chillpilletje?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:01 schreef Kinga het volgende:
BLEEEEH. Claire komt steeds met van die standaardzinnetjes tussendoor. Ik word agressief van dat kind! Echt.
Gelukkig, want ik dacht even door die blik in haar ogen, dat ze het noooooooooooit ging snappen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
Claire snapt het gelukkig weer
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:00 schreef Marieke_B het volgende:
Huub speelt (als een spin z'n web alias een miljonair in zijn kooi):
[x] met Claire
[x] met Jaap
[x ] het spel
[x] met de camera
[x] met de streamer
[x] alle bovenstaande opties
[x] anders nl:
Met zichzelf ...
[ afbeelding ]
het verschil in dagen aan het uitrekenen tussen Brian- Huub, Huub- Amanda, Amanda-Jaap?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:01 schreef Guuskeee het volgende:
wat is die achterlijke rat aan het doen?
[ afbeelding ]
Lieke wilde zelf als eerste tegen hem spelen,hij heeft haar weken de kans gegeven om samen te spelen,maar Lieke wilde dat niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:06 schreef chufi het volgende:
Huub lijkt hetzelfde pad in te slaan als toen met Lieke , keihard tegen haar spelen
Huub heeft engelengeduld gehad met Liekequote:Op zondag 16 maart 2008 01:06 schreef chufi het volgende:
Huub lijkt hetzelfde pad in te slaan als toen met Lieke , keihard tegen haar spelen
Goed OK, maar wat presteert Claire nou...quote:Op zondag 16 maart 2008 01:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke wilde zelf als eerste tegen hem spelen,hij heeft haar weken de kans gegeven om samen te spelen,maar Lieke wilde dat niet.
Ze zal echter ook niet toegeven dat dat haar plan is want dan zou Huub in de finale niks aan haar hebben, zo slim zie ik haar dan nog wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef Kinga het volgende:
WAT EEN DOMBO! Als ze bij de laatste 4 zou zitten zou ze niet afgekocht willen worden, ze zit dan zooo dichtbij het miljoen.
WIJF JE GAAT NOOOOOOIT WINNEN!
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef Kinga het volgende:
WAT EEN DOMBO! Als ze bij de laatste 4 zou zitten zou ze niet afgekocht willen worden, ze zit dan zooo dichtbij het miljoen.
Helemaal niks.Maar ze is wel lief,had haar liever in het begin gezien dan nou.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed OK, maar wat presteert Claire nou...
[ afbeelding ]
Ja, is ook zoquote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef Kinga het volgende:
Sorry, dat vind ik zo naief.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zal echter ook niet toegeven dat dat haar plan is want dan zou Huub in de finale niks aan haar hebben, zo slim zie ik haar dan nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |