Claire als screensaverquote:Op zondag 16 maart 2008 00:44 schreef mazaru het volgende:
Ik schrik me dood
Claire bewoog!!
Gelukkig alleen om even een sigaret aan te steken
Maar Jaap komt op de stoel te zitten en Huub stemt Jaap weg.....twee stelletjes.....dat vermoed ik. Jaap een oor aan genaaid...hoogst unfair...maar ok, die hele DGK is al een jaar geen spel meer.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaap houdt Claire er wel in, ik weet nog dat hij zei dat hij met Huub 50% kans had om te winnen en met Claire 100%, hij is Huub aan het lijmen, 10 tegen 1 dat Huub gaat flippen als hij dat hoort en een Dennisje gaat doen.
[X] Totaal ongeschiktquote:Op zondag 16 maart 2008 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Claire als screensaver
[ .] Geschikt
[X] Ongeschikt
behalve in het midden, daar knippert ze met haar ogen.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
[X] Totaal ongeschikt
Dan heb je nog steeds last van inbranden
Ruzies tussen B en A worden toch niet gebruikt als tvmomentje, om maar eens met Jaap te sprekenquote:Op zondag 16 maart 2008 00:50 schreef rooie3 het volgende:
Waarom mogen we Brian en Amanda weer niet zien,het is ook altijd hetzelfde.Word het spannend zijn ze weg van de streams.
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
behalve in het midden, daar knippert ze met haar ogen.
Nee, maar om ze van de streams te censureren is een heel andere orde, morgen heeft ze weer een uitleg voor nog een blauwe plek/kneuzing.....quote:Op zondag 16 maart 2008 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ruzies tussen B en A worden toch niet gebruikt als tvmomentje, om maar eens met Jaap te spreken
Finale wordt live uitgezonden en neuken onder de dekens mag niet ... Dat zullen ze nu wel aan het doen zijn ..quote:Op zondag 16 maart 2008 00:50 schreef rooie3 het volgende:
Waarom mogen we Brian en Amanda weer niet zien,het is ook altijd hetzelfde.Word het spannend zijn ze weg van de streams.
Neuuhh, die hebben ruzie.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Finale wordt live uitgezonden en neuken onder de dekens mag niet ... Dat zullen ze nu wel aan het doen zijn ..
Afschieten die hap. Totaal ongeschikt voor DGK. BLEH. Nog erger dan Dennis.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
H: What's your plan Clairos?
C: Hoezo ? What is mijn plan .. Weet ik veel ...
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Afschieten die hap. Totaal ongeschikt voor DGK. BLEH. Nog erger dan Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |