Een schot is een schot 'tussen' de palenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dus een schot op de paal is geen schot op doel?
Ik kijk wel vaker Feijenoord. Geef alleen aan hoe het vandaag lijkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:53 schreef Merkie het volgende:
Mensen die toevallig een keer Feyenoord kijken en precies denken te weten hoe het elftal is opgebouwd:(DarkShine).
Niemand houd je tegen om de gifjes te maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:52 schreef sirmike het volgende:
thanks ray! nu nog de goals!
Nou, je ziet dus absoluut NIET duidelijk dat het elftal om Makaay heen is gebouwd. Geef eens aan hoe dat nou precies blijkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kijk wel vaker Feijenoord. Geef alleen aan hoe het vandaag lijkt.
Makaay is er niet en:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, je ziet dus absoluut NIET duidelijk dat het elftal om Makaay heen is gebouwd. Geef eens aan hoe dat nou precies blijkt.
Feyenoord speelt altijd laf en behoudendquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Makaay is er niet en:Mols houd van schwalbes; Feijenoord speelt thuis tegen een degradatiekandidaat op de counter.
Wat een clown is dat toch.quote:
Dan kijk je niet goed. Meestal heeft Makaay sowieso 2 à 3 balcontacten per helft, dus zijn invloed kan nooit zo groot zijn buiten goals om.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:59 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb ze nog niet zo laf als vandaag gezien.
Volgens mij speelde NAC nog aanvallender tegen VVV!
Zometeen vraagt die je nog om Virtual PC te draaien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
Ik zou wel gifjes willen maken hoor, maar het lukt niet onder Vista. Dus dan houdt het helaas op.
Zo speelt Feyenoord al praktisch het hele seizoen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Makaay is er niet en:Mols houd van schwalbes; Feijenoord speelt thuis tegen een degradatiekandidaat op de counter.
D'r is een wereld van verschil tussen het Feijenoord van woensdag en vandaag.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed. Meestal heeft Makaay sowieso 2 à 3 balcontacten per helft, dus zijn invloed kan nooit zo groot zijn buiten goals om.
This image or video has been deleted.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:01 schreef RayMania het volgende:
Niks mis met Begois hoor.
[ afbeelding ]
In het kader van de bezuinigingen enzoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Hou oud is die keeper van Vitesse? , ziet eruit als een jochie van 15
Naam: Stephan Veenboer. Geboortedatum: 29-11-1987quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Hou oud is die keeper van Vitesse? , ziet eruit als een jochie van 15
Hmm, valt mee dus..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Naam: Stephan Veenboer. Geboortedatum: 29-11-1987
Ja zo doen ze het bij supermarkten ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In het kader van de bezuinigingen enzo
Ben jij nou de jorienvdherik van 020 ofzo? Mijn god.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ben jij nou de jorienvdherik van 020 ofzo? Mijn god.Nou hup Bert, Mols eruit voor Pedro ofzo.
De Guzman is nu de diepste speler?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:27 schreef TC03 het volgende:
Mols eruit, Fer erin. Feyenoord speelt zonder spits.
Makaay heeft sinds de winterstop twee keer gescoord ofzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jongens dit moet toch gevierd worden. Zonder Makaay en er dan nog 4 in leggen.
Samen met Bruins denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Guzman is nu de diepste speler?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Makaay heeft sinds de winterstop twee keer gescoord ofzo.
Kutwissel van Aadquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:29 schreef dronkeykong het volgende:
Butner rood. De debutant
Ja, denk het wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Over en uit voor Vitesse lijkt me?
Toen was het ook al een schijtnekker.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:35 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heeft toch ook bij Vittesse gespeeld?
alleen die kop van hem al ..quote:
Samen met Takak. En die staat in de belangstelling van... Twente.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:38 schreef dronkeykong het volgende:
Hersi is eigenlijk een beetje de hoer van de eredivisie
Geblesseerd?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
GGG gewisseld bij Heracles.
Geen idee. Ik kan het niet zien, maar ik denk dat hij gewoon leeggespeeld is. Aan het eind van de wedstrijd heb je meestal niet zoveel meer aan hemquote:
De amateurs van AFC. Tweede keeper Rabóczki heeft gekneusde ribben geloof ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:41 schreef dronkeykong het volgende:
Die keeper waar hebben ze die vandaan gehaald?
DAM: Wat een mietje.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:43 schreef The_Verve het volgende:
[..]
De amateurs van AFC. Tweede keeper Rabóczki heeft gekneusde ribben geloof ik.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk ben ik met een goed gevoel De Kuip uit gegaan. Voor het eerst sinds 2 december heb ik een goed Feyenoord gezien. Dat weer lekker veel goals heeft gemaakt.
Alleen Greene kan echt niet verdedigen. wat een drama die gast. Naar voren lopen ziet er wel tof uit van hem.
Dinsdag wedstrijd van het jaar.
2e helft was echt goed. Bij vlagen gewoon champagnevoetbal
Die 4-1 was zo mooi , hakje van mols en hoppa , mooi afgemaakt door sahin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |