Het is wel een aardige speler hoor. Maar we hebben Van Persie, Sneijder, Van der Vaart en Seedorf al. Hij is dus overbodig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:27 schreef dronkeykong het volgende:
Wheeeeeee De Guzman echt oranje waardig
Leuk spelertje maar niet constant.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel een aardige speler hoor. Maar we hebben Van Persie, Sneijder, Van der Vaart en Seedorf al. Hij is dus overbodig.
Wanneer heeft Marco het nou eens door dat we VERDEDIGERS nodig hebben?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Leuk spelertje maar niet constant.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:32 schreef venomsnake het volgende:
Wat is het ook een vieze thuisfluiter he..
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:35 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een kut scheidsrechters in dit land zeg
Niemand houd je tegen om ze te maken hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:36 schreef sirmike het volgende:
raar dat er geen gifjes zijn
Dat is Feyenoord niet waard.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:36 schreef sirmike het volgende:
Wat nou raar? Wees blij dat die gifjes überhaupt ooit langsgekomen zijn. Beetje ondankbaar dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:36 schreef sirmike het volgende:
Valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Ach, VVV maakt nog wel 2-2. Het is gewoon de betere ploeg
Raar want ik zie ze wel steeds het spel maken.quote:
Elke speelronde is hetzelfde gezeur dat er een club lucky is. Of het nou psv, ajax of feyenoord is.quote:
Van de 1-0 tot de 2-1 was VVV een stuk beter. Sinds de 2-1 is het redelijk gelijk opgaand waarbij VVV lichtelijk beter is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoals ik het hier las, speelt VVV een stuk beter dan feyenoord.
Dan is VVV toch duidelijk beter.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van de 1-0 tot de 2-1 was VVV een stuk beter. Sinds de 2-1 is het redelijk gelijk opgaand waarbij VVV lichtelijk beter is.
Inderdaad, als je de betere ploeg bent tegen Feyenoord zegt dat weinig.quote:
Moet je niet lekker Greys Anatomy kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:42 schreef Irrem het volgende:
[..]
Elke speelronde is hetzelfde gezeur dat er een club lucky is. Of het nou psv, ajax of feyenoord is.
Hoort er gewoon bij.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:45 schreef venomsnake het volgende:
hahaha, zo tegen de verhouding in..
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:46 schreef Merkie het volgende:
[..]. Kom op venom, alsof VVV zo denderend speelt. Feyenoord is gewoon beter en staat terecht voor.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
hup Roda
Ach kom op hee, Feyenoord probeert een beetje te counteren man. Staat 75% van de wedstrijd met 11 man op eigen helft.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:46 schreef Merkie het volgende:
[..]. Kom op venom, alsof VVV zo denderend speelt. Feyenoord is gewoon beter en staat terecht voor.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:43 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Moet je niet lekker Greys Anatomy kijken
De commentator:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:46 schreef Merkie het volgende:
Echt niet man, ik geef toe dat het een kwartier lang na de 1-0 vrij dramatisch was maar sindsdien is Feyenoord gewoon beter.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach kom op hee, Feyenoord probeert een beetje te counteren man. Staat 75% van de wedstrijd met 11 man op eigen helft.
De laatste twintig minuten niet meer, daarvoor wel ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach kom op hee, Feyenoord probeert een beetje te counteren man. Staat 75% van de wedstrijd met 11 man op eigen helft.
Klopt! Maar VVV is niet beter.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De commentator:
"Het staat 3-1 voor Feijenoord. Door Mols en een flinke portie geluk"
"Het is rust, 3-1 voor Feijenoord waarbij ze niet bepaald overtuigen"
Nou ja, we zullen het wel niet eens worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Echt niet man, ik geef toe dat het een kwartier lang na de 1-0 vrij dramatisch was maar sindsdien is Feyenoord gewoon beter.
Makaay is er niet, daar is toch dat hele elftal rond gebouwd (zie je wel duidelijk nu er alleen nog Mols is).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:48 schreef dronkeykong het volgende:
FR speelt thuis en staan met 10 man op de eigen helft te wachten op de counter
Hebben ze al het geld in Makaay gestokenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Makaay is er niet, daar is toch dat hele elftal rond gebouwd (zie je wel duidelijk nu er alleen nog Mols is).
Maar natuurlijk. Als Makaay er is speelt Feyenoord natuurlijk sprankelend voetbal en domineert het 90 minuten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Makaay is er niet, daar is toch dat hele elftal rond gebouwd (zie je wel duidelijk nu er alleen nog Mols is).
Dus een schot op de paal is geen schot op doel?quote:
Na de 1-1 ging het stukken beter tot de 2-1.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:50 schreef Merkie het volgende:
5 schoten op doel Feyenoord, VVV 1. 8 schoten totaal, VVV 2. En na 20 minuten was het balbezit 27-73, na 45 minuten 42-58. Dat betekent dat het balbezit flink toegenomen is halverwege de eerste helft.
Een schot is een schot 'tussen' de palenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dus een schot op de paal is geen schot op doel?
Ik kijk wel vaker Feijenoord. Geef alleen aan hoe het vandaag lijkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:53 schreef Merkie het volgende:
Mensen die toevallig een keer Feyenoord kijken en precies denken te weten hoe het elftal is opgebouwd:(DarkShine).
Niemand houd je tegen om de gifjes te maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:52 schreef sirmike het volgende:
thanks ray! nu nog de goals!
Nou, je ziet dus absoluut NIET duidelijk dat het elftal om Makaay heen is gebouwd. Geef eens aan hoe dat nou precies blijkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kijk wel vaker Feijenoord. Geef alleen aan hoe het vandaag lijkt.
Makaay is er niet en:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, je ziet dus absoluut NIET duidelijk dat het elftal om Makaay heen is gebouwd. Geef eens aan hoe dat nou precies blijkt.
Feyenoord speelt altijd laf en behoudendquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Makaay is er niet en:Mols houd van schwalbes; Feijenoord speelt thuis tegen een degradatiekandidaat op de counter.
Wat een clown is dat toch.quote:
Dan kijk je niet goed. Meestal heeft Makaay sowieso 2 à 3 balcontacten per helft, dus zijn invloed kan nooit zo groot zijn buiten goals om.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:59 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb ze nog niet zo laf als vandaag gezien.
Volgens mij speelde NAC nog aanvallender tegen VVV!
Zometeen vraagt die je nog om Virtual PC te draaien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
Ik zou wel gifjes willen maken hoor, maar het lukt niet onder Vista. Dus dan houdt het helaas op.
Zo speelt Feyenoord al praktisch het hele seizoen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Makaay is er niet en:Mols houd van schwalbes; Feijenoord speelt thuis tegen een degradatiekandidaat op de counter.
D'r is een wereld van verschil tussen het Feijenoord van woensdag en vandaag.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed. Meestal heeft Makaay sowieso 2 à 3 balcontacten per helft, dus zijn invloed kan nooit zo groot zijn buiten goals om.
This image or video has been deleted.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:01 schreef RayMania het volgende:
Niks mis met Begois hoor.
[ afbeelding ]
In het kader van de bezuinigingen enzoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Hou oud is die keeper van Vitesse? , ziet eruit als een jochie van 15
Naam: Stephan Veenboer. Geboortedatum: 29-11-1987quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Hou oud is die keeper van Vitesse? , ziet eruit als een jochie van 15
Hmm, valt mee dus..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Naam: Stephan Veenboer. Geboortedatum: 29-11-1987
Ja zo doen ze het bij supermarkten ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In het kader van de bezuinigingen enzo
Ben jij nou de jorienvdherik van 020 ofzo? Mijn god.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ben jij nou de jorienvdherik van 020 ofzo? Mijn god.Nou hup Bert, Mols eruit voor Pedro ofzo.
De Guzman is nu de diepste speler?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:27 schreef TC03 het volgende:
Mols eruit, Fer erin. Feyenoord speelt zonder spits.
Makaay heeft sinds de winterstop twee keer gescoord ofzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jongens dit moet toch gevierd worden. Zonder Makaay en er dan nog 4 in leggen.
Samen met Bruins denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Guzman is nu de diepste speler?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Makaay heeft sinds de winterstop twee keer gescoord ofzo.
Kutwissel van Aadquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:29 schreef dronkeykong het volgende:
Butner rood. De debutant
Ja, denk het wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Over en uit voor Vitesse lijkt me?
Toen was het ook al een schijtnekker.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:35 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heeft toch ook bij Vittesse gespeeld?
alleen die kop van hem al ..quote:
Samen met Takak. En die staat in de belangstelling van... Twente.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:38 schreef dronkeykong het volgende:
Hersi is eigenlijk een beetje de hoer van de eredivisie
Geblesseerd?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
GGG gewisseld bij Heracles.
Geen idee. Ik kan het niet zien, maar ik denk dat hij gewoon leeggespeeld is. Aan het eind van de wedstrijd heb je meestal niet zoveel meer aan hemquote:
De amateurs van AFC. Tweede keeper Rabóczki heeft gekneusde ribben geloof ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:41 schreef dronkeykong het volgende:
Die keeper waar hebben ze die vandaan gehaald?
DAM: Wat een mietje.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:43 schreef The_Verve het volgende:
[..]
De amateurs van AFC. Tweede keeper Rabóczki heeft gekneusde ribben geloof ik.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk ben ik met een goed gevoel De Kuip uit gegaan. Voor het eerst sinds 2 december heb ik een goed Feyenoord gezien. Dat weer lekker veel goals heeft gemaakt.
Alleen Greene kan echt niet verdedigen. wat een drama die gast. Naar voren lopen ziet er wel tof uit van hem.
Dinsdag wedstrijd van het jaar.
2e helft was echt goed. Bij vlagen gewoon champagnevoetbal
Die 4-1 was zo mooi , hakje van mols en hoppa , mooi afgemaakt door sahin.
Volgens mij ben jij mongoler dan de Josti-band.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
volgens mij is greene sneller dan de beste nederlander op de 100 m sprint
Eindelijk ben ik met een goed gevoel De Kuip uit gegaan. Voor het eerst sinds 2 december heb ik een goed Feyenoord gezien. Dat weer lekker veel goals heeft gemaakt.
Alleen Greene kan echt niet verdedigen. wat een drama die gast. Naar voren lopen ziet er wel tof uit van hem.
Dinsdag wedstrijd van het jaar.
quote:Op zondag 16 maart 2008 10:50 schreef DarkShine het volgende:
Forza Roda, come on Utreg!
quote:Op zondag 16 maart 2008 10:28 schreef BigKahuna het volgende:
Hup Ajax, Sparta, Roda en Utrecht.
En goed voor Vitas.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb liever dat az wint. Fuck utrecht.
Ik niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb liever dat az wint. Fuck utrecht.
Voor de halve finale heb je geen code nodig.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopelijk is die ene woensdag ook nog te gebruiken
Halve finale op tv. psv-Ajax op de pc.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voor de halve finale heb je geen code nodig.
Hij doelt op een duel tussen twee uitgeschakelde clubs.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voor de halve finale heb je geen code nodig.
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij doelt op een duel tussen twee uitgeschakelde clubs.
Doh.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Halve finale op tv. psv-Ajax op de pc.
Zo bedoelde ik hem niet. Was maar sarcasme over hun bekeruitschakelingquote:Op zondag 16 maart 2008 11:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Doh.Ben niet helemaal achterlijk.
Hup, NEC en Utrecht
Ik heb er in ieder geval zin, maar de eredivisie blijft prioriteit nummer 1. Zondag niet verliezen in Tilburg en dan 1 v/d 2 thuiswedstrijden winnen en we zijn zo goed als veilig.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik hem niet. Was maar sarcasme over hun bekeruitschakeling
En hup Ajax uiteraardquote:Op zondag 16 maart 2008 11:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Doh.Ben niet helemaal achterlijk.
Hup, NEC en Utrecht
Owjah, maar die hebben geen succes nodig. Willem 2 prutst toch altijd maar een beetje in de ArenA, toch verwacht ik 'slechts' een matige 2-0.quote:
Ik ctrl-f altijd op jouw naam en kom altijd bij deze overzichten uit. Ideaalquote:Op zondag 16 maart 2008 10:23 schreef venomsnake het volgende:
Zondag,14.30 uur:
Ajax - Willem II
NEC - Sparta R'dam
Roda JC - PSV
FC Utrecht - AZ
Hup PSV, Willem II, Sparta en AZ.
quote:Koevermans niet met PSV tegen Roda
Kerkrade - Danny Koevermans is zondagmiddag in het uitduel van zijn club PSV met Roda JC wegens privé-omstandigheden afwezig. De aanvaller, die onder trainer Sef Vergoossen in de competitie nog niet op een basisplaats kon rekenen, maar tegen Tottenham Hotspur twee keer aan de aftrap verscheen, leek tegen Roda voorbestemd om te starten. Nu zal Danko Lazovic in de basis beginnen.
Jason Culina wordt hoogstwaarschijnlijk beloond voor zijn optreden tegen de Engelsen en krijgt de voorkeur boven Otman Bakkal.
televaag
Lekker Van gaal uitzwaaien zeker?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Hup utreg![]()
* paultjuhhh gaat naar stadion
iedergeval het nieuwe ''clublied'' horen, die draaien ze zometeen voor het eerst in het stadionquote:
De trainer van Az van Az van Az;quote:
Omdat ik een hekel aan utrecht heb.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom hoop je dat zo ?
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:01 schreef De.Kromme het volgende:
De volgende TT dient 'come on Willem II' te zijn.
waarom kan je zo club van het volk haten ?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel aan utrecht heb.
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja de stelling van vandaag:
''Poepon moet in de zomer terugkeren bij Ajax''
SMS POEP ON of POEP OFF naar 2563.
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja de stelling van vandaag:
''Poepon moet in de zomer terugkeren bij Ajax''
SMS POEP ON of POEP OFF naar 2563.
Tsja, beetje ver weg voor mij op dit moment.quote:
Ik snap niet waarom ze dan Aissati niet een kans geven.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:28 schreef -SG- het volgende:
Ik zie afellay nog wel geel pakken vandaag trouwens...
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:34 schreef -SG- het volgende:
Sparta 1-0
iddquote:Op zondag 16 maart 2008 14:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
voetbal weer begonnen... en ja hoor:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Gabri ook volgens mijquote:Op zondag 16 maart 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
alleen huntelaar op scherp ?
Gabri ookquote:Op zondag 16 maart 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
alleen huntelaar op scherp ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |