abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2008 @ 16:37:08 #26
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57434428
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef suuske343 het volgende:
Heb ik van de keukenafdeling het kleur nummer gekregen van de Stat witte keuken....
Maar nou denk ik dat ik (of hunnie) een nummertje verkeerd heb genoteerd, want de verfmengert kwam met rood-tint aanzetten.
Kan 1 van jullie dat nog es effe kijken voor mij?
Je moet met je STAT witte deur naar die verfmenger heengaan, dat is de beste manier. Ik kan pas woensdag voor je kijken...
  maandag 17 maart 2008 @ 16:48:02 #27
3185 Adelante
To let it go now
pi_57434623
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:10 schreef Axia het volgende:

[..]

wel aardig? Bedoel je qua kwaliteit of meer omdat het jouw smaak niet is?
Ik doelde op smaak, houd zelf meer van leer en de enige bank van IKEA die ik mooi vind is de STOCKHOLM in bruin leer.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57434727
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik doelde op smaak, houd zelf meer van leer en de enige bank van IKEA die ik mooi vind is de STOCKHOLM in bruin leer.
ah oke. ik hou meer van stoffen banken. We zijn namelijk op zoek naar een bank met chaise longue gedeelte. Afgelopen zaterdag wat banken uitgetest bij de Ikea. Maar als die MySinge eruit gaat, is het denk ik niet zo een goed idee (aangezien ik de bank pas in juni nodig heb).
pi_57439878
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef suuske343 het volgende:
Heb ik van de keukenafdeling het kleur nummer gekregen van de Stat witte keuken....
Maar nou denk ik dat ik (of hunnie) een nummertje verkeerd heb genoteerd, want de verfmengert kwam met rood-tint aanzetten.
Kan 1 van jullie dat nog es effe kijken voor mij?
Hier hetzelfde probleem met een Faktum Applad, kwam ook al een roze kleur uit. Je kunt beter even een plankje meenemen naar de verfzaak..
pi_57440139
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:23 schreef Onze_Zanie het volgende:

[..]

Hier hetzelfde probleem met een Faktum Applad, kwam ook al een roze kleur uit. Je kunt beter even een plankje meenemen naar de verfzaak..
Goh... das toevallig...

FAKTUM APPLAD en FAKTUM STAT zijn dezelfde kleuren
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57440363
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Goh... das toevallig...

ik heb ook nog een ikea vuilnisbak in dezelfde kleur.....dus redelijk standaard zal hij toch wel zijn.....
pi_57443199
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:42 schreef suuske343 het volgende:

[..]

ik heb ook nog een ikea vuilnisbak in dezelfde kleur.....dus redelijk standaard zal hij toch wel zijn.....
Ow ja dat weet ik niet...

We hebben op de keukenafdeling 4 of 5 keukendeurtjes in dezelfde witte kleur...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57477392
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:54 schreef Axia het volgende:

[..]

ah oke. ik hou meer van stoffen banken. We zijn namelijk op zoek naar een bank met chaise longue gedeelte. Afgelopen zaterdag wat banken uitgetest bij de Ikea. Maar als die MySinge eruit gaat, is het denk ik niet zo een goed idee (aangezien ik de bank pas in juni nodig heb).
In juni is Mysinge als het goed is helemaal verdwenen. Tylosand is een prima bank, je kan alle mogelijke opstellingen verzinnen en hij is ontzettend flexibel!! Laat je adviseren in een van de winkels (Amsterdam bijvoorbeeld...)
pi_57481891
Heeft hier iemand de Gidea tafel? Ik wil hem gebruiken als eettafel.
Blijft het blad daarvan een beetje mooi. Het lijkt me nl. vrij gevoelig voor krassen e.d.

pi_57482796
Ik heb die tafel al ruim 3 jaar staan. Geen krasjes, maar wel wat afdrukken van een rubberen pannenonderzetter. Er zat ook nog een tafelkleed onder, maar kennelijk was een ovenschaal toch wat te heet. De onderzetter had aan de onderkant allemaal nopjes en die zijn nu dus wat zichtbaar in het folie.
Verder is het een supertafel, die 'surfplank'.
pi_57482951
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb die tafel al ruim 3 jaar staan. Geen krasjes, maar wel wat afdrukken van een rubberen pannenonderzetter. Er zat ook nog een tafelkleed onder, maar kennelijk was een ovenschaal toch wat te heet. De onderzetter had aan de onderkant allemaal nopjes en die zijn nu dus wat zichtbaar in het folie.
Verder is het een supertafel, die 'surfplank'.
Thnx!! Ik vind hem verrassend mooi, het lijkt design, vooral op de zgn. 'Tara'- tafels.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:10:06 #37
3185 Adelante
To let it go now
pi_57483842
hij is wel gr00t
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57485467
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:54 schreef Axia het volgende:

[..]

Kramfors misschien een ideetje?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_57487731
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft hier iemand de Gidea tafel? Ik wil hem gebruiken als eettafel.
Blijft het blad daarvan een beetje mooi. Het lijkt me nl. vrij gevoelig voor krassen e.d.

[ afbeelding ]
Wanneer je het blad uitpakt en de beschermfolie eraf hebt gehaald het blad even 'behandelen' met een sopje. Gewoon wat water met een milde zeepoplossing. Dat er een dag in laten trekken en dan de tafel afnemen en drogen. Wordt de folielaag wat steviger van
pi_57493122
Heeft iemand inmiddels het wasrek van het vorige topic gekocht? Ik bedoel het rek met de katrollen, ik ben ech benieuwd hoe het bevalt en of het inderdaad zo handig is. En ik zou wel een goede foto willen zien omdat ik 'm nog niet op internet kan vinden en alleen een vage foto in een gids heb gezien.....
De IKEA is 45 minuten rijden voor mij, dus even gaan kijken zit er ook niet in.....
pi_57508651
Kan iemand mij vertellen hoe de Ikea-keukenkastjes (de bovenkastjes) aan de bovenkant zijn afgewerkt?

Ik zag in een oude vt wonen/ 101 woonideeen een soort van dressoir/ wandkastje gemaakt van ikea-keukenkastjes. Nu lijkt me dat een heel ahndig idee voor hier omdat ik graag een "dressoir" wil dat er redelijk strak uitziet en waar je lekker veel in kwijt kan. De bovenkastjes van mijn eigen keuken (geen ikea dus) zijn niet mooi afgewerkt en je zit aan de bovenkant dus niet mooi afgewerkt mdf enzo.

Ik wil er ook niet te veel aan uitgeven omdat ik een dochter heb die nu 8 maanden is. Ik wil straks wel in huis kunnen genieten in aats van de hele dag in de stress zitten omdat er misschien een krasje op mijn meubels kan komen Daarom leek dit me wel een handig plan.
pi_57508774
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:13 schreef Stiemie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de Ikea-keukenkastjes (de bovenkastjes) aan de bovenkant zijn afgewerkt?

Ik zag in een oude vt wonen/ 101 woonideeen een soort van dressoir/ wandkastje gemaakt van ikea-keukenkastjes. Nu lijkt me dat een heel ahndig idee voor hier omdat ik graag een "dressoir" wil dat er redelijk strak uitziet en waar je lekker veel in kwijt kan. De bovenkastjes van mijn eigen keuken (geen ikea dus) zijn niet mooi afgewerkt en je zit aan de bovenkant dus niet mooi afgewerkt mdf enzo.

Ik wil er ook niet te veel aan uitgeven omdat ik een dochter heb die nu 8 maanden is. Ik wil straks wel in huis kunnen genieten in aats van de hele dag in de stress zitten omdat er misschien een krasje op mijn meubels kan komen Daarom leek dit me wel een handig plan.
De bovenkasten zijn gewoon wit van boven. Het is wel het mooist om er een werkblad overheen te leggen.
pi_57508988
maar dan is het toch net of ik een extra aanrecht in mijn kamer heb?

Dit is de betreffende foto uit de 101 woonideeen:

Ik vraag me dus af of de kastjes al meteen zo zijn of dat ze er nog even goed aan geklust hebben voordat ze op de foto werden gezet.

[ Bericht 29% gewijzigd door Stiemie op 20-03-2008 21:33:44 ]
pi_57509382
Ooow zo... neej daar hebben ze een extra bedekkingspaneel gebruikt. Dat kan ook inderdaad!
pi_57509477
Verkoopt Ikea die panelen ook? Of moet ik daarvoor naar bijvoorbeeld Praxis?
  donderdag 20 maart 2008 @ 22:54:03 #46
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57511086
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:47 schreef Stiemie het volgende:
Verkoopt Ikea die panelen ook? Of moet ik daarvoor naar bijvoorbeeld Praxis?
Die verkoopt IKEA ook (PERFEKT)
pi_57511443
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Goh... das toevallig...

Toevallig dan dat ze overal ook een kleurcode meegeven die niet klopt...
  donderdag 20 maart 2008 @ 23:13:10 #48
201513 Nicknaamloos
..Live your life..
pi_57511478
Stiemie, dat lijkt heel erg op de meubeldressoir van serie BESTA..

zoiets kun je ook maken, en dan combineren met lades/kastjes.. ook heel mooi.. hoef je geen panelen te kopen.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 02:04:30 #49
67385 ROG
Go on, say it.
pi_57513829
Mooie boel, wie herkent in deze prachtige Marktplaats ad een IKEA design? Zei iemand Leen Bakker/Kwantum/etc?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:12:22 #50
3185 Adelante
To let it go now
pi_57516915
ik herken het nachttafeltje eventueel wel als zijnde IKEA, maar dat tv-meubel heb ik ernstige twijfels over (misschien ooit als cheap ass woonsdag aanbieding?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')