Ja maar... die krijgen wij gewoon doorgegeven vanuit Zweden... dus hoe vervelend ook, daar kunnen wij niks aan doen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:11 schreef Onze_Zanie het volgende:
[..]
Toevallig dan dat ze overal ook een kleurcode meegeven die niet klopt...
BESTA heeft kleine pootjes standaard bij de kasten zitten. De kasten staan dan ongeveer 2cm van de grond.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:07 schreef Nicknaamloos het volgende:
Stiemie ik wil ook gaan voor de besta voor de tvmeubel.. Ben nog niet echt uit welke kleur.. maar ook weer welke handvaten en of laatjes of kastjes pff... en de poten vind ik een beetje te hoog..
Waar zou ik meer poten voor zulke dingen kunnen halen.
Bartjebart, komt er strax voor Besta meer kleuren of andere varianten?
ik ben verliefd op wat eraan hangtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kan je nou niet van Ikea houden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben gewoon een beetje verliefd op mijn wasrek nu.
Kijk de kleine subtiele pootjes:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:17 schreef Nicknaamloos het volgende:
Bartjebart! thnx! ik wist niet dat die poten hadden van 2 cm.. tenminste nooit gezien, ook niet in de winkel. Ik wist wel dat je die van 10 cm erbij kon kopen.. maar dat vond ik weer te lang. Ik ga zeker weer van de week een kijkje nemen!
Je monteert de deurtjes dan ook net andersom, dat ze naar beneden kleppen dusquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef Stiemie het volgende:
Ah bedankt voor de antwoorden!Ik bedenk me nu alleen pas dat het eigenlijk helemaal geen handige kastjes zijn want zo te zien hebben ze van die kastjes gebruikt met een klep die naar boven toe opent. Dan kan je er toch helemaal niet makkelijk iets in/uit halen
![]()
Het lijkt trouwens inderdaad op de BestaIk twijfel nu dus alleen of ik niet beter zoiets van hogere bovenkastjes kan maken emt zo'n afwerkplaat bovenop. Dan heb ik ook ruimte om grotere spullen op te ruimen
Het is, net als IKEA, de HEMAquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Vogelwasknijpers?
*dinsdag naar de hema snelt...
Ik heb daar nooit problemen over gehoord van klanten die het MIKAEL bureau hebben. En dat is volgens mij qua opzet min of meer hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:29 schreef Sleeve het volgende:
Ik heb het wasrek met katrollen dus ook gekocht vandaag... nog niet opgehangen want ik ben net thuis en moest eerst mijn nieuwe Expedit bureau in elkaar zetten.
Dat wasrek in het trapgat is wel een leuke oplossing. Bij mij komt het gewoon in een normale kamer te hangen en als het bevalt ga ik er nog eentje bij halen.
Het Expedit bureau zit er trouwens leuk uit, maar een nadeel is wel dat mijn muis nu dus niet meer werkt. Waarschijnlijk omdat het oppervlak te glad is? Nu dus maar weer op zoek naar een leuke muismat, maar eigenlijk is dat natuurlijk wel raar voor iets dat bedoeld is om een computer ofzo op te zetten....
Je schrijft echt IKEA en HEMA hoor...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het is een letterwoord. Net zoals Havo. (dus niet HAVO)
Het is een merknaam die gewoon zo hoort geschreven, net als iPod en ik wist er nog een bekende met hoofdletters in het midden, maar die komt laterquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het is een letterwoord. Net zoals Havo. (dus niet HAVO)
wasda?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kan je nou niet van Ikea houden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben gewoon een beetje verliefd op mijn wasrek nu.
volgens mij is het uit de ANTONIUS seriequote:Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef Kim1981 het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe dat wasrek met katrollen heet, kan het nl niet op de site vinden wilde graag weten hoe het was.
Alvast bedankt
hartelijk bedankt Adelante, helaas kan ikh'm op de site onder die naam niet vinden dus ik zoek weer verder.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij is het uit de ANTONIUS serie
Bartje super!!! ik zie die lage pootjes voor het eerst. Vandaag zijn we aan de verf, en loop van de week gaan we voor de besta.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kijk de kleine subtiele pootjes:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag nog even voor je gekeken of er nieuwe BESTA onderdelen komen; er komen een paar nieuwe deuren aan. Maar deze zijn licht vertraagd al...
Verder komen er nieuwe poten en wielen in nieuwe kleuren en wordt de INREDA accessoires uitgebreid met een aantal extra accessoires. Dit zijn vooral kunststof gekleurde onderdelen. En BESTA krijgt een heel handig deuropensysteempje
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:49 schreef Kim1981 het volgende:
[..]
hartelijk bedankt Adelante, helaas kan ikh'm op de site onder die naam niet vinden dus ik zoek weer verder.
En als ik het goed heb was hij 10 of 15 euro.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
In onze brochure staat ie ook! (en nog goedkoper dan in Duitsland ook!)
http://ikeaeu.ecbook.eu/08/N2nl/
(pagina 44)
[..]
Als je hier je vestiging naar keuze invult geeft internet aan of dit artikel daar op voorraad is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |