quote:
Ah ha, daar was ie naartoe, wij hebben deze Mat'46 vanmorgen bij Lunetten gezien omstreeks 10.00 uur toen wij onderweg waren naar Tiel.
WE zagen vanuit onze coupe de EN348 binnenkomen, fototoestel nog in de rugzak netals bij Lunetten
In Tiel overgestapt in een DM'90 van Syntus (onze eerste keer!) naar Elst, ook voor de allereerste keer station in Kesteren gezien.
In Elst gewacht op de sneltrein naar Nijmegen, omdat wij eigenlijk nooit op stations staan met doorgaande treinen waren we allebei onder de indruk van de 2 voorbij rijdende Plan V's en een grote loc (Baarn) op spoor 2
![]()
In Nijmegen naar 1b gelopen en eventjes in een GTW naar Nijmgen Heyendaal, snel spoorbrug over en jawel tot grote verassing van Bram nog een GTW!
![]()
Toen werd het echt leuk, ik wilde Bram op de foto zetten voor de GTW toen het raampje openging, of Bram op de stoel wilde zitten dan mocht zijn papa (ikke dus) een foto van hem maken. Huppetee hem weer naar binnen gezet en ik naar buiten gedirigeerd

WTF kidnapping? Nee ik moest op de neus (stootblok) van de trein gaan staan om fotoos te maken

. Nou fotoos faliekant mislukt want je ziet niks en mijn digi heeft geen uitklapbaar lcd-schermpje.

Wel een redelijke foto binnen bij het ophalen van Bram.
![]()
Van de spanning (waarschijnlijk) de luier vol geblaft en deze ververst in de altijd zo huisellijke WC op Nijmegen central, toen nog een smoothie en op weg naar Arnhem vanaf 1a in een VIRM.
In Arnhem naar perron 8 voor een Lint, helaas lift stuk dus tillen dan maar!
Om 13.28 keurig op tijd voor vertrek van 13.32 een Lint (ook voor de eerste keer) uitgebreid vastgelegd.
![]()
![]()
Helaas geen tijd voor een ritje want Bram moet eigenlijk om 14.00 naar bed.
Dus met gepaste spoed naar perron 6 waar Bram vanaf mijn schouders keihard: rode Lint! roept, deze werd net door een dikke vieze groene dieselloc ergens naartoe gesleept. Was er dus eentje van Connexxion van Syntus in de rode Twents-huisstijl

en alweer digi in de rugzak

.
Affijn op spoor 4 kwam een Buffel uit Tiel aan
![]()
en op spoor 8 nog de ICE naar Keulen.
![]()
Met voor ons 2 onbekende jonge dames.
Wij weer in een VIRM dit keer naart Utrecht en naar huis, in Ede-Wageningen de protos zien staan, gelukkig hoefden we daar niet in want die hadden we op ons allereerste gezamelijke treintjes rijden voor de fun
al gehad
Al met al een enerverend dagje
nb: het langste waar we vandaag moesten w88 was op Utrecht CS op bus * naar huis
[ Bericht 2% gewijzigd door bork op 16-03-2008 18:28:58 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...