Een schot is een schot 'tussen' de palenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dus een schot op de paal is geen schot op doel?
Ik kijk wel vaker Feijenoord. Geef alleen aan hoe het vandaag lijkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:53 schreef Merkie het volgende:
Mensen die toevallig een keer Feyenoord kijken en precies denken te weten hoe het elftal is opgebouwd:(DarkShine).
Niemand houd je tegen om de gifjes te maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:52 schreef sirmike het volgende:
thanks ray! nu nog de goals!
Nou, je ziet dus absoluut NIET duidelijk dat het elftal om Makaay heen is gebouwd. Geef eens aan hoe dat nou precies blijkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kijk wel vaker Feijenoord. Geef alleen aan hoe het vandaag lijkt.
Makaay is er niet en:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, je ziet dus absoluut NIET duidelijk dat het elftal om Makaay heen is gebouwd. Geef eens aan hoe dat nou precies blijkt.
Feyenoord speelt altijd laf en behoudendquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Makaay is er niet en:Mols houd van schwalbes; Feijenoord speelt thuis tegen een degradatiekandidaat op de counter.
Wat een clown is dat toch.quote:
Dan kijk je niet goed. Meestal heeft Makaay sowieso 2 à 3 balcontacten per helft, dus zijn invloed kan nooit zo groot zijn buiten goals om.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:59 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb ze nog niet zo laf als vandaag gezien.
Volgens mij speelde NAC nog aanvallender tegen VVV!
Zometeen vraagt die je nog om Virtual PC te draaien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
Ik zou wel gifjes willen maken hoor, maar het lukt niet onder Vista. Dus dan houdt het helaas op.
Zo speelt Feyenoord al praktisch het hele seizoen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Makaay is er niet en:Mols houd van schwalbes; Feijenoord speelt thuis tegen een degradatiekandidaat op de counter.
D'r is een wereld van verschil tussen het Feijenoord van woensdag en vandaag.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed. Meestal heeft Makaay sowieso 2 à 3 balcontacten per helft, dus zijn invloed kan nooit zo groot zijn buiten goals om.
This image or video has been deleted.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:01 schreef RayMania het volgende:
Niks mis met Begois hoor.
[ afbeelding ]
In het kader van de bezuinigingen enzoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Hou oud is die keeper van Vitesse? , ziet eruit als een jochie van 15
Naam: Stephan Veenboer. Geboortedatum: 29-11-1987quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Hou oud is die keeper van Vitesse? , ziet eruit als een jochie van 15
Hmm, valt mee dus..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Naam: Stephan Veenboer. Geboortedatum: 29-11-1987
Ja zo doen ze het bij supermarkten ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In het kader van de bezuinigingen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |