Als er meer inhoud wordt gevraagd, kan ik niet ontbreken toch.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:01 schreef tong80 het volgende:
Er waren jaren dat bliksemschicht niet postte in Hools. Was hem te min.
Ik sloot de laatstequote:Tegenwoordig opent ie ze zelfs.
Alleen in mijn dromen. En soms onder de douche.quote:Wat is er veranderd ? Wil je praten met briljante geesten ?
quote:Of denk je juist een lekkere chick te ontmoeten ?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
Het is altijd lente in de ogen van de....
Doktersassistentequote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
Het is altijd lente in de ogen van de....
Dan zit ie goed tochquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:01 schreef tong80 het volgende:
Of denk je juist een lekkere chick te ontmoeten ?
Lekker Bob spelen dus.quote:
quote:Ik zag em.
Wat is dit voor iets? Heb voor de zekerheid maar een sshot gemaakt en bij deze:
http://rapidshare.de/files/38832136/gargamel.jpg.html
Wat win ik wat win ik wat win ik.
Check. Drukke dag zeg in VBL, overal wel gedoe. Morgen lekker in alle rust Ajax kijken, zoquote:
Want die knoppen zitten ook echt naast elkaarquote:Op zondag 16 maart 2008 00:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kuuuutzooi!!!
Zag ik Gargamel, druk ik op F5 ipv Printscreen!!!
Het is al laatquote:Op zondag 16 maart 2008 00:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Want die knoppen zitten ook echt naast elkaar.
Ik vond het vandaag hartstikke saai juist in VBL. DAM had zijn dag niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Check. Drukke dag zeg in VBL, overal wel gedoe. Morgen lekker in alle rust Ajax kijken, zo.
@EC: Kans is 1,35%. Best groot, misschien maak ik er 1 op 1000 van.
Ik was alles voorquote:Op zondag 16 maart 2008 00:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag hartstikke saai juist in VBL. DAM had zijn dag niet.
Ja natuurlijk!quote:
Hier ben ik danquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:01 schreef tong80 het volgende:
Wat is er veranderd ? Wil je praten met briljante geesten ?
dan moest je ook niet voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 16 maart 2008 12:24 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Wat een vervelend weer...
zeiknat geworden
Ik kom elke dag langs voor een wijntje hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 13:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is gezellig druk in HOOLS de afgelopen dagen
Geneukt?quote:
Nee, maar het was gewoon errug gezelliequote:
37 CM diagonaal?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:10 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte hier.
Tong zet het grote scherm aan voor de wedstrijden.
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef borisz het volgende:
Iig een rondje van Bloes krijgen we nog een rondje en ook nog 1tje op kosten van Martin Verkerk.
Hij is toch leukquote:Op maandag 17 maart 2008 00:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bent hier wel de dumpertspammer he
In een vakantiepark in DIessen (bij Tilburg in de buurt). Daar hadden we een huisje gehuurd.quote:
Wat voor actie?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:47 schreef DarkShine het volgende:
Mogguh!
Lekkere actie van de KNVB weer...
Okeequote:Op maandag 17 maart 2008 10:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
KNVB verzoekt FC Eindhoven zich terug te trekken als BVO
Whehehe.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:34 schreef VoreG het volgende:
nee tuurlijk hoef je niet van te voren even te bellen dat er iemand langs komt om de studio te bezichtigen. Tuurlijk kan je zomaar binnenlopen. Geen enkel probleem! Maar doe dat verdomme niet als ik net uit m'n nachtdienst kom en ik afgelopen week een feestje heb gehad waardoor het er uit ziet alsof er een bom is ontploft..... Een goedemorgen ik ga weer slapen.
Kijk als je hem nu verkocht hebt.... heeft het ook nog nut gehadquote:Op maandag 17 maart 2008 11:34 schreef VoreG het volgende:
nee tuurlijk hoef je niet van te voren even te bellen dat er iemand langs komt om de studio te bezichtigen. Tuurlijk kan je zomaar binnenlopen. Geen enkel probleem! Maar doe dat verdomme niet als ik net uit m'n nachtdienst kom en ik afgelopen week een feestje heb gehad waardoor het er uit ziet alsof er een bom is ontploft..... Een goedemorgen ik ga weer slapen.
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:34 schreef VoreG het volgende:
Succesquote:Op maandag 17 maart 2008 13:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo, vier uur college gehad, straks nog even werkcollege Evo.
Koffie en cake, mooi ben jij.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:18 schreef Bos81 het volgende:
Nou, dan maar een verlate verjaardagstractatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nergens, ik was alleen wat brakjesquote:
Kan gebeuren, dat heeft iedereen weleens.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, dat heeft iedereen weleens.
Is het nog gelukt met die knuffelbeer van je?quote:
Italiaansquote:Op maandag 17 maart 2008 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die knuffelbeer van je?
quote:
waarop?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:09 schreef Grulez het volgende:
Leuk man wachten en wachten.
Maart roert zijn staartquote:Op maandag 17 maart 2008 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gister was het overdag heeerlijk weer. Kom ik nu buiten zonder handschoenen vriezen mijn handen er zo wat van af!
Typische DAM uitspraakquote:Op maandag 17 maart 2008 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een nieuwe quote toegevoegd aan mijn sig.
Hier was het ook niet echt goed weer vandaag.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:36 schreef pascalheister het volgende:
hagelbui? kou? hier was het vandaag gewoon aangenaam weer
Ik wil wel kijken voor je hoor.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:40 schreef VoreG het volgende:
verdomme m'n internet doet het niet alleen via m'n mobiel kan ik erop alleen dan kan ik m'n mail niet bekijken....
En dan ben je vanochtend ook nog eens vroeg uit bed gehaald!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:40 schreef VoreG het volgende:
verdomme m'n internet doet het niet alleen via m'n mobiel kan ik erop alleen dan kan ik m'n mail niet bekijken....
het is een kutdag...quote:Op maandag 17 maart 2008 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dan ben je vanochtend ook nog eens vroeg uit bed gehaald!
Heb je een zware dag?
kut is lekker, dus je hebt een lekkere dag?quote:
dit is er een uit de categorie overbehaard, beschimmeld en ruikt naar vis die al een paar dagen in de zon heeft gelegenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kut is lekker, dus je hebt een lekkere dag?
Okee, dat is inderdaad niet echt lekkerquote:Op maandag 17 maart 2008 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
dit is er een uit de categorie overbehaard, beschimmeld en ruikt naar vis die al een paar dagen in de zon heeft gelegen
Heb je ook maar van horen zeggen.quote:
Potver, heb ik een keer tijd ben ik te laatquote:Op maandag 17 maart 2008 19:29 schreef Messenga het volgende:
Ray, Boris, Vaduz en alle andere pokeraars, nog 10 minuten voordat we beginnen.
Zeg dat dan eerder. Weer te laat.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:29 schreef Messenga het volgende:
Ray, Boris, Vaduz en alle andere pokeraars, nog 10 minuten voordat we beginnen.
Hola Bossie!quote:
Mensen die bij mij niet komen, hoeven ook niet op mijn komst te rekenenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:59 schreef SCH het volgende:
Hoolsterstjessss, goedenavond, gaan we lekker bankhangen vanavond?
Ik heb al 105 Hyves vrienden, zouden die ook allemaal op mijn verjaardag komen?
Ik ben alle huisjes van Landall langs geweest, maar je was nergensquote:Op maandag 17 maart 2008 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mensen die bij mij niet komen, hoeven ook niet op mijn komst te rekenen
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben alle huisjes van Landall langs geweest, maar je was nergens![]()
![]()
Best wel inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2008 20:17 schreef methodmich het volgende:
Die foto van die aap was in elk geval goed Bos!
Ik had dit ook niet achter Sch gezocht... Dat populistische hyvesquote:Op maandag 17 maart 2008 20:24 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH op Hyves, waar gaat het heen met de wereld...
Jij staat er toch ook op?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:24 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH op Hyves, waar gaat het heen met de wereld...
Wil je mij nu over een kam scheren met SCH of wat?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Jij staat er toch ook op?
Nee hoor.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wil je mij nu over een kam scheren met SCH of wat?
Pak er maar 1 en de rest mag ookquote:Op maandag 17 maart 2008 20:43 schreef rubbereend het volgende:oi
drukke weekend weer achter de rugalcohol zal ook wel uit mijn lichaam zijn zo langzamerhand, dus tijd voor een biertje
hij ligt nu te pitten op de bank hier, zal mij niets verbazen als morgen alles weer weg isquote:Op maandag 17 maart 2008 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Niet prettig AZ, hopelijk knapt Axel inderdaad weer snel op.
Ik denk dat Jelle t. R. wel komtquote:Op maandag 17 maart 2008 19:59 schreef SCH het volgende:
Ik heb al 105 Hyves vrienden, zouden die ook allemaal op mijn verjaardag komen?
We?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:17 schreef appelsientje het volgende:
En we duiken er weer in voor vanavond![]()
![]()
Fijne avond allemaal!!
absoluut. Verstand op nul en een biertje in de hand onderuit zakken op de bank. Heerlijk!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef rubbereend het volgende:
je had zin in een zombiefilm VoreG?
ik moet het ook nog zienquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:33 schreef RayMania het volgende:
Help. Ik heb Alles is Liefde gezien en vond hem wel leuk.
Ben dus helemaal in de sinterklaasstemming.
Oh mijn god, kijk jij Julia's Tango?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet het ook nog zien
niks om je voor te schamen hoor, ik schaam me er ook niet voor dat ik tegenwoordig Julia's Tango volg
Ik heb toevallig pas The Mist gezien, keiharde vieze film hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef VoreG het volgende:
wat een nichtenkroeg is dit geworden. Ik kijk tenminste nog zombie films jullie komen aanzetten met vrouwen films en series!
dat valt onder de wanhoop tot compensatie!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb toevallig pas The Mist gezien, keiharde vieze film hoor.
Nee, dat valt het helemaal niet!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
dat valt onder de wanhoop tot compensatie!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef VoreG het volgende:
wat een nichtenkroeg is dit geworden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef VoreG het volgende:
wat een nichtenkroeg is dit geworden. Ik kijk tenminste nog zombie films jullie komen aanzetten met vrouwen films en series!
lekkere wijven in Julia's Tangoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef VoreG het volgende:
Zelfs jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:33 schreef RayMania het volgende:
Help. Ik heb Alles is Liefde gezien en vond hem wel leuk.
Ik denk dat de Trias met louter Surinamers werkt, taal noch teken van vernomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:50 schreef Againzender het volgende:
Zie nu pas dat ik 255 euro no claim terug heb gekregen van m'n ziektekostenverzekeraar. Kan ik mooi de vliegtickets mee betalen
Zakgeldverhoging aan G. vragen. Compenseert hij de inflatie niet eens? De bruut.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Wil ik met de bus naar de stad (mijn rug is naar de klote, ff een paar dagen) zit ik met een lege portemonnee
Die no-claim was inderdaad wel erg lekker om terug te krijgen. Al heeft CZ nog niets gestortquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:50 schreef Againzender het volgende:
Zie nu pas dat ik 255 euro no claim terug heb gekregen van m'n ziektekostenverzekeraar. Kan ik mooi de vliegtickets mee betalen
Getronics in Maastricht-Airport.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:55 schreef rubbereend het volgende:oi
succes DS, waar ben je uitgenodigd?
Nep (halve) Italiaan, weet niet eens z'n wijnen te schrijvenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:32 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Ik gaat legge met een mooie Chiantie.
Had je opgezegd met als reden: Overleden?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:52 schreef Suijk het volgende:
O ja, daar moet ik ook nog even achteraan. Ben van zorgverzekeraar gewisseld en heb van m'n oude maatschappij nog helemaal niks gehoord.
Dat geluid vergeet je echt NOOIT meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef Lionheaad het volgende:
Net bij de verloskundigepraktijk geweest....
Het Hartje klopt als een gek.....
* lionheaad is ontzettend trots....
Net zoals de eeste beeldenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat geluid vergeet je echt NOOIT meer.
Mja, Rotterdam heeft wel een standaardformulier waar bij ze een shitload aan gegevens willen, maar nergens staan een indicatie van een grens of een bedrag. Alleen 'weinig te besteden'.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Geen idee BS.
Gemeente moet het wel weten, hebben wellicht zelfs een standaard formulier daarvoor.
dat hebben mijn ouders ook. Vooral mijn jongste zusje, die heeft denk ik wel een paar miljoen gekost ondertussen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Wij hadden trouwens over 2005 & 2006 zorgkosten van iets van anderhalve ton (Kady) dus over ziektekosten hoor je mij m'n hele leven niet meer klagen.
quote:
okequote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Getronics in Maastricht-Airport.
Ze bieden de mogelijkheid om cursussen / opleidingen te volgen.
en ik heb ook een tijdje voor Getronics gewerktquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
okevolgens mij heeft Appelsientje ook een tijdje voor Getronics gewerkt, alleen dan niet in Maastricht
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:27 schreef RayMania het volgende:
M'n hele inbox raakt vol van de Gargamel-PM's.
En ook valsspelers.
[ afbeelding ]
In de tijd dat je dat plaatje maakt, kan je ook 200 keer F5'en. Dan heb je m ook welquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de tijd dat je dat plaatje maakt, kan je ook 200 keer F5'en. Dan heb je m ook wel
Glenn sliep altijd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:21 schreef Againzender het volgende:
[..]weet nog dat Axel zwaaide bij de eerste echo
Axel was extreem bewegelijk. De buik van mijn vrouw leek af en toe net een scene uit Alienquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn sliep altijd.
Vandaar dat ie bijna 5300 gram woog.....
nokia n95 8gb. Het is een topding heb er nog geen klacht over en dat wil wat zeggen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
VoreG, welke telefoon had je nou en hoe bevalt ie?
De kleine van ons ook.....bij de eerste echo bij de veloskundige dan.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:21 schreef Againzender het volgende:
[..]weet nog dat Axel zwaaide bij de eerste echo
nokiaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
nokia n95 8gb. Het is een topding heb er nog geen klacht over en dat wil wat zeggen!
Niet groot en onhandig?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
nokia n95 8gb. Het is een topding heb er nog geen klacht over en dat wil wat zeggen!
Ojaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:50 schreef Againzender het volgende:
Mooi hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:42 schreef RayMania het volgende:
Net No Country for Old Men gezien.
Wat een ge-wel-dig-e film, beste die ik dit jaar gezien heb.
absoluut niet onhandig en zeker ook niet groter dan de andere huidige telefoons. Eigenlijk ben ik een fan van samsung maar hiervoor maak ik een uitzondering!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet groot en onhandig?
Mijn 6230i die ik al 4 jaar heb is echt dood aan het gaan. En ik moet mijn abo verlengen bij T-Mobile, dus hopelijk een leuke deal...
LG of Samsung zou ook een optie kunnen zijn, maar ik ben vanNokia
.
Ik kijk af en toe wel met zus mee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:00 schreef rubbereend het volgende:
maar ben ik nu de enige hier die Julia's Tango volgt?
Ik 64,27.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:49 schreef Messenga het volgende:
Ik krijg 106.87 terug.
Omdat het zo'n goede telefoon is!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
De viewty staat anders wel erg vaak te koop op websites
Iik niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik 64,27.
Maar ik ben ook nog een broekkie.
Ik ben veel meer broekkie dan jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |