Hij is toch leukquote:Op maandag 17 maart 2008 00:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bent hier wel de dumpertspammer he
In een vakantiepark in DIessen (bij Tilburg in de buurt). Daar hadden we een huisje gehuurd.quote:
Wat voor actie?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:47 schreef DarkShine het volgende:
Mogguh!
Lekkere actie van de KNVB weer...
Okeequote:Op maandag 17 maart 2008 10:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
KNVB verzoekt FC Eindhoven zich terug te trekken als BVO
Whehehe.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:34 schreef VoreG het volgende:
nee tuurlijk hoef je niet van te voren even te bellen dat er iemand langs komt om de studio te bezichtigen. Tuurlijk kan je zomaar binnenlopen. Geen enkel probleem! Maar doe dat verdomme niet als ik net uit m'n nachtdienst kom en ik afgelopen week een feestje heb gehad waardoor het er uit ziet alsof er een bom is ontploft..... Een goedemorgen ik ga weer slapen.
Kijk als je hem nu verkocht hebt.... heeft het ook nog nut gehadquote:Op maandag 17 maart 2008 11:34 schreef VoreG het volgende:
nee tuurlijk hoef je niet van te voren even te bellen dat er iemand langs komt om de studio te bezichtigen. Tuurlijk kan je zomaar binnenlopen. Geen enkel probleem! Maar doe dat verdomme niet als ik net uit m'n nachtdienst kom en ik afgelopen week een feestje heb gehad waardoor het er uit ziet alsof er een bom is ontploft..... Een goedemorgen ik ga weer slapen.
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:34 schreef VoreG het volgende:
Succesquote:Op maandag 17 maart 2008 13:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo, vier uur college gehad, straks nog even werkcollege Evo.
Koffie en cake, mooi ben jij.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:18 schreef Bos81 het volgende:
Nou, dan maar een verlate verjaardagstractatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nergens, ik was alleen wat brakjesquote:
Kan gebeuren, dat heeft iedereen weleens.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, dat heeft iedereen weleens.
Is het nog gelukt met die knuffelbeer van je?quote:
Italiaansquote:Op maandag 17 maart 2008 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die knuffelbeer van je?
quote:
waarop?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:09 schreef Grulez het volgende:
Leuk man wachten en wachten.
Maart roert zijn staartquote:Op maandag 17 maart 2008 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gister was het overdag heeerlijk weer. Kom ik nu buiten zonder handschoenen vriezen mijn handen er zo wat van af!
Typische DAM uitspraakquote:Op maandag 17 maart 2008 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een nieuwe quote toegevoegd aan mijn sig.
Hier was het ook niet echt goed weer vandaag.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:36 schreef pascalheister het volgende:
hagelbui? kou? hier was het vandaag gewoon aangenaam weer
Ik wil wel kijken voor je hoor.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:40 schreef VoreG het volgende:
verdomme m'n internet doet het niet alleen via m'n mobiel kan ik erop alleen dan kan ik m'n mail niet bekijken....
En dan ben je vanochtend ook nog eens vroeg uit bed gehaald!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:40 schreef VoreG het volgende:
verdomme m'n internet doet het niet alleen via m'n mobiel kan ik erop alleen dan kan ik m'n mail niet bekijken....
het is een kutdag...quote:Op maandag 17 maart 2008 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dan ben je vanochtend ook nog eens vroeg uit bed gehaald!
Heb je een zware dag?
kut is lekker, dus je hebt een lekkere dag?quote:
dit is er een uit de categorie overbehaard, beschimmeld en ruikt naar vis die al een paar dagen in de zon heeft gelegenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kut is lekker, dus je hebt een lekkere dag?
Okee, dat is inderdaad niet echt lekkerquote:Op maandag 17 maart 2008 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
dit is er een uit de categorie overbehaard, beschimmeld en ruikt naar vis die al een paar dagen in de zon heeft gelegen
Heb je ook maar van horen zeggen.quote:
Potver, heb ik een keer tijd ben ik te laatquote:Op maandag 17 maart 2008 19:29 schreef Messenga het volgende:
Ray, Boris, Vaduz en alle andere pokeraars, nog 10 minuten voordat we beginnen.
Zeg dat dan eerder. Weer te laat.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:29 schreef Messenga het volgende:
Ray, Boris, Vaduz en alle andere pokeraars, nog 10 minuten voordat we beginnen.
Hola Bossie!quote:
Mensen die bij mij niet komen, hoeven ook niet op mijn komst te rekenenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:59 schreef SCH het volgende:
Hoolsterstjessss, goedenavond, gaan we lekker bankhangen vanavond?
Ik heb al 105 Hyves vrienden, zouden die ook allemaal op mijn verjaardag komen?
Ik ben alle huisjes van Landall langs geweest, maar je was nergensquote:Op maandag 17 maart 2008 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mensen die bij mij niet komen, hoeven ook niet op mijn komst te rekenen
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben alle huisjes van Landall langs geweest, maar je was nergens![]()
![]()
Best wel inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2008 20:17 schreef methodmich het volgende:
Die foto van die aap was in elk geval goed Bos!
Ik had dit ook niet achter Sch gezocht... Dat populistische hyvesquote:Op maandag 17 maart 2008 20:24 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH op Hyves, waar gaat het heen met de wereld...
Jij staat er toch ook op?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:24 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH op Hyves, waar gaat het heen met de wereld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |