Ja, dat zijn dus de Boogjes waar ik op doelde, en dat is dus een monumentquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die tussen Hilversum en Utrecht ook niet? Het staat me bij dat dat de oudste portalen zijn.
Ik wist niet dat ze boogjes heetten maar wel dat ze monument waren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dus de Boogjes waar ik op doelde, en dat is dus een monument
die liep door mijn mooie woonplaats Losser heenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
He grappig.. .via die stations wiki ben ik steeds verder en verder gekome, wist nie dat tussen oldenzaal - gronau een stoomtram heeft gelopen!
Jo gezien, je hoort van me binnenkort!quote:
Naarden-Bussum dus. Er staat gewoon een bordje opquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naarden-Bussum dus. Er staat gewoon een bordje op
Jazeker :--) Ben er al veel te lang niet meer geweest...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:52 schreef Willy84 het volgende:
Was die ene niet de Eempolder?. Leuk gebiedje daar.
Ergens tussen 85 en 87, bedoeld om de halfuursdienst mogelijk te maken (er wordt nu gekruisd tussen Gramsbergen en Hardenberg).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:08 schreef von_Preussen het volgende:
Sinds wanneer is dat stuk van Marienberg naar Gramsbergen dubbelsporig? Ik dacht dat op het stuk bij Dalfsen na, dat de gehele Emmer lijn enkelsporig is
Dat is sowieso wel een gaaf boek, beschijft ook de situatie rond de Eerste Wereldoorlog. Aanrader!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
Net probeerde ik wat op internet te vinden, maar dat viel tegen. Een boek waar veel in staat (zowel informatie als foto’s) is “Aanslag op het Spoor”, van Jan Willem van Borselen. Dat gaat over Rotterdam in de oorlog, met als rode draad het spoorweggebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |