abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2008 @ 00:24:28 #51
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_57405829
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Het valt al helemaal niet mee
Nederland krijgt een zeer slechtere imago en nog slechter dan de Israelische en de Amerikaanse imago. door een film die je makkelijk kan verbieden op het gebied van staatsveilighied. maar niemand die het doet
En misschien zelfs wel slechter dan Iran, Irak, Afghanistan en Sudan. Dan doen we het pas goed!
pi_57405854
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:22 schreef Druuna het volgende:

[..]

Meki ik weet niet waar jij van oorsprong vandaan komt, maar stel je voor, de Nederlanders gaan vluchten naar jou land.
En ze gaan eisen stellen, bv dat ze op straat mogen lopen met een vloerkleed om hun hoofd, accepteren ze dat in het land waar jij of je ouders vandaan komen?
En als ze bv vinden dat ze moeten kunnen zwemmen met dat vloerkleed om zich heen, dan vinden ze dat in dat land ook goed?
En als blijkt dat die Nederlanders zich behoorlijk misdragen in dat land, echt keer op keer slaan ze oude oma's tegen de vlakte, stelen van de inwoners, dan zijn ze in dat land ook blij? Dan accepteren ze dit? Jarenlang? Ik denk van niet.
2.En dat is hoop ik de bedoeling van Wilders met die film, om duidelijk te maken dat er in een geloof ook haken en ogen zitten, want ook het Christendom kent vele geweldaden in het verleden en dat is, mijns inziens nergens voor nodig.
Ik ben een Nederlander en in Marokko leven Moslims en joden naast elkaar, vergis je maar niet

de rest zijn jou persoonlijke vooroordelen jegens buitenlanders, want jij denkt ze zijn allemaal zo . daar ga ik niet op in.

2. Wilders heeft een oorlog geketend tegen de Islaam. Waarom maakt Wilders geen film over de Talmoed of de bijbel, juist hij kiest de Islaam omdat die steeds groter wordt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_57405892
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Geloof is de bron van al het kwaad in deze wereld
onjuist.
niemand heeft er respect voor elkaar.
en in Nederland totaal niet.

even een voorbeeld.

een meneer is gevallen op een zebrapad, er waren 4 auto's voor mij en niemand die maar opstond om die man maar ff te helpen om de zebrapad over te steken. en ik kwam van mijn vervoermiddel en had hem geholpen. en je raadt het nooit , de voorste 3 auto's waren allemaal zakenlieden die alleen maar aanzich zelf denken
  zondag 16 maart 2008 @ 00:28:40 #54
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_57405899
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben een Nederlander en in Marokko leven Moslims en joden naast elkaar, vergis je maar niet

de rest zijn jou persoonlijke vooroordelen jegens buitenlanders, want jij denkt ze zijn allemaal zo . daar ga ik niet op in.

2. Wilders heeft een oorlog geketend tegen de Islaam. Waarom maakt Wilders geen film over de Talmoed of de bijbel, juist hij kiest de Islaam omdat die steeds groter wordt
Nee dat zijn niet mijn persoonlijke woorden, ik ken ook buitenlandse mensen, die zich gewoon aanpassen hier, geen probleem mee. Ik heb wel problemen met mensen die zich afzetten tegen de hand die ze voedt.
Snap je wat ik bedoel? En ik denk als joden vervelende dingen zouden uithalen dat Wilders ook een film over de talmoed gemaakt zou hebben, denk je niet?
Ik vind joden hele aardige mensen trouwens.
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_57405912
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:22 schreef Druuna het volgende:

[..]
Druuna , lees dit eerst even..

In de Grondwet bestaan aparte artikelen over de vrijheid van godsdienst en de vrijheid van meningsuiting. Kunnen we het niet gewoon bij de vrijheid van meningsuiting laten?
“Nee, daar ben ik niet voor. Maar ik vind de islam dan ook eerder een ideologie dan een godsdienst. Ongelijke gevallen moet je niet gelijk behandelen, daar gaat het om voor mij. Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen
  zondag 16 maart 2008 @ 00:30:42 #56
209360 Druuna
pi_57405941
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:28 schreef Meki het volgende:

[..]

onjuist.
niemand heeft er respect voor elkaar.
en in Nederland totaal niet.

even een voorbeeld.

een meneer is gevallen op een zebrapad, er waren 4 auto's voor mij en niemand die maar opstond om die man maar ff te helpen om de zebrapad over te steken. en ik kwam van mijn vervoermiddel en had hem geholpen. en je raadt het nooit , de voorste 3 auto's waren allemaal zakenlieden die alleen maar aanzich zelf denken
Dat die mannen niet hielpen heeft niets met een geloof te maken maar met opvoeding, opvoeden tot egoisme en daar mag inderdaad wel eens naar gekeken worden, deze hele maatschappij wordt steeds killer.Dus dat ben ik met je eens, dit is heel erg. Schofterig net zo goed! En het maakt me niet zoveel uit wie of wat, welke kleur iemand heeft of afkomst.
In principe draait alles om een ding, nml
Liefde!
dan een atoom."
pi_57405957
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:28 schreef Druuna het volgende:

[..]

Nee dat zijn niet mijn persoonlijke woorden, ik ken ook buitenlandse mensen, die zich gewoon aanpassen hier, geen probleem mee. Ik heb wel problemen met mensen die zich afzetten tegen de hand die ze voedt.
Snap je wat ik bedoel? En ik denk als joden vervelende dingen zouden uithalen dat Wilders ook een film over de talmoed gemaakt zou hebben, denk je niet?
Ik vind joden hele aardige mensen trouwens.
je vindt joden hier in Nederland aardige mensen, maar als je Israel erbij haalt dan ga je ze anders behandelen . maar wat jij doet je kijkt bij de joden op indivudi als mens en niet als een groep. Doe dat ook bij de Moslims en de buitenlanders.

veroordeel iemand als een individu , ik kan nu ook alle Nederlanders over de kam scheren vanwege Wilders snap je.
  zondag 16 maart 2008 @ 00:32:19 #58
209360 Druuna
pi_57405976
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Druuna , lees dit eerst even..

In de Grondwet bestaan aparte artikelen over de vrijheid van godsdienst en de vrijheid van meningsuiting. Kunnen we het niet gewoon bij de vrijheid van meningsuiting laten?
“Nee, daar ben ik niet voor. Maar ik vind de islam dan ook eerder een ideologie dan een godsdienst. Ongelijke gevallen moet je niet gelijk behandelen, daar gaat het om voor mij. Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen
Dank je Meki, voor je artikel in deze.
Er zijn toch moslim scholen in Nederland? Of ben ik nu abuis? Ik denk dat het erom gaat of men er goed onderwijs geeft en niet elkaar ophitst.
Ik denk dat men daar bang voor is nml
dan een atoom."
  zondag 16 maart 2008 @ 00:33:25 #59
209360 Druuna
pi_57405996
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:31 schreef Meki het volgende:

[..]

je vindt joden hier in Nederland aardige mensen, maar als je Israel erbij haalt dan ga je ze anders behandelen . maar wat jij doet je kijkt bij de joden op indivudi als mens en niet als een groep. Doe dat ook bij de Moslims en de buitenlanders.

veroordeel iemand als een individu , ik kan nu ook alle Nederlanders over de kam scheren vanwege Wilders snap je.
Globaal gezien zie je mensen vaak als een groep, dat doe ik niet, ik vind het jammer als jongeren ontsporen in de grote steden, denk dat daar een heikel punt ligt.
De oplossing hiervoor moet ergens liggen, waar ligt deze dan?
dan een atoom."
pi_57406007
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:30 schreef Druuna het volgende:

[..]

Dat die mannen niet hielpen heeft niets met een geloof te maken maar met opvoeding, opvoeden tot egoisme en daar mag inderdaad wel eens naar gekeken worden, deze hele maatschappij wordt steeds killer.Dus dat ben ik met je eens, dit is heel erg. Schofterig net zo goed! En het maakt me niet zoveel uit wie of wat, welke kleur iemand heeft of afkomst.
In principe draait alles om een ding, nml
Liefde!
Ik ben blij dat je er zo over denkt.
Maar ik wil je alleen duidelijk maken dat wij de slachtoffers zijn van Wilders
Wilders die nu ook zijn " landgenoten " in gevaar brengt in talloze landen. Wilders die een oorlog heeft geketend tegen de Moslims. het gaat Wilders enkel de Islaam niet om belastingen of files enkel alleen de Islaam

weet je wat hij zegt over de files
Moslims zijn de oorzaken van de files, als ze geen auto hadden , hadden we geen file
  zondag 16 maart 2008 @ 00:34:06 #61
209360 Druuna
pi_57406013
Wat overigens niet wil zeggen dat jongeren vanuit andere groeperingen en achtergronden niet ontsporen!
Want die zijn er ook genoeg nml.
dan een atoom."
pi_57406030
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:32 schreef Druuna het volgende:

[..]

Dank je Meki, voor je artikel in deze.
Er zijn toch moslim scholen in Nederland? Of ben ik nu abuis? Ik denk dat het erom gaat of men er goed onderwijs geeft en niet elkaar ophitst.
Ik denk dat men daar bang voor is nml
dat zijn ze nu wel , maar wat over een paar jaar als Wilders aan de macht is.
moeten wij niet als moslims een aparte ster dragen ??

Ik vrees het ergste met zijn film
dit gaat Nederland zeer schaden , duizenden malen dan Denemarken
al is het niet gelijk maar de komende periode zal het spannend worden
pi_57406040
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:34 schreef Druuna het volgende:
Wat overigens niet wil zeggen dat jongeren vanuit andere groeperingen en achtergronden niet ontsporen!
Want die zijn er ook genoeg nml.
Zou u ook de kinderbijslag voor moslims willen afschaffen?

“In principe zou dat natuurlijk mogelijk zijn, als artikel 1 eenmaal is afgeschaft.
pi_57406155
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:36 schreef Meki het volgende:

[..]

“In principe zou dat natuurlijk mogelijk zijn, als artikel 1 eenmaal is afgeschaft.
En een kamermeerderheid, een meerderheid van de Nederlandse bevolking, 76 zetels.

[ Bericht 9% gewijzigd door Picchia op 16-03-2008 00:53:47 ]
  zondag 16 maart 2008 @ 00:47:37 #65
209360 Druuna
pi_57406158
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:35 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zijn ze nu wel , maar wat over een paar jaar als Wilders aan de macht is.
moeten wij niet als moslims een aparte ster dragen ??

Ik vrees het ergste met zijn film
dit gaat Nederland zeer schaden , duizenden malen dan Denemarken
al is het niet gelijk maar de komende periode zal het spannend worden
Ok in jou land is er iemand die een film maakt over Christenen!
En hierna bedreigen de Christenen jou land wat vind je hiervan?
dan een atoom."
  zondag 16 maart 2008 @ 00:49:44 #66
209360 Druuna
pi_57406182
quote:

[..]

Ik zou de kinderbijslag voor rijke mensen willen afschaffen waarom denk je dat we dit willen voor alleen moslims? Wat ben jij gefixeert op het moslim zijn?
dan een atoom."
pi_57406214
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:47 schreef Picchia het volgende:

[..]

En een kamermeerderheid, een meerderheid van de Nederlandse bevolking, 76 zetels.
ontwijk die stelling niet.
pi_57406222
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:47 schreef Druuna het volgende:

[..]

Ok in jou land is er iemand die een film maakt over Christenen!
En hierna bedreigen de Christenen jou land wat vind je hiervan?
Dan gaat Wilders daar een film maken, en niet hier
Dit is Nederland tolerant
pi_57406242
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:49 schreef Druuna het volgende:

[..]

Ik zou de kinderbijslag voor rijke mensen willen afschaffen waarom denk je dat we dit willen voor alleen moslims? Wat ben jij gefixeert op het moslim zijn?
dat was me vraag niet. Ik ben moslim.. ik weet niet welke geloof jij hebt.
het is een racistisch iemand die moet verboden worden
  zondag 16 maart 2008 @ 00:57:02 #70
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_57406279
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:25 schreef Meki het volgende:
Wilders heeft een oorlog geketend tegen de Islaam. Waarom maakt Wilders geen film over de Talmoed of de bijbel, juist hij kiest de Islaam omdat die steeds groter wordt
Misschien omdat daar al legio films over gemaakt zijn? Ik weet niet of je bv Life of Brian kent, maar daar wordt het christelijke geloof behoorlijk op de hak genomen en de joden toch wel. Maar ja, zelfs 30 jaar geleden werd daar niet echt moeilijk over gedaan.
pi_57406301
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Misschien omdat daar al legio films over gemaakt zijn? Ik weet niet of je bv Life of Brian kent, maar daar wordt bv het christelijke geloof behoorlijk op de hak genomen en de joden toch wel. Maar ja, zelfs 30 jaar geleden werd daar niet echt moeilijk over gedaan.
Wat kan ik eraan doen dat jullie je geloof niet echt serieus nemen.
pi_57406313
en plus dat de film niet door een racist is gemaakt maar door mensen die er geld aan willen verdienen. Fitna is een oorlogsverklaring
  zondag 16 maart 2008 @ 01:03:28 #73
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57406348
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar ik neem jouw geloof ook niet serieus.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 16 maart 2008 @ 01:03:37 #74
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_57406350
quote:

[..]

Misschien uit medelijden richting andere geloven/ levensovertuigingen? Ik wil best wel een kruistochtje organiseren als je daar zin in hebt. Dan gaan we het geloof tenminste echt serieus nemen.

Edit: Kruistocht
  zondag 16 maart 2008 @ 01:04:37 #75
209360 Druuna
pi_57406359
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:00 schreef Meki het volgende:
en plus dat de film niet door een racist is gemaakt maar door mensen die er geld aan willen verdienen. Fitna is een oorlogsverklaring
Dus als ik het goed begrijp vind jij het een goed plan dat :
Pim Fortuyn dood is, vermoord!
Of dat Theo van Gogh dood is, vermoord en het liefst, zie je Wilders kop ook nog eens gespiest op een riek..
Weet je wat een riek is?
Nee of wel? Ik vind je reactie overtrokken zoals ik alles overtrokken vind wat die film betreft.
Life of Brian was een geweldige film! Veel humor. Ken jij humor Meki?
Heb je dat wel?
*lach*
dan een atoom."
pi_57406366
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar ik neem jouw geloof ook niet serieus.
jij bent respectloos dat heb ik je al eerder verweten
pi_57406373
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Misschien uit medelijden richting andere geloven/ levensovertuigingen? Ik wil best wel een kruistochtje organiseren als je daar zin in hebt. Dan gaan we het geloof tenminste echt serieus nemen.
.

Wel medelijden vragen aan anderen , maar als jij het maar niet doet
pi_57406396
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:04 schreef Druuna het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp vind jij het een goed plan dat :
Pim Fortuyn dood is, vermoord!
Of dat Theo van Gogh dood is, vermoord en het liefst, zie je Wilders kop ook nog eens gespiest op een riek..
Weet je wat een riek is?
Nee of wel? Ik vind je reactie overtrokken zoals ik alles overtrokken vind wat die film betreft.
Life of Brian was een geweldige film! Veel humor. Ken jij humor Meki?
Heb je dat wel?
*lach*
wat zeg je nu allemaal ?? we hebben het niet over Theo of Pim maar over Wilders.
ik heb Life of Brain niet gezien en ik ga hem niet zien. geen interesse

ik weet niet of we humor moeten hebben van een oorlogsverklaring van Wilders
pi_57406401
quote:

[..]

Inderdaad, Nederland is in dit opzicht een slappe hap, wanneer ze voor idealen moeten opkomen.
  zondag 16 maart 2008 @ 01:10:14 #80
pi_57406416
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:04 schreef Meki het volgende:

[..]

jij bent respectloos dat heb ik je al eerder verweten
Ik heb respect voor mensen, niet voor ideologieën.

Nederland is een seculier land. Je hebt alle vrijheid om je geloof te belijden maar je kan niet van mensen eisen dat ze zich aan jouw geloof aanpassen. Dan moet je in Saoedi-Arabië gaan wonen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 16 maart 2008 @ 01:12:20 #81
pi_57406437
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:08 schreef Picchia het volgende:

[..]

Inderdaad, Nederland is in dit opzicht een slappe hap, wanneer ze voor idealen moeten opkomen.
Volgens mij maken veel mensen zich sterk voor de vrijheid van meningsuiting en vrijheid in het algemeen. idealisme genoeg.
pi_57406440
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb respect voor mensen, niet voor ideologieën.

Nederland is een seculier land. Je hebt alle vrijheid om je geloof te belijden maar je kan niet van mensen eisen dat ze zich aan jouw geloof aanpassen. Dan moet je in Saoedi-Arabië gaan wonen.
Wie heeft aan jou ge-eist dat je elke dag naar de moskee moet, of dat je elke dag naar de kerk moet gaan ??.

Jij hebt geen geloof, dus respecteer de anderen ermee . en ga donald duck lezen ofzo
  zondag 16 maart 2008 @ 01:14:02 #83
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 16 maart 2008 @ 01:14:49 #84
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_57406472
quote:

[..]

"Maar ik zou dat toch niet willen voorstellen. Ik vind dat de kinderbijslag sowieso beperkt zou moeten worden tot twee kinderen. Dat geldt dan voor iedereen, en dus niet alleen voor moslims.”
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_57406477
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

Moet je eens doen, het verbreedt je horizon.

Waarschijnlijk niet...
Waarom zou ik naar een film kijken die propogandisch is gemaakt om een geloof zwart te maken
pi_57406489
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

"Maar ik zou dat toch niet willen voorstellen. Ik vind dat de kinderbijslag sowieso beperkt zou moeten worden tot twee kinderen. Dat geldt dan voor iedereen, en dus niet alleen voor moslims.”
En dan pas vanaf het derde kind. We voeren immers geen twee-kinds-beleid, willen we de bevolking niet verder laten krimpen.
pi_57406491
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

we weten allemaal hoe Wilders erover denkt, dat zou ie heel graag willen alleen daar is de grens, en zou ie ervoor bestraft worden
  zondag 16 maart 2008 @ 01:17:13 #88
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_57406497
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Wie heeft aan jou ge-eist dat je elke dag naar de moskee moet, of dat je elke dag naar de kerk moet gaan ??.
Ach, vroegah toen ik nog een klein AchJa-tje was moest ik ook verplicht mee naar de kerk op zondag. Op het moment dat de ouwelui vonden dat ik het zelf mocht bepalen heb ik er geen voet meer binnen gezet. Zo zijn er heel veel mensen in Nederland.
  zondag 16 maart 2008 @ 01:17:20 #89
pi_57406498
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Je wil films verbieden, daarmee wil je respect voor je religie afdwingen. Maar zo werkt dat niet.
quote:
Jij hebt geen geloof, dus respecteer de anderen ermee . en ga donald duck lezen ofzo
Heb je geen respect voor me omdat ik niet in een God geloof? Dan kan je ook niet van mij respect verwachten.
  zondag 16 maart 2008 @ 01:17:49 #90
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_57406504
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:16 schreef Meki het volgende:

[..]

we weten allemaal hoe Wilders erover denkt, dat zou ie heel graag willen alleen daar is de grens, en zou ie ervoor bestraft worden
Ik weet ook hoe jij erover denkt, dus dat extra aanzetten is volstrekt nutteloos.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zondag 16 maart 2008 @ 01:18:02 #91
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 16 maart 2008 @ 01:19:34 #92
pi_57406533
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom zou ik naar een film kijken die propogandisch is gemaakt om een geloof zwart te maken
Ga die film eerst eens zien voordat je er een oordeel over hebt.
pi_57406606
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je wil films verbieden, daarmee wil je respect voor je religie afdwingen. Maar zo werkt dat niet.
[..]

Heb je geen respect voor me omdat ik niet in een God geloof? Dan kan je ook niet van mij respect verwachten.
Nee dit in belang van normen en waarden en de staatsveiligsheid en voor mensenlevens

je doet maar wat je wilt ook al geloof je in de tram 1
  zondag 16 maart 2008 @ 01:27:53 #94
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 16 maart 2008 @ 01:30:45 #95
pi_57406658
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee dit in belang van normen en waarden en de staatsveiligsheid en voor mensenlevens
Bullshit. Je loopt alleen maar te zeiken vanwege je geloof.
quote:
Die vrijheid geef ik jou ook, maar dat is blijkbaar niet genoeg, je moet ook nog films verbieden.
  zondag 16 maart 2008 @ 01:36:23 #96
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_57406730
Meki, nogmaals. Heb je Life of Brian nu gezien of niet? Je hebt al een oordeel zodat ik ervan uit ga dat je hem gezien hebt, terwijl je zelf zegt van niet. Liegen mag toch niet volgens dat geloof van je?

Einde maagdencircus voor jou dus.
  zondag 16 maart 2008 @ 01:37:47 #97
209360 Druuna
pi_57406751
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:26 schreef Meki het volgende:

[..]

ok nu dreigen we terug als
jullie goddomme het wagen om hier een aanslag te plegen steken we je oma neer dude!
dus doe eens normaal man?
Waar slaat dit op mogool!
Leer eens nadenken met je gedreigementos
Neem een mentos ofzo
dan een atoom."
  zondag 16 maart 2008 @ 02:12:05 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_57407204
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Life of Brian is gewoon erg grappig, "A motion picture destined to offend nearly two thirds of the civilized world. And severely annoy the other third"

Het Vaticaan vond het kwetsend geloof ik, maar de meeste katholieken konden er gewoon om lachen
pi_57407961
quote:
[Persbericht]
Manifestatie 22 maart
WILDERS VAN REPLIEK GEDIEND

De landelijke antiracisme organisatie Nederland
Bekent Kleur organiseert een persconferentie
waarin een tegengeluid wordt gegevens aan het
huidige klimaat in Nederland van angst en haat. De
Raad van Europa sprak onlangs van "stigmatiserend,
stereotyperend en zelfs ronduit racistisch
taalgebruik" door ondermeer de PVV van Geert
Wilders. Op zaterdag 22 maart
organiseert Nederland Bekent Kleur een grote
manifestatie tegen racisme en voor solidariteit tussen bevolkingsgroepen.

Steun van bekende Nederlanders.

De manifestatie op de Dam krijgt brede steun van
meer dan veertig bekende Nederlanders. Mensen die
hun sporen verdiend hebben als schrijver,
journalist, dichter, burgemeester, minister,
cabaretier, DJ of voorzitter van maatschappelijke
organisaties. Op de persconferentie zullen de
namen bekend gemaakt worden.

Nederland Bekent Kleur wil een ander geluid laten
horen in een samenleving die steeds meer verdeeld
dreigt te raken in "wij" tegenover "zij". Op
initiatief van de antiracismeorganisatie, die
sinds 1992 bestaat, hebben Marokkanen, Turken,
Antilianen en andere Nederlanders de handen ineen
geslagen om, in het kader van de VN-dag tegen
racisme, een tegengeluid te laten horen op 22
maart op de Dam.

Aangifte tegen Wilders.

Op de persconferentie zal een toelichting gegeven
worden op het programma van de grote manifestatie
op de Dam op 22 maart. Ook zal de stand van zaken
toegelicht worden met betrekking tot de aangiften
die diverse organisaties gedaan hebben tegen Geert
Wilders.
http://www.nederlandbekentkleur.nl/

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 16-03-2008 04:04:17 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')