Hier in Eemnes ook niet alleen daar waarschijnlijk omdat het misschien iets dieper ligt en omgeven door veel groen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik denk steeds dat er in Eemnes een ander klimaat heerst, ze zitten daar zo vaak buiten, hier kan dat echt nog niet
Ehm, dat moet je aan Neo567 vragen niet aan mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:51 schreef trettie het volgende:
[..]
OK maar wat heeft wat jij meegemaakt hebt en waar jij geweest bent te maken met welke figuren ze hier in gooien????????
Dan moet ik naar huis he?????quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ehm, dat moet je aan Neo567 vragen niet aan mij.
Wat betreft het er ingooien van bepaalde 'figuren' heet ook wel casten. Dat het niet in jouw straatje ligt, tja, dat kan. Er zijn genoeg kijkers die het wel leuk vinden anders.....
Ja, lekker beschut, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:56 schreef trettie het volgende:
[..]
Hier in Eemnes ook niet alleen daar waarschijnlijk omdat het misschien iets dieper ligt en omgeven door veel groen.
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, lekker beschut, dat zal het zijn.
quote:
Ze heeft gekregen waar ze om vroegquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:02 schreef Yavido het volgende:
[..]
Heeft ze jou al deze vraag gesteld? Die was n.l. voor jou bedoeld: 'wat jij meegemaakt hebt en waar jij geweest bent heeft te maken met welke figuren ze hier in gooien????????'
Nou?
volgens mij slaat dat op het woord 'anders' aan het einde van jouw zin waarop werd gereageerdquote:
Hm, zou ook nog kunnen. Nouja, van mij hoeft er niemand naar huis. Ik heet geen Huub.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij slaat dat op het woord 'anders' aan het einde van jouw zin waarop werd gereageerd
Want als het je niet bevalt, kortom, anders, Ga je maar naar huis.
Maar jouw 'anders' was niet zo bedoeld.
Denk ik.
Alle kerels met een harde buik nu achter de streams?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:09 schreef Guuskeee het volgende:
amanda d'r bouwvakkers decollete
[ afbeelding ]
Vast wel, wat zou er van de status 'miljonair' overblijven als er geen zwerver in dat huis zit. om mee te vergelijken?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn idee. Die laten ze er toch niet tot het einde in zitten he?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:11 schreef Guuskeee het volgende:
best sjiek...
[ afbeelding ]
voor een straathoer
oow dan gooi ik er wel meer in...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
euj Guus!![]()
![]()
Ik mot het ff van jou pics hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |