Het houd je wel bezig he?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
Nog een voorbeeld van "prikkelend" schrijven.
[..]
Braziliaanse die altijd bij hen heeft gewoond, hij noemt haar zus. 7,5 jaar in Zweden voor drugssmokkel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
De zus van Ricardo zit vast voor drugs smokkel?
lekker stelletje daarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Braziliaanse die altijd bij hen heeft gewoond, hij noemt haar zus. 7,5 jaar in Zweden voor drugssmokkel.
Waarom verbazen dit soort verhalen me helemaal niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
De zus van Ricardo zit vast voor drugs smokkel?
Wat een rare mensen toch allemaal daar.Ik ken nou echt niemand die iets gedaan heeft in mijn omgeving,ga dat bijna abnormaal vinden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Braziliaanse die altijd bij hen heeft gewoond, hij noemt haar zus. 7,5 jaar in Zweden voor drugssmokkel.
Bij de eerste beste bekende van mij die op vakantie gaat........ plant ik even wat drugs in de koffer, dan hoor ik er helemaal bij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een rare mensen toch allemaal daar.Ik ken nou echt niemand die iets gedaan heeft in mijn omgeving,ga dat bijna abnormaal vinden.
het is daar 1 grote misdadige bende ik snap niet waar zeze vandaan halen ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom verbazen dit soort verhalen me helemaal niet?
Wat ben jij vervelend bezig met dat katten op beequeen. Je vindt jezelf zeker het slimste jongetje van de klas, zo geestig en adrem.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:33 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het houd je wel bezig he?Doet jouw 'poekie' toch nog iets nuttigs.
Omdat het gros niet zit te wachten op saaie suffe nietszeggende mensen misschien?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:40 schreef trettie het volgende:
[..]
het is daar 1 grote misdadige bende ik snap niet waar zeze vandaan halen ?
Maar eigenlijk is het eenvoudig wie met pek omgaat wordt ermee besmet, dus diegene die verantwoordelijk zijn voor het uitzoeken van die mensen zitten in diezelfde kringen anders kan ik niet begrijpen dat ze dit soort mensen er in halen!!!!
+1quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij vervelend bezig met dat katten op beequeen. Je vindt jezelf zeker het slimste jongetje van de klas, zo geestig en adrem.
Ik vind er niets aan
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij vervelend bezig met dat katten op beequeen. Je vindt jezelf zeker het slimste jongetje van de klas, zo geestig en adrem.
Ik vind er niets aan
Na de eerste keer was zijn buik opgezwollen en hard.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:42 schreef joep.t het volgende:
Ricardo vindt openbaar zoenen vies,Maar hij neukt wel voor de tv
En die zijn niet te vinden onder de niet criminelen??????quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Omdat het gros niet zit te wachten op saaie suffe nietszeggende mensen misschien?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Na de eerste keer was zijn buik opgezwollen en hard.
topinfo
Als er een wereldje is dat niets zeggend en suf is,is dat wel het drugs wereldje, been there done thatquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:43 schreef trettie het volgende:
[..]
En die zijn niet te vinden onder de niet criminelen??????
Ja hoor!!!
Ja sorry, Wicawdo komt niet veel verder dan verhalen over sex. En ik doe braaf verslag van de streams.quote:
Werd zijn buik hard van het zoenen? Zijn búik?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Na de eerste keer was zijn buik opgezwollen en hard.
topinfo
Ja en...............?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als er een wereldje is dat niets zeggend en suf is,is dat wel het drugs wereldje, been there done that
Jij wil iets teveel detail wetenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Werd zijn buik hard van het zoenen? Zijn búik?
Om Wicawdo te quoten: Jaaaaaa wat denk je, de eerste keer soooown lange hard worst naar binnen, wat denk je nooooou.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Werd zijn buik hard van het zoenen? Zijn búik?
Ze moest er van huilenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:47 schreef joep.t het volgende:
Amanda vindt glitter een hele goede film
Dat is typische vrouwen praatquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Om Wicawdo te quoten: Jaaaaaa wat denk je, de eerste keer soooown lange hard worst naar binnen, wat denk je nooooou.
OK maar wat heeft wat jij meegemaakt hebt en waar jij geweest bent te maken met welke figuren ze hier in gooien????????quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:49 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wat een agressieve benadering, iets meer respect voor neo567 zou niet onaardig zijn....
Sorryquote:
Hier in Eemnes ook niet alleen daar waarschijnlijk omdat het misschien iets dieper ligt en omgeven door veel groen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik denk steeds dat er in Eemnes een ander klimaat heerst, ze zitten daar zo vaak buiten, hier kan dat echt nog niet
Ehm, dat moet je aan Neo567 vragen niet aan mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:51 schreef trettie het volgende:
[..]
OK maar wat heeft wat jij meegemaakt hebt en waar jij geweest bent te maken met welke figuren ze hier in gooien????????
Dan moet ik naar huis he?????quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ehm, dat moet je aan Neo567 vragen niet aan mij.
Wat betreft het er ingooien van bepaalde 'figuren' heet ook wel casten. Dat het niet in jouw straatje ligt, tja, dat kan. Er zijn genoeg kijkers die het wel leuk vinden anders.....
Ja, lekker beschut, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:56 schreef trettie het volgende:
[..]
Hier in Eemnes ook niet alleen daar waarschijnlijk omdat het misschien iets dieper ligt en omgeven door veel groen.
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, lekker beschut, dat zal het zijn.
quote:
Ze heeft gekregen waar ze om vroegquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:02 schreef Yavido het volgende:
[..]
Heeft ze jou al deze vraag gesteld? Die was n.l. voor jou bedoeld: 'wat jij meegemaakt hebt en waar jij geweest bent heeft te maken met welke figuren ze hier in gooien????????'
Nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |