Zullen we het afronden op 30. Zijn we daar ook van af....quote:
Nee ze zegt : en je bent nu 27?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:23 schreef Kinga het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/126272
06:45 zegt Amanda, "ik ben nu 27"![]()
![]()
Ik wilde het al niet zeggen. Ik kon hem zelfs verdragen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:45 schreef Ziet het volgende:
brian is zo veel leuker als ie gewoon lekker kletst met jaap en huub...
"hee jongens ik ga slapen, ik zie je in de finale"
Hebben personen die in de kooi hebben gezeten tegen mij gezegd.quote:
Het eerste kind, is dat het meisje wat inelkaar is geslagen? Hoe heet ze ook weer?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:44 schreef mootie het volgende:
[..]
47 of 48, eerste kind met 26, 2 of 3 jaar later Amanda en 2 of 3 jaar daarna Danielle.
Deborahquote:Op zondag 16 maart 2008 01:48 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Het eerste kind, is dat het meisje wat inelkaar is geslagen? Hoe heet ze ook weer?
zou je denken dat die bewoners ook weten wie Amanda's moeder is? kan me zo voorstellen dat ze dat niet mogen loslaten.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben personen die in de kooi hebben gezeten tegen mij gezegd.
Dus ik heb het niet van maar één persoon. Ik wist het al van Gaby, die vertelde mij het eerst. En op een meeting in Hilversum afgelopen september werd dat bevestigd door aanwezige personen.
Dan twijfel ik niet meer.... toch???
Dan zou Nena ook 24 moeten zijn, of ze hebben gelogen over het feit dat ze bij elkaar in de klas zaten.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben personen die in de kooi hebben gezeten tegen mij gezegd.
Dus ik heb het niet van maar één persoon. Ik wist het al van Gaby, die vertelde mij het eerst. En op een meeting in Hilversum afgelopen september werd dat bevestigd door aanwezige personen.
Dan twijfel ik niet meer.... toch???
Nee toch, deborah is toch dat meisje met die bos met krullen? haar jongere zusje?quote:
Deborah is de oudste, met de hersenbeschadiging. Danielle is de jongste.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:51 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Nee toch, deborah is toch dat meisje met die bos met krullen? haar jongere zusje?
Het blijft een TV progrmma , zo ja we weten het niet meerquote:Op zondag 16 maart 2008 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou Nena ook 24 moeten zijn, of ze hebben gelogen over het feit dat ze bij elkaar in de klas zaten.
Dat is inderdaad bekend en ze mogen er inderdaad niet over praten. Ze hebben een contract waarin dat soort dingen is getekend, daarom noem ik ook geen namen van mijn bronnen. Gaby heeft geen contract dus haar naam mag ik wel noemen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:50 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
zou je denken dat die bewoners ook weten wie Amanda's moeder is? kan me zo voorstellen dat ze dat niet mogen loslaten.
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Deborah is de oudste, met de hersenbeschadiging. Danielle is de jongste.
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:59 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
![]()
Aaah, en ach ame Amanda, begint d'r naam niet met een D. Maar gelukkig kreeg ze van mams dubble D toen ze 14 was
Alleen voor jouw al hoop ik dat hij Jaap wegstuurtquote:Op zondag 16 maart 2008 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub is zooooo blij met Claire...
Zei hij dat ook al niet tegen Lieke?
Vuile huigelaar is het
blah blah blah.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bekend en ze mogen er inderdaad niet over praten. Ze hebben een contract waarin dat soort dingen is getekend, daarom noem ik ook geen namen van mijn bronnen. Gaby heeft geen contract dus haar naam mag ik wel noemen.
Ik kan natuurlijk wel een URL geven wie op de meeting waren
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9705
LS wil zich weer ff belangrijk voelen, snap dat dan.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
blah blah blah.
Ik weet wie dit en dat en zus en zo, maar ik zeg niet van wie ik het heb gehoord.![]()
Zeg dan niks.
Is dat ooit anders geweest??quote:Op zondag 16 maart 2008 02:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
LS wil zich weer ff belangrijk voelen, snap dat dan.
Kom je daar speciaal je bed voor uit om mij weer eens persoonlijk aan te vallen?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen voor jouw al hoop ik dat hij Jaap wegstuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |