakt briljant mooie DVD'squote:Op zondag 16 maart 2008 12:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck..ik had dus Barrichello in mijn manager.
Maar wat een race. Nu even wat nieuwsgroepen afstruinen want deze moet natuurlijk vereeuwigd worden op de externe HD.
klik hier voorJapan disc 2quote:
Ik heb ook 91 punten en als ik niet gewisseld had na VT1/2 had ik precies het dubbele gehad! Ironisch.quote:Op zondag 16 maart 2008 07:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb 91 punten..., als ik niet op vrijdag nog wat wijzingen gedaan had, had ik nu 169 punten gehad
Ik heb liever dat ze niet in de weg van de titelkandidaten zitten, dus ik vind het de beste oplossing zo.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:17 schreef mcyodogg het volgende:
Fantastische GP was het weer
Alleen wat heb ik een hekel aan dat die gelapte auto's mogen inhalen tijdens SC. Gewoon je reinste competitievervalsing.
In de weg van sommige titelkandidaten. Je zal eens eerst een paar laps bezig te zijn geweest rijders te lappen, wat hier en daar wat tijd heeft gekost, en je concurrenten zien ze gewoon voor zich verdwijnen.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:46 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze niet in de weg van de titelkandidaten zitten, dus ik vind het de beste oplossing zo.
zover ik kan zien hebben de rest van de coureurs wel allemaal de helm in de kleuren van het team.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:08 schreef Dos37 het volgende:
een helm mag je zelf kiezen?
Volgensmij heeft elke rijder een andere helm, dat is ook vaak het herkenninspunt van de rijder voor de kijker/Olav Mol.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:14 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
zover ik kan zien hebben de rest van de coureurs wel allemaal de helm in de kleuren van het team.
Toeval. Coulthard bijvoorbeeld heeft de Schotse vlag erop. Die is vooral donkerblauw, net als zijn Red Bull.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:14 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
zover ik kan zien hebben de rest van de coureurs wel allemaal de helm in de kleuren van het team.
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:03 schreef NED het volgende:
Kan iemand even op newsnow.co.uk kijken bij het overzicht van F1 in het Nederlands of daar iets tussenstaat van de A1GP?
Ik wil namelijk vanavond nog kijken op TV en heb geen zin om nu al de evt uitslag tussen het F1 nieuws te zien staan.
Iemand die ff wil kijken aub?
16 maart 2008quote:Op zondag 16 maart 2008 17:22 schreef NED het volgende:
Die is toch niet live vanavond om 11 uur op TV?
En de sprintrace is veel eerder
Nee, kan niks vindenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:31 schreef NED het volgende:
Ow okay. Ik zit nog een beetje met een jetlag van een nacht met veel te veel bier doortrekken
Is de sprintrace toevallig ook nog op tv ergens?
rtl mag de sprintrace niet live uitzenden, hier hebben ze geen rechten voor.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:48 schreef NED het volgende:
Ja echtwaar, ik kan me niet voorstellen dat het programma "stom, stommer, stomst" meer kijkers trekt dan de sprintrace
Ik word zo langzamerhand schijtziek van RTL.
Ze pretenderen DE racezender te zijn, maar blunderen keer op keer met hun programmering![]()
!
De hoordrace is ook niet live hoor.., die begint een uur eerderquote:Op zondag 16 maart 2008 18:24 schreef NED het volgende:
Dan zenden ze hem maar niet live uit, gewoon voor de hoofdrace
ik heb precies het zelfde teamquote:Op zondag 16 maart 2008 12:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik Webber, Fisichella, Red Bull en Aguri, allemaal uitgevallen.
mjah ... ik zat ook vaak op "een" (of BRT 1 zoals oudjes dat noemen).quote:Op zondag 16 maart 2008 22:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat ik voortaan maar naar de Belg kijk.
Die hebben tenminmste gene reclames en werken volgens mij met zn tweeën.
Olav wist soms gewoon even niet waar ie het over moest hebben, en zonder pitreporter is t gewoon kut![]()
Gaaf zeg.. Die pitstops zijn misschien ook wel wat voor de F1quote:Op zondag 16 maart 2008 22:15 schreef WEST het volgende:
A1GP nu trouwens live te volgen op beeld check A1GP.com
Hamilton rijd al honderden races met dat gele ding, op last van zn pa. Die kon zoonlief zo makkelijker herkennen tijdens het racen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:04 schreef spijker4ever het volgende:
Kan iemand mijn uitleggen waarom hamilton altijd met een gele helm rijd terwijl zijn ex teamgenoot alonso en zijn nieuwe teamgenoot met een silvere helm rijden/reed?
Ook zonder payserverquote:Op zondag 16 maart 2008 14:19 schreef WEST het volgende:
[..]
klik hier voorJapan disc 2
met een payserver is die nog te downloaden. (eweka kost 7,5 per maand op prepaid basis)
ik heb heel de race gekeken op Belgie (zat in Center Parcs zonder RTL7quote:Op maandag 17 maart 2008 00:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
mjah ... ik zat ook vaak op "een" (of BRT 1 zoals oudjes dat noemen).
En ik vergat heel vaak terug te zappen naar Olav. Pas als de Sporza gasten weer begonnen met gekke uitspraken dacht ik "KUT ... verkeerde net" maar het valt daar best mee.
Nu dat RTL ook de persconferenties naar de kloten helpt is "een" zeer aantrekkelijk.
Jammer dat andere sporten wel in de publieke omroep komen. Ik had graag gezien dat het NOS feestje (qua voetbal) ook F1 omvatte. Hoe gaaf zou het zijn als NL F1 op de publieke omroep uitzond. Maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |