No problemquote:Op zondag 16 maart 2008 00:31 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel voor de OP Kinga
Aait over de slapende bol van ruudjequote:
Slaap ik nog lekkerderquote:Op zondag 16 maart 2008 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aait over de slapende bol van ruudje [ afbeelding ]
Slaap lekker
Ja en maar doen alsof ze zelf zo goed zijn!quote:Op zondag 16 maart 2008 00:30 schreef rooie3 het volgende:
Baal er echt van dat Amanda en Brian zijn ontzien.Vind het echt belachelijk dat andere de klappen hebben moeten opvangen en hun maar wijs doen en afgeven op de rest.Dankzij hun zitten ze er nog.
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:39 schreef rooie3 het volgende:
Vind echt dat Jaap of Huub dat miljoen moeten winnen.Ze hebben alles voor de show gedaanWas misschien niet allemaal even netjes,maar ze wisten wel tv te maken,met alle risico dat ze uitgekotst worden..
Zelfs deze maand moet Huub hard aan de bak en zijn eigen vriendin wegsturen.En Amanda en Brian dan maar weer zeggen zie je nou hoe gemeen Huub is.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:40 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja en maar doen alsof ze zelf zo goed zijn!
Wij hebben geen gastspelers nodig maar ondertussen nodigen we wel Lieke uit en Selene.
En elk verlies uitleggen als winst !
Te stom om voor de duvel te dansen!!!
Jaap houdt Claire er wel in, ik weet nog dat hij zei dat hij met Huub 50% kans had om te winnen en met Claire 100%, hij is Huub aan het lijmen, 10 tegen 1 dat Huub gaat flippen als hij dat hoort en een Dennisje gaat doen.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zelfs deze maand moet Huub hard aan de bak en zijn eigen vriendin wegsturen.En Amanda en Brian dan maar weer zeggen zie je nou hoe gemeen Huub is.
Precies, maar ikvind ook dat ze veel te lang wachten met het aanpakken van die twee schijt aan alles iemand moet eruit en waarom zou dat niet 1 van die twee kunnen zijn?quote:Op zondag 16 maart 2008 00:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zelfs deze maand moet Huub hard aan de bak en zijn eigen vriendin wegsturen.En Amanda en Brian dan maar weer zeggen zie je nou hoe gemeen Huub is.
Claire als screensaverquote:Op zondag 16 maart 2008 00:44 schreef mazaru het volgende:
Ik schrik me dood
Claire bewoog!!
Gelukkig alleen om even een sigaret aan te steken
Maar Jaap komt op de stoel te zitten en Huub stemt Jaap weg.....twee stelletjes.....dat vermoed ik. Jaap een oor aan genaaid...hoogst unfair...maar ok, die hele DGK is al een jaar geen spel meer.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaap houdt Claire er wel in, ik weet nog dat hij zei dat hij met Huub 50% kans had om te winnen en met Claire 100%, hij is Huub aan het lijmen, 10 tegen 1 dat Huub gaat flippen als hij dat hoort en een Dennisje gaat doen.
[X] Totaal ongeschiktquote:Op zondag 16 maart 2008 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Claire als screensaver
[ .] Geschikt
[X] Ongeschikt
behalve in het midden, daar knippert ze met haar ogen.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
[X] Totaal ongeschikt
Dan heb je nog steeds last van inbranden
Ruzies tussen B en A worden toch niet gebruikt als tvmomentje, om maar eens met Jaap te sprekenquote:Op zondag 16 maart 2008 00:50 schreef rooie3 het volgende:
Waarom mogen we Brian en Amanda weer niet zien,het is ook altijd hetzelfde.Word het spannend zijn ze weg van de streams.
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
behalve in het midden, daar knippert ze met haar ogen.
Nee, maar om ze van de streams te censureren is een heel andere orde, morgen heeft ze weer een uitleg voor nog een blauwe plek/kneuzing.....quote:Op zondag 16 maart 2008 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ruzies tussen B en A worden toch niet gebruikt als tvmomentje, om maar eens met Jaap te spreken
Finale wordt live uitgezonden en neuken onder de dekens mag niet ... Dat zullen ze nu wel aan het doen zijn ..quote:Op zondag 16 maart 2008 00:50 schreef rooie3 het volgende:
Waarom mogen we Brian en Amanda weer niet zien,het is ook altijd hetzelfde.Word het spannend zijn ze weg van de streams.
Neuuhh, die hebben ruzie.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Finale wordt live uitgezonden en neuken onder de dekens mag niet ... Dat zullen ze nu wel aan het doen zijn ..
Afschieten die hap. Totaal ongeschikt voor DGK. BLEH. Nog erger dan Dennis.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
H: What's your plan Clairos?
C: Hoezo ? What is mijn plan .. Weet ik veel ...
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Afschieten die hap. Totaal ongeschikt voor DGK. BLEH. Nog erger dan Dennis.
chillpilletje?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:01 schreef Kinga het volgende:
BLEEEEH. Claire komt steeds met van die standaardzinnetjes tussendoor. Ik word agressief van dat kind! Echt.
Gelukkig, want ik dacht even door die blik in haar ogen, dat ze het noooooooooooit ging snappen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
Claire snapt het gelukkig weer
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:00 schreef Marieke_B het volgende:
Huub speelt (als een spin z'n web alias een miljonair in zijn kooi):
[x] met Claire
[x] met Jaap
[x ] het spel
[x] met de camera
[x] met de streamer
[x] alle bovenstaande opties
[x] anders nl:
Met zichzelf ...
[ afbeelding ]
het verschil in dagen aan het uitrekenen tussen Brian- Huub, Huub- Amanda, Amanda-Jaap?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:01 schreef Guuskeee het volgende:
wat is die achterlijke rat aan het doen?
[ afbeelding ]
Lieke wilde zelf als eerste tegen hem spelen,hij heeft haar weken de kans gegeven om samen te spelen,maar Lieke wilde dat niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:06 schreef chufi het volgende:
Huub lijkt hetzelfde pad in te slaan als toen met Lieke , keihard tegen haar spelen
Huub heeft engelengeduld gehad met Liekequote:Op zondag 16 maart 2008 01:06 schreef chufi het volgende:
Huub lijkt hetzelfde pad in te slaan als toen met Lieke , keihard tegen haar spelen
Goed OK, maar wat presteert Claire nou...quote:Op zondag 16 maart 2008 01:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke wilde zelf als eerste tegen hem spelen,hij heeft haar weken de kans gegeven om samen te spelen,maar Lieke wilde dat niet.
Ze zal echter ook niet toegeven dat dat haar plan is want dan zou Huub in de finale niks aan haar hebben, zo slim zie ik haar dan nog wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef Kinga het volgende:
WAT EEN DOMBO! Als ze bij de laatste 4 zou zitten zou ze niet afgekocht willen worden, ze zit dan zooo dichtbij het miljoen.
WIJF JE GAAT NOOOOOOIT WINNEN!
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef Kinga het volgende:
WAT EEN DOMBO! Als ze bij de laatste 4 zou zitten zou ze niet afgekocht willen worden, ze zit dan zooo dichtbij het miljoen.
Helemaal niks.Maar ze is wel lief,had haar liever in het begin gezien dan nou.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed OK, maar wat presteert Claire nou...
[ afbeelding ]
Ja, is ook zoquote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef Kinga het volgende:
Sorry, dat vind ik zo naief.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zal echter ook niet toegeven dat dat haar plan is want dan zou Huub in de finale niks aan haar hebben, zo slim zie ik haar dan nog wel.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De logische vervolgvraag op "Ik heb al van alles bedacht", wat heb je dan bedacht?
En...er komt niets uit Claire......
Ik heb het ook niet over dat ze gaat winnen, Huub heeft al uitgesproken dat hij hoopt dat ze haar een halve ton aanbieden, dat is ook een optie, hij wil haar ook niet tegenhouden, hij wil gewoon dat ze iets gaat doen, maakt niet uit wat.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Sorry, dat vind ik zo naief.
Als ze al in janken uitbarst als Huub haar gewoon vraagt hoe ze wil winnen in godsnaam. Dan hèb je gewoon geen plan. En zal je ook nooit kúnnen winnen.
ja Aman dr moeder was 26 toen ze haar 1st kreeg, maar wie is dat ?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:14 schreef Lady-night het volgende:
Ricardo en Amanda praten over het thuisfront en de leeftijd waarop hun moeders het eerste kind kregen.
http://www.clipser.com/watch_video/126272
Dan zijn de snaren er zeker uitgehaald?quote:
Ja, ik begrijp je.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zijn de snaren er zeker uitgehaald?
Volgens mij zegt ze: En je bent nu 27? Rico: Ja ik ben nu 27.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:23 schreef Kinga het volgende:
06:45 zegt Amanda, "ik ben nu 27"![]()
![]()
nee ik hoor het toch echt anders.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:23 schreef Kinga het volgende:
![]()
Nee hoor! Rico vroeg hoe oud haar moeder was toen ze haar 1st kind kreeg, en toen antwoorde Aman best wel snel 26quote:Op zondag 16 maart 2008 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze: En je bent nu 27? Rico: Ja ik ben nu 27.
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee ik hoor het toch echt anders.
vanaf 6:30
Ricardo: Hoe oud was je moeder toen ze d'r eerste kind kreeg?
Amanda: 26.
Ricardo: Okee, mijn moeder was 17.
Amanda: O ja? Dus jou moeder is nog? O nee..
Ricardo: Nee net 18, 1 week
Amanda: Okee, jij bent nu 27.... toch?
Ricardo: Ik ben nu 27 ja.
Amanda: blabla
Het gaat toch niet om de leeftijd van Amanda's moeder?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor! Rico vroeg hoe oud haar moeder was toen ze haar 1st kind kreeg, en toen antwoorde Aman best wel snel 26
Maar dat zegt allemaal niks in DGK
Ach, iedereen huigelt (quote:Op zondag 16 maart 2008 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub is zooooo blij met Claire...
Zei hij dat ook al niet tegen Lieke?
Vuile huigelaar is het
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda is 24. Toen ze de kooi instapte was ze 23.
Als we nu maar wisten hoe oud Amans moeder is en hoeveel kinderen ze heeft gebaard en wie als eerste etc...quote:Op zondag 16 maart 2008 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de leeftijd van Amanda's moeder?
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda is 24. Toen ze de kooi instapte was ze 23.
47 of 48, eerste kind met 26, 2 of 3 jaar later Amanda en 2 of 3 jaar daarna Danielle.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we nu maar wisten hoe oud Amans moeder is en hoeveel kinderen ze heeft gebaard en wie als eerste etc...
Maar dacht gelezen te hebben dat ze in de 53 was of zo ...?
Zullen we het afronden op 30. Zijn we daar ook van af....quote:
Nee ze zegt : en je bent nu 27?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:23 schreef Kinga het volgende:
![]()
Ik wilde het al niet zeggen. Ik kon hem zelfs verdragen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:45 schreef Ziet het volgende:
brian is zo veel leuker als ie gewoon lekker kletst met jaap en huub...
"hee jongens ik ga slapen, ik zie je in de finale"
Hebben personen die in de kooi hebben gezeten tegen mij gezegd.quote:
Het eerste kind, is dat het meisje wat inelkaar is geslagen? Hoe heet ze ook weer?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:44 schreef mootie het volgende:
[..]
47 of 48, eerste kind met 26, 2 of 3 jaar later Amanda en 2 of 3 jaar daarna Danielle.
Deborahquote:Op zondag 16 maart 2008 01:48 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Het eerste kind, is dat het meisje wat inelkaar is geslagen? Hoe heet ze ook weer?
zou je denken dat die bewoners ook weten wie Amanda's moeder is? kan me zo voorstellen dat ze dat niet mogen loslaten.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben personen die in de kooi hebben gezeten tegen mij gezegd.
Dus ik heb het niet van maar één persoon. Ik wist het al van Gaby, die vertelde mij het eerst. En op een meeting in Hilversum afgelopen september werd dat bevestigd door aanwezige personen.
Dan twijfel ik niet meer.... toch???
Dan zou Nena ook 24 moeten zijn, of ze hebben gelogen over het feit dat ze bij elkaar in de klas zaten.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben personen die in de kooi hebben gezeten tegen mij gezegd.
Dus ik heb het niet van maar één persoon. Ik wist het al van Gaby, die vertelde mij het eerst. En op een meeting in Hilversum afgelopen september werd dat bevestigd door aanwezige personen.
Dan twijfel ik niet meer.... toch???
Nee toch, deborah is toch dat meisje met die bos met krullen? haar jongere zusje?quote:
Deborah is de oudste, met de hersenbeschadiging. Danielle is de jongste.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:51 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Nee toch, deborah is toch dat meisje met die bos met krullen? haar jongere zusje?
Het blijft een TV progrmma , zo ja we weten het niet meerquote:Op zondag 16 maart 2008 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou Nena ook 24 moeten zijn, of ze hebben gelogen over het feit dat ze bij elkaar in de klas zaten.
Dat is inderdaad bekend en ze mogen er inderdaad niet over praten. Ze hebben een contract waarin dat soort dingen is getekend, daarom noem ik ook geen namen van mijn bronnen. Gaby heeft geen contract dus haar naam mag ik wel noemen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:50 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
zou je denken dat die bewoners ook weten wie Amanda's moeder is? kan me zo voorstellen dat ze dat niet mogen loslaten.
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Deborah is de oudste, met de hersenbeschadiging. Danielle is de jongste.
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:59 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
![]()
Aaah, en ach ame Amanda, begint d'r naam niet met een D. Maar gelukkig kreeg ze van mams dubble D toen ze 14 was
Alleen voor jouw al hoop ik dat hij Jaap wegstuurtquote:Op zondag 16 maart 2008 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub is zooooo blij met Claire...
Zei hij dat ook al niet tegen Lieke?
Vuile huigelaar is het
blah blah blah.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bekend en ze mogen er inderdaad niet over praten. Ze hebben een contract waarin dat soort dingen is getekend, daarom noem ik ook geen namen van mijn bronnen. Gaby heeft geen contract dus haar naam mag ik wel noemen.
Ik kan natuurlijk wel een URL geven wie op de meeting waren
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9705
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |