werk primaquote:Op zondag 16 maart 2008 05:48 schreef A.l.e.x het volgende:
Livestream van de duitse RTL: http://www.rtl.de/sport/formel-1/livestream/
Zou eigenlijk niet moeten werken met een NL ip
Er is ook nog geen reden om zenuwachtig te zijnquote:Op zondag 16 maart 2008 05:55 schreef Dos37 het volgende:
Die vader van Hamilton is nog geen 1x in beeld geweest
moet je maar niet slapenquote:Op zondag 16 maart 2008 05:44 schreef Atreidez het volgende:
Bah, verslapen en start gemist
Mogge trouwens
Ik was van plan 2 uurtjes te liggen om 22.00, zodat ik A1GP in Mexico kon kijken, schiet ik 5.40 wakker en schijn ik t mooiste van de dag al gemist te hebbenquote:Op zondag 16 maart 2008 05:58 schreef WEST het volgende:
moet je maar niet slapen
dit soort races slaap ik niet.
dat heb ik gister gehad.., dacht ff 2 uurtjes te slapen voor de kwaliquote:Op zondag 16 maart 2008 05:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik was van plan 2 uurtjes te liggen om 22.00, zodat ik A1GP in Mexico kon kijken, schiet ik 5.40 wakker en schijn ik t mooiste van de dag al gemist te hebben
Hehe ... maar niet dan SAquote:Op zondag 16 maart 2008 06:03 schreef Atreidez het volgende:
Gelukkig, de Ferrari is toch sneller als de Honda
't is wel ALTIJD Coulthard. En zelf zg. de veiligheid promotenquote:Op zondag 16 maart 2008 06:17 schreef ScudRaket het volgende:
mwah, je kan Coulthard niet echt de zwarte piet toespelen. Echter handig was het ook niet om de deur dicht te gooien.
Ga jij effe orde op zaken stellen danquote:Op zondag 16 maart 2008 06:27 schreef Atreidez het volgende:
Goed gegaan met die wintertesten trouwensVooral Ferrari, kom op zeg.. Dit soort lekken heb je toch boven eer de eerste race begint.
Zolang McLaren geen probleem heeft vind ik t allemaal bestquote:Op zondag 16 maart 2008 06:28 schreef Cygnus het volgende:
Ga jij effe orde op zaken stellen dan
Same problem herequote:Op zondag 16 maart 2008 06:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Alleen de Honda motor van Barrichello is nog over van m'n team
quote:Op zondag 16 maart 2008 06:42 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb alleen Glock nog over (Toyota motor)
Ok, scrap thatquote:Op zondag 16 maart 2008 06:42 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb alleen Glock nog over (Toyota motor)
Baai baai Raikonen.
Lol.. Glock gaat wel met de jeugd mee, je weet toch, Jumpstylequote:
Was foutje van lollipop.quote:Op zondag 16 maart 2008 06:46 schreef Bernard0s het volgende:
WTF, wat gebeurt er veel zeg. Teringharde crash ook. Lekker Barichello...
Die stopt al de volgende wedstrijdquote:Op zondag 16 maart 2008 06:46 schreef RATMEN het volgende:
Ok, Lollipop man ontslaan, wat een prutser zeg!
VERKEERDE TEAM TIMO!!!quote:Op zondag 16 maart 2008 06:45 schreef wolferl het volgende:
Men, die wordt gelanceerd.
quote:Toch zijn de belgen best leuk met het F1 commentaar: "Kubica, de Pool die net de pole niet haalde"
K!M! reed er mooi vol gas langsquote:Op zondag 16 maart 2008 06:45 schreef wolferl het volgende:
Men, die wordt gelanceerd.
quote:
Dat was mijn team, voordat ik het toch nog op het laatste moment inruilde voor RBR en Toyotaquote:Op zondag 16 maart 2008 06:45 schreef WeebI het volgende:
Ik heb mooi nog BMW Motor (2x) en Barrichello zelf
Maar niet voor dat incident. Hij zou de pitlane te vroeg ingegaan zijn daarnetquote:Op zondag 16 maart 2008 06:50 schreef RATMEN het volgende:
Daar komt een drive through voor Barri.
Klopt, pitlane was nog niet open gegeven.quote:Op zondag 16 maart 2008 06:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar niet voor dat incident. Hij zou de pitlane te vroeg ingegaan zijn daarnet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |